-
12:25:01 14.7.2014
ano tehlice u 16vt a 20vt jsou jine a to v rozteci der na uchyceni brzdice a to nema zadny vliv na tlumic kde je roztec stejna.. takze na turbo jdou zamenit ale turbo vs atmo nikoli a obracene samozrejme taky ne..
-
00:04:57 14.7.2014
U těch turbín si nejsem 100% jistý, ale těhlice jsou jiné. Hozzzi tady na foru psal, že mu tlumič z VT nepasoval na astmatika.
-
20:11:52 13.7.2014
Takže k jádru mého problému - tlumiče z atmosféry 16v na 20vT nedostanu?
Je velký problém s těmi těhlicemi?
-
16:58:57 13.7.2014
tyhle ilustracni obrazky ber s rezervou, muj nazor ze 16VT vs 20VT jsou konstrukcne stejne proto se divim nazoru ze turba maji rozdilne a zajima me v cem , atmosfery maji mansi tehlice tam to je jasne ..
-
16:36:21 13.7.2014
a zde na 16v
-
16:36:08 13.7.2014
no já se díval a jediný co tam je jiný tak jen ty packy,
zdě jsou na 20vT
-
09:45:43 13.7.2014
v cem ma 16vt jinou nez 20vt?:O
-
13:03:32 12.7.2014
No hlavně jsou jiné úchyty na těhlici, 16v astmatik má jinou než 16VT a 16VT má jinou než 20VT.
-
06:34:30 11.7.2014
Zajímá mě jaký je rozdíl mezi tlumiči na výše zmíněné motorizace.
Podle různých stránek jsou velice podobné, jen se drobně liší rozměry:
16v: 1.délka 534 mm, 2.délka 369 mm
20vT: 1.délka 536 mm, 2.délka 374 mm
Otázka je jestli se dají použít, mám čerstvě namontované TRW na 16v ale chtěl bych je předělat na 20vT.
Nevím ale jestli by to způsobilo nějaké problémy, tak prosím o radu.