Nejaky coupe ted letelo pres svodidla :(

  • Dr.Ravic
    nocarret: ale tebe nechtěli stavět kvůli gumám, ale protože jsi ujížděl:-))))
  • kisik
    Ty gumy ti projdou asi tak jako když si dáš SPZ na stranu, jako Alfa. Mají výjimku v TP a dál jsem se nehádal. Jak jinak přidat zátěž na zadek ,než tak jak Nocarret ;-) .
  • nocarret
    Přesně tak, s tímhle problém nikdy u mě nebyl a to mě stavěli svýho času denně
  • Innocento
    Proč tyhle věci řešit? To jsme si měli koupit jiný auto, ne? :-)
  • JP
    Alejandro: Jo, to na ně při nejbližší příležitosti zkus a během 5 minut uvidíš jak moc vědi houby:)). Auta co maj z výroby vzadu jiný pneu to maj zapsaný v TP.
  • Alejandro
    JP: tak bez velkýho techničáku ví houby co tam má být, třeba Corvette 96-04 měli vzadu 275/40 a předek 245/45, taky jinčí rozměry
  • nocarret
    já vozím audisona a 2x 12" Hertz to je dohromady kolem 40kg .-)
  • JP
    Kde bydlíš, že tam máte takový policajty?:D O palec větší kola, vzadu úplně jinej rozměr pneu než vepředu... to je na většině území ČR jistá poukázka na pokutu i když zrovna nepotkáš největšího vysírače v kraji:D
  • Alejandro
    jp: 1)na STK nechodím, když potkám policajty tak pochybuju že se budou hrbit ke kolum,ale obvody jsou zachovany,tak snad by to nebyl až takový problém
    2)aerodynamika coupe: snad by ten vliv nebyl tak hrozný
    3)toho bych se bal nejvic, ale zase teoreticky ten rozdil by nemusel být až tak velký (ted jsem z profilu 40 nasadil 50 a nic extra necitim)
    Zhruba by stačilo tu váhu dorovnat 50:50 nebo aspon 60:40,ne? to znamená takových 100-200kg dostat dozadu:((Nějaké nápady?
  • JP
    Alejandro: S těma rozměrama co jsi napsal si pomůžeš o něco přes 1mm jestli dobře počítám, to už bude v tomhle směru větší rozdíl když dáš dozadu sjetý gumy:D. Ale v principu když timhle způsobem zvýšíš předek, tak podle mě vyrobíš tři nesrovnatelně větší průsery, než ten co řešíš (a ten navíc vůbec nevyřešíš):D. Zaprvé tě zkásnou první orgáni který potkáš a neprojdeš STK, zadruhé rozhodíš aerodynamiku a auto se pravděpodobně bude ve vyšších rychlostech nadnášet (zepředu půjde víc vzduchu kterej vzadu nebude mít kudy odejít) a zatřetí zadní náprava počítá s tlumící schopností gumy v originálním rozměru, když tam dáš nějakou šlupku, tak bude to ustřelování zadku významně zákeřnější, protože podvozek toho sám tolik neutlumí. Koukni na Coupéčka co skončily díky tomuhle v příkopu - skoro všechny měly větší kola a nižší profil pneu. Prostě bych si nehrál na tým inženýrů, když o tom vim kulový. Lehkej zadek je prostě vlastnost Coupé, jedinej smysluplnej způsob jak se toho zbavit při zachování užitnejch vlastností je koupit jiný auto.
  • Alejandro
    ahoj, musím souhlasit s doomem a luxorem, taky se mi už třikrát stalo, že mi ustřelil zadek a to vždy při přebrždění před zatáčkou.....dokonce se mi to dvakrát stalo v jedné zatáčce kde se dobržduje velký klesání-podle mě je to problém rozložení váhy-dvě třetiny na předku a lehkej zadek. Otázka zní: jak to vyřešit?Nepomohlo by třeba k přesunu váhy na zadek použít na předku vyšší profil třeba 215/45 R17 (aby předek byl výš než zadní náprava) a do zadu dát třeba probil na 235/40? takže obvod předních kol by byl větší a celá náprava by byla o 1-2 cm výš, tímpadem by se váha částečně teoreticky měla dostat víc dozadu ne? navíc by ten zadek víc držely ty širší gumy.
  • Elkar
    mno... je fakt že stačí občas zapomenou nohu na plynu při rozjezdu a gumy mizíí..

    to ty zadky vypadaj jako nový pak.


    taky zajímavý že nikde nepíšou v obchodech nějakou aspon orientační životnost těch pneu. u kvalitnejsich by mohli psat řádově 50tkm 20 tkm.. něco
  • Simarik
    jsou to 3 zatáčky a jedna dost vynáší :-) je to přímo u HK, není jinak o co stát, šetřim gumy
  • Elkar
    dobrá šifra. mi nic neříká :D kromě boru :D

    pošli odkaz na mapy
  • Simarik
    bříza směr probluz (bor) např.
  • Elkar
    nadhoď nějakou tady u hradce ...?
  • Simarik
    beru zatáčky dost z ostra a nikdy neustřelil
  • Elkar
    no.. nezbývá než to nechat zkontrolovat. i když moje ježdění do zatáček je ještě dost opatrný.

    jsem ještě zvyklej z Una :)
  • krosmen20VTPLUS
    jenže ono taky nejde tak o kilometry ale taky o stáří-silentbloky sou z gumy a ta ráda spuchří časem....měl sem auto s najetými 3000km ale bylo 12 let starý a všechno co bylo pryžový blo v hajzlu včetně všech gufer který stvrdly.....
  • Honza
    ono u smetený gumy s minimem vzorku se dá v případě coupe (kdo najezdí 30tkm za rok?) počítat, že již má několik let za sebou,tudíš směs není ideální a je jak puk...

    ne-li přímo na ní jet je o hubu... protže prostě ustřelí, oproti nový, amx rok starý gumě
  • Elkar
    zasse tohle jsou docela masivní věci, nic co se vyklepe hned a představoval bych si že to na autě odejte později než třeba kolem 120tkm
  • Edrig
    Vzorek na suché vozovce(asfalt,beton)nehraje důležitou roli.Spíš zmenšuje styčnou plochu mezi vozovkou a pneu.Je nutný však proto,že v případě deště odvádí vodu spod pneumatiky a tím zabraňuje nebezpečnému akvaplaningu.Podstatně však jízdní vlastnosti ovlivňuje stav uchycení obou náprav,jak uvádí Krosmen.
  • Džanek
    wejwy, mne se to povedlo taky, ale na mokru. Tam hloubka dezenu hraje zasadni roli. Ale na suchu k cemu ti je hloubka dezenu?
  • wejwy
    Džanek: To se zeptej těch co měli tu čest, aby coupe zbořili prdelí a že jich neni nejmíň
  • kuci
    Nevím po kolikáté to mám psát ... já jsem prudce nebrzdil! Pouze jsem lehce přibrzdil.

    Jak psal Reprák, nikdo z vás ten usek nezná a děláte závěry ..
  • krosmen20VTPLUS
    Včera sme se zrovna o tom bavily.....Už někdy někdo mněnil uložení nápravnice?Takový ty veliký silentbloky co ji držej na místě????Kolik z vás už řešilo uložení ramen na zadní ose????Ono taky dost udělá údržba a stav vozu.....
  • Džanek
    jaky vliv ma hloubka dezeny pneu pri jizde na suche silnici?:))
  • wejwy
    Asi bych to viděl na ty gumy a samozřejmě nepřiměřená rychlost. Včera jsem to auto viděl, vzorek 3-4mm neni už moc bezběčný a kor na zadku.
  • Elkar
    hlavně ten rychlostní index je dobrej :)
  • Martian 20VT Plus
    Na 20VT je obutí: 205/50 R16 89Y zimní, 225/45 R16 89Y normální. Mě taky na STK napsali do velkýho TP jen Zimní :)
  • Martian 20VT Plus
    jo, to jsou na zimu.
  • Belma LE
    Že se vám do toho pletu, ale tak já mám v papírech od 20VT LE napsáno na přední i zadní šířku 205 ...
  • Coupe20VT PLUS :-D
    a co LE a plusko? které měli od výroby třeba 225mm široké gumy? to na to taky není laděné? a pokud vím, tak +/- platí měřítko, že čím silnější coupe, tím má od výroby větší a širší kola...
  • POL 20VT
    to zcela určitě, o tom se tady nikdo nepře, je ale jasný že podvozek cupátka si poradit s nízko profilovou gumou oproti origu, která by se naformátovala daleko lépe než rovná prkenná nízká guma, tenhle podvozek nato není stavěnej, při nadlehčení nízko profilová guma nepobere nic, jen její okraje, je to jako prázdná tatra která jezdí jen po okrajích gum, už to pochopte, uletí to při odlehčení hned a pokud v tom sedí někdo kdo to hned na začátku nepozná má smůlu. Je potřeba naladit i podvozek, ale to je vyšší dívčí přátelé :)
  • Innocento
    2 Luxor : Přesně! To je jako z encyklopedie :-)
  • Luxor
    Příčina nehody je totální selhání hardware umístěného mezi volantem a sedadlem řidiče který způsobil zaseknutí brzdového pedálu a naprosto nesmyslnou reakci volantu.
  • Feki
    Mám 17/215-je to větší a širší ale coupe je porat nedotacivy..Naopak pretacivej smyk mě překvapil v zime na seriovych kolech(vyborne pneu)..Vím je to něco jinýho než v lete na asfaltu ale i tak..
    Podle mě je něco mezi nebem a zemi..:) nejaký nepsany pravidla který by člověk měl dodržovat při jízdě jakýmkoliv autem,pokud se těch par zakonitosti poruší,je jedno jestli mate široký nebo úzký kola..Ale ne nadarmo se říká,ze brzdit se ma před zatáčkou,toť můj názor na hlavní příčinu teto nehody..
  • Elkar
    JP: přesně tak, můžu potvrdit. nedotáčivý.

    jen nevím jesli by nebylo lepší kdyby bylo spíš přetáčivý, nedotáčivej smyk neumím vyrovnávat :-/
  • JP
    Coupe20VT: Já se teda zadkem ke stromu blížit ani nechci... Než abych měl auto, který může takhle "pěkně" překvapit, to snad radši budu jezdit autobusem.

    Možná proto tam v sérii ty větší kola ani za příplatek nebyly, protože je na to ten podvozek moc "slabej". Mě tohle série taky nikdy neudělala a to jsem už tu nájezdovou rychlost za ty léta přestřelil víckrát, párkrát i s bržděnim - většinou se to jen nedotáčivě sunulo po tečně (naštěstí nikdy ne fatálně).
  • Elkar
    nezbývá než to vyzkoušet. jinak vaříte z vody :)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    všichni co máte velký a široký kola tak jste (já taky :-D) potenciální sebevrazi...
    protože s velkými a širokými koly se auto utrhne dřív...


    jenže hoši to co ta hranice, kde se coupe s širokými koly případně tvrdým podvozkem utrhne, je úplně někde jinde a tomu se vy se seríí ani nepřiblížíte...
  • LUKE 1.8 H8C
    Když jsem vzal v zatáčce ve vysoké rychlosti svodidla, tak jsem měl taky problém s těžkým předkem, že jsem měl větší rádius než jsem chtěl, ale zadek držel.

    To přetáčení bude asi hlavně problém širokych kol, kdy se úplně rozhasi cele nastavení podvozku.
  • Innocento
    To snad nikdo neřekl. Já jenom, že to nebylo zadkem napřed.
  • Elkar
    čili když mám všechno sériový tak aspoň vím předem kudy kam po hubě vletím...?

    to je dobrý.
  • Honza
    difuzor má i 16V NA:)
  • Innocento
    Když vezmu kdysi svojí situaci, fakt že pršelo, že byla zatáčka mírně z kopce a že jsem si zadek odlehčil moc pěkně, tak musim souhlasit, že na sériovym obutí zůstal zadek kde měl a šel jsem do škarpy po hubě
  • POL 20VT
    krosmen20VTPLUS:přesně tak:), jedno z druhým, ten podvozek je nějak nastavenej s nějakým odklonem kol pro danou šířku gum atd., že tam všichni naserete široký kola, podložky hned tak něco neřeší, ba naopak, pak jste všichni překvapený jak to hned uletí, že jsou kola sjetý na krajích nikomu nepříjde divný? Pro zajímavost,20VT má difuzor, je trochu nenápadnej ale je, prodlužuje plochu od nádrže nahoru k nárazníku, bohužel spoustu lidí ho vyhazuje i s krytem motoru který k tomu patří aby to správně fungovalo. K nehodě bych řek že v tý zatáčce nejel až tak rychle, akorát se na tom bohužel podepsalo několik faktorů a i to že na tý brzdě stál od začátku až do konce..
  • krosmen20VTPLUS
    njn video sem neviděl neb nejde ale umim si to živě představit.Zadní uložení bylo konstruhováno pro použití určitých kol a pneu ono vše ovlivňuje vše a na 205 gumách se mi to nikdy nestalo ale s 245 užjo....čim to asi bude....Dále údržby je taky otázkou,adní tlumiče+uložení ramen.....
  • Feki
    Pánbůh by to srovnal ze sedadla spolujezdce,bez volantu a s prstem v nose... .)
  • Mertix
    tak v tý zatáčce a rychlosti 160-180 se moc nedivim...
  • JP
    Kde je to video? Chtěl bych vidět to "utržení" čistě pro "studijní" účely. Mě se to za posledních 14 dní utrhlo 2x, jednou jsem se už viděl ve zdi, ale povedlo se mi to srovnat. Podle mě mam něco KO na podvozku, protože dřív mi to tak brzo nelítalo. Je to jediná věc kvůli který přemejšlim, že Coupé prodám a koupim Imprezu WRX. Přecejenom život mam jen jeden a Coupé mi za to nestojí... U širších gum je to podle mě ještě horší, protože držej delší dobu a když už se trhnou, tak je nesrovná ani pánbůh.
  • Elkar
    je rozdíl jet rychle a jet JATKA. ;)
  • Feki
    Kdybych se někde vyvalel,taky bych to chtěl mít aspoň natočeny..;)
  • Martian 20VT Plus
    Vsak kazdy jezdi nekdy rychleji nez je zdravo... ale taky ne každý si to točí na videjko, že?
  • Feki
    Jinak jezdit podle předpisů je taky hovadina,uz vás všechny vidím jak na 30ce jedete MAXIMALNI rychlosti 30km/h..Blbost..
    Řidič by měl přizpůsobit svoji jízdu svým schopnostem a možnostem,možnostem auta,provozu a ostatním okolnostem (stavu vozovky,počasí atd.)-kdyby se neee předpisama,ale alespoň timhle všichni řídily tak myslím ze by ubylo podobnych(ale i horších) nehod..
  • Feki
    Ani jedno nepomůže..Možna uplne minimalne..Ale pokud nebudeš mít vzadu alespoň o metrak víc aby se to kloudne prilepilo tak vždycky když v takovejch kulich hamstnes na brzdy tak ta prdel půjde vzhůru a adheze nikde..k tomu blbě nakloněna zatáčka-ale za to muže to ze tam je ten exit,brzda a prdel te bude predbihat..To je můj názor.
    Nadruhou stranu když tak na to koukam,málokdo by z toho v tom momentě dokazal vybruslit.Těžko říct,vse jsou jen domenky,a jen řidič muže říct jak moc v prdeli to už bylo v momentě kdy se to utrhlo..
  • Belma LE
    Snad nebude vadit, když se zeptám místních členů co o tom něco ví, jestli by se proti tomuhle nedalo nějak něco dělat? Co třeba přesunout baterku do kufru? Byl by to velkej problem? Může se to a pomohlo by to alespoň v něčem? Nebo třeba difuzor dozadu kterej by tlačil zadek k zemi?? Docela by mě to zajímalo..
  • Elkar
    to video hlavne uz nejde.

    jinak Pirreli nero zero si nakonec poridim na pristi sezonu, jeslikooz s nima mam taky dobrou zkusenost.
  • JardaITC
    Jasné, že se s tím dá projet zatáčka, ale jednak to řidič musí umět, pak musí být dobré pneu a podvozek. Normální laik ani nepozná jestli má všechno v pořádku dokud mu nezačne něco někde klepat. Když mu auto v zatáčce trošku plave, tak se nad tím ani nepozastaví.
    Obecně jsou ty auta na rychlé projíždění zatáček špatná...
  • ZERO
    Tak mi to už skoro připadá, že podle většiny lidí, nejde s Coupéčkem skoro vůbec projet zatáčka. To je nějakej nesmysl ne? Musím zaklepat, ale zadek se mi ještě neutrhl, předek celkem běžně, třeba za mokra v zatáčkách, když je otáčkoměr v červeným... Hlavně bych řekl, že to chce pořádný pneu, za mě jedině Pirelli P ZERO NERO 205/50/16 a není co řešit... a drží to jak přibitý.
  • Elkar
    já teda nejsem brutalista, i když rychle jezdím, tak do zatáček se vrhám tak, že před ní pustím plyn a zásadně nebrzdím, čili auto celou dobu zpomaluje.

    jinými slovy, vím o tom jak se to může zvrtnout a přizpůsobím tomu ten průjezd.
  • JardaITC
    Jinak kuči tam měl gumy na hovno a podvozek seriový.

    Z názorů Lukeho nemůžu:-D Je to jak píše reprák a sice tak, že coupe je v zatáčkách vražda, nedrží to na silnici, zadní nápravu rozhází každý hrbol. Rozložení váhy je úplně blbě. Auta už mají něco za sebou a kombinací různých vůlí, špatných pneumatik, horších tlumičů, unavených pružin z toho dělá pěkně neposedný krám:-( Obecně tu na klubu každý řeší nárazníky a laky a málokdo investuje do opravdu důležitých věcí.

    Mám s tím vlastní zkušenost, stalo se mi něco podobného co kucimu a do doby než se odlepila zadní náprava od vozovky to sedělo super a pak z ničeho nic jsem se přetočil zadkem a hopla do pole.
    Po této zkušenosti vim, že do zatáček prostě rychle nemůžu, holt každý si to musí vyzkoušet.

  • ReproBoy
    a jak tady pisete o podvozku, podvozek coupe 16VT 20VT je tragedie, nic vic. Nechapu co ty taliani chlastali, ale tenhle podvozek z tipa je sice dobrej a levnej na udrzbu, ale tak do 150 koní a ne do 220turbokní jeste kdzy je motor prakticky pred kolama a vzadu kde nic tu nic. Proto bych 20VT nechtel, protože bych se v něm zabil i v kilu. Kdejaká fabyje vydrzi v zatáčkách víc, což je fakt škoda....:/
  • ReproBoy
    ..ale jako bavim se :))) tohle se muze stat i tomu nejpomalejšímu řidiči, když se jednou rozvášní .... teď to potkalo kůčiho, za tejden to nedejbože může potkat někoho na stejnym místě s fábií HTP, nevim co tady řešíte o spravedlnosti a tak. Rikam, jinak to vypada z natočený kamery, jinak to vypada ze skutečnosti, já to tam znám velmi dobře protože tam jezdim každej den ;)
  • Simarik
    Já plnou nepřejedu pokud tam není traktor,kolo apd.. Bohužel špatná zkušenost u známého kdy se stal obětí nehody, při který vyhasl taky život, on to odnesl se sešroubovanou nohou :-( jinak když mi rupnou nervy tak taky udělám v nádrži průvan a pohladim koberec plynovým pedálem :-)
  • Aljaška
    V tomto souhlasím, a proto píšu, že jsme všichni Píče:-), všichni, co jeli víc jak povolenou rychlostí ohrožovali ostatní:-) Mno a to tady budou asi všichni:-)Nebere mě předjíždění na plné čáře, ale taky se mě párkát zadařilo.Nejsem panenka Marie( myslím svatá:-))
  • Coupe20VT PLUS :-D
    Luke prosím tě, to sou prostě jen blbý kecy... ty když si jel tu svojí ERZETU Brno => Bratislava za nízkého provozu, tak jsi měl uzavřenou dálnici? nějaký kecy stylu nízkej provoz, tě ani v nejmenším neospravedlňují. po cestě jsi stejně musel potkat x aut, ve kterejch seděli i malé děti a mrtví důchodci... a pochybuju, že kolem každého auta jsi zpomaloval a dbal zvýšené opatrnosti... Byť třeba jen okolo jednoho auta jsi projel rychle, tak se ti klidně mohlo stát něco podobného. a i kdyby to bylo jediné auto, které bys po cestě potkal, jeho řidič si o tobě řekl, že jsi stejný idiot, jako je KUCI a já, a spousty dalších.... :-D
  • Motyl
    proto říkám výborná, nikomu se nic nestalo
  • LUKE 1.8 H8C
    Vsak kazdy jezdi nekdy rychleji nez je zdravo, ale jde o to, za jakych okolnosti.
    Kdyz neni provoz a jedu sam, tak na to taky nekdy slapnu a poradne si zaridim, ale ohrozuji tim jen sam sebe a kdyz se me ta riskantni jizda nepodari, tak si to odskacu sam a neohrozim spoustu nevinych lidi. O to tu jde.

    Jako predstava, ze vezu decka v aute a potkam na silnici takovyho blazna je desiva. Si radsi asi zadny neporidim :-)
  • Motyl
    výborná selekce nebezpečnejch blbů na silnici
  • Feki
    Ať si jezdí kazdej jak chce,když to neodnese nikdo kdo za tu jízdu nemůže,musí to byt kazdymu fuk.Proto tachometr nekončí 130kou a nemá stovku za 6,1s..
    V tomhle případe jde o ponaučení..
  • DooM 20VTLE
    Ja myslim ze tahle bouracka by se dala oznacit i trochu za konstrukcni vadu auta. Pribrzdit si s coupe v zatacce ve velke rychlosti = preneseni temer veskere brzdne sily na predni kola a tim padem odlehceni zadnich kol a tim dojde ke ztrate mechanicke prilnavosti na zadnich kolech. Kdyby melo coupe tezky zadek tak by se tohle v takove mire neprojevovalo. Existuje vubec nejaky sportak s takovym silenym rozvrzenim vahy?
  • DooM 20VTLE
    Styl jizdy bych moc nechtel komentovat. Myslim ze to dobre vystihla Ilonka. Vetsina lidi co si kupuje sportaky chce jezdit rychle. Ale pak je na kazdem aby jezdil tak aby nikoho neohrozil to by jsi mel kazdy uvedomit.
  • Tlama
    já si to pouštím furt dokola a celkem ten smyk nechápu co se stalo.....rychlost mi nepříjde až zas tak fatální a najednou se to utrhlo, když kouknu jak ten řidič za ním rychle zastavil tak nemohli jet nějak rychle.....těžko soudit takhle přes komp proto se do toho nebudu pouštět ale názor jsem si udělal -) hlavně že žije a nikomu se nic nestalo....
  • Džanek
    Riziko zvysene samozrejme bylo o tom zadna a stesti, ze to odneslo "jen" to auto a ne nekdo cizi. Chybama se clovek uci a myslim, ze takova zkusenost je fakt poradna skola. Osobne bych nekamenoval. Predjizdel sice pres plnou, ale zda se ze tam bylo dobre videt a jel rychle na prehledny siroky silnici.
    Kdo z Vas to nikdy neudelal at prvni hodi kamenem:)
  • Aljaška
    LENOŠU!!TĚ ZABIJUUUU:-)
  • Lenoš20VTLE
    tz číča nejseš ty jsi kundička hhhhhh...
  • Aljaška
    jako Idiot jezděj všichni, sorry ale i pomalá jízda je o hubu, když ti tam nějakej zmrdanej čůrák najede, jede jako by jel na vlastní prdy a jede kolama za středovou čárou. PIČE jsou všichni, co říděj auto. Není na světě člověk, co nezariskuje, nebo neudělá kundovinu.Tak si všichni strčte celou hlavu do popela, páč jen sypat nestačí:-) Nemám turbo a občas jezdím co to dá. A je mě čumák, jestli jsem píča řidič:-):-):-)tak a teď jsem se rozvášnila:-):-):-)
  • Kamil
    kuci: Jako idiot jsi jel, i kdyz to neuznas, tak to video to jasne rika. Jakou znacku pneu jsi mel?
    Taky jezdim obcas jak idiot asi jako vsichni s turbem..
  • LUKE 1.8 H8C
    Vsak nikdo netvrdi, ze jezdim vsude podle predpisu. Kdyz neni provoz na dalnici a je nalada, tak na to taky pekne slapnu.

    Osobni rekord Brno- Bratislava 45 Minit (cca 140km)

    Jde o tu miru riskovani a to v jakym provozu jsi jel a to je daleko za hranici prumerne inteligentniho cloveka.

    At to nikdo nemaze. Alespon jde videt jaky jsi orisek :-)
  • kuci
    LUKE 1.8 H8C: až si jednou koupíš takový auto, budeš jezdit taky jako PÍČA! Omg ...

    Proboha lidi, smažte to, prosím ...
  • Carlos 20vt
    Pravda..:-D Předjížděcí manévry mě na tom baví asi nejvíce:-)
  • Honza
    nejen zadní uložení,ale i ložiska...vůle v ložisku na větších kolech či podložce je znát

    tuhle mě vyděsilo tipo, kdy sem měl zaděláno na podobnej malér ,ale ustál jsem to.. zvedl sem zadek a kolový ložiko mělo drobnou vůli..po výměně vše OK..
  • Coupe20VT PLUS :-D
    idiot je tak trochu každej kdo si to auto vůbec koupí... nikdo tady si nekupuje 20VT aby s ním jezdil 50 90 130... a teď mě ukamenujte... :-D
  • LUKE 1.8 H8C
    Na jednu stranu je dobre, ze se ti nic nestalo.
    Na druhou stranu - dobre ti tak !!!

    Jel jsi jak TOTALNI PICA a neohrozal jen sebe, ale i spousty jinych lidi. Treba deti, co sedeli v ostatnich autech.
    To predjizdeni pres plnou caru atd. fakt TOTALNI IDIOT !!!
  • Kamil
    Co jsi tam mel za pneu?
    Plechy vem cert, hlavne ze jsi v celku.
  • Belma LE
    Odstrašující příklad toho, co se může v Coupéčku snadno každému stát.. Jsem rád že jsi v pohodě alespoň ty. Je to děsivý to takhle ještě vidět nafilmovaný :-(
  • kuci
    Lenoš20VTLE: asi máš pravdu. Už jednou se mi stalo v jedné táhlé, ale hodně dlouhé zatáčce při prudším brždění mi z ničeho nic ustřelila záď, ale to šlo ustát.
  • Lenoš20VTLE
    zadní uložení na sto pro
  • Martian 20VT Plus
    Mě se to video nelíbí už od 34 sekundy.
  • kuci
    Já ale naplno nebrzdil, tím jsem si jist. Je mi jasné že by to znamenalo jistý smyk. Nevím proč se to přihodilo a toto jsou jen dohady...
  • Feki
    Proto to nechat stocit..
    Jinak myslím ze Lenos tady toho víc s coupe nacouval než my všichni najezdili popredu a pokud člověk ma rozum a stane se mu něco takovýho tak aspoň tolik nebrzdi..Taky se mi něco podobnyho stalo a taky tam byl takle ten odbocovaci pruh a věděl jsem ze mám 2moznosti-bud dopadnout takle nebo vyjet tím odbocovacim pruhem a možna jsem si tím zachránil prdel.Joo člověk se pak musí kousek vrátit ale je to lepší než se vyvalet.Od ty doby jsem dycky na nájezdu pomalejší a na výjezdu plnej.
    OVSEM NERIKAM ZE BYCH NIKDY NEDOPADL TAKTO,KAZDYHO MUZE PREKVAPIT ZNENADANI NEKAKA SITUACE A PAK MA HODNE KRATOUNKOU DOBU Z TOHO VYBRUSLIT..:(
  • Carlos 20vt
    Jak se mi to nikdy nestalo tak včera se mi to stalo. Ve vracečce fakt hnusná zatáčka s kluzkým asfaltem a k tomu ještě mokro.A navíc dojíždím zimáky:-)Věřím,že kdyby měl seriové gumy,tlumiče a uložení v pořádku nic by se nestalo.Stejně jel moc rychle kdyby to srovnal tak by ho to vyhodilo na opačnou stranu:-)
  • Simmy
    mu očividně doteď taky ne ... aspon vidíš, že Coupé na 245 není nedotknutelné ... hranici možností nezkusíš dokud se ti nestane něco podobného, ty zřejmě na hranici ještě nejsi a on ji překročil za pomoci dalších okolních faktorů a bohužel stalo se toto ... tyhle polemiky jsou vždy nejlepší
  • Lenoš20VTLE
    mě se to na stejnejch gumách ještě utrhnout nepodařilo a to pomalu nejezdím,tady si myslím že byl problém někde jinde
  • Simmy
    tady to "držely" 245/35/17 ;-)
  • Simarik
    já taky musim zaklepat že mě to drží jak přišitý R17 225/35
  • Feki
    :( A to jsme pro nej chtěli jet..je to skoda no..:(
  • Džanek
    tak to ses dite stesteny! Jinak na to je ten okruh fakt k nezaplaceni, pokud to tam teda nerozsekasm pac v takovym pripade ani pojistovna nezaplati:)
  • DooM 20VTLE
    Tohle se mi stalo uz s coupe mockrat jak na okruhu tak na ceste. Bohuzel vzdy se stastnym koncem, nebo spis lepe receno bez havarie. Na tohle coupe fakt neni staveny jine auta jsou v teto situaci nekolikanasobne stabilnejsi.
  • Džanek
    jinak mi to nahani dost husi kuzi..prijde mi to totiz jako docela bezna situace - tahla plynula zatacka + vyssi najezdova rychlost a nutne pribrdeni.. Jenze to pro coupe znamena odlehcenou prdel a "necekanej" pretacivej smyk a to uplne bez jakehokoli prudkeho pohybu s volantem.
  • Džanek
    koukni do bazaru...
  • DooM 20VTLE



    Nevite nekdo jak to dopadlo? Jsou vsichni vporadku?