-
20:16:31 6.11.2012
manny: nejsem žádnej odborník.
-
13:58:41 6.11.2012
GTV 3.0 6V 24V :(
-
18:30:19 5.11.2012
prekrásna alfa treba uznat.....len sa o nu pekne staraj a servisuj bude mat po case vecsiu hodnotu.... palec hore
-
19:46:37 24.10.2012
Elkare, myslel jsi zadní tlumiče? Přední náprava má více odlišností než jen tlumiče... Jestli to měla být jen jakási provokace, ok, měl jsem si to nastudovat, než jsem se zeptal.
-
19:14:04 24.10.2012
JP: Díky :) Já právě tenkrát před koupí 20VT taky uvažoval o GTV V6, ale nějak nebyl v okolí nikdo, kdo by mi to uměl takhle z osobní zkušenosti porovnat. No a já nezkušenej jsem viděl větší váhu GTV a větší váhu V6 a řekl si že bude mít předek ještě těžší než Fiat a celkově bude těžší a línější. Taky větší spotřeba, větší povinné ručení, dražší díly.. a tak jsem šel do Coupé. No, dnes bych asi vybral jinak, kdybych chtěl zas nějaké kupé :-) GT se mi dřív také nelíbilo, pak jsem ho začal brát. Ale nemá takovej šmrnc, jako GTV. Hlavně je to ale poslední možnost, jak sehnat V6 od Alfy a ne od Opelu, jako v Breře :-( No nic, přeju spoustu radosti s GTVčkem
-
18:18:22 24.10.2012
Přední se liší... v tlumičích.
-
15:19:39 24.10.2012
Neliší se zadní nápravy u 20VT a 16V, byť jen v drobnostech?
-
15:10:01 24.10.2012
manny: asi budu rozprodávat své coupé a pokud vím, tak nápravy by tam měly být v cajku, tak až někdy přidám inzerát, tak se klidně ozvi ;)
-
00:13:04 24.10.2012
Pardon za OT...
Já například vím, že zadní nápravu mám shnilou a na kaši, ale nestalo se mi, že by se mi auto hrnulo čumákem ven. Zatím mi spíš lítá právě ta zadní náprava, což je upřímně řečeno mega fun, nebo se uthne auto celé :)
-
22:58:30 23.10.2012