-
22:35:46 18.11.2010
von Raven tak tak punto 1 žere málo...
-
19:06:39 17.11.2010
Jezdím každý den do práce cca 10minut :-) Když moc neblbnu,tak v klidu do 8mi litrů spotřeba. Ono sem si ještě neuvědomil co vše by mi chybělo přes tu zimu.. Hudba, zvuk atd, takže to s tím coupasem musím nějak přežít :-) Přece jen je víc lidí, co s ním v zimě jezdí, tak to snad půjde v poho. Gumy seženu za 4,5k, hodím to na ty černé kolca a na jaře si nahodím nějaké new 17ky (či 18ky).
-
16:58:07 17.11.2010
zalezi kde jezdis, po ove ti staci letni gumy cely rok, kdybys jezdil tady kde ja tak 4mm na zimakach sou sliky
jinak mysli taky na to ze mozna pristi rok budou chtit zimni gumy od listopadu a budes muset resit kola s gumama na coupe a za tu cenu to fago nebo slusnou feldu na zimakach taky mas a obuchat coupe na hladku neni problem
ze to zere jak coupe, no 7 litru bena, punto prvnich verzi nezere skoro nic a coupe v chladu si veme taky o litr dva vic jak v lete
jak casto jezdis? neni tam naka treba pujcovna verglu kde by se domluvila nejaka slusna cena na dlouhodoby zimni pronajem?
-
09:02:11 16.11.2010
Jenže fágo mi bude žrát skoro stejně jak coupé, takže by to byla pro mě zbytečnost :-) Už sem se teda nějak rozhodl, že to odjezdím s coupasem, jen tu havarijku musím pořešit co nejdřív. Do toho druhého auta bych nasypal nejspíš minimálně 2xtěch 20t.
Každopádně díky za názory ;-)
-
21:46:50 15.11.2010
druhé auto určitě a když koupíš fágo za deset se zaplacenou eko a dáš do něho těch dalších deset tak máš pomalu funglovku:))
vlastní zkušenost
-
18:52:27 15.11.2010
Druhý auto-dělám to jak von Raven
-
17:50:27 15.11.2010
rozhodne bych sel do druheho auta. Sam pouzivam v zime Uno a ac uz tradicne resim opet brzdy, tak si myslim ze je to celkove rozumejsi varianta. kdyby mi nebylo lito se ho zbavit, tak uz bych davno zimoval v puntu nebo bravu.. viz napr:
http://www.italiancars.org/fiat/diskuze/index.php? msg_group=2&action=show&id=199650
Jen bych jeste doplnil nevyhodu pouzivani coupe v zime a tu vidim ve zvysenem riziku toho ze to nekde na namraze rozstrelis bud ty, nebo nekdo bouchne do tebe.
Naopak jako vyhodu pouzivani wintercaru, pak to ze se budes tesit jako malej na jaro az vytahnes coupe:) taky te zajdou chute na vetsi turba apod.. pac to kazdej rok bude jako poprve a pojeda to jako prase:)
-
17:21:32 15.11.2010
vzal bych punto evny provoz a da se toho dost udelat doma..kdyz se neco posere.
-
12:29:15 15.11.2010
...at jsi v dupe, tak coupe se pres zimu nekazi :D vazne posere se tam neco az bude teplo...
navic na snehu se chova dost slusne, jak slauchnes tak letis, ale kdyz jedes s mozkem tak sem na sjetych pirelkach dojel i v te nejvetsi kalamite co byla pred 6 rokama a za mnou borci s oktavama na zimakach nemohli vyjet :D
ale jinak porad stojim za levnym ceskym autem na zimu, tam plechy vyklepes gumovym kladivkem a kdyz tak cele dily jsou ve stovkach Kc a jako hovez muzes jet v cem chces a strom nebo nakladak te sejme
-
12:21:36 15.11.2010
Tak já coupečkem jezdím již 4 zimy ,pokud to pravidelně oštříš,umyješ spodek tak to je bez problému ,aspon mně se na něm zima dosud nijak nepodepsala a doufám ,že to tak bude i nadále.
-
12:17:30 15.11.2010
2 Vojta: benzínový motor s vyšším objemem je v zimě dobrý k tomu, aby až bude -20 jsi nedrkotal zubama pže to s litrovým benzínem většinou nevytopíš :-) nějaká ludra za 20 bude nebezpečnější a můžeš se do toho vysypat - já už měl na zimu clio a 50 tam vlítlo jak prd - efekt odježděnejch půl zimy pak šel do šrotu :-) jen os. zkušenost, neříkám že pravidlo třeba budeš mít štěstí :-)
-
08:52:14 15.11.2010
Souhlas s Ravenem. K čemu jsou stovky koní na mokru/sněhu/ledu? Leda k rozbití ksichtu.
Do nafty bych u zimního auta nešel. Hledal bych EuroII benzín.
-
04:54:19 15.11.2010
ja mam na zimu feldu postavenou celorocne na zimakach a pojistka je na rok 2000,- takze platim celorocne pac kdyz se meni olej, nebo neco kouli s vyfukem, neb jak mi kapal olej pres sroub tak sem s coupe nejel a bral feldu kdy chtel a to za to stoji, takze ja schvaluju druhe male levne auto se zaplacenou ekologickou dani nebo katem
-
22:08:15 14.11.2010
No nevím nevím, mě se zdá, že spíš jde to léto a teplo každým rokem víc do sraček :-)
-
21:57:36 14.11.2010
S tím stříbrným co sem měl kdysi sem zimu normálně v poho odjezdil, ale tohodle si chci hýčkat hezkou řadu let :-) , tak se právě te soli hodně obávám. Jak to nacáká i do motorové části atd.. a pak by mě docela zajímalo, jak trpí turbíny když se vypnou např v -20°C :-) N/Ačko bych tak nehrotil. No ještě zjistit, nakolik výjde ta havarijka na všechny možné příhody + vandalismus atd.
-
21:45:16 14.11.2010
Proc ne,. Policajti maji urcite havarijni pojistku :D
-
21:42:57 14.11.2010
Že by? :-P Ale jak se znám, tak bych nakonec jezdil i s tou vodkou :-P To by nedělalo dobrotu, takže radši zůstaňme u těch mých 2. bodů ;-)
-
21:42:45 14.11.2010
Omlouvam se za chyby :)
-
21:38:06 14.11.2010
Ja bych si koupil na zimu poradnou zasobu vodky a vzdycky bych si cvaknul.
Vyhody: Nemusel by jsi resit problemy jakym autem pojedes,..
Neresil praci,..
Bylo by Ti teplo,..
Mel by si se krasne,..
Kamaradi chodi za tebou,..
Nekupupujes darky,..
atd,.
Nevyhody: Na jaře by jsi musel do lecebny :) (Mozna bych se podival kolik stoji nove ledviny a jatra)
:)
-
20:55:46 14.11.2010
Zdar. Řeším teď velké dilema na zimu a nemůžu se rozhodnout. :-D Mám bokem 25klacků a otázka je, co s něma. Která varianta bude lepší?
1. Koupit nějaký starý diesel do dvacky (kolem rv.93 corsa, clio, 106 atd)
Výhoda: malá spotřeba, nebudu ničit coupaso
Nevýhoda: Obrovský risk, že ty prachy vyhodím za nějakou vraždu do které se pak zasypu, aby to jezdilo.
2. Nacpat to do coupé a zimu odjezdit v něm. Zimní gumy cca 5k, určitě udělat havarijní pojistku na všechno(to bude asi suma) a asi nějaké ošetření proti soli a sračkám.
Výhoda: Odpadá sraní se se sháněním auta
Nevýhoda: Projezdím větší sumu na benzínu a budu hodně ubližovat coupátku :-D
Co včil kua? :-P