Co místo coupé 20VT?

  • italmania
    jen lepší výkon, 4x4 jsou všechny twin- turba
  • Alejandro
    italmania: vr4? co je to? je to 4*4? chtěl bych hlavně čtyřkolku
  • sebo 1.8 16V
    Asi tu všetkých naseriem !mne to ide aj keď nechcem " mal niekto opel tigru 1.4 šport Ešte že sa tu nedá kameňovať Otázku myslím väzne žiadne "...."
  • sebo 1.8 16V
    Ja viem všetci tuná račej toto http://www.autobazar.sk/inzerat/192999/nissan-gt-r -38-premium/?hash=7d1c79376d78ff285352b93219d3f73c &i9=fc6c427da655&adc=1

    Keď sa dačo stane hasiči len po upratujú zoškriabu vodiča a hotovo
  • Kubajz20VT
    no na skoro 2 tunovou mrchu to moc neni si myslim...:-/
  • sebo 1.8 16V
    250 koni nestačí na zabitie? :)
  • Kubajz20VT
    Když už takovouhle krávu, tak jedině 5.7 HEMI..:D
  • kisik
    Krasavec, ale jedině ve žluté :-p
  • sebo 1.8 16V
    A čo niečo takéto
    http://www.autobazar.sk/inzerat/172110/dodge-chall enger-35-v6/?i9=6fa6de05b886
  • italmania
    Co se motoru týče, tak bez obav, turba hravě vydrží 200-250tis. Je spíše přetáčive, ale na limit moc lidí nejde :-) 3000gt je dost těžké cca 1700kg a je to znát. Kupoval bych jen v Německu přímo od majitele, dobrej kus 12000 - 16000eur. Hledal bych spíše typ vr-4 měl 320ps,
  • Alejandro
    italmania: a co ty 2 turba? držely nebo jsi musel měnit? za kolik si myslíš že se dá dnes sehnat dobrý kousek GT 3000 Twin turbo 4*4? Vím o jednom v Itálii za 250 000 tuším, ale buhví v jakém bude stavu.
    Jak se to chovalo v zatáčkách s tím 4*4? přetáčivý nebo nedotáčivý spíš?bude to mít asi hodně těžký předek ne?
  • Vojta
    Ten Firebird 5,7 vypadá dost krutě. Takový night rider :-P Bral bych bral bych, škoda že už mám coupaso :-D
  • italmania
    Byl to te nejlepší model. 4x4, řízená zadní náprava, el. spoiler, zadní i přední, el. tlumiče. Mechanicky super, ale elektrika, to byl problém, hlavně si s Mickou nikdo nevěděl rady.
  • Alejandro
    italamia: co tě stál servis ročně na Mitsubisji 3000GT Twin turbo?? já přemýšlel jestli coupit coupe nebo právě 3OOO GT Twin turbo a pak jsme se kvuli hojnosti náhradních dilu rozhodl pro Coupe 20VT.....měl jsi tu verzi s pohonem na všechna kola? jinak si říkám 2 turba, dvakrát víc problémů nebo to neplatilo?lol
  • italmania
    3000gt twin-turbo, joo rád vzpomínám, ale co mě stál servis! O tom radši hovořit nebudu. Já bych volil Camaro nebo Firebird 5,7 V8 od 94-01. Jsou nezničitelný, jede to jak hovado a ten ZVUK! spotřeba přijatelná a díly za babku.
  • Alejandro
    Mitsubishi 3000GT 4WD (4*4) 300 PS-s trochou štěstí by se dalo sehnat okolo 250 000,-
    Dodge Challenger, Ford Mustang: slabší verze okolo 330PS za 450-500 000 Kč, uplně nová auta-dost lákavé:))Ale nejsou tuším V8, ale šestivály.
  • Ice-Man
    tak to v tom případě určo 500 to je v abartu raketa a vypadá cool
  • Britka
    Ice-Man : aní nevím ty jo :-) líbí,hlavně ten interier (abarth) ale bude si ho kupovat má polovička,tak ať nemáme dvě stejná auta :-D
  • Ice-Man
    Britka : a co že ti z toho výběru vypadlo grande??? to se ti nelíbí?
  • Belma LE
    Já půjdu do tohodle, těch tu bude méně než coupéček http://quatrorodas.abril.com.br/carros/impressoes/ fiat-strada-sporting-ce-1-8-517829.shtml
  • Britka
    já chci za 2 roky toto http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=17780262 3 nebo http://www.autoscout24.it/Details.aspx?id=18245425 2 :o) jedině abarth verze samozřejmě :-P
  • Ice-Man
    http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/seat/leon/7 931827


    tohle bych bral na denní ježdění všema deseti
  • Ice-Man
    http://www.rally24.com/rally-cars-for-sale/rally-c ar-6960.html
  • 20VT
    Mitsubishi 3000 GT, Toyota Supra, Toyota Celica GT-Four(nejlépe japonská verze 255 HP).
  • Kubajz20VT
    http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/nissan/300- zx/8093970 třeba tohle..:o)
  • nocarret
    ale jo za ty prachy se dá koupit asi spousta jiný srandy, ale já to mam na výměnu aspoň okolí nebude řešit že mam "zasnovoukáru"
  • JP
    Passat W8? Za stejný peníze se dá koupit E39 540i ne? S Passatem W8 když člověk přijede do VW servisu, tak svolaj všechny zaměstnance aby se na tu raritu taky přišli kouknout:D
  • Martian 20VT Plus
    motor bych měl...
  • Ice-Man
    :)
  • Ice-Man
    http://www.autanet.cz/auto-896252/volkswagen-passa t-4-0-v8-4x4.html
  • Ice-Man
    myslím že 4x4 by byl aj sup. a motory budou samo stejné
  • nocarret
    když už passat tak W8 zrovna jednoho řeším .-))
  • Ice-Man
    no tak konkurent pro passat je superb spíš a ten starý je hezčí než passat byť interiér je totožný tak ta škodovka je taková líbivější .
    taky jsem nad superbem kdysi přemýšlel ale pak přišly jiné výdaje:)
  • Ice-Man
    http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/audi/s6/806 7624
  • Coupe73
    Tak ochcávku a nic neřeš. Vím, že mnoho lidí jí nemusí, ale...podle poslední studie Škodovka zejména Octávii se vyznačuje lepší kvalitou než VW. V porovnání dvou konkurentů Pasat/Octávia vyšla Škodovka o mnoho lépe a to se samozřejmě němcům nelíbí. Tohle je z německého tisku a uznávají kvalitu z MB, ale neradi...
  • Ice-Man
    audi 100 2,3
    má to strýc v dobrém stavu a to je taky super kára a shnijou ti na tom akorát lišty dveří to měníl před asi 5 lety za 20000 a ted to má jak nové fakt dobré auto
  • Ice-Man
    asi bych bral toho pašíka je to sice " tuctovka" ale bude z toho výběru nejlepší jak kvalitou tak místem .

    otec má 1.9 81kw diesel 1997 a má najeto 435.000km minulý měsíc jsem si ho půjčoval na svatbu známých prošel komplet "wash servis" a jak nový i sedačky pořád super stav interiér jak nový prostě bych řekl stav auta jak kdyby mělo dva roky a 100.000

    a motor absolutně ok
  • Ice-Man
    kup si M5 do 2003 ta te doveze taky všude a je to krásné auto
  • Ice-Man
    saab je pekný nekterý model z venku ale já osobně bych nemohl čumět furt na tu strašnou palubovku
  • Coupe73
    Na Saaba pozor. Špička mezi auty, ale právě proto byvají hodně olítaný
  • Aljaška
    :-)
  • Aljaška
    joo, za 450 000 z číny a tak 150 do ní:-)
  • Elkar
    lancia delta integrale, pochybuju ze se to da sehnat v dobrym stavu. toho se snad lidi nebudou zbavovat.
  • Pietro-Scuderia Italia
    ja ti verim.spis muj kamos jeste neumi s tim zachazet...
  • Pietro-Scuderia Italia
    Ano,to bylo na dalnici.Jinak ten bavorak ma navic podvozek z M3.Sedi jak blazen,ale ta elektronika by me srala.Pomalu nejde ani driftovat.Jinak 330 je peknej auto,ale soused dodnes jeste breci ze koupil takovy drahy auto a nechal si ujet od auta kterej ma hodnotu 100tisic.
  • JP
    Pietro: Za to pravděpodobně můžou jiný normy měření výkonu. Pokud vim, Italové a Francouzi maj jiný, než Němci(DIN). Největší čísla vycházej podle Japonců, nejmenší podle Italů/Francouzů a něco mezi u Němců. Takže bejt Coupé od Opelu, mělo by v TP zapsáno víc než 220 koní:-). 330 (E46?) jsi předpokládám ujel jen na tý dálnici, protože podvozkově má bohužel proti Coupé značnej náskok...
  • Pietro-Scuderia Italia
    To GTA je krasny.Ja misto coupe bych si koupil lancia delta integrale.
    Jinak jakekoliv auto kterej ma podobni vykon jak coupe jede min nez coupe.Soused si koupil bmw 330 coupe 230k,vyzkouseli jsme na dalnici a ja ujel kdykoliv jsem chtel.
  • Mila84
    zbytečný předsudky, spíš si myslim, že se na TT loví ženský mnohem líp než na Coupé.
  • Mila84
    20VT se těžko přebíjí s něčím za podobné peníze. Já myslim, že TT quatro je dobrá volba. Ještě mě napadá alfa 156 GTA viděl jsem jednu za rozumnej peníz. http://sauto.cz/detail-inzeratu/osobni/alfa-romeo/ 156/8216285
  • JP
    TT se proti 20VT nedá považovat za upgrade. Je trochu trapas, když se tý základní 1.8 s turbem nedaří ani na rovince ujet Alfě 1.8 bez turba... Samo 225 jede o něco líp, ale rozhodně ne tak, abych přemejšlel že si to koupim po Coupé s turbem.

    Kromě toho je to v obou generacích sterilní pozérská gaykára, i když v tý druhý je alespoň docela pěkná.
  • Ice-Man
    když tak jedině to nové ta stará žaba co nepoznáš jestli couvá nebo jede dopředu je otřesná a to nové teda taky mohlo být lepší .
    když už by audi tak bych vybíral jiné
    asi S5 v bílé
  • Mila84
    Audi TT stejnej výkon jako 20VT a parády s tím naděláš dost.
  • Kubajz20VT
    noooo tak to je jináá.:-)
  • Ice-Man
    jo jedině za jejím volantem:))
  • Kubajz20VT
    no to už je silvia ale honit bych ses ní nechtěl.:D
  • Ice-Man
    to by mohlo jezdit u nás
  • Kubajz20VT
    jj to je on :o)
  • Ice-Man
    1 no proste gtr je pro mne toto
  • Kubajz20VT
    jj máš na mysli ten novější model jak byl v rychle a zběsile..:) :D
  • Ice-Man
    no podle zadku ne ale podle předku jo
    já teda moc neznám všechny modely
    takže asi máš pravdu ale gtr je pro mne prostě zažité takové to trochu jiné:))
  • Kubajz20VT
    to není silvie..:o)
  • Ice-Man
    hm pěkná sylvia ale já radši R34
    aspon myslím že takové to mělo označení no prostě ty větší světla. víc hranaté auto
  • Kubajz20VT
    škoda že je nedělaly s levostranným řízením..
  • Mertix
    http://www.sportovnivozy.cz/11483-nissan-skyline-g t-r-i-vymena
    Já teda na Japanes moc nejsem, ale....:)
  • Ice-Man
    jo lancer je dobré auto i když já jsem teda zarytý subarista když dojde na tento rally styl ale uznávám kvality mišky
  • Koty
    jj EVO IX bych bral všema deseti!
  • Ice-Man
    technicky je nejlepší IX a vzhledové se mně asi nejvíc líbí VII u VIII mi trochu kazí dojem ten trojuhelník v masce
  • Elkar
    Motýl: nevim nevim
  • Džanek
    Lancia Hyena zagato, docela raritka, chvili se to snad maloseriove vyrabelo. Agregaty jsou z Integrale.
  • ZdenysM.L.
    Ravic: was ist das ???:-))
  • Motýl
    Jestli nevíš co s kešema, tak Mitsubishi Evo VI. To bylo nejlepší z nelepších.
  • Kubajz20VT
    Wouuuu!
  • Ravic inesperto
    noooo..co tohle
  • Kubajz20VT
    vůbec by mi nevadilo..:-)
  • Belma LE
    Jinak já, až se trochu usadím a nebudu se honit za největší rychlostí, tak na dva měsíce v roce tohle, jen ale ve žlutý barvě:

  • Belma LE
    Že se do toho pletu, ale to asi nebude Quattroporte, když to má jen 2 dveře, ne?
  • Honza
    hm quatroporte:)


    ceny již padají k lidovkám..aby to ale nedopadlo jak coupe, který má skoro každej vocas co nemá na benzín a na údržbu!
  • Elkar
    Marcel: ou yeah! q;)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tak pánové já mám jasno,tohle je úúúplně přesně to co si moooc přeju!
  • Kamil
    Gooddeath: njn u Coupe to tak proste je, vsichni koukaj na penize, pac to je hlavni duvod proc si ho kupujou. Navic cena kolem 100tisic je dostupna i pro mene majetne a mladsi rocniky, ktery ji resi a na nic jineho nekoukaji.

    Treba maly auta v automatu v dobrym stavu jsou napaleny a presto mizej driv nez si ho stihnes dojet prohlidnout..
  • Elkar
    Hlavně aby to bylo co nejkvalitnější, ale moc to nestálo. Nejlíp vůbec nic, to pak toho vezmu 3 metráky aspoň. %)
  • Elkar
    koupit ojetinu je dneska docela loterie. zvýšit šance můžeš různě ale pořád je to tak.
  • Elkar
    to je ta nová? tak to joo
  • Simarik
    Honda CR-V :-)
  • Elkar
    TOYOTA MR2...
  • Feki
    Z4ka je oproti Z3ce nádherná!
    Jel jsem v ni a je to paráda.A s vypnutou kontrolou trakce s tím je i sranda..;)
  • Rodriquez
    mě se moc líbí Z4 3.0l..... majitel firmy kde pracuju má Z4M... to je nářez :-))))
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    Z3....!!
  • Elkar
    to bych neviděl jako nějakou zásadní špatnost.

    známý to má v tej 140 Hp verzi to je myslim nejsilnejsi a jak to ma asi 980 kg pohotovostni tak to jede na okreskách asi nějak mezi 16vt a 20vt ... samo není tam ten brutální zátah ale je to pěkně svižný to jo.

    cenou to je ale asi na 2x 20vt
  • Vojta
    MR2 je moc krásná, ale je jen pro dva ne?
  • Elkar
    MR2 rok kolem 2001-3 by byla dobra volba. jen na mokru je dost pretaciva.
  • Kamil
    Treba ten Mustang se da za 150 sehnat slusnej, je to drzak, navic zadokolka. Tech 50 si muzes nechat na benzin. Dobra je i Toyota MR2, sice mensi vykon, ale vyborny jizdni vlastnosti, kdyz ji clovek veme do serpetnin, tak je to vic zabavy, nez s 20VT kdekoliv.
  • Vojta
    Elkar: Jasný, ale ceny všech aut šly dolů a to šíleně za poslední rok, tak mi příjde jako totální blbost dávat za auto, které sem prodal před necelýma 2ma rokama za 80t (a to sem ho koupil za 130, jen pár měsíců jezdil, najel tak 4t km a o tolik šla cena dolů brutálně) teďkom 100táců a víc, když je vlastně o další roky starší, opotřebovanější atd. Chápeš ne? :-) Kdybych to spočítal stejným poměrem, tak by to mé původní mělo být teď na prodej tak za 60, což je sice směšné, ale bohužel ty ceny jdou stále dolů. Proto mi příjde nechutné vidět v prodeji polopřidřené 20VTčko za 150. ;-)
  • Elkar
    Vojta: když na to koukáš takhle prakticky tak to je jasný.

    Já bych tuhle volovinu provedl a vsadím se že 1/3 lidí tady klidně taky.
    Já to auto nemám proto abych s ním jezdil celoročně do práce ;)
  • Vojta
    Elkar: No nevím, nějak se mi to moc nepáááčí :-) Když sem před 2ma rokama kupoval 20VTčko (ještě od Patrika) tak ceny byly 130t a 160t za limita. Za necelý rok sem svého coupáka prodal za 80t , takže kupovat teď stejně staré (teď vlastně o 2 roky starší) auto za 100t a víc nebo limita za 160t a víc , následně do toho narvat dalších 50t na generálku mi příjde jako největší volovina, kterou bych s penězma mohl udělat.
  • Elkar
    nezkusíš, nevíš.
  • Džanek
    s RX7 nebo 8 si myslim nehnou ani v autorizovanym servisu:] mozna nekde v nemecku..ale u nas bych se dost divil.
  • Elkar
    M3 je tuctovka ve který bych moc happy nebyl.

    RX-8 bych si pořídil, i když je jasný že jedině autorizovanej servis.

    mít 200 papírů tak to udělám jako Brano. Koupim LE nebo Plusko a co zbyde nasypu do toho. :)
  • nocarret
    trošku přitlač a kup si M3 a budeš spokojenej, to jede i do zatáčky .-)
  • Kamil
    Mustang
  • Džanek
    Vojto to ale neni problem jen Coupe, ale obecne vsech starsich nemasove prodavanych aut. Dily budou trochu problem, ale urcite ne vetsi nez najit cloveka kterej se v nich vyzna a jeste bude duslednej a peclivej. A to je 20VT porad jen "normalni" beznej motor. Co maj rikat majitele RX7 nebo za chvili RX8.. tem v CR na motoru neudela asi nikdo nic:D
  • Carlos 20vt
    http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l2ghrdkk xw3r#

    Tenhle je už asi přes rozpočet..
  • Carlos 20vt
    Moc jich tam zrovna není v original zustand und wenig kilometer:-)

    Líbí se mi tento jen škoda toho odřeného sedadla od řidiče.Jinak super. http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=l2jbpits vzvq#
  • Brano20VT
    autoscout.de , tam sa ich vála
  • Brano20VT
    ja mat volných 230 tak si kupim plusko alebo limita v super originálnom stave a som najštastnejší človek na svete ...
  • Vojta
    No jo Marceli, jenže za 1. těch náhradních dílů tady na moravě moc k dostání není (vždy sem čekal měsíc na každou prkotinu),tam u vás v Čechách je to určo lepší :-D. Za 2. v servisech to auto neradi vidí, když už ho vemou tak na něm více domrví než opraví (tam u vás to bude zase určo lepší, protože vás tam je dost,co ty auta děláte) a za 3. by mě zajímalo, kde se dá koupit dobrý kus, když už aji tady na clubu se prodávají polozadřené , vylágrované kusy pod popisem "v super stavu" viz ..nebudu radši jmenovat. Těch 20VTček už není tak moc a sehnat dobrý kousek by bylo pro mě asi nemožné, jinak to bylo samozřejmě zatím nej auto na svezení co sem měl, ale zkušenosti s ním mě od něj odrazují, jak jen to jde. ;-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    po dlouhé době zase kvalitně blbý vlákno :-) až seženeš něco v dobrym stavu abys do toho nemusel sypat a bude to stát standardně do 230 a vyrovná se to 20VT tak to sem napiš. Aby to někdo při překladu z češtiny do češtiny nedementil,netvrdím že 20VT je nejlepší sporťák na světě,ale za peníze za které se dá slušné 20VT pořídit nemá mezi sporťáky absolutně žádnou konkurenci!!!
  • Džanek
    Impreza WRX, Integra, nebo nasetrit vic a S2000, 350Z... provoz takovych hracek ale za hubicku urcite nebude.
    Podobne stare, vykonne, relativne spolehlive a hlavne po vsech strankach dostupne auto jako Coupe podle me neexistuje:)
  • Carlos 20vt
    Je to složité asi bych koupil zase coupé, třeba do 100tis.A všechno bych do něho koupil nové aby bylo perfect. Potom případně upravit po výkonové stránce:-)
  • Vojta
    Zdarec.Míval jsem 20VT, po nějakém tom čase zase pokukuju po nějakém žihadle. Do coupáka už se mi nechce jít, jelikož 95% aut co se dá koupit je už v předsmrtelném stavu po různých úpravách atd a nechce se mi dávat tuny peněz do generálních oprav. Takže má někdo tip na autí, které by výkonem atd nahradilo coupéčko 20VT? :-) Vím že po stránce designu to bude složité, ale stačilo by po stránce výkonu a jakeš takeš lepší spolehlivosti než coupé. Cenu bych viděl tak do 230 klacíků. ;-)