-
22:05:10 2.4.2010
JP : těm klukům se líbil passat ( asi ho měl jejich otec - proto byl nejlepší :D )
-
17:38:31 2.4.2010
to že jsem sem toho focuse dal jsem nemyslel jako srovnaní s coupé. to by bylo jako srovnávat jabka s hruškama... jen me proste zaujal a musím říct že by se mi líbil... mam rad limited edition a 500 kousků je celkem zajímavej počet...
-
16:23:07 2.4.2010
Cumim fakt..!Jak to roste jak z vody..Kolik si říkala 27kg?Fakt dobra proměna za takovou chvilicku..:) a vypadá pekne psisko ušatý..;)
-
16:15:02 2.4.2010
Feki ano, je to Adrenalin:-) Už kapánek vyrostl:-)
-
21:00:21 1.4.2010
Jelo: No a kdo teda vyhrál???
-
20:47:35 1.4.2010
Jelo to že im bylo míň není tak isté :-)
-
20:37:34 1.4.2010
Ilonko nerikej ze je to malej Arenalin???:O To neni mozny vzdyt si davala fotky skoro vcera toho malinkyho roztomilyho stenatka ne?:)
-
20:34:49 1.4.2010
Dneska jsem byl se synem na pískovišti a nějaký kluci se tam taky dohadovali který auto je hezký a který ne.A který je lepší.
Jen jim asi bylo míň než vám :D
-
14:40:47 1.4.2010
krásnej
-
14:32:04 1.4.2010
to já si konečně koupila červené Ferari:-)
-
13:29:52 1.4.2010
On je to jen protaženej Elise, takže na tom nic převratnýho bejt nemůže, ale vypadá to dobře, to jo:-)
-
12:35:01 1.4.2010
-
12:33:34 1.4.2010
porshe a ferrari design. nevidim na tom nic prevratnyho. ovšem nádheru ano
-
08:16:46 1.4.2010
-
21:17:18 31.3.2010
woe :o))
-
20:32:10 31.3.2010
:)
-
16:55:30 31.3.2010
"rozdíl je jen v letech"
Koty, 31. března 2010
-
15:56:40 31.3.2010
Koty-joo, ale mi máme Peugeota 207, rok a půl starej, A 407, 3 roky starou,obě kupovány nový, a serou se obě auta, U tý 407 spálený světlo, pak odešlo servo, pak klima a auto se pořád vařilo...on je rozdíl srovnávat starý a nový auta, když se ti po 30tis km vyse.e.Ty si jak starší lidi,včera nějaká babka- já měla televizi 16 let a nikdy sem s ní neměla problém, a tahle mi po 3letech nefunguje...pořád nějaký takový řeči...Hold je jiná doba...
-
15:26:31 31.3.2010
JP: není mi to divný srovnávat tyhle dvě auta, jsme na stránkách coupe a řeší se tu focus, rozdíl je jen v letech, coupe stálo mega taky ve svý době a co jako? jasně že nebudu srovnávat různý vymoženosti co to umí, to je jasný, ale srovnávám to jako čistě sportovní auto :o) ale zase třeba bych radši koupil EVO než tohle i když je to starší, o roky nejde...
-
15:20:26 31.3.2010
Mertix: to je divný, my máme doma samý francouze a nikdy žádnej problém, třeba náš peugeot 405, kterýho máme už asi 13 let se nám nikdy nevysral a to už má najeto přes 250tis a je to 1.6 benzín...:o)
-
14:09:20 31.3.2010
Německý auta jsou takový: "Dívej jak jsem hezkej, tak pozor ať mě nepoškrábeš." Čili takový šampóni mezi auty.
Japonský auta jsou zase takový: "Urvi si kolik chceš."
Ale italové, tam přijdeš k autu a vidíš. Ale ne všichni to vidí.
No a kdybych si měl vybrat 458 nebo focus tak beru ferrari a obratem ruky ho prodám a koupim LE v top stavu a narvu do něj dalších 200 tisíc. za zbytek si koupim něco úplně jinýho a je vymalováno.
-
13:43:34 31.3.2010
Peugota mámě, Funglovku 207, sere se jak muže, už byla 5x v servisu a to sme s ní najeli 30tis,už nikdy tu mr.ku francouzkou, a 911 asi jede pěkně, ale za tu dobu už je to mooooc okoukaný auto...
-
12:17:40 31.3.2010
no je to sice o 2 generace mladší ale jako o 2 generace hezčí to nevypadá trochu mi to připomíná renault clio a při těch dnešních limitech na silnici se mi to zdá tak trochu zbytečný to se musím ovládat i stím mojim fiatem abych nepřišel o řidičák
-
11:35:30 31.3.2010
A nepřijde ti divný vybírat mezi Coupé za 50-150tkč a Focusem za 990tkč?:DDD Stejně by se dalo říct, že kdybych vybíral mezi Focusem RS a F458 Italia, tak bych vzal jednoznačně Ferrari:D. Samozřejmě, že je Focus prakticky ve všem kromě designu lepší, než Coupé...
-
10:54:49 31.3.2010
Za sebe musím říct, že se mi Ford velmi líbí. A kdybych si měl vybrat mezi coupe a tímhle, tak sto pro focus. Je vyspělejší po všech stránkách a hlavně praktičtější. Design se někomu bude líbit, někomu ne. Ale to je ze vším. Jen můj názor. :o)
-
10:40:03 31.3.2010
No neni tohle dokonalej tvar? To se ani Italům moc často nepovede:)
-
10:36:25 31.3.2010
Já bych teda našel hromadu Němců co se mi hodně líběj (třeba E38, 911 993T, MB S, SLS...). Když už přímo odsoudit produkci celý jedný země, tak jednoznačně trvám na Francii, nebo na Rusku:D.
Přiznám se, že Multipla mi vždycky připadala ošklivá, ale od chvíle co začaly vyjíždět do ulic Peugeoty s tlamou, tak se v Top10 nejhnusnějších aut planety posunula úplně mimo žebříček...
-
09:41:41 31.3.2010
Německý auta jsou jen hromada hmoty splacaná do rádobydesignu aby se to líbilo co nejvíce lidem. ital má duši, šmrnc, originalitu, proste radost z jízdy, ale v německym autě jen jedete. jo třeba jedete rychle a levně, ale furt jen jedete, ale v italech tou jízdou žijete. teda tak to mám já
-
01:24:05 31.3.2010
No.. znamy ma novy ST a je to paradni auto. Vyborny podvozek, dravy exterier, proste vazne dobry auto. Interier pravda nic moc, ale na ten pri rizeni nekoukam.
-
00:26:01 31.3.2010
jp opravdu rozumný názor budme rádi to co máme za toho forda bych to určitě neměnil tak maximálně za breru
-
23:47:05 30.3.2010
Ty auta se od nákupních tašek mmj. lišej třeba tím, že když se někdo pokusí o tuning, většinou to dopadne naprosto tragicky, zatímco na nákupní tašce může být výsledek na pohled i lepší, než originál (protože na originálu je co vylepšovat - do obrazu nějakýho matlala se dá taky hrábnout štětcem a výsledek zlepšit, ale udělat to s obrazem od Picassa...)
-
23:44:46 30.3.2010
italové
-
23:32:49 30.3.2010
Ale otázka přece nezní jak to auto jede nebo jaký je, otázka je, jestli vypadá dobře a moje odpověď je, že rozhodně ne:D.
Když pominu všechno ostatní a zaměřim se jen na design, tak je to typickej produkt dnešní doby, kdy se nakreslí auto tak, aby se do něj vešel nákup líp jak do konkurentů, aby měl tabulkově dost místa na předních i zadních sedačkách, dalo se s nim obstojně bourat, ještě líp vrážet do chodců, vypadalo ideálně o něco větší než konkurenti... no a pak když je všechno tohle hotový, tak zavolaj designéra a řeknou mu, ať to v mezích těch předchozích požadavků nějak uplácá a ideálně ať se to co nejvíc podobá ostatním modelům značky. Pak z toho vyleze auto jako je Focus. Na marketingovym přitom zjistěj, že by se jim kvůli image pořád vyplatila RS verze, tak to pošlou do Cosworthu (nebo už jinam?) kde z toho v rámci možností udělaj sporťák, designér na to dobastlí pár cingrlátek aby to tak i vypadalo a voilá! Hotovo! Na konci takovýho procesu nemůže z principu nikdy stát jiný, než obyčejný auto, který se snaží vypadat neobyčejně. Ale i když na slona namalujou pruhy a přilepěj mu huňatej ocas, tak z něj pořád nebude tygr. Focus je designově disproporční, je celej nafouklej, má obrovskej mohutnej předek a neodpovídající zadek, což je vidět ideálně zrovna na těch lemech na fotce od Ravice. Vypadá to jak buldok z komiksu.
Možná se pletu, ale přijde mi, že Coupé, nebo ještě spíš třeba GTV jsou dělaný naopak tak, že se zavolá designér, ten nakreslí ideální auto, pak do toho kucí z vývoje narvou techniku tak, aby to dobře jelo a moc to nestálo no a ve finále se nechá symbolickej prostor pro diskuzi o centimetrech na sedačkách, nebo litrech v kufru (kde už je ale baterka a zadní náprava, takže moc místa k vyjednávání nezbylo). Výsledkem je pak většinou nepraktický, ale přirozeně krásný auto, který nepotřebuje žádný cingrlátka a přesto bude vždycky a z každýho úhlu 100x kulervoucnější, než ta votuněná nákupní taška.
Já naprosto chápu ten první přístup, určitě přináší výrobcům mnohem větší zisky než něco, do čeho se vzadu nikdo nevejde, kufr je tak na povinnou výbavu, neni z toho moc vidět a řidič má nad hlavou 1cm místa, ale jestli je řeč o designu, považuju za dechberoucí troufalost takový auta vůbec srovnávat. Takže tuhle zoufalou designovou tuctovitost se jménem Ford bych nechal na parkovišti před Tescem a netahal jí sem na stránky:-). Ať přivezou GT, nebo alespoň Mustanga, pak se dá vyjednávat.
-
21:10:49 30.3.2010
to nééé to já mám s Fordem nejlepší zkušenosti. jen prostě tolik prvků pro mě vyladěných velmi dobře jako je u FC jsem neobjevil ještě a to defacto ani ne u ferrari a podobných.
-
21:02:59 30.3.2010
hlavne nebudeme fundamentalisti
-
21:00:32 30.3.2010
Přesně tak a nezáleží na tom co je to za značku.
-
20:59:47 30.3.2010
U každé značky se najde mrdka a u každé značky jsou i spolehlivý auta. Mě třeba Hošek( Hošek motors) dovozce mercedesů říkal, že po tom, se mu vrací na dílnu za auta ( nové) tak by si ho nikdy nekoupil!! A to mluvím o autech vyšší třídy. Prostě je to o kusu.
-
20:41:34 30.3.2010
Elkar : to Ti dávám zapravdu ,interiery spousty Fordů nic moc ale ne každý Ford je špatný a nejede a je poruchový.Tady se jen začlo psát cosi o voze o kterém zatím v realu nikdo nic neví.
-
20:39:31 30.3.2010
ital je ital.
lancer, focus, atd... u těch se mi nelíbí hlavně vnitřek.
-
20:13:34 30.3.2010
RS je technicky skvelé auto , má len jednu chybu je hrozne mohutné vypadá jak malé suv . Jo a v EVU mu namerali 280k proti udávanych 305k ale to bola ta základná verzia RS
-
19:13:55 30.3.2010
ja mam tri roky sierru 2,0 i coswort a nikdy jsem krom klasickejch oprav nedelal nic jineho,jo a jeste ma vyhodu ze nema kynetaky:-) a s tim nahonem na zadek se da blbnou dokud nerupne diferak:-)
-
18:43:51 30.3.2010
Ale no tak klucííí co ten odpor a pesimismus.Ještě nikdo neví co to auto umí a vy už kritizujete.Ne každý něm.vůz stojí za h...Vezměte si suprové Audi,na to nedám já dopustit a ani na BMW,to mě nenechalo taky ve štychu.Mám hodně známých co mají Fordy a myslím ,že mají zrovna tak problémy jako vy tady a o nic větší.A klidně do mě.:)
-
18:17:39 30.3.2010
Němce nebrat
-
17:48:50 30.3.2010
fordy byly dycky auta snu... mohli ste si nechat zdat o tom ze nekam dojede :D
-
17:30:16 30.3.2010
Vypadá hodně dobře.
-
17:26:47 30.3.2010