Honda Integra VS 16VT

  • Koty
    no tak BMW M5 je už o něčem jiným :D
  • BigBen3
    Kamarád si včera pořídil BMW M5, r.v.02.A to už něco umí předvízt:-)
  • Honza
    ne jen, že S4 nikdy nic moc nepředvedla -i když má celekm silný papírový hodnoty...

    ten motor je prostě naprd -u nás ho jeden týpek strčil do starýho audi coupe (čímž se dostal na cca 900-1000kg) a přesto to auto nefunguje, i když má motor silný papírový hodnoty...
  • BigBen3
    Honza myslel asi že Audi S4 biturbo není kategórie do dvoulitru
  • DooM 20VTLE
    Skutecnost je takova ze seriovy 20vt da opravdu 14,6! ja jsem zajel 14,7 i kdyz jsem jako vzdy hrabal :)
  • sTeAvEn
    integra seriova vs seriovy 20VT no asi si sa v tom fiate neviezol ta integra si ani neprdne to mam odskusane a na pruznost ani nehovorim integra ja na zatacky nie na pruznost a sprint tam coupe nema sancu
  • Honza
    ještě dodám, že za ty prachy co jsou v tý ITR v motoru by jel každej jinej motor stejnýho oběmu stejně, ne li líp:o), ale každopádně seriová ITR dokáže stlačit čas dost pod 15s...a na okresku,nebo okruh to je výborný náčiní co prožene cokoliv...
  • Aljaška
    pokud někdo chce dát sprinta s Integrou 1,8 type-r není problém. Kamarádka s ní jezdí sprinty-a doost úspěšně.Na každým sraze dostává nádobí:-)Má to vykuchaný a její manžel je Honďař, tak i slušně upravený. Od nich má i Miky toho Civika co se tu o nich bavíte. Tou Integrou jsem jela a je to super auto. Nemít coupé tak o ní uvažuju.
  • Vojta
    Co je na S4 bi směšného?
  • Honza
    audi S4 ..to byl vtip???
  • Honza
    prej ITR si nečuchne....tak proč každá ITR jede pod 14.5??? a každý 2 coupe přes 14.5???


    v dnešní době,kdo nejde do extrému, ten jako by nebyl (proto stále ladíme....cíl pod 14s v 2l NA..dokud to nebude OK nevyjedem..)13 s čas na 2l turbo je v dnešní době pro ostudu -kouknu li do zahraničí, kde je jiná časomíra,která měří i reakční čas adalší časy (proto zahraniční 400PSvozy jedou sotva 13.5s...)
  • Vojta
    Integra si na 20VT ani nečuchne. Zato taková audina S4 biturbo to je jiná :-P
  • HARIBO
    Jeste jem se docetl ze 20Vt ma na Integru taky problem,.... a kdo se v integre nepovozil nepochopi vo co go,..:(
  • HARIBO
    Me ta ITR lezi v krvi! Jinak kamos ma ATR a dava 3.0 V6 v klidu, ma upravu sani a bez sedacek na brzde 212koni!! Asi mu nejaky kone pochcipali :)
  • JP
    Já včera potkal starýho Accorda Type-R a ujel mi od semaforu k semaforu tak o 2 auta. O minutku dřív to zkoušel nějakej vošátkovanej fracínek s Pežó 406 3.0 V6 a tomu jsem ujel tak o 2 délky já. Byl jsem teda docela překvapenej, protože jsem nevěděl že to je 3.0 (má taky 140kW) a myslel jsem, že mu ujedu jako nic... Ale byl jsem v nevýhodě díky spolujezdci, taškám a plný nádrži:-).
  • Carlos 20vt
    Ber coupé.Hondy kupujou tuzeři))chuchu.Sjet si s 20vt potom s hondou a uvidis ,že to je fakt uplně jiná klassa.
  • Syky
    nesrovnatelne..
  • Aladin
    hmmm,třeba ta má už někdo jiný,od té doby co to měl kamarád už uběhlo trošičku času
  • Honza
    no co jsem ho výdžy viděl, tak byl vykuch...jen přístrojovej panel a sedačka...
  • Aladin
    jj to je on,ale já ho viděl jezdit jen v plné výbavě a ty úpravy by tam měl mít
  • Honza
    Aladine ..ten tvůj kámoš měl tuším modrýho civica, ne? ten jezdil co si pamatuju za 14.2 a byl dost vykuchanej... s tímhle časem a hmotností kolem 980Kg nemohl mít 180 PS, ale byl maximálně lehce nad seriovým výkonem -do 170PS , na 180PS by potřeboval mít trochu víc hrábnuto do motoru...

    pokud si dobře pamatuješ zemiho CRX , tak předtím odlehčen na 870kg -a to nijak extrémě, s lehkejma úpravama na 130PS motoru co ho dostali na cca 150PS dokázal jezdit kolem 14.8,pak swapnul na 150PS VTECa a dal pouze trochu větší klapku a najednou stlačil čas na 13.8s na HSM
  • Aladin
    jj vím,říkáš nad 14s?Tak to už jsem byl pryč :-))
  • Aladin
    nějak ti nerozumím,já píši,že na 20vt se 180 konmi nedá...je jedno jestli je má v základu nebo to má doinvestované...
  • Aladin
    kamarád měl poladěnej motor na 180 koní a dodnes to auto potkávám na sprintech...na 20vt se vůbec nechytá!!!!Jediný co mi bylo schopný ujet byl 2,0 v úpravě na 279 koní...má to myslím nějaký pan Matula...jezdí sprinty...Ale cpe do toho origo věci z Japonska,takže nasrávačka za MEGA ranec .-)
  • HARIBO
    Tom: 180k motor vyrabeli jen pro japonskej trh,.do evropy jen 160k :(

    Az bude auto ok,.bude sprint a dam vam vedet, jak dopadne 16vt proti ITR
  • Mila84
    honda civic Type-r 2.0 Vtec to je vyhlášená nasrávačka.
  • POL 20VT
    Civika model 2000 2.Oi-VTEC Typr-R tušim že 200HP vs. 20vT. Na 1,2, vedle sebe, za3-nazdar bazar TypeR. Vyskoušeno hned 2x. Kuwa ale jede jim to! Jako sem to samo čekal Honda je Honda:-)
  • miky20VT
    ked pojdete vyskov tak tam bude kamarad s hondou civic 4g v-tec (jazdi okolo 14,5s 400m).. kludne si to mozte vyskusat jak sa jazdi proti 1,6.. ja som sa v tom aute uz viezol a poviem vam je to jak kosacka skratka otacky do nekonecna..

    7,5s na 100km/h seriovych 16VT je proti itegre malo

    nehovorim, ze sa nedaju porazit, ale na to ze su v inej kategorii im to ide fakt dobre

    dizajn a pod sa neda zrovnat, ale motory su to dobre.
  • nocarret
    já jel na MV2 sprint finále proti ITR a skončil jsem těsně druhej, ale on měl vykuchanej interiér a odlehčený co šlo a já měl úplnou serii, takže vím jak ta jejich 1,8 atmosféra frčí a to jsme jeli rovně....
  • Mila84
    oni ty civici těží z toho že je to kategorie do 1.6 na sprintech v týhle kategorii jim můžou maximálně tak konkurovat saxo vts a 106 s16. 1.6vti civic nemá na 16VT
  • miky20VT
    moc by som tu tomovu hondu nepodcenoval:-)
    trochu poladeny civic jazdi 14,5 400m
  • HARIBO
    Tom: ta 1.6 vti by musela byt jedine 180konova,.ale pochybuju ze jsi tu zrovna mel,..pak myslim ze delali nejakou 1.8 civika a ten mel pres 200k.
  • HARIBO
    koukal jsem ze iteger je vic,. bavime se o Type-R :)
  • nocarret
    což he ovšem naprostá hovadina.....
  • HARIBO
    Honzo asi mas pravdu, i v zatackach jsem mel co delat,..

    Nevim, jak by to dopadlo kdybych mel coupe z cajku,.. zatim vic, jak 160 jsem nejel :(

  • Honza
    hlavně by bylo zajímavý srovnání na okruhu..co mam doma magazíny z doby uvedení ITR na trh, tak kde mohla tam vytvořila ve skupině N (seriové vozy)nový traťový rekord- a to ne jen o desetinku, dvě, ale rovnou o několik sekund (tuším že v brně -10s..)
    ..takže ITR funguje velmi dobře jako celek a coupe jakýkoliv motorizace bez nemalých úprav by mělo moc velkej problém...

    ono koukněte třeba na ukrajincovu (člen L4R ) ITR - minimum úprav, spíš žádný a je schopnej zajet do 14.2s...
  • POL 20VT
    No jestli ale měl 2.0l tak by si asi neměl moc velkou šanci? Těžko říct jak by to dopadlo s naladěným 16VT?
  • HARIBO
    Nemelo to ani cenu se za nim hnat,..:( Mel velike zrychleni,.. o 200kg to ma min :(
  • Mila84
    honda Integra - Dvoudveřové čtyřmístné kupé, motor vpředu a pohon předních kol. Řadový čtyřválec s rozvodem DOHC, objem 1797 cmł, vrtání 81 mm a zdvih 87,2 mm, komprese 11,0, čtyřventil, výkon 140 kW (190 koní) při 7900 ot/min, točivý moment 178 Nm při 7300 ot/min. Pětistupňová převodovka, rozvor 2570 mm, vnější rozměry 4400x1695x1320 mm, hmotnost 1200 kg, maximální rychlost 243 km/h, zrychlení na stovku za 6,7 s. To znamená že seriové 16VT se nechytá. 20VT by ho měl dát. Je to škoda že si se nedržel víc - další frajer kterýmu stouplo sebevědomí :-)
  • POL 20VT
    Dvoulitrový motor Honda i-VTEC s plynulým časováním ventilů disponuje výkonem 162 kW a točivým momentem 206 Nm. To znamená,(81 kW/l). Jinak samo dost dobrý na atmosféru v origu,se musí uznat!:)
  • POL 20VT
    Jestli né tak to má překopaný.
  • POL 20VT
    Na trojáka, papapa nazdar bazar.
  • HARIBO
    Tohle je pry v serii origo, najeto 211tis/km,. koupil ji v nemecku v prepoctu asi za 280tis :(
  • HARIBO
    nevim,.povidal ze od 6tis.je to jako s turbem az do 9tis. - spotreba 30L :)
  • HARIBO
    Chtel jsem se kamaradit,..ale on evidentne ne :)
  • HARIBO
    Kdyz jsem to videl, tak jsem se na to hned v.sral,..2,3 a byl v pryc,..
  • HARIBO
    Dneska nebudu spat,.. Ted jsem prijel, byl jsem se projet,..pohodicka klidecek,ale co se nestalo potkal jsem Integru. Jeli jsme za sebou,..ale na prvni krizovatce za to vzal a coupecko dostalo sisku jak cip,,...:( ujel mi asi o 100-150 metru a vzdaloval se! :(