-
21:50:18 20.4.2010
tak takhle ANO. :))
-
20:59:05 20.4.2010
nejlépe se smetanou rozvařenou a politý steak tím a ameriky
-
20:55:30 20.4.2010
Nivu jooooo, ale né od Lady :-D
-
20:40:09 20.4.2010
Ladu Nivu nééééé - jenom Nivu néééééé.
Naprosto strašná zkušenost. I když,nakonec na těch pár jízd vzpomínám s úsměvem ( když jsem dojel až do cíle)
-
19:25:30 20.4.2010
jo přesně tohle- vlastnil jsem jedno z těchto skvělích aut a co tohle vyjelo se nedá ani popsat- prostě super
-
21:23:25 19.4.2010
toyota corola tercel 4wd- super autíčko ale nesehnatelné
-
16:53:37 19.4.2010
Napadá mě Jeep, pak řada G od Mercedesu...
-
09:42:58 19.4.2010
Před nějakou dobou jsem řešil pro známého pohon auto s trvalým pohonem 4x4. Takové by mělo mít (2x nápravový difereciál, 1x mezinápravový). Našel jsem Subaru, Ladu Nivu a nějakou drahou popelnici od VW.
Všecno ostatní bylo připínatelné.
Víte ještě o něčem?
-
18:59:08 17.4.2010
Ten post si moc dobře pamatuju. Byl ještě asi na starým fóru. To je vždycky žrádlo číst takový věci :-)
-
09:27:30 17.4.2010
šampónová imidž, nebo taky imidž teplákovejch hošanů a bárbín:)
každopádně o Audi TT tady byl jeden kvalitní post:)
-
21:42:23 16.4.2010
Podle toho na jakou verzi, ta základní na poměry sporťáku nejede, nedávno jsem se na okreskách s jednim honil s Mazdou 6 2.0 16V - neujel mi ani o fň a to jsme chvílema jeli přes 200. To turbo se u toho motoru musí šťourat v nose, nechápu proč ho tam dali. V zatáčkách bych mu na letních gumách ujel, ale to mohlo bejt taky tim, že se bál. Tzn. určitě bych bral silnější motorizaci, ideálně 225k.
Nevýhodou je teplá šampónová imič, vzadu mrňavej interiér a výhodou že na motor všechno seženeš (alespoň co jsem slyšel). Je to prej i dost spolehlivý. Škoda, že to neni pravý Quattro, ale jenom haldex, protože jestli to dělá při svižnějším projetí zatáčky to samý co Octavie 1 4x4, tak bych se s tim bál jezdit jinak, než na nákup a zpátky.
-
20:51:53 16.4.2010
Vůbec to sem nepatří,ale jakej máte názor na audi TT quatro 1.8 20V?