Spesso těsnění

  • Invi
    Cíl je 300 - 320 koní, nic extrémního. Samozřejmě hlava půjde na celkovou GO, blok jen přeměřím a uvidí se co dál. Nevím jestli tento výkon vydrží seriové těsnění, ale moc mu nefandím, tak hledám východisko. Na jaře při práci ještě budu chtít poradit jak je to s přeběhem pístu přes hranu bloku a následně správnou sílu těsnění.
  • Honza
    tovární může bejt cokoliv...

    Payen se dával velmi často už z továrny na všechny možný 4 válce i V6tky(barevně se tváří jako Goetze..)

    otázka jak vysoko s výkonem chceš jít.. základem jsou rovnej blok a hlava + dobře utažený, nový! šrouby, klidně lepší specifikace... a pak by něco mělo snýst i normální těsnění lepší značky (Payen, Goetze, elring..)
  • PhoB
    Zase jsme u toho rozdilu z jake strany se na tesneni divas, obe fotky cos ted poslal jsou "jakoby" si je vyfotil stejne jako se smejdske sedive. Z durhe strany je pertlovani vetsi(zamer se na polohu mazaciho kanalku v rohu tesneni).
    A odhaduji ze to tesneni z HF nebylo uz tovarni. Tovarni by mel byt goetze a ten nepouziva(l) cervene zbarvene silikonoveho tesneni. Cerne silikon a jeste cele lakovane do "medu", takze po demnotazi vypada radne vyzrale.
  • Morris_3nec
    Fotku z ebay bych bral urcite jako ilustracni foto, jestli spolehas na to ze na fotce je presne to co ti prijde tak preju hodne stesti :) ta veta je velice jednoducha a jednoznacna, davat to do google prekladace ktery ti prelozi jednotliva slova, nikoliv celkovy smysl vety,a i z toho co ti to prelozilo vyplyva to co jsem napsal ja ( Standardní výměna typ těsnění hlavy NEzávodí / NEvylepšení." = standartní výměnný typ těsnění, NEzávodní/NEzesílený/NEvylepšený/NEtuningovaný atd atd atd )
  • Invi
    Tohle je těsnění které bylo originál z výroby na mojí Lancii 1.6 HF Turbo:
  • Invi
    Ať googluju jak chci, všechna těsnění sundané z motoru nebo v eshopech vypadají stejně, oplechování je úplně jiné:
  • Invi
    Spesso se samostatnými kroužky
    stojí 11 000kč, už jsem na něj koukal :)
  • PhoB
    Rozdil v lemovovani je hlavne proto. Ze tesneni nejsou vyfocena ze stejne strany, i glaser/victor reniz ma takhle siroke oplechovani.
    Tvuj priklad toho "serioveho" je spatny, to je nejaka nejlevnejsi nahrazka, zase i to nejlevnejsi z autokelly ma barevne silikonove lemy atd.
    Rozdil u Spesso racing, tehle jejich "zakladni" varianty je udajne pouziti nejakeho kevlarove materialu, ktery zvysuje tuhost. Uprimne mam tu jedno takove z jineho motoru, propalene a na prvni pohled jsem nenasel rozdil od klasickych.
    Jedinne spesso, ktere ma trochu smysl je to se samostatnymi krouzky.
  • Invi
    Takže našel jsem na českém eshopu Spesso racing za 6000kč, podle fotky je to to samé.
  • Invi
    A podle překladače je ta věta:

    "Standardní výměna typ těsnění hlavy nezávodí / vylepšení."

    Takže možná standartní výměna za seriové těsnění.
  • Invi
    Tak proti seriovému je to dost rozdíl a cena dvojnásobná i z ebaye.
  • Morris_3nec
    tzn " standdartní typ těsnění, né zesílené/závodní "
  • Morris_3nec
    " Standard replacement type head gasket not racing/enhancement. " :)
  • Invi
    Racing nikde není napsáno, v popisku jen:

    Head gasket
    New quality item made in Italy by Spesso.
    Standard replacement type head gasket not racing/enhancement.
    Head gasket has printed silicon beading to improve the surface sealing.
    In stock and ready for immediate despatch.

    Jako racing podle fotek vypadá, je viditelně zesílené kolem válců, proti seriovému. Vyjde na 1800kč přes ebay.
  • PhoB
    Musis rozlisovat normalni Spesso a Spesso Racing. Rozdil bude partny uz v cene.
  • Invi
    Foto
  • Invi
    Co si myslíte o tomto těsnění, stojí za to? Chystám se na nárust výkonu a seriovým si nejsem moc jistý, tak hledám alternativy.

    PS: O celokovovým už vím všechno a chci se mu co nejdál vyhnout :-D