-
15:03:44 23.11.2011
1,8T je tak trochu "zázračný" motor, nato že je to turbo 1,8 to skutočne nič nejde, navyše ani v takej malej zmrdke ako 3dvr. ibiza si ten motor nevie rady. stačí pozrieť na výsledky šprintov pre motorizaciu 1,8T aka je to bieda, samozrejme najde sa aj dobre upravené 1,8T ale potom sa to zase neda ani porovnať s dobre upraveným FC turbo, proste bieda, nový motor od toho koncernu a to 2,0turbo to je už ine kafičko ten sa vydaril. To že audi pekne odpichne to je fajn ale aj coupe ktoré nema činske alebo iné 10ročne zdraté kožky ako má vacsina clenov, tiež dokáže pomerne rýchlo vykorčulovať a spamäta sa už po pár metroch
-
16:36:08 22.11.2011
jesttli ta S3 má těch 280 PS po úpravě jako před lety mívali 20VT po úpravě 300PS a reál 240 tak se tomu nedivím...:)
280PS skutečnejch v 1.8mě 20V už je docela nálož...
-
23:27:54 21.11.2011
Hroch 1,8 : bol som osobne pri tom. Bol to obyajny sprint a audina S3 bola upravena na 280 PS. Isli 4x za sebou a audina vzdy skor vystartovala lebo je to stvorkolka , ale behom chvilocky ju coupecko malo a nakoniec ju aj tak dalo. Chalan este na audine skusal vystartovat skor a nic. AK neveris opytaj sa majitela Coupecka je to jeden z clenov. JA len hovorim co som videl a uz aky mas ty na to nazor je tvoja vec a je mi to dokonca jedno ale nemam preco tu pisat sprostosti ked som to videl na vlastne oci. A mozem ti povedt ze to nikto necakal. Jedine co bolo na coupasovi robene bol zvyseny tlak turba.
-
16:18:57 21.11.2011
Hroch 1,8 Osobne poznam obidvoch majitelov aut aj S3 aj Coupaka takze neboj nebolo tam nalepene S3 :D
-
13:49:17 18.11.2011
Nemyslim si že je M6 na hovno nebo horší než Integrale. Jenom je to prostě jinej svět.
-
12:51:50 18.11.2011
Ridil jsem 645i, M6 musi byt totalni masakr. Super se v nem cestuje a zaroven je i dost zabavne kdyz clovek chce, oproti MB SL 55AMG o dost zabavnejsi.
Takhle se nejspis pomalu dostenem k tomu, ze tohle vsechno je stejne nah*vno, jelikoz nejvetsi narez je jizda v MB 300SL z roku 1960:)
-
17:29:35 13.11.2011
Teda troufám si říct, že zážitek z jízdy s integrálou a s M6 rozhodně nebude v žádnym ohledu stejnej, ač jsem bohužel ani s jednim nikdy nejel:D. Podle mě to bude něco jako sterilní luxusní přesun vs. řidičský orgie.
-
17:15:34 13.11.2011
a to nepočítám všechny ty předsudky o BMW, MB a Audi, který u nás panují.
-
17:13:53 13.11.2011
Znovu říkám, že M6 bych měnil za Deltu EVO hned. M6 bych neuživil a to auto je vzhledově úplně jinde pro mě. Vydělal bych na tom zřejmě tolik, že bych si koupil druhý auto na denní ježdění a zbylo by mi. A měl bych s čím jezdit za příbuznýma, do práce a taky auto, kterého si všimne kde kdo stejně jako M6ky a řidičskej zážitek bude stejnej.
-
07:20:18 8.11.2011
at chceme ci ne Coupe uz je zastarala technika, mam 15 let stary kousek, ale i tak bych nemenil (jedine za novejsi), to auto je proste jine a pro fandy Fiatu jako jsem ja proste neodolatelny kousek
zavodit nepotrebuji a s nikym na silnici soutezit uz vibec ne (na tom mam simulatory na PC) Coupe je auto ve kterem se citim dobre, celkem se do nej da i ledacos nalozit
-
07:00:35 8.11.2011
nesnazte se navazet do zigula...
-
06:40:58 8.11.2011
opravdu super debata,Coupé je už mimo,mohu sice potrápit auta jako S4 a M3,ale ani s výkonem 300koní nemám šanci jim konkurovat!Yaban to napsal správně a já s ním souhlasím!Coupé to podvozkem prostě nezvládne...je to už jen fajn veterán :-)
-
21:42:34 7.11.2011
TFSI jojo, TFSI ... ... ToFiciSuperIdiote :-D ... nevim, to cele prece neni o motoru, ale celkovem dojmu a pocitu z auta ... stejne jako Elkar - dostat treba Audi RS4, obratem prodavam a ladim Deltu ci FC k oku svemu :-) ano, nekdo rekne blbost - je to jak z Rollse do Zigula, ale co naplat, kdyz te Zigul chytne za srdce - stejne jako je tento FC club, tak i zigul ci trabant klub :-) lide jsou ruzni :-)
A neumim si predstavit, ze bych daval za bezny servis RS4 stejny prachy jako za GO motoru FC :-D
-
21:10:20 7.11.2011
Hoši jakoby jste to přivolali :) včera mě dojela zrovna nová S4 3litr TFSI a bez šance, na rovince to to bylo +-podobný, ale první dvě zatáčky a coupé nemělo šanci :(
Nemám teda dolazenej soft na nové turbo, takže jezdím +- podobnej výkon jako serie, ale až to odladíme tak to bude jiná káva :))))
nadruhou stranu coupé je mnohem hezčí auto :D
-
20:25:19 7.11.2011
elkar..v S4, at s plastama nebo bez, si te opravdu nikdo nevsimne, tak rychla totiz je :-) a M6 menit za Deltu ? S vama je sranda tady :-) Lidi bezne meni Rollse za Zigulika :-)
-
13:21:02 7.11.2011
Elkar hovoris pravdu mna nikdy neohurila audina ani bmw lebo tie auta su bezne na cestach ale ked ide take suprove coupatko tak som na makko :D no co uz VIVA LA ITALIA
-
12:00:27 7.11.2011
Kdyby mi někdo nabízel zdarma třeba BMW M6 tak ho vezmu a obratem prodám a koupím tu Deltu v supr stavu.
Prostě ty nový auta sice papírově jedou rychleji víc drží, ale je to spíš krabice elektroniky a ne STROJ, kterej se pod váma všemožně vzpírá a je na vás jak ho krotíte.
Ferrari pro chudé platilo v 90. letech, taky Ferrari z 90. let není dneska žádný terno.
Navíc, pojedu v oplastovaný S4 a kdo si mě na chodínku všimne orptoti tomu když pojedu v červeným coupé, který má stále UFO tvary.
-
19:25:57 6.11.2011
Chlapci dneska krasny suboj AUDI S3 280 PS vs COUPE 20VT 220 PS samozrejme coupatko nesklamalo a pekne jej to natrelo :D
-
21:27:03 5.11.2011
audi s4 2,7 bi-turbo jsem mel, coupe si k tomu nemuze ani cuchnout .-)
-
08:19:15 4.11.2011
coupe vs S4??
Poprvé co jsem se vezl v coupátku 20VT bylo s Vojtou..někteří vědí koho myslím....poprvé co mě vezl zrovna přijel maník s S4řkou a v coupátku byly teda dva lidi s tím že jsme se honili v provozu a ta audinka na to coupe prostě neměla,ale bylo to vymazlený coupátko,jen co je pravda :)
-
22:07:30 3.11.2011
a pak jeste alfa romeo V6 s transaxle....
-
22:03:12 3.11.2011
JP jsem rád že jsi na nás nezanevřel :-)) A že dál bojuješ za barvy FC. Jinak s tebou samozřejmě plně souhlasím.
-
21:42:41 3.11.2011
S integralou souhlasim,potom co jsem par krat ridil,musel jsem si je koupit :) integrale je duvod proc jsem coupe prodal...
-
20:02:48 3.11.2011
JP ta cervena Alficka je naaaaaaaaaaadherna :D
-
20:01:51 3.11.2011
Toto sa mi paci ze ste troska rozvili debatu o tom co a ako.
JP vies co ma sere najviac ze tie kurvy nemecke maju tu motorizaciu lepsiu ako Fiat hlavne tie audinky ,ale fiat je fiat a nech si vravi kto chce co chce Fiat je znacka!!!
Italmania : Mas pravdu Lancia Delta HF Integrale je Diabol ukryty v skatulke od cigariet .
-
19:16:48 3.11.2011
Pokud chceš opravdové svezení a zábavu, tak jedině Lancia Delta HF integrale, nejlepší auto co jsem řídil. Jeden ze sta má na to koule aby jí na silnici urval, tohle auto je ĎÁBEL!!
-
18:23:18 3.11.2011
JP!Zdielam tvoj ukrutne "nezaujatý" názor :D a plne súhlasím,ale papierovo bych bral z nových áut RS3 hlavne kvoli motorizácií V5,ale coupé má proste svoje neokukatelné čaro ;)
-
17:37:11 3.11.2011
Jinak vývoj sice někam jde a výkon trochu roste, ale stejně tak roste i váha a málokde se pozitivně vyvíjí to, co dělá rozdíl mezi radostí a frustrací z jízdy. Třeba kamarádovo BMW 525i je super auto se skvělym podvozkem, skvělym motorem a třeba toho zpracování interiéru Italové v nejbližším století nejspíš nedosáhnou, ale celý je to řidičsky zabitý naprosto zoufale letargickou reakcí na plyn. Prakticky se tam vůbec nemá smysl pokoušet o meziplyn. Jedna taková "blbost" a celý auto je kvůli tomu vhodný tak akorát pro německýho důchodce.
-
17:26:25 3.11.2011
Jinak samozřejmě že 300PS Coupé sériový S4 na rovince ujede, to je snad logický...
-
17:25:32 3.11.2011
No nevim, drtivá většina toho co na silnici potkám má +- do 150 koní. Za celou dobu co jsem měl Coupé (16VT) se mi stalo jenom jednou, že mi ujelo auto který jsem nechtěl aby mi ujelo, ale to bylo Porsche Panamera. S4 sice zní papírově dobře a sériovýmu coupé ujede kdy si vzpomene (0.7l objemu, jedno turbo navíc a lepší podvozek nevokecáš), ale je to strašná nuda a je to prostě už od pohledu oplastovaný obyčejný auto.
Ono ve výsledku je úplně fuk jestli potkáš nějaký silnější auto nebo ne, protože asi nebudeš na silnici denně závodit a porovnávat si p*ro s kdejakym rybízkem kterej má o 20 koní víc. Já na to mam náladu tak jednou do roka. Z posledních aut co si pamatuju jsem ujel Mondeu V6 a Peugeotu 406 3.0V6. Ujela mi jenom ta Panamera, na druhou stranu docela razantně:D. S Alfou jsem zatim "nezávodil", ale asi díky tomu že má křídlo a plasty to víc přitahuje debily, takže nedávno jsem se třeba rozjel ze semaforu na zličíně, vytočil jsem vyzevleně jedničku/dvojku někam pod 4000 (nad 4 to teprve jede), řadim trojku a koukám z okýnka že ve vedlejším pruhu se mnou závodí nějakej votuněnej Civic s vytočenym řvoucim motorem a řidič s kšiltovkou na mě významně nervózně kouká. Než jsem překvapeně přeřadil tak trochu ujel a málem se rozbil o ostrůvek ve svym pruhu. To má pak člověk takovej ten rozporuplnej pocit "jéé, kdybych věděl že závodíme tak bych mu zmizel". Ale nepochybuju, že teď bude po hospodách prosazovat, jak ty mrdky Italský nejedou, že s Hondou 1.5 porazil slavnej Alfáckej třílitr na hlavu:D
Vyber si radši něco s čim se ti bude příjemně jezdit každej den a vyser se na to čemu to ujede a neujede. Jdi po dobrym podvozku, lineárním průběhu točivýho momentu, okamžitý reakci na plyn od volnoběhu a přesnym řízení, toť má rada:-).
-
16:10:38 3.11.2011
Silnejsimi som myslel tie upravene co maju 300PS a viac ... presne ako hovoris ide to rychlo do predu ... no a v Coupecku som sa este neviezol :(
Chcel by som si kupit len stale cakam na vhodnu prilezitost.
-
15:01:52 3.11.2011
Silnější Coupéčka myslíš co? :)
Třeba 20VT je výborná motorizace. Dá se s dobrým turbem dobře naladit a za dobré peníze mít slušné auto, ale vývoj jde krutě kupředu.
Dneska má každej lepší rodinej kombík v základu 180-200koní, sportovní hatchbacky začínají dneska na 250-300 koních. Podvozkově jsou tato auta už o generaci jinde.
I když se Coupéčku říká ferrari chudých do těchto aut má bohužel kur*vsky daleko, kdo se svezl ví o čem mluvím.
-
14:22:19 3.11.2011
Tak ta stvorkolka ma cosi do seba ale myslim ze tie silnejsie Coupecka by jej mohli tiez ukazat zadok ci ???
-
12:25:00 3.11.2011
S4 ukáže coupe vždy záda, může za to 4x4 a moderní podvozek, kolega jí měl a drží pekelně stopu. Ale ten servis je také pekelný :-)
-
22:51:01 2.11.2011
Nazdar chalani : Nevedel som aky mam dat nazov tejto teme. Chcel som len vediet ci niekto mal s Coupacikom docinenia s Audinou S4 2.7 Biturbo ???
A mozete napisat aj nejake ine zazitky ak mate,z coho boli majitelia silnejsich aut nemilo prekvapeny , ked ste im ukazali koncove svetla , alebo sa vas nemohli striast ked ste tlacili na pedale svojich Coupeciek :D ???