-
17:39:43 21.10.2009
noo dobrá blbost!:-)
-
11:19:03 21.10.2009
takze dnes prislo vyjadreni od toho kupce, jak tvrdil...
tady preposilam- tak ted uz je vse vyreseno
nejsem odbornik tak jen neodborne pretlumocim: zjistili, ze na nejakem ozubenem kole je ulomeny zub, coz pry zpusobovalo preskakovani neceho, to kolo vymenily a ted uz to jde jak ma
ted uz by to tedy melo byt v poradku..
-
10:32:57 4.10.2009
nejsi z Mimoně? :-) když nasadíš rozvod přiměřeně špatně a zatočíš s motorem tak si ohneš všechny vantily přiměřeně málo špatně a ty pak generujou stejnou chybu,mnohdy stačí už jen to že se významě zvětší střih a zkrátí doba komprese - už tohle vede k významné ztrátě tlaku
-
00:03:52 4.10.2009
a ono staci kdys mas praskly tesneni pod hlavou jako tak muzes mit na vsech stejnej tlak a s tou hlavou to neni kravina na hlave staci setiny a uz ti to fouka tak co jako tu resis kazdej ma svuj nazor
-
23:56:45 3.10.2009
a zase je uplna kravina ze sou ohnuty ventily to by pak kazdej valec nemel stejnej tlak ne treba
-
23:10:20 3.10.2009
vim :-D to sem celej já... ale tohle je fakt kravina. a na kravinu se odpovídá další kravinou :-D
-
20:59:11 3.10.2009
no ty aby ses nechytil že :-)
-
20:34:44 3.10.2009
asi tak, že se ti prohne po délce (aby mohla unikat komprese ze všech válců. a všude stejně a navíc nejmíň o 5mm :-D
-
20:30:24 3.10.2009
tak mi popiš jak má být prohnutá hlava aby měly všechny válce stejně špatnej malej tlak :-)
-
15:09:05 3.10.2009
nerikam nikomu ze je pitomej ale tak jak tohle to muze rict automechanik co ma 20 let praxi jakoo
-
14:48:24 3.10.2009
Marcel 8V,8VT ja si nedelam prdel ale tak vis co jak je to tu napsany a preste tak jak rika marcel posli je do riti
-
11:05:16 3.10.2009
Cherry nedělej si z nás prdel,my nejsme tak pitomí jak vypadáme :-)
Scoupe - tak se jim vysměj a pošli je do řiti,pokud mají všechny válce stejně malý mizerný tlak,je jasný že to špatně nastavili oni. Kdybys to podělal ty při vyndavání vaček,neodnesli by to všechny válce - takovou sílu asi nemáš aby jsi s tím zatočil bez synchronizace přez ventily :-) nebo jsi Mauglí? Pořád platí že ti to jezdilo do poslední chvíle!!!
-
08:08:35 3.10.2009
treba je ohnuta hlava ta ma jit vzdy kdys se neco stane na otlakovani a srovnani proto treba ma ten motor maly tlaky a kdys ma ten mechanik 20 let praxe tak by na to prisel hned ale to nevadi to je to kdys se do niceho sere ten co to neumi a pak to svadi na druhy a nic bych za to nedal ze ten mechanik si to spatne nastavil a ohnul ventily ale to by poznal kdys ma 20 let praxe vubec bych jim na to uz nic nerilkal zednou zaruku si jim na to nedal tak co a ze chce penize na motaz to je taky blbost ten motor si jim neprodal celej a nebo tam dal treba blby vacky proto to nema tlaky staci aby ta vacka mela jednu mensi tu hranu a je to doma a motor nema tlaky ale ja bych to vubec snima neresil motor neni celej prodanej
-
06:55:31 3.10.2009
motor byl prodavanej bez vacek...
-
22:12:53 2.10.2009
jestli jste dělali jen spodek tak tamtudy je ani nevyndáš :-) prodával jsi to s nasazeným řemenem?
-
13:56:08 2.10.2009
Marcel 8V,8VT
No jistotu beru od tud ze motor zaklepal me osobne v aute, do te doby jezdil bez problemu, vyndala se klika, udelal prebrus, dali nove saly a tesneni, s hlavou se nic nedelalo a motor sem jiz do auta nemontoval a pak se prodal. Tak sem si sedl s mechanikem co ten motor delal a rozebirali sme co se s tim motorem delo a co se s nim muselo stat ze nema tlaky a napadaji nas jen ty ventily ze jsou spatne nastavenme vacky. PS pisty jsme tam daly..:D
-
12:36:31 2.10.2009
nevím jaký jsi tam měl rozvodový kola, ale třeba u těch mejch není vůbec poznat který je který .
A ohnutý ventily jsou poznat i na vůli ventilů . Ta se přece strašně zvetší díly tomu že ventil nemůže správně dosednout .
btw. já sám jsem zničil všech 8 výfukových jen díky tomu že je pořádně nedotáhnul vačkový kolo, po pár km se střihnul klínek a bylo vymalováno.
-
10:41:15 2.10.2009
to že chce peníze za montáž je naprosto v pořádku,základ je ale v tom kde je chyba,pokud byl motor špatnej jde to za tebou,pokud ho pokazili oni mají peška. Vemem to od začátku, kde ty bereš jistotu že byl při prodeji v pořádku?
-
15:52:44 1.10.2009
a je tu nekdo kdo by tam se mnou zajel? je to trasa Kladno-Dubi....
-
15:35:32 1.10.2009
vzít k tomu člověka co:
1) koukne na nastavení rozvodů - optimálně hodinkama místo svíčky nastavit do HU, následně zkontrolovat dle manuálu nastavení maximálního zdvihu - sací vačka má maximální zdvih 112.5° po HU, výfuková 111° před HU..pokud jsou čísla o hodně jiná ( časování plnýho zdvihu vačky od cca 100 do 115° by se mělo projevit pouze poklesem/nárustem výkonu, spotřebou, volnoběhem..)
2) schodit vejfukový svody a kouknout do hlavy..pokud jsou viděť ohlý ventily..má chlapec problém díky svýmu mechanikovi...
3) předchozí kontrolu lze díky endoskopu provést i na sací straně(ale tam jsem ohlý ventily nikdy nezažil, i když všech 8 ventilových bylo KO)
na přiložený fotce máš vejfukový ventily z mýho motoru,když na rozvoďáku zničehonic zmizela polovina zubů... motor se několikrát zkoušel natočit startérem, tak se ohly všechny výfukové..sací zůstaly nedotčeny..
-
15:06:48 1.10.2009
tak ted mi nekdo poradte jak mam postupovat dale? on si stale tvrdi to same ze motor byl odborne nainstalovan o nastaven a ze chyba je tedy v tom motoru a ro si zase tvrdim ja ze je ok. navrhoval sem ze si ho vemu zpet za to co sem mu ho prodal, ale ted sam nevim kdyz mohli zohybat ty ventily a hlavne on stejne chce jeste 5000kc za montaz a kde sico si... diky
-
08:43:31 25.9.2009
Tatra je vzduchem chlazená nikoliv vodou :-)
Taky bych si troufnul po zklušenostech říct že se jim krapet nepovedla montáž vaček a jejich nastavení po kterym se zřejmně otiskly ventily do pístů...Podivný je to že ty tlaky sou tak malý a tak stejný na všech válcích.Jestě by se jim mohlo povíct rozvody špatně nastavit,motor se nepotkal ale ventily sou dlouho otevřený a proto je tlak tak malej.....
-
08:41:14 25.9.2009
Když věří tomu opraváři zemědělské techniky kterej mu to evidentně zkurvil tak ho přitom nech, ať si s tím poradí ;-)
-
08:23:40 25.9.2009
ja zas az tak do motoru nedelam, takze tohle je na me moc velka veda a po jeho pristupu ze ja sem ho podelal a ze na motoru se ani ta klika nedelala ze je jen pekne nabarvenej se mi to ani nechce resit, hlavne tahat mechanika do teplic a jeste mu dat na pivo ze se mnou jel a prenastavil to... jinak tomu kupci sem rekl at auto nalozi a priveze ze to zprovoznime ale on stale veri tomu ladici....
-
20:43:05 24.9.2009
pokud mají všechny válce tlaky 0,5 tak jsou buď jen špatně nasazený rozvody a po nápravě se to vzpamatuje a nebo ohnuli všechny ventily stejně a už tomu nepomůže ani svěcená voda. Pro dobrý pocit bych tam zajel (né sám!!!) a skouknul to - vem si indikátor,nastav to do HÚ a skoukni (ryska neryska) zda jsou ventily opravdu ve střihu. 16v má střih jen 5st a tak ty vačky musí lehoulince mačkat. Podotýkám kontrola musí proběhnout přímo na vačkách,neřeš rysky!!! Taky si z eperu opiš čísla origo kol a zkontroluj jaký kola tam má a má-li je tam kde mají být - musíš na to od lesa!
-
13:28:30 24.9.2009
to se nemeri na litry ale na kbeliky
-
13:27:40 24.9.2009
to jo no... mechanik z JZD. opravoval tak hovnocůcy :-D a sere se do italské technologie... takovejm urazit pracky hned u ramen, aby nemohli dělat další škody...
PS: kolik vody se vejde do motoru u starého nákladního vozu TATRA? :-DD
-
13:22:02 24.9.2009
Coupe20VT to vis 20 let praxe tak se toho neboji jen mu asi nedoslo ze tohle neni stodvaca
-
13:13:29 24.9.2009
no nic kupci sem poslal odkaz na toto tema at s epodiva ze sem si to necucal z palce. a snad uz uveri ze tewn jeho mechanik mu maze jen med kolem huby ze to proste posral a ted to chce hodit na nekoho jineho
-
13:12:45 24.9.2009
tak je kretén? když dělám rozvody, tak po nastavení někdo točí rovnou přes startér? tomu říkám odvaha. to si musím bejt sakra jistej, že je vše cajk. vždycky jsem točil ráčnou za řemenici na klice. pokud by to tak udělal i on, tak by zjistil, že ventili naráží o písty...
-
13:11:05 24.9.2009
záruku na jakejkoliv motor ti v dnešní době nedá nikdo -kdo dá je sebevrah... lidi jsou občas dobytek a i ten motor, kterej s dobrým zacházením (tj nakládat po ohřátí olej, zbytečně nepřetáčet, pravidelný servi) by vydržel XXX XXX km (nebo 60-80 ostrých motohodin v případě soutěžáka) nevydrží ani rok (10motohodin)
-
13:08:29 24.9.2009
ono 0.5atm minimálně nafouká i motor bez kroužků..takže kruhama to nebude..
takže kupec jelikož nechtěl vačky vidělal na blbosti mechanika, kterej mohl prohodit vačky sání/výfuk , nebo rozvodový kola a tím pádem to maj ventily asi za sebou...
-
13:06:04 24.9.2009
tak potom to bude tvrzeni proti tvrzeni, ale mam k motoru fotodokumentaci, a nejsem pako kdyz narvu do motoru spoustu penez jak za material a praci abych tam dal hlavu s krivejma ventilama kdyz ty hlavy mam dalsi tri doma, neco sme sepsali, tam bylo psano co se tam opravovalo takze sem rucil za spodek a kdyz pujdu do extremu tak ono chtit zaruku na 15 let starej motor....
-
13:02:49 24.9.2009
jenže teď mu budeš těžko dokazovat, že ty ventily už nebyli ohnuté když si mu to prodával... a ze soudním znalcem ať se jde vysrat. když si to nevzal komplet a prasil to doma v kůlně, tak ti opačně nemůže dokázat, že to nezmršil on... nehledě na to, že asi smlouvu nemáš, takže ve finále bych mu zapřel, že sem něco vůbec prodával... na zmrdy se musí stejnym metrem...
-
12:59:56 24.9.2009
další klíčovej bod... rozvodový kola va vačkách..jestli je pomíchla, tak už má i pomuhlaný ventily...
20let praxe může mít, ale když má v rukách a hlavě nasráno, tak tomu nepomůže ani svěcená voda...
-
12:46:31 24.9.2009
Luxor- krze krouzky neutece takove mnozstvi tlaku
Honza- presne si trefil moji diagnozu jenze ten co to ode me koupil stale omila soudniho znalce a ten jeho mechanik i po telefonatu se mnou si mele svou ze ma 20 let praxe a ty vacky delal podle prirucky zrejme (domaci kutil) a kdyz sem jim rikal o vackach at si to prekontrolujou tak stale odezva ze je motor ko a tak. kdyz sem se ptal toho mechanika at mi teda rekne cim to muze byt tak rikal ze ohle ventily ale to by muselo byt na kazdem z valcu a ta hlava byla ok tak ted babo rad
-
11:07:26 24.9.2009
klíčovej bod problému jsou vačky... ať se koukne jak je má nastavený+samozřejmě vůle
-
11:04:04 24.9.2009
Nj ale tahle částečná GO co popisuješ přece nemohla mít na tlaky ve válcích vůbec žádný vliv. Tlak zdrhá buď kolem pístních kroužků nebo když netěsní ventily apod...
-
10:35:16 24.9.2009
bude to trosku orisek ale verim ze nekdo napise to same co si myslim, takze k motoru. Mel sem motor coupe 2,0 16V, jednoho krasneho dne zaklepal na tretim valci, takze sel ven udelala se klika, lagry, pretesnil, nandaly vacky, ale motor sem jiz do auta nedal, mesic lezel, pak se ozval kupec ze ho chce, ale bez vacek aby to mel levnejsi, tak sem sundal rozvody, vacky. Prijel kupec odvezl motor, rekl sem mu co bylo delane, ted se po cca 2 mesicich ozval ze motor dali do auta a ze nic tak merili tlaky a ty jsou pry na kazdem z valcu 0,5atm. ze prej motor je KO, jestli na nem pry byla delana ta klika a kde si co si, tak se ptam vas nastala chyba pri me castecne go? byl to asi 4ty motor z coupe co sme delali ja byl jen podrzklacek... nebo je chyba u nich? az to tu nekdo znalej ohodnoti napisu svuj tip.