-
09:24:05 28.8.2011
Preved slovo "tlaci" ma ciselnou hodnotu.
-
07:54:46 26.8.2011
PhoB-to je docela zajímavej problém,to bude asi ten výkonovej pokles kterej je vidět i na křivce výkonu z brzdy :-)
potvrzuji že s GT2860RS jak je zmíněno nástup ve 2500 a od 3500 plný tlak...
-
22:35:45 25.8.2011
Ten nástup 2860RS s .64 výf. housingem můžu potvrdit. Někde kolem 2.500ot. začne bejt cítit a od 3.500-4.000ot. mám maximální tlak.
-
20:54:50 25.8.2011
Krosmen: variator funguje, ale vypina se prilis brzy. S tim je spojene casovani vacek celkove. Uz mam vymyslene co s tim.
wago: rs turbo(s .64 vyf housing) musi mit plny tlak(placnu 1.5bar) nekde kolem 4000 na 3ti rychlostni stupen. Napis tvoje udaje(cisla). Bude to mechanicky problem.
-
08:12:52 25.8.2011
Myslím že pokud se ale bude chtít jít s výkonem nahoru bude to chtít větší turbínu,motor je postaven robuně neměl by být problém 400PS+
Zhruba něco takovéhleho
http://www.ebay.com/itm/GT3582-universal-turbo-cha rger-all-4-6-8-cyl-/170653149808?pt=UK_CarsParts_V ehicles_CarParts_SM&hash=item27bbb86a70#ht_1603wt_1139
-
08:04:55 25.8.2011
foto turba
-
08:03:28 25.8.2011
Nyní jak se udělali lepší trubky a větší ic tak regulace se značně sklidnila ale zřejmně to bude chtít pořešit lepší regulaci tlaku-ideálně digitálním booster controlerem.
Ohledně problému s varátorem mě nikdo neinformoval.....
-
22:20:18 24.8.2011
wago: turbo je tam cina "GT2870" ted focena v inzerci. Pri prvnim ladeni se prislo na nejake vady kolem variatoru a regulace turba, ale to snad napravime v druhem kole:)
Zatim 330ps.
-
17:28:38 23.8.2011
Pekna prace palec hore
-
11:11:24 23.8.2011
http://krosmen1.rajce.idnes.cz/dalsi_upgrade_a_to_ chlazeni_a_vyfuku_-/
tady sou nějaký fotečky ať to tady nezasírám :-)
software je od mistra Phoba,nyní se upravoval výfuk a větší IC s potrubím a nárazníček spolu s posíleným chlazením oleje.....