-
11:50:12 2.3.2011
díky, sice jsem doufal, že je tam dvojhmoták, ale co se dá dělat...
-
20:42:00 1.3.2011
zase nás prokoukli sakra :-(
-
01:24:50 1.3.2011
No vy 2 jste se hledaly as jste se nasly ftipalci. Ale jinac jsem se moc pobavyl.
-
23:35:23 28.2.2011
a není to JTD náhodou v automatu? pak bych tu dvouhmotu chápal...
jámala licha?
-
18:51:48 28.2.2011
kecáš Ondro,coupe JTD ho má,je jich sice málo - jde o velmi limitovanou serii ještě limitovanější než LE a ty samozřejmě dvouhmotu mají :-)
-
18:34:16 28.2.2011
žádné coupe nemá dvouhmotnostní setrvák...
-
14:45:45 28.2.2011
prosím neví tu někdo jestli je u Coupe 20VT jednohmotý nebo dvojhmotý setrvák??? Zjistil jsem, že to má docela zásadní vliv na to jak bude fungovat neodpružená spojková lamela...Dvojhmotý setrvák tlumí rázy u čtyřválců prý daleko líp než odpružená spojková lamela...a proto s ním lze použít neodpruženou lamelu...
-
14:55:50 20.2.2011
no větší přítlak ani bejt nemusí, stačí vzít pravítko a změřit rovinnost na setrváku a přítlačáku... pokud někde trochu prosvítá, tak to je křivý jak prdel a chce to srovnat
..protže bez tohoto kroku můžeš lameli měnit o106 a kurvit je stále dokola a pak s edivit že neberou.
-
13:24:54 20.2.2011
ahoj, tím lamela dobře sladěná s přítlačákem a setrvákem myslíte dát pro keramickou lamelu nějaký jiný než seriový přítlačák? Už mám doma přichystané velké turbo, tak ty větší výkony a přenos budu do budoucna muset řešit. Dnes jsem si snížil plnící tlak na zhruba 1-1.1 a spojka začala fungovat-už neklouzala. Zkoušel jsem i rozjezdy a to taky neproklouzne, klidně mohu hrabat kolama na místě. Tak možná jsem to s tím overboostem 1,7-1,8 předtím přehnal:)Ale vubec se mi to nelíbí jak to jede, je to takové relativně lenivé oproti vyšším plnícím tlakům s MBC:)
Zrovna ted čekám až mi odejde seriové turbo TB28 a pak tam hned dám to velké. Dost se těším:)
-
11:45:55 20.2.2011
trochu jsem to pomotal - původní turbo jsem myslel hned v první větě
-
11:45:13 20.2.2011
u 20vt pokud je původní spojka, stačí seriová lamela ovšem dobře sladěná se setrvákem a přítlačákem. poslední dobou jsem se asi 3x setkal s tim, že někdo si u mě objednal keramiku a pak mi plakal že to nechodí a přitom mi při odběru tvrdil že tomu rozumí a že to umí složit dobře. ukázalo že však, že o tom neví nic a složil to blbě a proto to nemakalo. pokud má někdo GT28R a víc a nebo jiné turbo pro vyšší výkon a hodná ho využívat,musí mít lepší než seriovou spojku!!!
-
10:58:52 20.2.2011
to je po chipu naprosto normální stačí dát novou spojku netřeba keramiky, stejně víc jak 10 nevydrží
-
21:54:43 19.2.2011
sakra to je dálka všude,se asi přestěhuju do Prahy:))
k20V: ale jeden malej servis v Kohoutovicích:( Jsem zvýšil trochu výkon a odporoučela se mi asi zase lamela, klouže docela pravidelně při plyně na podlaze okolo 4000 otáček:(
-
19:33:58 19.2.2011
Alejandro: a jak se ten servis z Brna jmenuje, co ti ten povolenej šroub zatajil?
-
12:16:24 19.2.2011
abarth: a nejsi náhodou od Brna? bych potřeboval někoho šikovného s praxí:))
Nebyla to ta lamela RNS za asi 4600,-? Posledně mi tu v servisu chtěli namluvit že si musím nechat vyměnit obě ramena vpředu a zatajili mi že tam byl jen povolený šroub:(
-
12:34:12 18.2.2011
abarth: jj, a nevíš co to bylo za výrobce? Asi ti to nemontoval někdo z okolí Brna vid?.)))
-
11:17:07 18.2.2011
abarth: a nedělalo ti to potíže ta neodpružená třeba při parkování nebo tak?
honza: to je logickéno, ale kolik může stát převodovka do coupe? snad ne 50 000,-:(
-
05:43:19 18.2.2011
než obětovat převodovku za 50 tak je jednodušší radši jendou za čas zkontrolovat stav pružinek v lamele...
-
05:42:36 18.2.2011
jednoduše... přijeĎ někdy na závody a poslechni si některý auta co jedou neodpruženou lamelu jak jim chrčí ze špajzky..
-
21:14:09 17.2.2011
honza: a proč jezdíte v autě na závody odpruženou? s ohledem na to že jsi psal že neopružená snese trší zacházení...
-
17:41:05 17.2.2011
mám kdyžtak OMP odpruženou kdybys chtěl 6500.-
-
15:58:24 17.2.2011
se seriovou, ale v krabici mam odpruženou OMP a v autě na závody jezdíme odpruženýho sachse
-
14:07:31 17.2.2011
a kolik takových nešetrných odspojkování s neodpruženou lamelou může převodovka vydržet? trochu mě děsí že bych někoho pustil k řízení a ten mi to třeba při parkování po.....
-
10:23:12 17.2.2011
heh, a já se poskopečka rozjíždím i bez plynu, to asi nejsem správnej řidič.
-
09:55:15 17.2.2011
honza: a ty jezdíš odpruřenou nebo neodpruženou?
-
09:08:54 16.2.2011
tak tak. cokoliv pod 2000 ot. je strašné... platí to i pro podřazování...
-
00:27:08 16.2.2011
čeho se vyvarovat s tou neodpruženou lamelou? já třeba rozjezdy vždycky dávám víc plynu okolo 2000 otáčk, pak se mi to zdá plynulejší
-
19:11:04 15.2.2011
to není na Tebe, ale na občasný praktiky některých rádoby prodejců performance komponentů...
vybrousit logo, naklepnout tam svoje apod..každopádně % hodnoty, těm se opravdu musím smát.
Buď to je daný v max MK, nebo v KG přítlaku.. z kterýho lze MK dopočítat..
procenta jsou úsměvný.. to je stále silně relativní hodnota... u jakýkoliv hodnoty - výkon, přítlak, spotřeba..
-
16:26:53 15.2.2011
honza: tak z toho co píšeš se mi jeví jako lepší neodpružená, řadím docela přesně, tak snad by se mi převodovka nerozsypala. Za kolik se prodávají náhradní?:)))
-
15:49:55 15.2.2011
k tématu:
neodpružená snese brutální zacházení, není tam žádnej element co by se mohl zkurvit, krom obložení, nebo nejtů
u odpružený se vymačkávaj lůžka pružinek, který pak můžou prasknou (což se taky děje..) a zkurvit třeba obal převodovky, či blok, setrvák atd..
odpružená akorát líp tlumí rázy při nešetrným spojkování, který u neodpružený musí nějak převodovka přežít..
-
15:47:44 15.2.2011
no hlavní je mít všechny díly spojky OK
a to je ZÁKLAD
o čem mluvím?
1) rovinnost setrváku i kotouče (poznáš pravítkem), pokud je něco vypouklý, či vydutý, hne dmáš účinek omnoho menší)
2) hydraulika - vše musí chodit a vracet se..pokud se bude pomalu vracet váleček, spojka bude klouzat a spálíš ji
to jsou 2 základní body, pokud je splňuješ, nemusí mít problém ani seriová lamela.
Případně se zvýšeným přítlakem, keramika díky jinýmu materiálu snese větší teploty a díky jinýmu koeficientu tření přenese trochu větší MK př stejným přítlaku...
Zvýšenej přítlak - % jsou sice pěkná hodnota, ale když má serie přítlak od 45kg po 65kg (1,8 až 20VT) tak proč to neudaj sakra v konkrétním čísle:)
To umím taky napsat na krabici +40%, obrousit znak valeo a nabarvit to načerveno a prodat za trochu víc jak serii, ale míň jak konkurence:)
-
15:32:51 15.2.2011
lenoš dával jinej setrvák a stálo to docela raketu...
-
14:05:21 15.2.2011
abarth: a kolik stojí ten posílenej přítlačák? to je pěkně blbý když i při 280 koních to klouže na seriovej přítlačák, cchi dát ted velké turbo GT28RS
-
12:32:02 15.2.2011
neodpružená popraví převodovku... ona i ta odpružená jí dává za uši. mám odpruženou OMP a zatím pohoda...
-
12:18:26 15.2.2011
Ahoj
kterou lamelu brát na sportovní jízdy a občas vyjetí na okruh a odpich na křižovatce? Budu dávat velký turbbo a už i ted mi to začalo klouzat po MBC a otevření výfuku. Kdosi tu psal že má neodpruženou a vše OK, je to možné při jízdě pžes město? Dle prodejce je neodpružená na závody.
(odpružená lamela)OIV/LA86/P>1995<1996>1991<1995 cena je
>> > 6708Kč >> > (neodpružená lamela)OIV/LA86/R>1995<1996>1991<1995 cena je
>> > 4803Kč
Neodpružená
RNS.SL.140.225.1H za 4692Kč