Kované písty Wössner 20Vt

  • Honza
    nejde o to že na pístech je stopa po kontaktu s ventilem - ta většinou ničemu nevadí, ale pokdu potkan nasta při vyšších otáčckách a teplotách, v pístu bude nejen otlak od ventilu, ale bude i lehce vydojenej do strany přímo proti válci..čímž se o pár stovek zmenší vůle pístu ve válci...

    na některejch takovejch motorech to je pak i po sundání hlavy po nějaký době provozu (po opravě stylu dám novou hlavu a jedu) vidět - v místech kolem ventilů jsou válce trochu víc "oleštěný"...

    jeden takovej motor mam v "archivu" na dvorku.. kdo nevěří, nechŤ přijede, rád mu to ukážu...normální jízdou yb ěnoc najezdil.. dát mu kotel, brzo yb bylo po něm... asi yb se rozmazaly písty ve válci..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    přesně tak. za prvý si řekni cíl.

    za další když se rozhodneš pro kované písty, dopadneš jako Leoš a ohne se ti ojnice, dělej věci na poprvé s rozmyslem a pořádně...

    kdysi mi jeden člověk řekl, že řetěz je tak silný jako nejslabší článek...

    prostě pokud chceš jít do cca 300 koní (někteří mají i přes) stačí ti seriové vnitřnosti.

    pokud půjdeš výš dej kované všechno, ale potom aby jsi to využil stejně budeš muset mít big turbo, IC, livemap, atd...
  • Denis 1,9 JTD:(
    Můžeš dát jenom kované písty, ale je to jak nasazovat čtyřpístky na trabanta:) Sice to má velký potenciál, ale jen tak ho nevyužiješ.
    Zauvažuj co všechno jsi ochoten investovat a co je tvůj cíl.
    Možná jsem mimo mísu, specialisti na 20VT ti jistě dají lepší radu :) Já jedu sériové písty, vyvážené ojnice a klikovku na 16VT a dokud nebudu mít 300 koní, tak písty neřeším.
    Co to je docela dost kleplé? To že jsou v pístu 4 žlaby jakoby "po pístu" je normální a dělá se to ve výrobě, aby měly písty vůči pístu větší vůli a mohly se zavírat "trochu později". Jinak já měl minulý rok potkaný motor na Alfě, schytaly to všechny ventily, tak jsem nasadil celou novou hlavu a jezdím dál, na písty jsem nesahal.
  • MJay
    Ahoj, koupil jsem coupé 20vt s potkaným motorem a po odstrojení jsou písty docela dost kleplé od sacích ventilů.Mám strach takhle písty nechat a tak bych chtěl investovat do kovaných Wössnerů jenže teď je tu ta otázka. Když budu dávat Kované písty musí přijít i kovane ojnice a nějaká úprava kliky nebo můžu dát samotné písty na origo ojnice ?
    Díky