Kajo, když použiješ jako prohlížeč google chrome, ta ti to celkem "přečtitelně" přeloží jakoukoli cizojazyčnou stránku...
i ta slovenská se dá už číst:-))))
genialne auto
-
12:19:39 25.4.2010
-
10:29:25 25.4.2010dopátral som sa aj na ine články ale ,usel by to niekto preložit z taliančiny a angličtiny.., ale v tom článku je neuveritelne vela pravdy, žeby mal autor coupe??
-
08:38:06 24.4.2010coupe je s tipem velmi shodný - a to zejména verze 1.8 až 2l a to jek 8v tak i 16v verze...
tlumiče a pružiny jsou velmi podobný, na coupe jsou pružiny trošku tužší těhlice v případě NA verzí jsou zřejmě stejný (turbo verze 16V, nebo 20V NA je stejná jak bravo HGT) , ložiska kol taky - stejný a to od punta, multiplu, tipo atd... vyjeď si katalod na elitu a uvidíš:)) ramena taky - jen si nejsem jistej reozchodama..kotouče, třmeny, HBV, nápravnice.. tipo i bravo RA .. valstně u 16V NA je vejfukovej trakt stejnej až k zadnímu tlumiči.. -
01:05:13 24.4.2010Když už je to tam napsaný - jak se to má s tim Tipem? Co je všechno stejný? Nikdy jsem zespod Tipo neviděl...
-
20:35:01 23.4.2010hreje pri srdci:))
-
18:21:51 23.4.2010Super:-)
-
17:53:04 23.4.2010pěkné počteníčko
-
17:40:59 23.4.2010pěkný! .-)
-
17:37:16 23.4.2010Fakt moc hezkej text.Hodně se mi líbí jak to autor napsal,obzvlášt konec..Stejně to auto ŽERU!!!:)
-
15:50:01 23.4.2010a tu je potvrdenie pre tých ktorý pochybuju..
http://auto.pravda.sk/fiat-coupe-bol-dokazom-genia lity-talianskych-konstrukterov-pre-/sk-amagazin.as p?c=A100326_093701_sk-amagazin_P39