menší úprava 16VT=300PS+

  • Elkar
    diš ho, jak tahá!
  • krosmen20VTPLUS
    byl to plnej plyn nahoru na cukrák směr dobříš :-)
    IC neni ávije a 20VT má jinej rozvod vzhledem k umístění klimy a dalších detailů.V každym případě IC s trubkama a spojkama včetně sponek ti namontuju za deset tisíc....to jest moje cena :-)
  • Mertix
    nocarret tim myslim, že se nedalo jet dál...doraz do Příbramy, testnem to na sprintech.
  • nocarret
    ty jo hlavně vopatrně nechceš mi to přijet ukázat že bysme udělali srovnávací test run já mám ted seriovej setup
  • Mertix
    bylo to po převzetí auta, a kousek na dálnici, levej pruh neni moc volnej...
  • nocarret
    jak šetřej co to dá ne .-) viď Luboši, jak je?
  • nocarret
    to je plnej knedlik?
  • vevca
    Krosmen 20vtplus kolik by stal ten intercooler hlavne s tema spojkama a tema trubkama??? Mam to na 20vt to by melo byt stejne. Diky POcitam ze je to asi z Avie ten intercooler kolik by to stalo
  • krosmen20VTPLUS
    ježiš to sem dokonce natáčel i já :-)
  • Mertix


    zatim je jediný slušný toto:)
  • krosmen20VTPLUS
    já chci videjko :-))))))))))
  • Mertix
    nějaký Pirreli P7000...
  • Kamil
    Co mas za gumy?
  • Mertix
    tak jasně, že už to neudělám, budu jezdit vždy s dostatkem benzínu:)
  • Honza
    s tím byť i chvilkovým nedostatkem benzínu si zahrávej, ať se pak můžeš přidat do klubu lidí, co vypouštěly písty společně s olejem:) u turba jde všechno rychle a stačí i 300m jízdy na plnej plyn...
  • Mertix
    Jinak video bude možná zítra:)
  • Mertix
    tak už sem to trochu zajel, má to svý mouchy,brzdy, podvozek a tak, ale jede to jako prase:)jen ke konci se mi to krapet kuckalo, když zabralo turbo, tak sem se bál...ale bylo to benzínem, jel sem na rezervu, a když právě zabralo turbo, benzín, ten zbytek šel dozadu....po natankování ok:)))) , jinak moc děkuju Krosmenovi za skvěle odvedenou práci, když zabere turbo, tak na 1, 2,3 od 4tis hrabe jako docela dost,a to mam 17 kola s 215/45.Prostě luxus!
  • JirkaV-Juhelák
    hele, v Ženevě už to asi pořešili... je to sice Spyker, ale výkon to má, a coupe je z určitýho úhlu hodně podobnej
  • Luxor
    2 krosmen: :-) s takovým výkonem teď uloví min. 2 cyklisty a jednoho (dů)chodce než se vůbec pořádně rozjede
  • krosmen20VTPLUS
    Stando musí se povíct :-)
  • Simarik
    Hurá je hotovo :-) sem moc zvědavej !

    Krosmen: Peťo povede se moje ČT nebo PA ??? docela bude už potřeba... ď
  • JardaITC
    stálo u Krosmena odstavené, pak jsem viděl to turbo v krabici, nějakou elektroniku od mistra z Jičína, tak je to jasné:-)
  • krosmen20VTPLUS
    4
  • krosmen20VTPLUS
    3
  • krosmen20VTPLUS
    2
  • krosmen20VTPLUS
    Vačky jsou vpořádku!!!!!Těsnění pod ventilovim víkem už taky vyměněno :-) ale teda motor uvnitř nic moc,chce to častěji měnit olej...ono teď už ti ani nic jinýho s timhle turbem nezbejvá.Jinak vše už je hotové a auto projeté zatím na 0,5 jede lépe než tvoje luxorku :-) a to je co říct,takhle hezky jedoucí coupe 16VT jsem ještě neviděl :-) až na tu spotřebu vaček....
    Tady jsou nějaké další fotečky z dneška...
  • Mertix
    joo, Petr odved parádní páci:)
  • DooM 20VTLE
    moc pekny to mate!
  • Mertix
    to kdybych věděl:)ale stejnak pudou jiný:)
  • Luxor
    jj vždyť už ho máš dlouho a jezdíš v poho tak snad dobrý... Vačky jsou tedy v pořádku?
  • Mertix
    aůe přitom mazání a tak ok, asi to bude jen tim, že to stálo...
  • Luxor
    no ten motor (včetně auta) než ho koupil leoš tak poslední skoro 3 roky skoro nic nedělal (ke konci pak už jen pár vyjížděk bez oleje :-)) - nemůže spíš být tím jak stál ta oxidace, ztěřelost těsnění? Moje mělo taky třeba (nejen)těsnění pod víkem nakaši a přitom najeto "jen" cca 150tis km když jsem ho kupoval, 2-3 roky před mojí koupí už ale prakticky nejezdilo a jen stálo.
  • krosmen20VTPLUS
    Ještě s těma brzdama,viz bazar,podotýkám jetý brzdy z 20VT za 15000.- to si už raději pořídím xyz 330mm šestipístek včetně veškerého přísluenství a mám NOVÉ A FUNKČNĚJŠÍ BRZDY....
  • krosmen20VTPLUS
    to honza :-)))))) jjjjj
  • Honza
    na pohled motor vypadá stejně jako to co mám v tipu a ten má přes 380tkm...
  • POL 20VT
    na pohled se mi motór na 115t. rozhodně nezdá už jsem jich pár viděl:), to ostatní moc kouzelný, držím palce! :-)
  • Mertix
    zatim jen MBC, tlak paliva, 500cc vstřiky, walbro255, keramika, IC, chip...zatim jen začátek, na podzim jedu dál:)
  • Feki
    No padam to bude brutalita..!!!
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    jen dotaz,, co jeste tam mas v motoru upraveno? pripadne v ostatnich castech systemu..
  • nocarret
    no bez těch s tim ani nejezdi at se nezabiješ .-))
  • Mertix
    no, on the way:)
  • nocarret
    jo zásadní dotaz Brembo instaled?
  • nocarret
    tak to pojede v klidu
  • Mertix
    nocarret-no motor má najeto 115tis, je to pravidelně servisovaný, tlak 2,5 baru za tepla, jen těsnění pod výkem ventilů musim vyměnit...
  • nocarret
    pěkný, jsem zvědavej co to vydrží .-)podle toho oblitýho víka ventilů už motor něco pamatuje. Prosím o report jak je to s nástupem turbíny jako v kolika ot/min
  • Mertix
    joo, jak si to poznal?:)
  • krosmen20VTPLUS
    majitel ať se vyjádří k původu auta.....
  • JardaITC
    pěkné, to je Mertixe modré coupe?
  • Lutro aka Likvidátor16VT + Mafl!k1.8
    prej menší:-))) vcera sem to videl... ohromující pohled.. jeste víc ohromující výkon
  • krosmen20VTPLUS
    4
  • krosmen20VTPLUS
    3
  • krosmen20VTPLUS
    2
  • krosmen20VTPLUS
    1
  • krosmen20VTPLUS
    Takže nahazuji první várku foteček z přestavby 16VT....