20VT další stádium úprav

  • PhoB
    Preved slovo "tlaci" ma ciselnou hodnotu.
  • krosmen20VTPLUS
    PhoB-to je docela zajímavej problém,to bude asi ten výkonovej pokles kterej je vidět i na křivce výkonu z brzdy :-)

    potvrzuji že s GT2860RS jak je zmíněno nástup ve 2500 a od 3500 plný tlak...
  • Innocento
    Ten nástup 2860RS s .64 výf. housingem můžu potvrdit. Někde kolem 2.500ot. začne bejt cítit a od 3.500-4.000ot. mám maximální tlak.
  • PhoB
    Krosmen: variator funguje, ale vypina se prilis brzy. S tim je spojene casovani vacek celkove. Uz mam vymyslene co s tim.

    wago: rs turbo(s .64 vyf housing) musi mit plny tlak(placnu 1.5bar) nekde kolem 4000 na 3ti rychlostni stupen. Napis tvoje udaje(cisla). Bude to mechanicky problem.
  • krosmen20VTPLUS
    Myslím že pokud se ale bude chtít jít s výkonem nahoru bude to chtít větší turbínu,motor je postaven robuně neměl by být problém 400PS+
    Zhruba něco takovéhleho

    http://www.ebay.com/itm/GT3582-universal-turbo-cha rger-all-4-6-8-cyl-/170653149808?pt=UK_CarsParts_V ehicles_CarParts_SM&hash=item27bbb86a70#ht_1603wt_1139
  • krosmen20VTPLUS
    foto turba
  • krosmen20VTPLUS
    Nyní jak se udělali lepší trubky a větší ic tak regulace se značně sklidnila ale zřejmně to bude chtít pořešit lepší regulaci tlaku-ideálně digitálním booster controlerem.
    Ohledně problému s varátorem mě nikdo neinformoval.....
  • PhoB
    wago: turbo je tam cina "GT2870" ted focena v inzerci. Pri prvnim ladeni se prislo na nejake vady kolem variatoru a regulace turba, ale to snad napravime v druhem kole:)
    Zatim 330ps.
  • miro20vt
    Pekna prace palec hore
  • krosmen20VTPLUS
    http://krosmen1.rajce.idnes.cz/dalsi_upgrade_a_to_ chlazeni_a_vyfuku_-/

    tady sou nějaký fotečky ať to tady nezasírám :-)
    software je od mistra Phoba,nyní se upravoval výfuk a větší IC s potrubím a nárazníček spolu s posíleným chlazením oleje.....