2 JP: Půjde tam celá "prakticky nová" hlava. No je toho trošku víc... Když do BOVu ten vývod z BOVu zpět do sání ucpeš a pak do BOVu foukneš tak nesmí nic propustit nebo jestli máš hodně silné lícní svaly můžeš zkusit vyrobit podtlak na tom místě co je ta tenká hadička a ventil se musí pohnout :-) Ale jednodušší asi bude využít podtlak ze sání :-) Se stav a sériák se kterým se turbo nesmálo Ti půjčím...
Pokud máš v pořádku BOV a chechtá se to tak už asi ne... Můžeš se stavit a půjčím Ti svůj na test, i sériák bych našel... Kdyžtak zkus zatím sundat alespoň hadici sání a sáhni si dovnitř jestli není od oleje, troška tam může být i z par hlavně vent. víka ale pokud tam budou megakapky nebo louže tak to tam může už dolétat od turba i přes IC.
pokud se Ti to chechtá tak turbo už odešlo nebo brzy odejde... Až to bude mít za sebou tak padne i tlak oleje...
Jinak Jirko gratuluju že zase jezdíš po takové době... až budu já v úplném cajku tak musíme uspořádat nějaký pražský minisrazík aneb sejdeme se v Mostě či na magistrátu ;-)
Tak jsem se to pokusil nahrát a zvuk z foťáku sice neni zrovna ideální, ale nic jinýho tu nemam:). Je to tam slyšet docela dobře, nejvíc od 0:20 do 0:32, čím vyšší otáčky, tím je to silnější, takový dvojhlasný hučení... Na video nekoukat, neměl jsem jak jinak zapřít foťák:D
Jestlivá to nehučí (až píská) od turbíny... Dáš vyšší kvalt a než se roztočí, tak je klid. Když k tomu přidám, že se ti lemtá turbo ze sání a padá tlak oleje...
Je to určitě od motoru nebo od převodovky, když přeřadim na vyšší stupeň, tak to přestane než se to zase dostane do otáček. Je to takovej specifickej hučivej zvuk, nevim k čemu bych ho připodobnil, můžu to zkusit nahrát. Přijde mi, že to dělá pořád míň a míň, ale je možný že si na to jenom zvykám. Převodovka je tam pokud vim jiná. Jo a taky se mi chechtá turbo jako kdyby tam byl nějakej nesériovej BOV.
Jinak tam i po tý pauze všechno funguje. Akorát mam podle tlaku oleje pocit, jestli tam náhodou Patrik nenalil 10W40 místo 10W60, ale to uvidim po výměně, nechci spekulovat. Maže to přesně jako když jsem tam měl naposledy 10W40, tzn. klesá to podle budíku dost pod 1 bar.
A jeden problém, resp. něco co mi dřív auto nedělalo - ve vysokejch otáčkách (+- od 4.5k) to hrozně hučí a hukot roste s otáčkama. Neni to nějaká typická závada? Je tam jiná převodovka, tak si řikám jestli to nemůže dělat ona? Jede to tak jak má...
Díky za fotky, jen to na nich nevidim, jde mi o spoj mezi podběhem a nárazníkem, kterej je u spodní hrany nárazníku... já tam ten nárazník nemam za co přichytit. Zítra to vyfotim.
Jinak jsem se před chvílí přistihl, jak na okresce řadim ve 170 pětku, protože jsem potřeboval lepiči ve votuněnym koncernu (nejspíš A4) ukázat, že mu to nejede... Sice jsem mu suverénně ujel, ale mam trochu blbej pocit - neumim se občas v Coupé ovládat a přemejšlim nad tim, jestli mi vůbec patřej rychlý auta do pazour. Jsem jedinej kdo se v Coupé víc než kde jinde bojí smrtí, nebo ne?:D
No já mám zrovna nárazník dola a čekám, až se mi vrátí od lakýry, tak ti to můžu nafotit bez nárazníků.
Ale až zítra, teď už tam bude prd vidět :-) no a snad nezapomenu...
Jo a co by mě zajímalo nejvíc je, jestli někdo nemá fotku, jak to má vypadat před předníma kolama, resp. jak je tam uchycenej nárazník - ten můj tam totiž neni za co uchytit, nosníky jsou asi 10cm nad nim, takže mam pocit, že tam něco chybí?
Světla sice vypadaj pěkně a dokonce i funguje naklápění, ale rozebíralo je nějaký strašný prase, takže je ten spodní plast celej vokousanej a je to celý zalepený černym silikonem. Naštěstí to zvenku neni vidět.
Na vraždu jsou jiný věci než ten lak... Myslim že kdybych tady všechno popsal popř. to nafotil, tak by každej kroutil hlavou. Ale tim už si teď nepomůžu.
Néé, díky, hledat nemusíš, já to napsal špatně - ne držáky, ale vzpěry:). Dneska jsem zase rozleštil kus auta a vysušil svíčku na 3. válci, kde byl rybníček (chvílema to jelo na 3).
víš že jw možná mam doma? dokonce i červený, přes víkend je zkusim v tom bordelu dole najít, jinak ti gratuluju že nesedíš, protože to je minimálně na vraždu
Taky mam nejspíš prorezlej první díl vejfuku a držáky kapoty jsou vyměněný za jiný (moje původní fungovaly, tyhle ne... čim se to dá nahradit? Originály budou předpokládám za mašli...?).
No to rozhodně nemam a navíc jsem vyměklej, tam kde jsem občas jezdil 200+ jsem si včera troufnul jen lehce přes 160:D. Je neuvěřitelný jakej je rozdíl mezi GTV 1.8 a 16VT. GTVčko jde z domu... S tim se dá při plynu na podlaze kochat okolím, v Coupé mam pocit, že během několika vteřin jedu kdekoliv naprosto nepřiměřenou rychlostí:D
Lak jsem dneska trochu rozleštil, vlastně teda jenom víko kufru, ale většina toho snad půjde dolu. Jen na střeše je to místama až na plnič a zrcátka jsou na horní straně klasicky olezlý, což předtim nebyly ani náznakem:(. Přední nárazník je celej nalakovanej, což vypadá blbě, chci tam tu černou linku před maskou a spodek, tak jako jsem to měl dřív... jenže Patrik se toho "bál", tak to nechal nalakovat celý...
já když přivetl auto z jistého servisu na zlíchově, tak jsem na kapotě našel 10cm dlouhou rejhu a ani už jsem neměl sílu se o tom dohadovat, po tom co tam předvedli.
ale zas je pravda že na anšeho servisáka neřeknu ani popel - i kdžy u něj v minulosti coupe (dost často bez motoru:)) někdy stálo přes půl roku tak auto bylo uskladněný v jednom z hangárů -tudíš bez prachu, špíny a slunce..
Úvod pro všechny nepamětníky
24. prosince 2008 1:24 = srážka se stádem prasat
3. ledna 2009 = odvoz raněnýho Coupé k Patrikovi do Unhoště
(.......krátká pauza........)
29. března 2010 = převzetí polopojízdnýho Coupé z Unhoště a převoz do jinýho servisu o 10km dál
21. dubna 2010 = převzetí pojízdnýho Coupé
Takže dneska jsem se konečně zase svezl...! Chvíli jsem váhal co dál, protože po roce a čtvrt stání má auto řádně v <> lak (kromě strašně spasovanýho předku je po celym autě hromada škrábanců který vylezly po umytí, netuším co na tom autě kdo dělal/co si na něj kdo odkládal... . Samo je to můj problém, protože jsem to měl už někdy v březnu 2009 odvézt do normálního servisu, ale to už pláču nad rozlitym mlíkem.
Tak jsem se svezl a Coupé mě přesvědčilo, abych se ho nezbavoval:D. Neuvěřitelný, přes rok to stálo a všechno tam funguje. Akorát jsem asi vyměk a mam z toho docela strach, člověk šlápne na plyn a po roce s autama do 110kW si připadá jak když přešel na warp. Navíc to strašně láká...
No... asi mě čeká celolak a dál už snad jen drobnosti:)