-
17:18:38 26.3.2010
aha... no moje je stějně 1993 i vyrobený :-)
-
22:08:31 25.3.2010
P tam maj všechny. P znamená že je to model z roku 1993, né že je to vyrobený v 93 :-)
-
20:44:53 25.3.2010
jak můžeš mít ve VINu P když P je 1993?
-
18:32:14 25.3.2010
škoda že sa nerobi aj u vas,clovek by hned vedel na com je:-)
-
18:31:07 25.3.2010
tak toto som dnes nasiel o svojom auti:::Klasifikácia: 110
Popis klasifikácie:
Stav identifikátorov vozidla (prvré číslo z klasifikácie):
1 - Identifikátory vozidla sú nedotknuté, nie sú viditeľné stopy neoprávneného vonkajšieho zásahu, alebo vonkajšie neoprávnené zásahy do konštrukcie vozidla neboli zistené, alebo zmena identifikátorov bola spôsobená povolenou prestavbou.
Stav dokladov (druhé číslo z klasifikácie):
1 - Požadované doklady nenesú žiadnu známku nepravosti a údaje v nich uvedené zodpovedajú údajom na identifikátoroch kontrolovaného vozidla, alebo zmena údajov je spôsobená povolenou prestavbou vozidla.
Stav údajov evidencia vozidiel SR(tretie číslo z klasifikácie):
0 - V evidencii vozidiel SR sa nenašiel záznam o kontrolovanom vozidle, resp. jedná sa o jednotlivo dovezené vozidlo zo zahraničia.
Továrenská značka: FIAT COUPÉ
VIN: ZFA175000P0051606
Evidenčné číslo:
Rok výroby z dokladov: 1998
Rok výroby pri kontrole: 1998
Čas kontroly: 19.08.2008
Číslo posudku: SKA079624
Číslo nálepky: SKAi066757
č. PKO: 1807
Poznámky z kontroly originality:
Dokuscan nie je vzor dokladu.
Ident č. motora na bloku motora nenajdené.Udaj typu motora uvedený z tab. typu vozidla.
Vozidlo prelakované.Sklo čelné,PLD nie sú pôvodné.
Stav počítadla prejazdenej vzdialenosti: 118518 km
Nameraná povlaková vrstva:Miesto merania: Počet meraní: Hrúbka laku:
Predná kapota:
Ľavý predný blatník:
Ľavé predné dvere:
Ľavé zadné dvere:
Ľavý zadný blatník:
Zadná kapota:
Pravý zadný blatník:
Pravé zadné dvere:
Pravé predné dvere:
Pravý predný blatník:
Strecha vozidla:
VIN kód, iden. kód: 5/5
4/4
4/4
nemerané
5/5
5/5
5/5
nemerané
4/4
4/4
5/5
5/5 115 - 229 µm
455 - 495 µm
385 - 667 µm
157 - 268 µm
234 - 348 µm
177 - 198 µm
284 - 357 µm
261 - 293 µm
122 - 227 µm
15 - 63 µm
Hrúbka povlakovej vrstvy nanesená výrobcom vozidla sa pohybuje spravidla v rozmedzí 40μm (mikrometrov, 1mm=1000μm), najčastejšie v hraniciach 90-130μm. Pokiaľ je na vozidle hodnota blízka alebo vyššia ako 200μm, dá sa predpokladať, že vozidlo alebo časť vozidla boli opravované, tmelené a prelakované.