-
12:48:55 25.10.2014
je to to vedle víčka od oleje napravo?
-
18:50:47 24.10.2014
mohl by mi někdo prosím poradit, kde na 20VT najdu variátor? když ho odpojím a nastavím sací vačku, tam kde by byla na volnoběhu...tak nebude to problém v otáčkách? hezká videa
-
16:03:07 22.10.2014
samozřejmě sprint 16V NA vs. v té době nejsilnější 20VT:) a nějaký ty obyč 20VT..
-
16:00:28 22.10.2014
zvuk na volnoběh není důležitej... i když chod jako pumpa na sračky je zajímavej, počítej s tím že takovej motor je použitelnej od 4-4,5 tisíc vejš...
pokud ti jde o zvuk, odpoj natrvalo solenoid ovládajicí variátor a sací vačku nastav tam, kam by ji normálně variátor natočil...a máš hotovo..
jinak zvýšení výkonu je dáno zcela jiným profilem s velkým zvihem a větší dobou otevření ... u turba je však třeba myslet na to, že kolem HU by měl bejt zdvih ventilu minimální (což zas u NA motoru je až kolem 5mm a to ej právě to co dělá ten volnoběh..)
vačky s velkým zdvihem kolem HU (bacha na možnou kolizi ventil-píst..!) jsou u přeplňovanejch motorů ontraproduktivní..pokud úpravu nejpojmeš komplexně od základu... tj aby motor dokázal ustát otáčky kam se může díky vačkám vyslat a turbo dokázalo plnit v požadovaným pásmu...
nekvalitní, letitá ukázka natočená telefonem...
https://www.youtube.com/watch?v=yREvBKVypKg
a od 1:54 ukázka volnoběhu...+ sprint s rozjezdem.. https://www.youtube.com/watch?v=LK3m0mrtUR8&list=PLC38A4E7A7345B14C&index=1
-
08:58:59 22.10.2014
Má tu někdo zkušenost s úpravou vaček na 20VT? Jde mi o rozkolísaný dunivý "harlej" zvuk na volnoběh...Taky by tím mělo jít docílit zvýšení výkonu....primárně mi jde o zvuk, koně navíc jsou taky dobré...