Urcite to ma vliv taky, stejne jako jine zmeny od posledniho ladeni.
Ale uz jsem to tu psal, neni 1.4bar jako 1.4bar. Klicove jsou otacky kde ten tlak je a tedy i prutok vzduchu.
Uz jen pri pohledu na kompresorovou mapu toho turba.... cinani proste sesroubovali predek na nejaky dieselovy X litr se zadkem pro dvoulitr a netrefili se :)
Coupe 20vt 395ps na E85
-
20:51:39 5.6.2012
-
18:51:37 31.5.2012nemohlo by compresor surge být způsobeno rozvodem vzduchu a ic?Na jiných instalacích držíme tlak 1.4 a nejsou znát "rázy" v sání .
-
18:36:47 31.5.2012hezké hezké :-)
-
00:04:25 26.5.2012V aktualnim nastaveni je nabeh vykonu dost pozvolny, tak je stress na prevodovku docela v norme. S novym turbem bude hur :)
Kokin: neprestavuji auta na E85, pouze v ramci nejakych vykonovych uprav.
-
23:51:30 25.5.2012jako Marcel, jsem zvědavej jak to vydrží v provozu ty další komponenty ale každopádně opět super práce!! .-)
-
07:43:12 25.5.2012Tak to je už slušně vysoká latka pro ostatní :-) .
-
23:42:50 24.5.2012to bude spotřeba převodovek :-)
-
22:36:05 24.5.2012Co u tebe stoji prestavba na e85?
-
18:47:31 24.5.2012len tak dalej,a ciel je kolko Koni?velmi sikovny si :-)
-
18:40:25 24.5.2012no uz bys konecne mohl pokorit hranici 400ps.. :)
-
22:54:33 23.5.2012Tady video z dyna, mereno na 4rychl.stupen:
-
22:40:51 23.5.2012Dnes jsem dokoncil prvni fazi uprav a preladeni RJ na palivo E85.
Jedna se o auto Fika76 , s motorem postavenym od Krosmena, nicmene s radou dalsich zasahu.
Konkretni specifikace
-woessner pisty+ojnice
-vacky prebrousene od Krejbicha, stupne cca jako seriove, jen o cca 1mm vetsi zdvih(precasovane jinak nez tovarne)
-cinske turbo "GT2870" Krosmenovo
-nerezove svody
-masivni intercooler
-pruchozi vyfuk 60-70mm
-vstrikovace siemens 630cc + 2.5bar regulator tlaku paliva
-HKS EVC6 regulace tlaku turba
Nejvtesi zadrhel ted tvori turbodmychadlo, ma nevhodny kompresor a tak nelze vyuzit ve strednich otackach vetsi tlak nez 1.1bar, pak dochazi k masivni compressor surge. Diky HKS regulaci se s vyssimi otackami pousti tlak turba az k 1.4bar. Proto se brzy vymeni za plnohodnotny Garrett GT3071r.
Nicmene vysledek zatim je zminenych 395ps/6600ot a 437nm/5900ot.