-
17:41:04 19.12.2010
nocarret: ale tebe nechtěli stavět kvůli gumám, ale protože jsi ujížděl:-))))
-
17:07:28 19.12.2010
Ty gumy ti projdou asi tak jako když si dáš SPZ na stranu, jako Alfa. Mají výjimku v TP a dál jsem se nehádal. Jak jinak přidat zátěž na zadek ,než tak jak Nocarret ;-) .
-
10:14:44 19.12.2010
Přesně tak, s tímhle problém nikdy u mě nebyl a to mě stavěli svýho času denně
-
23:45:37 18.12.2010
Proč tyhle věci řešit? To jsme si měli koupit jiný auto, ne? :-)
-
23:19:04 18.12.2010
Alejandro: Jo, to na ně při nejbližší příležitosti zkus a během 5 minut uvidíš jak moc vědi houby:)). Auta co maj z výroby vzadu jiný pneu to maj zapsaný v TP.
-
22:16:47 18.12.2010
JP: tak bez velkýho techničáku ví houby co tam má být, třeba Corvette 96-04 měli vzadu 275/40 a předek 245/45, taky jinčí rozměry
-
21:40:34 18.12.2010
já vozím audisona a 2x 12" Hertz to je dohromady kolem 40kg .-)
-
21:19:32 18.12.2010
Kde bydlíš, že tam máte takový policajty?:D O palec větší kola, vzadu úplně jinej rozměr pneu než vepředu... to je na většině území ČR jistá poukázka na pokutu i když zrovna nepotkáš největšího vysírače v kraji:D
-
21:13:18 18.12.2010
jp: 1)na STK nechodím, když potkám policajty tak pochybuju že se budou hrbit ke kolum,ale obvody jsou zachovany,tak snad by to nebyl až takový problém
2)aerodynamika coupe: snad by ten vliv nebyl tak hrozný
3)toho bych se bal nejvic, ale zase teoreticky ten rozdil by nemusel být až tak velký (ted jsem z profilu 40 nasadil 50 a nic extra necitim)
Zhruba by stačilo tu váhu dorovnat 50:50 nebo aspon 60:40,ne? to znamená takových 100-200kg dostat dozadu:((Nějaké nápady?
-
20:08:58 18.12.2010
Alejandro: S těma rozměrama co jsi napsal si pomůžeš o něco přes 1mm jestli dobře počítám, to už bude v tomhle směru větší rozdíl když dáš dozadu sjetý gumy:D. Ale v principu když timhle způsobem zvýšíš předek, tak podle mě vyrobíš tři nesrovnatelně větší průsery, než ten co řešíš (a ten navíc vůbec nevyřešíš):D. Zaprvé tě zkásnou první orgáni který potkáš a neprojdeš STK, zadruhé rozhodíš aerodynamiku a auto se pravděpodobně bude ve vyšších rychlostech nadnášet (zepředu půjde víc vzduchu kterej vzadu nebude mít kudy odejít) a zatřetí zadní náprava počítá s tlumící schopností gumy v originálním rozměru, když tam dáš nějakou šlupku, tak bude to ustřelování zadku významně zákeřnější, protože podvozek toho sám tolik neutlumí. Koukni na Coupéčka co skončily díky tomuhle v příkopu - skoro všechny měly větší kola a nižší profil pneu. Prostě bych si nehrál na tým inženýrů, když o tom vim kulový. Lehkej zadek je prostě vlastnost Coupé, jedinej smysluplnej způsob jak se toho zbavit při zachování užitnejch vlastností je koupit jiný auto.
-
19:33:17 18.12.2010
ahoj, musím souhlasit s doomem a luxorem, taky se mi už třikrát stalo, že mi ustřelil zadek a to vždy při přebrždění před zatáčkou.....dokonce se mi to dvakrát stalo v jedné zatáčce kde se dobržduje velký klesání-podle mě je to problém rozložení váhy-dvě třetiny na předku a lehkej zadek. Otázka zní: jak to vyřešit?Nepomohlo by třeba k přesunu váhy na zadek použít na předku vyšší profil třeba 215/45 R17 (aby předek byl výš než zadní náprava) a do zadu dát třeba probil na 235/40? takže obvod předních kol by byl větší a celá náprava by byla o 1-2 cm výš, tímpadem by se váha částečně teoreticky měla dostat víc dozadu ne? navíc by ten zadek víc držely ty širší gumy.
-
14:49:54 20.7.2010
mno... je fakt že stačí občas zapomenou nohu na plynu při rozjezdu a gumy mizíí..
to ty zadky vypadaj jako nový pak.
taky zajímavý že nikde nepíšou v obchodech nějakou aspon orientační životnost těch pneu. u kvalitnejsich by mohli psat řádově 50tkm 20 tkm.. něco
-
14:17:36 20.7.2010
jsou to 3 zatáčky a jedna dost vynáší :-) je to přímo u HK, není jinak o co stát, šetřim gumy
-
13:45:04 20.7.2010
dobrá šifra. mi nic neříká :D kromě boru :D
pošli odkaz na mapy
-
13:30:35 20.7.2010
bříza směr probluz (bor) např.
-
13:26:04 20.7.2010
nadhoď nějakou tady u hradce ...?
-
12:57:07 20.7.2010
beru zatáčky dost z ostra a nikdy neustřelil
-
12:38:26 20.7.2010
no.. nezbývá než to nechat zkontrolovat. i když moje ježdění do zatáček je ještě dost opatrný.
jsem ještě zvyklej z Una :)
-
08:55:47 20.7.2010
jenže ono taky nejde tak o kilometry ale taky o stáří-silentbloky sou z gumy a ta ráda spuchří časem....měl sem auto s najetými 3000km ale bylo 12 let starý a všechno co bylo pryžový blo v hajzlu včetně všech gufer který stvrdly.....
-
16:15:55 19.7.2010
ono u smetený gumy s minimem vzorku se dá v případě coupe (kdo najezdí 30tkm za rok?) počítat, že již má několik let za sebou,tudíš směs není ideální a je jak puk...
ne-li přímo na ní jet je o hubu... protže prostě ustřelí, oproti nový, amx rok starý gumě
-
14:46:03 19.7.2010
zasse tohle jsou docela masivní věci, nic co se vyklepe hned a představoval bych si že to na autě odejte později než třeba kolem 120tkm
-
14:39:10 19.7.2010
Vzorek na suché vozovce(asfalt,beton)nehraje důležitou roli.Spíš zmenšuje styčnou plochu mezi vozovkou a pneu.Je nutný však proto,že v případě deště odvádí vodu spod pneumatiky a tím zabraňuje nebezpečnému akvaplaningu.Podstatně však jízdní vlastnosti ovlivňuje stav uchycení obou náprav,jak uvádí Krosmen.
-
20:13:01 18.7.2010
wejwy, mne se to povedlo taky, ale na mokru. Tam hloubka dezenu hraje zasadni roli. Ale na suchu k cemu ti je hloubka dezenu?
-
10:30:31 18.7.2010
Džanek: To se zeptej těch co měli tu čest, aby coupe zbořili prdelí a že jich neni nejmíň
-
21:23:15 16.7.2010
Nevím po kolikáté to mám psát ... já jsem prudce nebrzdil! Pouze jsem lehce přibrzdil.
Jak psal Reprák, nikdo z vás ten usek nezná a děláte závěry ..
-
06:42:54 16.7.2010
Včera sme se zrovna o tom bavily.....Už někdy někdo mněnil uložení nápravnice?Takový ty veliký silentbloky co ji držej na místě????Kolik z vás už řešilo uložení ramen na zadní ose????Ono taky dost udělá údržba a stav vozu.....
-
21:58:03 15.7.2010
jaky vliv ma hloubka dezeny pneu pri jizde na suche silnici?:))
-
21:53:10 15.7.2010
Asi bych to viděl na ty gumy a samozřejmě nepřiměřená rychlost. Včera jsem to auto viděl, vzorek 3-4mm neni už moc bezběčný a kor na zadku.
-
11:16:35 15.7.2010
hlavně ten rychlostní index je dobrej :)
-
10:58:36 15.7.2010
Na 20VT je obutí: 205/50 R16 89Y zimní, 225/45 R16 89Y normální. Mě taky na STK napsali do velkýho TP jen Zimní :)
-
10:53:24 15.7.2010
jo, to jsou na zimu.
-
23:18:27 14.7.2010
Že se vám do toho pletu, ale tak já mám v papírech od 20VT LE napsáno na přední i zadní šířku 205 ...
-
23:14:23 14.7.2010
a co LE a plusko? které měli od výroby třeba 225mm široké gumy? to na to taky není laděné? a pokud vím, tak +/- platí měřítko, že čím silnější coupe, tím má od výroby větší a širší kola...
-
22:44:27 14.7.2010
to zcela určitě, o tom se tady nikdo nepře, je ale jasný že podvozek cupátka si poradit s nízko profilovou gumou oproti origu, která by se naformátovala daleko lépe než rovná prkenná nízká guma, tenhle podvozek nato není stavěnej, při nadlehčení nízko profilová guma nepobere nic, jen její okraje, je to jako prázdná tatra která jezdí jen po okrajích gum, už to pochopte, uletí to při odlehčení hned a pokud v tom sedí někdo kdo to hned na začátku nepozná má smůlu. Je potřeba naladit i podvozek, ale to je vyšší dívčí přátelé :)
-
18:33:29 14.7.2010
2 Luxor : Přesně! To je jako z encyklopedie :-)
-
17:50:13 14.7.2010
Příčina nehody je totální selhání hardware umístěného mezi volantem a sedadlem řidiče který způsobil zaseknutí brzdového pedálu a naprosto nesmyslnou reakci volantu.
-
13:26:18 14.7.2010
Mám 17/215-je to větší a širší ale coupe je porat nedotacivy..Naopak pretacivej smyk mě překvapil v zime na seriovych kolech(vyborne pneu)..Vím je to něco jinýho než v lete na asfaltu ale i tak..
Podle mě je něco mezi nebem a zemi..:) nejaký nepsany pravidla který by člověk měl dodržovat při jízdě jakýmkoliv autem,pokud se těch par zakonitosti poruší,je jedno jestli mate široký nebo úzký kola..Ale ne nadarmo se říká,ze brzdit se ma před zatáčkou,toť můj názor na hlavní příčinu teto nehody..
-
09:43:20 14.7.2010
JP: přesně tak, můžu potvrdit. nedotáčivý.
jen nevím jesli by nebylo lepší kdyby bylo spíš přetáčivý, nedotáčivej smyk neumím vyrovnávat :-/
-
07:54:08 14.7.2010
Coupe20VT: Já se teda zadkem ke stromu blížit ani nechci... Než abych měl auto, který může takhle "pěkně" překvapit, to snad radši budu jezdit autobusem.
Možná proto tam v sérii ty větší kola ani za příplatek nebyly, protože je na to ten podvozek moc "slabej". Mě tohle série taky nikdy neudělala a to jsem už tu nájezdovou rychlost za ty léta přestřelil víckrát, párkrát i s bržděnim - většinou se to jen nedotáčivě sunulo po tečně (naštěstí nikdy ne fatálně).
-
06:41:37 14.7.2010
nezbývá než to vyzkoušet. jinak vaříte z vody :)
-
00:58:07 14.7.2010
všichni co máte velký a široký kola tak jste (já taky :-D) potenciální sebevrazi...
protože s velkými a širokými koly se auto utrhne dřív...
jenže hoši to co ta hranice, kde se coupe s širokými koly případně tvrdým podvozkem utrhne, je úplně někde jinde a tomu se vy se seríí ani nepřiblížíte...
-
22:50:11 13.7.2010
Když jsem vzal v zatáčce ve vysoké rychlosti svodidla, tak jsem měl taky problém s těžkým předkem, že jsem měl větší rádius než jsem chtěl, ale zadek držel.
To přetáčení bude asi hlavně problém širokych kol, kdy se úplně rozhasi cele nastavení podvozku.
-
21:44:50 13.7.2010
To snad nikdo neřekl. Já jenom, že to nebylo zadkem napřed.
-
21:23:15 13.7.2010
čili když mám všechno sériový tak aspoň vím předem kudy kam po hubě vletím...?
to je dobrý.
-
19:18:14 13.7.2010
difuzor má i 16V NA:)
-
19:07:09 13.7.2010
Když vezmu kdysi svojí situaci, fakt že pršelo, že byla zatáčka mírně z kopce a že jsem si zadek odlehčil moc pěkně, tak musim souhlasit, že na sériovym obutí zůstal zadek kde měl a šel jsem do škarpy po hubě
-
18:05:51 12.7.2010
krosmen20VTPLUS:přesně tak:), jedno z druhým, ten podvozek je nějak nastavenej s nějakým odklonem kol pro danou šířku gum atd., že tam všichni naserete široký kola, podložky hned tak něco neřeší, ba naopak, pak jste všichni překvapený jak to hned uletí, že jsou kola sjetý na krajích nikomu nepříjde divný? Pro zajímavost,20VT má difuzor, je trochu nenápadnej ale je, prodlužuje plochu od nádrže nahoru k nárazníku, bohužel spoustu lidí ho vyhazuje i s krytem motoru který k tomu patří aby to správně fungovalo. K nehodě bych řek že v tý zatáčce nejel až tak rychle, akorát se na tom bohužel podepsalo několik faktorů a i to že na tý brzdě stál od začátku až do konce..
-
11:47:01 12.7.2010
njn video sem neviděl neb nejde ale umim si to živě představit.Zadní uložení bylo konstruhováno pro použití určitých kol a pneu ono vše ovlivňuje vše a na 205 gumách se mi to nikdy nestalo ale s 245 užjo....čim to asi bude....Dále údržby je taky otázkou,adní tlumiče+uložení ramen.....
-
05:34:32 11.7.2010
Pánbůh by to srovnal ze sedadla spolujezdce,bez volantu a s prstem v nose... .)
-
00:08:14 11.7.2010
tak v tý zatáčce a rychlosti 160-180 se moc nedivim...
-
23:05:14 10.7.2010
Kde je to video? Chtěl bych vidět to "utržení" čistě pro "studijní" účely. Mě se to za posledních 14 dní utrhlo 2x, jednou jsem se už viděl ve zdi, ale povedlo se mi to srovnat. Podle mě mam něco KO na podvozku, protože dřív mi to tak brzo nelítalo. Je to jediná věc kvůli který přemejšlim, že Coupé prodám a koupim Imprezu WRX. Přecejenom život mam jen jeden a Coupé mi za to nestojí... U širších gum je to podle mě ještě horší, protože držej delší dobu a když už se trhnou, tak je nesrovná ani pánbůh.
-
13:22:11 10.7.2010
je rozdíl jet rychle a jet JATKA. ;)
-
12:49:05 10.7.2010
Kdybych se někde vyvalel,taky bych to chtěl mít aspoň natočeny..;)
-
12:23:41 10.7.2010
Vsak kazdy jezdi nekdy rychleji nez je zdravo... ale taky ne každý si to točí na videjko, že?
-
11:43:37 10.7.2010
Jinak jezdit podle předpisů je taky hovadina,uz vás všechny vidím jak na 30ce jedete MAXIMALNI rychlosti 30km/h..Blbost..
Řidič by měl přizpůsobit svoji jízdu svým schopnostem a možnostem,možnostem auta,provozu a ostatním okolnostem (stavu vozovky,počasí atd.)-kdyby se neee předpisama,ale alespoň timhle všichni řídily tak myslím ze by ubylo podobnych(ale i horších) nehod..
-
11:35:57 10.7.2010
Ani jedno nepomůže..Možna uplne minimalne..Ale pokud nebudeš mít vzadu alespoň o metrak víc aby se to kloudne prilepilo tak vždycky když v takovejch kulich hamstnes na brzdy tak ta prdel půjde vzhůru a adheze nikde..k tomu blbě nakloněna zatáčka-ale za to muže to ze tam je ten exit,brzda a prdel te bude predbihat..To je můj názor.
Nadruhou stranu když tak na to koukam,málokdo by z toho v tom momentě dokazal vybruslit.Těžko říct,vse jsou jen domenky,a jen řidič muže říct jak moc v prdeli to už bylo v momentě kdy se to utrhlo..
-
11:00:21 10.7.2010
Snad nebude vadit, když se zeptám místních členů co o tom něco ví, jestli by se proti tomuhle nedalo nějak něco dělat? Co třeba přesunout baterku do kufru? Byl by to velkej problem? Může se to a pomohlo by to alespoň v něčem? Nebo třeba difuzor dozadu kterej by tlačil zadek k zemi?? Docela by mě to zajímalo..
-
13:16:45 8.7.2010
to video hlavne uz nejde.
jinak Pirreli nero zero si nakonec poridim na pristi sezonu, jeslikooz s nima mam taky dobrou zkusenost.
-
12:28:30 8.7.2010
Jasné, že se s tím dá projet zatáčka, ale jednak to řidič musí umět, pak musí být dobré pneu a podvozek. Normální laik ani nepozná jestli má všechno v pořádku dokud mu nezačne něco někde klepat. Když mu auto v zatáčce trošku plave, tak se nad tím ani nepozastaví.
Obecně jsou ty auta na rychlé projíždění zatáček špatná...
-
12:16:30 8.7.2010
Tak mi to už skoro připadá, že podle většiny lidí, nejde s Coupéčkem skoro vůbec projet zatáčka. To je nějakej nesmysl ne? Musím zaklepat, ale zadek se mi ještě neutrhl, předek celkem běžně, třeba za mokra v zatáčkách, když je otáčkoměr v červeným... Hlavně bych řekl, že to chce pořádný pneu, za mě jedině Pirelli P ZERO NERO 205/50/16 a není co řešit... a drží to jak přibitý.
-
12:04:16 8.7.2010
já teda nejsem brutalista, i když rychle jezdím, tak do zatáček se vrhám tak, že před ní pustím plyn a zásadně nebrzdím, čili auto celou dobu zpomaluje.
jinými slovy, vím o tom jak se to může zvrtnout a přizpůsobím tomu ten průjezd.
-
11:34:08 8.7.2010
Jinak kuči tam měl gumy na hovno a podvozek seriový.
Z názorů Lukeho nemůžu:-D Je to jak píše reprák a sice tak, že coupe je v zatáčkách vražda, nedrží to na silnici, zadní nápravu rozhází každý hrbol. Rozložení váhy je úplně blbě. Auta už mají něco za sebou a kombinací různých vůlí, špatných pneumatik, horších tlumičů, unavených pružin z toho dělá pěkně neposedný krám:-( Obecně tu na klubu každý řeší nárazníky a laky a málokdo investuje do opravdu důležitých věcí.
Mám s tím vlastní zkušenost, stalo se mi něco podobného co kucimu a do doby než se odlepila zadní náprava od vozovky to sedělo super a pak z ničeho nic jsem se přetočil zadkem a hopla do pole.
Po této zkušenosti vim, že do zatáček prostě rychle nemůžu, holt každý si to musí vyzkoušet.
-
10:31:30 8.7.2010
a jak tady pisete o podvozku, podvozek coupe 16VT 20VT je tragedie, nic vic. Nechapu co ty taliani chlastali, ale tenhle podvozek z tipa je sice dobrej a levnej na udrzbu, ale tak do 150 koní a ne do 220turbokní jeste kdzy je motor prakticky pred kolama a vzadu kde nic tu nic. Proto bych 20VT nechtel, protože bych se v něm zabil i v kilu. Kdejaká fabyje vydrzi v zatáčkách víc, což je fakt škoda....:/
-
10:27:20 8.7.2010
..ale jako bavim se :))) tohle se muze stat i tomu nejpomalejšímu řidiči, když se jednou rozvášní .... teď to potkalo kůčiho, za tejden to nedejbože může potkat někoho na stejnym místě s fábií HTP, nevim co tady řešíte o spravedlnosti a tak. Rikam, jinak to vypada z natočený kamery, jinak to vypada ze skutečnosti, já to tam znám velmi dobře protože tam jezdim každej den ;)
-
10:01:24 8.7.2010
Já plnou nepřejedu pokud tam není traktor,kolo apd.. Bohužel špatná zkušenost u známého kdy se stal obětí nehody, při který vyhasl taky život, on to odnesl se sešroubovanou nohou :-( jinak když mi rupnou nervy tak taky udělám v nádrži průvan a pohladim koberec plynovým pedálem :-)
-
09:44:56 8.7.2010
V tomto souhlasím, a proto píšu, že jsme všichni Píče:-), všichni, co jeli víc jak povolenou rychlostí ohrožovali ostatní:-) Mno a to tady budou asi všichni:-)Nebere mě předjíždění na plné čáře, ale taky se mě párkát zadařilo.Nejsem panenka Marie( myslím svatá:-))
-
00:58:15 8.7.2010
Luke prosím tě, to sou prostě jen blbý kecy... ty když si jel tu svojí ERZETU Brno => Bratislava za nízkého provozu, tak jsi měl uzavřenou dálnici? nějaký kecy stylu nízkej provoz, tě ani v nejmenším neospravedlňují. po cestě jsi stejně musel potkat x aut, ve kterejch seděli i malé děti a mrtví důchodci... a pochybuju, že kolem každého auta jsi zpomaloval a dbal zvýšené opatrnosti... Byť třeba jen okolo jednoho auta jsi projel rychle, tak se ti klidně mohlo stát něco podobného. a i kdyby to bylo jediné auto, které bys po cestě potkal, jeho řidič si o tobě řekl, že jsi stejný idiot, jako je KUCI a já, a spousty dalších.... :-D
-
00:24:33 8.7.2010
proto říkám výborná, nikomu se nic nestalo
-
00:17:12 8.7.2010
Vsak kazdy jezdi nekdy rychleji nez je zdravo, ale jde o to, za jakych okolnosti.
Kdyz neni provoz a jedu sam, tak na to taky nekdy slapnu a poradne si zaridim, ale ohrozuji tim jen sam sebe a kdyz se me ta riskantni jizda nepodari, tak si to odskacu sam a neohrozim spoustu nevinych lidi. O to tu jde.
Jako predstava, ze vezu decka v aute a potkam na silnici takovyho blazna je desiva. Si radsi asi zadny neporidim :-)
-
00:12:19 8.7.2010
výborná selekce nebezpečnejch blbů na silnici
-
23:45:25 7.7.2010
Ať si jezdí kazdej jak chce,když to neodnese nikdo kdo za tu jízdu nemůže,musí to byt kazdymu fuk.Proto tachometr nekončí 130kou a nemá stovku za 6,1s..
V tomhle případe jde o ponaučení..
-
22:50:11 7.7.2010
Ja myslim ze tahle bouracka by se dala oznacit i trochu za konstrukcni vadu auta. Pribrzdit si s coupe v zatacce ve velke rychlosti = preneseni temer veskere brzdne sily na predni kola a tim padem odlehceni zadnich kol a tim dojde ke ztrate mechanicke prilnavosti na zadnich kolech. Kdyby melo coupe tezky zadek tak by se tohle v takove mire neprojevovalo. Existuje vubec nejaky sportak s takovym silenym rozvrzenim vahy?
-
22:41:52 7.7.2010
Styl jizdy bych moc nechtel komentovat. Myslim ze to dobre vystihla Ilonka. Vetsina lidi co si kupuje sportaky chce jezdit rychle. Ale pak je na kazdem aby jezdil tak aby nikoho neohrozil to by jsi mel kazdy uvedomit.
-
22:34:48 7.7.2010
já si to pouštím furt dokola a celkem ten smyk nechápu co se stalo.....rychlost mi nepříjde až zas tak fatální a najednou se to utrhlo, když kouknu jak ten řidič za ním rychle zastavil tak nemohli jet nějak rychle.....těžko soudit takhle přes komp proto se do toho nebudu pouštět ale názor jsem si udělal -) hlavně že žije a nikomu se nic nestalo....
-
21:53:54 7.7.2010
Riziko zvysene samozrejme bylo o tom zadna a stesti, ze to odneslo "jen" to auto a ne nekdo cizi. Chybama se clovek uci a myslim, ze takova zkusenost je fakt poradna skola. Osobne bych nekamenoval. Predjizdel sice pres plnou, ale zda se ze tam bylo dobre videt a jel rychle na prehledny siroky silnici.
Kdo z Vas to nikdy neudelal at prvni hodi kamenem:)
-
21:53:01 7.7.2010
LENOŠU!!TĚ ZABIJUUUU:-)
-
21:40:58 7.7.2010
tz číča nejseš ty jsi kundička hhhhhh...
-
21:38:25 7.7.2010
jako Idiot jezděj všichni, sorry ale i pomalá jízda je o hubu, když ti tam nějakej zmrdanej čůrák najede, jede jako by jel na vlastní prdy a jede kolama za středovou čárou. PIČE jsou všichni, co říděj auto. Není na světě člověk, co nezariskuje, nebo neudělá kundovinu.Tak si všichni strčte celou hlavu do popela, páč jen sypat nestačí:-) Nemám turbo a občas jezdím co to dá. A je mě čumák, jestli jsem píča řidič:-):-):-)tak a teď jsem se rozvášnila:-):-):-)
-
21:21:18 7.7.2010
kuci: Jako idiot jsi jel, i kdyz to neuznas, tak to video to jasne rika. Jakou znacku pneu jsi mel?
Taky jezdim obcas jak idiot asi jako vsichni s turbem..
-
20:47:27 7.7.2010
Vsak nikdo netvrdi, ze jezdim vsude podle predpisu. Kdyz neni provoz na dalnici a je nalada, tak na to taky pekne slapnu.
Osobni rekord Brno- Bratislava 45 Minit (cca 140km)
Jde o tu miru riskovani a to v jakym provozu jsi jel a to je daleko za hranici prumerne inteligentniho cloveka.
At to nikdo nemaze. Alespon jde videt jaky jsi orisek :-)
-
20:26:46 7.7.2010
LUKE 1.8 H8C: až si jednou koupíš takový auto, budeš jezdit taky jako PÍČA! Omg ...
Proboha lidi, smažte to, prosím ...
-
20:25:28 7.7.2010
Pravda..:-D Předjížděcí manévry mě na tom baví asi nejvíce:-)
-
20:25:15 7.7.2010
nejen zadní uložení,ale i ložiska...vůle v ložisku na větších kolech či podložce je znát
tuhle mě vyděsilo tipo, kdy sem měl zaděláno na podobnej malér ,ale ustál jsem to.. zvedl sem zadek a kolový ložiko mělo drobnou vůli..po výměně vše OK..
-
20:11:06 7.7.2010
idiot je tak trochu každej kdo si to auto vůbec koupí... nikdo tady si nekupuje 20VT aby s ním jezdil 50 90 130... a teď mě ukamenujte... :-D
-
19:42:30 7.7.2010
Na jednu stranu je dobre, ze se ti nic nestalo.
Na druhou stranu - dobre ti tak !!!
Jel jsi jak TOTALNI PICA a neohrozal jen sebe, ale i spousty jinych lidi. Treba deti, co sedeli v ostatnich autech.
To predjizdeni pres plnou caru atd. fakt TOTALNI IDIOT !!!
-
19:21:10 7.7.2010
Co jsi tam mel za pneu?
Plechy vem cert, hlavne ze jsi v celku.
-
19:09:11 7.7.2010
Odstrašující příklad toho, co se může v Coupéčku snadno každému stát.. Jsem rád že jsi v pohodě alespoň ty. Je to děsivý to takhle ještě vidět nafilmovaný :-(
-
17:57:52 7.7.2010
Lenoš20VTLE: asi máš pravdu. Už jednou se mi stalo v jedné táhlé, ale hodně dlouhé zatáčce při prudším brždění mi z ničeho nic ustřelila záď, ale to šlo ustát.
-
17:53:36 7.7.2010
zadní uložení na sto pro
-
17:41:06 7.7.2010
Mě se to video nelíbí už od 34 sekundy.
-
17:23:46 7.7.2010
Já ale naplno nebrzdil, tím jsem si jist. Je mi jasné že by to znamenalo jistý smyk. Nevím proč se to přihodilo a toto jsou jen dohady...
-
17:07:20 7.7.2010
Proto to nechat stocit..
Jinak myslím ze Lenos tady toho víc s coupe nacouval než my všichni najezdili popredu a pokud člověk ma rozum a stane se mu něco takovýho tak aspoň tolik nebrzdi..Taky se mi něco podobnyho stalo a taky tam byl takle ten odbocovaci pruh a věděl jsem ze mám 2moznosti-bud dopadnout takle nebo vyjet tím odbocovacim pruhem a možna jsem si tím zachránil prdel.Joo člověk se pak musí kousek vrátit ale je to lepší než se vyvalet.Od ty doby jsem dycky na nájezdu pomalejší a na výjezdu plnej.
OVSEM NERIKAM ZE BYCH NIKDY NEDOPADL TAKTO,KAZDYHO MUZE PREKVAPIT ZNENADANI NEKAKA SITUACE A PAK MA HODNE KRATOUNKOU DOBU Z TOHO VYBRUSLIT..:(
-
16:25:46 7.7.2010
Jak se mi to nikdy nestalo tak včera se mi to stalo. Ve vracečce fakt hnusná zatáčka s kluzkým asfaltem a k tomu ještě mokro.A navíc dojíždím zimáky:-)Věřím,že kdyby měl seriové gumy,tlumiče a uložení v pořádku nic by se nestalo.Stejně jel moc rychle kdyby to srovnal tak by ho to vyhodilo na opačnou stranu:-)
-
15:58:38 7.7.2010
mu očividně doteď taky ne ... aspon vidíš, že Coupé na 245 není nedotknutelné ... hranici možností nezkusíš dokud se ti nestane něco podobného, ty zřejmě na hranici ještě nejsi a on ji překročil za pomoci dalších okolních faktorů a bohužel stalo se toto ... tyhle polemiky jsou vždy nejlepší
-
12:12:59 7.7.2010
mě se to na stejnejch gumách ještě utrhnout nepodařilo a to pomalu nejezdím,tady si myslím že byl problém někde jinde
-
10:31:31 7.7.2010
tady to "držely" 245/35/17 ;-)
-
07:15:52 7.7.2010
já taky musim zaklepat že mě to drží jak přišitý R17 225/35
-
00:37:23 7.7.2010
:( A to jsme pro nej chtěli jet..je to skoda no..:(
-
23:51:41 6.7.2010
tak to ses dite stesteny! Jinak na to je ten okruh fakt k nezaplaceni, pokud to tam teda nerozsekasm pac v takovym pripade ani pojistovna nezaplati:)
-
23:44:46 6.7.2010
Tohle se mi stalo uz s coupe mockrat jak na okruhu tak na ceste. Bohuzel vzdy se stastnym koncem, nebo spis lepe receno bez havarie. Na tohle coupe fakt neni staveny jine auta jsou v teto situaci nekolikanasobne stabilnejsi.
-
23:34:47 6.7.2010
jinak mi to nahani dost husi kuzi..prijde mi to totiz jako docela bezna situace - tahla plynula zatacka + vyssi najezdova rychlost a nutne pribrdeni.. Jenze to pro coupe znamena odlehcenou prdel a "necekanej" pretacivej smyk a to uplne bez jakehokoli prudkeho pohybu s volantem.
-
23:12:39 6.7.2010
koukni do bazaru...
-
23:07:01 6.7.2010