kat pryc dela takove to strileni a nepomuze bassu, pomuze lehce vykonu ale emise jdou srat a smrad za tim je taky luxus, ale je pravda ze sem uz slysel vic turbin s trubkou od svodu az na konec a na konci byl ladeny doutnik a slo to fajn u beznyc motoru to ale neni ono tam bych nechal kat a minimalne ten tlumic u zadniho kola, stred a konec muze jit ven a staci na konci jen ladena koncovka
Tak já tam ten poslední tlumič taky nemám. Už od předchozího majitele. Ale jsem zvyklej na bordel kterej dělá Alfa a tak mi to pořád příjde tichý, takže myslím že s tím tlumičem to musí bejt uplně mrtvý, takže bez něj je to jasná volba :-D
hmm luxusni oba zvuky :D to na 1.8 nevyloudime nikdy, nam to vic plechove vresti, ale bez toho posledniho hrnce to taky zacina nabirat bass, bez toho hrnce u zadniho kola to je na 1.8 brutalnejsi bass, ale 5 valcu je porad znatelne jinych
mam misto toho trubku a jen ladenou koncovku a je to zatim nejlepsi kombinace, mensi rev jak bez toho hrnce u zadniho kola ale vetsi nez s origos koncem, jinak sem vyzkousel asi 10 ruznych kombinaci na vyfuku a tohle je nejlepsi, hodne zalezi jakou koncovku das, ladenou rozhodne, cim sirsi tim hlasitejsi, dneska bych dal asi ladenou dvojdiru o prumerech tak do 6cm kazde diry, aktualne mam oval asi 15x6cm
na 1.8 trubku neee ! mám vyzkoušeno... chce to jeden malej tlumič, třeba i uni ale chce to a na konec laděnej průchozí a zvuk super ! ale rouru na 1.8 nee! budeš mít spotřebu prášků na bolest hlavy jako já žvejkačky :-))
před 14 dny jsem to dělal na 20VT a trošku víc to bublá na volnoběh a do 3 tisíc to je možná trošku víc slyšet ale jinak to moc rozdíl neni. možná natočim video, tak ho sem dám.