souhlas
Ferrari replika
-
22:54:09 30.7.2010
-
12:23:40 30.7.2010no tak to je přece jasný :-)
-
12:08:37 30.7.2010Karle ale to za předpokladu, že bys to uměl a dělal si to auto sám :)) Když vidím co dokážou spáchat něktěří mechanici na coupé pak nechci vidět co by dokázali s Fkem :-D
-
11:34:35 30.7.2010já myslím že i to ferrari by se dalo udržovat za rozumný prachy nebo teda jinak pevně doufám .-))
-
09:12:01 30.7.2010to je prostě drahej klub no. a zase dělat ty rozvody u nějakýho pepíka... no asi by to taky fungovalo. ale jestlis e nemá šetřit na našem coupé tak na ferrari už vůbec ne.
-
08:57:48 30.7.2010Jelo jasný a asi taky záleží na typu, u veteránu ty ceny budou možná větší a taky cena ve vídni a v ČR bude odlišná. Já si myslím že i těch 80 papírů je pálka jako hrom a to nemluvím o běžných věcech, které to auto potřebuje.
Jinak pro zábavu si můžete projít tohle:
http://www.spritmonitor.de/de/uebersicht/15-Ferrar i/0-Alle_Modelle.html?powerunit=2
Kromě spotřeby tam většina zapisuje i servis, neteří vyplňují i ceny položek. Po přečtění je jasný že je to prostě drahej koníček.... ale krásnej :)) -
23:04:25 29.7.2010Cena těch rozvodů : říkám jen co jsem slyšel. Já to neplatil :) Nezapomeň že k tomu musí motor ven a k tomu zase potřebuješ rozebrat čtvrtku auta-páč je tam tak málo místa.Nikdo netvrdí že se to nedá udělat za míň - říkal že to je cena v origo servisu ve Vídni.
-
16:19:36 29.7.2010Jelo: Tak to je docela nelidská pálka ta cena.. No asi hlavně kvůli těmhle dodatečným investicím si to nebudu moct nikdy dovolit, i kdybych někde sehnal milion tak za pár let bych byl zase v hajzlu :-/ No neva, zůstanu u velikosti 1/18, co se dá dělat..
-
14:26:23 29.7.2010auto musí mít taky určitou dynamiku aby byl požitek z jízdy. což ta MR2 určitě má.
taky bych asi starší ferrari, třeba mondial ale ty ceny údržby jsou velký. je to holt prestiž, která ale stojí za to. nebo ne? -
12:07:39 29.7.2010Taky bych si za ty prachy koupil něco jinýho..Splnil bych si sen a koupil Skyline GTR34 a jeste by mi zbylo na to abych prekopal řízení z pravostrannyho na levostranny..;)
-
12:05:29 29.7.2010záleží jestli těm lidem jde o značku nebo o design... mě osobně se líbí spíše design ferrari, fordu gt40 apod... a už mě tolik nezajímá co se skrývá pod kapotou :D a proto by mi tolik nešlo o orginál, samo když si člověk může dovolit origoš tak si koupí origoš... ale když se prostě někomu líbí tvar, křivky auta.. tak proč ne?
-
11:32:10 29.7.2010To už bude spíš o tom, že lidi nevím, co by si koupili :-)
-
11:00:28 29.7.2010No než kupovat repliku za tyhlke peníze tak bych asi fakt radší koupil nějaký starší originál :) Mě osobně se stejně nejvíc líbí právě ty starší kousky 70-80 léta.
Jinak se mi teda ta cena za rozvody zdá dost vysoká, co vím já tak se cena u těhle modelů pohybuje kolem 60 - 80tis za rozvody a náplně. Jinak je třeba počítat s pojistkou další údržbou atd.
Kamarádův otec je taky fanda a tak si splnil sen a koupil před pár lety starší Ferrari Marranelo, furt to leštil a dával do toho všechny rodinné peníze :) s úsměvem na tváří říkal že benzín je ta nejlevnější položka :)) Bohužel měl asi smůlu a za tři roky to prodal, kvůli tomu že se tomu pořád s*ala elektrika a místo toho koupil Porsche Cayenne turbo - nechápu :) -
07:13:54 29.7.2010Belma : včera jsem se bavil s klukem který tento rok přivezl ze Švýcar už pět Ferrari pro nějakýcho chlápka z Brna kterej si dělá sbírku. Měl zrovna 248 GTB.(rok 1986,17tis km najeto,serviska,vše origo,naprosto top)auto strašně malý,hlavou šoupeš střechu...Servisují to pouze ve Vídni po špatných zkušenostech v ČR. A třeba výměna rozvodů pčijde na 250tis Kč.A musí se dle výrobce dělat každý rok bez ohledu na ujetý km.
Tak to jen tak k tvému dotazu kolik stojí údržba :) -
20:28:14 28.7.2010Kdybych už byl takhle zapálenej, tak bych si snad raději koupil starší Ferrko, za ty samý prachy se sehnat dá. Jenže těžko říct kolik by to ještě spolklo do údržby takhle starýho sporťáka... Ale tak např na Sauto.cz se válí Ferrari 308 GTSi rv. 1981 za 689 000 Kč, sice starší, ale je to opravdový Ferrari
-
18:33:51 28.7.2010Za chvíli nebo spis ,,na chvíli" ne?:) to abys měl poradnyho sneka aby ti tlačil furt 1,5..Ale proc ne.Jinak na novy Sti-čko jsem myslel taky ale porat to není takovy..Jsou lidi kery Ferrari k smrti milujou,mají loga všude,kupujou si i toaletní papír s logama kone no a na 100% si svůj sen nikdy nesplní,no a tohle je možnost se tomu snu přiblížit..;)
Koukal jsem na ty podložky,to je masakr!!!!:D Pouzivaj snad 15-20cm podložky aby se to roztahlo..Šílený..!:) -
16:39:12 28.7.2010nejslabší ferrari pokud vím mají kolem 360 koní...
to kyž pořídím starší imprezu a roztočím foukačku na 1,5b tak to mám za chvíli taky. -
15:01:45 28.7.2010Asi tak...Co bys pak nechtel za ty prachy..;)
-
14:18:56 28.7.2010ktery auto za 650tis muze konkurovat Ferrari???
-
13:25:19 28.7.2010no to už se právě nevyplatí. MR2 koupím za nějakejch 250K + 400K kit... za 650K bych pořídil ale už auto kter by klidně konkurovalo ferrari. jistě byla by to ojetina která nevypadá tak dobře.
-
13:19:32 28.7.2010Drahy? Fko ze 4mega na 450K i s koupí MR2?;)
-
13:09:30 28.7.2010strašně drahý...
-
13:02:54 28.7.2010srovnani
-
13:02:37 28.7.2010Kdyz uz tu nekdo nahodil ty repliky-nasel jsem borce kery delaj dost slusny repliky-fakt skoro k nerozeznani,tohle se mi docela libi-je to skoda ty MR2 nebo 406coupe coz jsou pekny auta ale ten vysledek za to aspon stoji,ne jako u jinych replik..
http://extreme-sportscars.com/index.html -
12:52:59 23.7.2010tak jako ja sem taky priznivcem tuningu proc ne ale delat z jednoho auta jiny mi prijde trochu hodne :-) taky sem hrdej na to ze mam FC a nepredelaval bych ho na nic
-
12:02:09 23.7.2010Tak prerobiť by som neprerobil svoje za žiadne peniaze :) , len to som komentoval, že je to celkom pekne vymyslené, nie je to robustné a kockaté ako niektoré iné "home made" prestavby.
Ja som pyšný na to že mám Fiat Coupe a nechcem vyrobiť z neho nijaké iné auto :) -
11:50:35 23.7.2010me se to cerny taky nelibí a asi ani jedno :-D
-
18:22:06 22.7.2010ta MR2 a to murcielago s kompletnim prevlekem je dobry, neco podobneho dela i Bojar tuning pl a maji nejake mezinarodni oceneni za nejdoknalejsi repliku F50, to se mi libi, taky NSX se nekdy pouziva na prestavby... ja jsem toho fanda, je to lepsi jak ferrari znacek a nic, nebo modena naraznik
to uz radsi ferraree :D -
16:35:52 22.7.2010Zopár pokusov transmutácie Coupe na Ferrari:
http://img695.imageshack.us/img695/7540/0175535959 001.jpg
http://img838.imageshack.us/img838/7504/kiroa.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/5351/kif6753sma ll478.jpg
http://img59.imageshack.us/img59/7726/kif6754small 110.jpg
To čierne Coupe z Poľska je celkom vydarený kus. -
15:33:34 22.7.2010To cerveny coupe ala Ferrari je fakt husty :-D
By me zajimalo, co od toho lidi cekaji, nez se do takovyho zverstva pusti. -
15:01:19 22.7.2010Třeba tak.. od Ferrari vyloženě k nerozeznání :-D
http://jarpol.fotosik.pl/albumy/247016-6.html
To už snad raději když jsem já přestavěl svoje Coupé na Alfu 8C :-D Alespoň jsem ho tím nezničil ;)
http://img21.imageshack.us/img21/1661/jtzjtz.jpg -
14:04:14 22.7.2010no jestli FC je podobný F 550 (505) tak by taková replika šla udělat mnohem lépe.
-
11:26:59 22.7.2010Tyhle repliky moc nemusím. Myslím že každý auto si zaslouží být samo sebou a nemusí se vydávat za něco čím není.. Jsem velkým fandou Ferrari, ale myslím že Toyota MR2 je krásnej sporťáček sám o sobě a tohle je prasárna a vypadá to spíš směšně. Ale hlavní je, že si majitel udělal radost :)
-
11:03:11 22.7.2010to už je lepší si lepit nálepky ferrari na auto, než to předělávat rovnou celý...podle mě to je prasárna, nelíbí se mi to, nikdy z toho ferrari nebude!
-
21:30:32 21.7.2010Zajimavej projekt.Jen by to chtelo hoooooodne snizit jeste,nizsi gumy a hlavne ta targa strecha mi nesedi na 360ku..
-
21:27:57 21.7.2010kdo ví jak?
-
21:27:40 21.7.2010Dle me to jde zapsat do technicaku:)
-
21:27:07 21.7.2010
-
20:57:20 21.7.2010kdo ví jaký problémy budou při STK nebo s policií?