cece honzo ja sem sani zkousel pred tydnem :) obyc kuzel Eddy a jeste nekdo kdo sem chodil tu byl u toho... super vec po meste a na rovince, uzasny zvuk na dvojku v plnem rozsahu, proste parada ale pak zdeseni pac u nas v kopcich tam kde sem jel jeste normalne rozjety v plynu na 4 tak tam sem si v plynu ani neskrt a v benzinu sem musel drtit 3
cim to muze byt? svicky nastavene na benzin ale jak prijde kopec tak koncim pokud mam vic vzduchu nez origo nebo mensi dira v airboxu
manualni nastaveni řídící jednotky
-
14:25:59 23.6.2009
-
14:19:10 23.6.2009sání - obyč uni kužel větších rozměrů od KN strčenej nad podběhem , mezi klapkou a foltrem hadice samco, vejfuk OMP gp. N, což je 60mm průchozí trubka se 2ma absorbčníma tlumičema větší velikosti a náhradou katu, aby se auto vešlo do 94db hlučnosti...
elektronika odladěná na tento výkon ježděním po silnici, sbíráním dat a zkoušením nových hodnot.. za jeden den-využívající seriové startovací korekce a korekce obohacení na atmosferickém tlaku(z důvodu změn nadmořské výšky..) -
14:00:14 23.6.2009to ale musi byt nekdo kdo se poradne vyzna a sani a vyfuk od nake slusnejsi firmy co to uz nejakym spusobem ladi a oni to urcite dlouho dlouho ladi na brzde coz si doma moc neudelame
-
13:53:10 23.6.2009chipem na atmosféře jdou nahnat zajímavý koně... ale ne chipem, kterej je x-tou kopií buchví čeho..
pokud si člověk vyhraje s palivem dle WB sondy, trochu(hodně) poslouchá klepání při ladění předstihu, kterej je na hraně, tak se dá dostat u 2l 16v motoru s lehčími úpravami (filtr, výfuk, decentně upravená hlava) na hranici 185PS...
což motory pro sk. N běžně mají (PUGy mívají ke 200PS a rejže jsou kapitola sama pro sebe...) - ve sk. N je totiž zakázáno měnit vačky, KP, střeva motoru..jen výfuk, krom svodů a elektronika se smí měnit... -
13:28:09 23.6.2009jel jsem v coupe co bylo 16VT a jelo jak cert po chipu, jel sem i v dieselu co ho chipli a taky ozil, takze jen samotny chip taky jde poznat, ale na poradne upravy sam o sobe nestaci a nase motory bez turba jen s chipem zase takovy zazrak neudelaji.. nejsem odbornik ale chip bych resil po upravach v motoru a na motoru s turbem vsechno ostatni asi vyjde draz nez koupit vykonejsi verzi motorizace
-
12:09:04 23.6.2009Coupe20VT díky,aspon někdo chápe, taky čekám na kontakt, pak se ho zeptám a napíšu, jestli to pude, za slušný prachy, myslim, že se to bude ještě někomu hodit...
-
01:09:19 23.6.2009ne on dělá v redakci časáku Ábíčko :-D čipvání má jako koníček... :-D dělám si prdel, neznám, tak nesoudím.
-
23:09:25 22.6.2009nedělá v ABC Tuning? :-)
-
20:34:22 22.6.2009jinak pořád čekám na kontakt, ale prý upravoval i R25 z roku 1986...tak nevim...
-
20:21:44 22.6.2009může si ten soft (bitpow.) k sobě natáhnout, upravit, pak přes okýnko UVčkem "chip" smazat a nahrát upravený soft zpět... upravovat přímo na autě by to taky šlo ale musel by mít spešl zapisovačku+UV mazačku narvatelnou do patice říď. jednotky (+napájení) jinak musí brouk vždycky ven
-
20:08:57 22.6.2009manuálně můžeš nastavit asi karburátor....ale řídící jednotku??? že by kroutil potenciometry v jednotce??
-
20:33:08 21.6.2009sucho ja už tam mam chip od bit powera, až budu měnit pár věcí, potřebuju to doladit, ale díky.
-
13:26:52 21.6.2009aha, takže to neni možný?já ted čekám, až se ho kámoš zeptá...a když to de píchnout na diagnostiku, něco se s tim snad dělat dá:(
-
12:48:47 21.6.2009Já vím, to byla ironie :-)
-
12:37:19 21.6.2009leda kulový to je zas výkřik do tmy....
-
12:35:20 21.6.2009To máme tak vymakaný řídící jednotky?
-
15:47:39 20.6.2009Honza dělá to na upravený subarka a tak, co kamoš ukazoval ty rozdíly, tak mazec.tohle šméčko nebude.
-
15:43:17 20.6.2009co k tomu používá k tomu nastavení? nebo jen placebo efekt, že to dobře jede?
to nastavení na spotřebu, na sprinty je klasická odrhovačka chiptunerů..ale správně nastavenej motor má jak dobrou spotřebu, tak i podává výkony třebas na sprintech.. -
15:30:54 20.6.2009tak jestli budou prachy, není co řešit... mít zbytečný kilo navíc taky začnu do coupé sypat (ladění) :-)
-
13:55:30 20.6.2009Luxor a to je toho ještě víc:)podle peněz, nějak si ted doplatim auto, co už prez rok nemam:)a budou prachy...
-
13:53:40 20.6.2009tak jasný no, není to jen o tom vyměnit vačky ale i spoustu věcí okolo co pak nebudou stíhat...
-
13:47:07 20.6.2009Luxor potřeboval bych právě vědět takový věci, v kterých nemam jasno...aby vydrželi to, co tam budu měnit...
-
13:42:02 20.6.2009ostrý na coupé!!! těma z Tipa bys byl myslím zklamanej není to nijak brutální nárůst a dole to jede total nah.vno, když už z toho chceš mít auto na (ne)normální ježdění tak ať to stojí za to... a ne mít jen kočkopsa :-)
-
13:08:10 20.6.2009Luxor joo, konečně, to máš radost, vid:)ted jen řešim, jestli dat ty z Tipa nebo přímo na ostrý na coupe...
-
13:01:59 20.6.2009budeš měnit vačky?
-
12:51:38 20.6.2009nee, ale budou tak na podzim, a bude se to hodit vědět, kde kdo to udělá líp...
-
12:47:00 20.6.2009ty máš nějaké nové úpravy na autě? ven s tím!!! :-)
-
12:35:05 20.6.2009kamoš zna manika, co vas na den vezme do milovic na letiště a udělá vám s jednotkou co chcete, jestli mi rozumíte,nastavit bud na sprinty, spotřebu, a tak ruzně, čekám na nějakej návrh ceny, nemáte někdo taky někoho takovýho?