Coupe 20vt 395ps na E85

  • PhoB
    Urcite to ma vliv taky, stejne jako jine zmeny od posledniho ladeni.
    Ale uz jsem to tu psal, neni 1.4bar jako 1.4bar. Klicove jsou otacky kde ten tlak je a tedy i prutok vzduchu.
    Uz jen pri pohledu na kompresorovou mapu toho turba.... cinani proste sesroubovali predek na nejaky dieselovy X litr se zadkem pro dvoulitr a netrefili se :)
  • krosmen20VTPLUS
    nemohlo by compresor surge být způsobeno rozvodem vzduchu a ic?Na jiných instalacích držíme tlak 1.4 a nejsou znát "rázy" v sání .
  • krosmen20VTPLUS
    hezké hezké :-)
  • PhoB
    V aktualnim nastaveni je nabeh vykonu dost pozvolny, tak je stress na prevodovku docela v norme. S novym turbem bude hur :)

    Kokin: neprestavuji auta na E85, pouze v ramci nejakych vykonovych uprav.
  • nocarret
    jako Marcel, jsem zvědavej jak to vydrží v provozu ty další komponenty ale každopádně opět super práce!! .-)
  • kisik
    Tak to je už slušně vysoká latka pro ostatní :-) .
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    to bude spotřeba převodovek :-)
  • K0K1N 20VT
    Co u tebe stoji prestavba na e85?
  • marcin
    len tak dalej,a ciel je kolko Koni?velmi sikovny si :-)
  • Scoupe
    no uz bys konecne mohl pokorit hranici 400ps.. :)
  • PhoB
    Tady video z dyna, mereno na 4rychl.stupen:


  • PhoB
    Dnes jsem dokoncil prvni fazi uprav a preladeni RJ na palivo E85.

    Jedna se o auto Fika76 , s motorem postavenym od Krosmena, nicmene s radou dalsich zasahu.

    Konkretni specifikace
    -woessner pisty+ojnice
    -vacky prebrousene od Krejbicha, stupne cca jako seriove, jen o cca 1mm vetsi zdvih(precasovane jinak nez tovarne)
    -cinske turbo "GT2870" Krosmenovo
    -nerezove svody
    -masivni intercooler
    -pruchozi vyfuk 60-70mm
    -vstrikovace siemens 630cc + 2.5bar regulator tlaku paliva
    -HKS EVC6 regulace tlaku turba

    Nejvtesi zadrhel ted tvori turbodmychadlo, ma nevhodny kompresor a tak nelze vyuzit ve strednich otackach vetsi tlak nez 1.1bar, pak dochazi k masivni compressor surge. Diky HKS regulaci se s vyssimi otackami pousti tlak turba az k 1.4bar. Proto se brzy vymeni za plnohodnotny Garrett GT3071r.

    Nicmene vysledek zatim je zminenych 395ps/6600ot a 437nm/5900ot.