-
20:52:30 25.3.2010
diš ho, jak tahá!
-
01:03:35 24.3.2010
byl to plnej plyn nahoru na cukrák směr dobříš :-)
IC neni ávije a 20VT má jinej rozvod vzhledem k umístění klimy a dalších detailů.V každym případě IC s trubkama a spojkama včetně sponek ti namontuju za deset tisíc....to jest moje cena :-)
-
21:48:08 23.3.2010
nocarret tim myslim, že se nedalo jet dál...doraz do Příbramy, testnem to na sprintech.
-
21:43:13 23.3.2010
ty jo hlavně vopatrně nechceš mi to přijet ukázat že bysme udělali srovnávací test run já mám ted seriovej setup
-
21:34:49 23.3.2010
bylo to po převzetí auta, a kousek na dálnici, levej pruh neni moc volnej...
-
20:40:38 23.3.2010
jak šetřej co to dá ne .-) viď Luboši, jak je?
-
20:02:43 23.3.2010
to je plnej knedlik?
-
19:30:10 23.3.2010
Krosmen 20vtplus kolik by stal ten intercooler hlavne s tema spojkama a tema trubkama??? Mam to na 20vt to by melo byt stejne. Diky POcitam ze je to asi z Avie ten intercooler kolik by to stalo
-
19:18:50 23.3.2010
ježiš to sem dokonce natáčel i já :-)
-
19:04:15 23.3.2010
-
18:37:37 23.3.2010
já chci videjko :-))))))))))
-
21:08:41 22.3.2010
nějaký Pirreli P7000...
-
20:39:39 22.3.2010
Co mas za gumy?
-
19:33:47 22.3.2010
tak jasně, že už to neudělám, budu jezdit vždy s dostatkem benzínu:)
-
19:30:13 22.3.2010
s tím byť i chvilkovým nedostatkem benzínu si zahrávej, ať se pak můžeš přidat do klubu lidí, co vypouštěly písty společně s olejem:) u turba jde všechno rychle a stačí i 300m jízdy na plnej plyn...
-
18:14:08 22.3.2010
Jinak video bude možná zítra:)
-
18:13:51 22.3.2010
tak už sem to trochu zajel, má to svý mouchy,brzdy, podvozek a tak, ale jede to jako prase:)jen ke konci se mi to krapet kuckalo, když zabralo turbo, tak sem se bál...ale bylo to benzínem, jel sem na rezervu, a když právě zabralo turbo, benzín, ten zbytek šel dozadu....po natankování ok:)))) , jinak moc děkuju Krosmenovi za skvěle odvedenou práci, když zabere turbo, tak na 1, 2,3 od 4tis hrabe jako docela dost,a to mam 17 kola s 215/45.Prostě luxus!
-
00:22:03 22.3.2010
hele, v Ženevě už to asi pořešili... je to sice Spyker, ale výkon to má, a coupe je z určitýho úhlu hodně podobnej
-
15:51:15 21.3.2010
2 krosmen: :-) s takovým výkonem teď uloví min. 2 cyklisty a jednoho (dů)chodce než se vůbec pořádně rozjede
-
11:39:03 21.3.2010
Stando musí se povíct :-)
-
23:09:50 20.3.2010
Hurá je hotovo :-) sem moc zvědavej !
Krosmen: Peťo povede se moje ČT nebo PA ??? docela bude už potřeba... ď
-
21:13:17 20.3.2010
stálo u Krosmena odstavené, pak jsem viděl to turbo v krabici, nějakou elektroniku od mistra z Jičína, tak je to jasné:-)
-
20:45:01 20.3.2010
4
-
20:43:21 20.3.2010
3
-
20:42:33 20.3.2010
2
-
20:41:56 20.3.2010
Vačky jsou vpořádku!!!!!Těsnění pod ventilovim víkem už taky vyměněno :-) ale teda motor uvnitř nic moc,chce to častěji měnit olej...ono teď už ti ani nic jinýho s timhle turbem nezbejvá.Jinak vše už je hotové a auto projeté zatím na 0,5 jede lépe než tvoje luxorku :-) a to je co říct,takhle hezky jedoucí coupe 16VT jsem ještě neviděl :-) až na tu spotřebu vaček....
Tady jsou nějaké další fotečky z dneška...
-
11:42:42 20.3.2010
joo, Petr odved parádní páci:)
-
11:21:18 20.3.2010
moc pekny to mate!
-
09:37:13 20.3.2010
to kdybych věděl:)ale stejnak pudou jiný:)
-
09:09:13 20.3.2010
jj vždyť už ho máš dlouho a jezdíš v poho tak snad dobrý... Vačky jsou tedy v pořádku?
-
09:05:07 20.3.2010
aůe přitom mazání a tak ok, asi to bude jen tim, že to stálo...
-
09:00:35 20.3.2010
no ten motor (včetně auta) než ho koupil leoš tak poslední skoro 3 roky skoro nic nedělal (ke konci pak už jen pár vyjížděk bez oleje :-)) - nemůže spíš být tím jak stál ta oxidace, ztěřelost těsnění? Moje mělo taky třeba (nejen)těsnění pod víkem nakaši a přitom najeto "jen" cca 150tis km když jsem ho kupoval, 2-3 roky před mojí koupí už ale prakticky nejezdilo a jen stálo.
-
08:45:37 20.3.2010
Ještě s těma brzdama,viz bazar,podotýkám jetý brzdy z 20VT za 15000.- to si už raději pořídím xyz 330mm šestipístek včetně veškerého přísluenství a mám NOVÉ A FUNKČNĚJŠÍ BRZDY....
-
08:42:01 20.3.2010
to honza :-)))))) jjjjj
-
07:59:08 20.3.2010
na pohled motor vypadá stejně jako to co mám v tipu a ten má přes 380tkm...
-
21:48:59 19.3.2010
na pohled se mi motór na 115t. rozhodně nezdá už jsem jich pár viděl:), to ostatní moc kouzelný, držím palce! :-)
-
19:08:19 19.3.2010
zatim jen MBC, tlak paliva, 500cc vstřiky, walbro255, keramika, IC, chip...zatim jen začátek, na podzim jedu dál:)
-
18:53:16 19.3.2010
No padam to bude brutalita..!!!
-
18:23:11 19.3.2010
jen dotaz,, co jeste tam mas v motoru upraveno? pripadne v ostatnich castech systemu..
-
17:09:09 19.3.2010
no bez těch s tim ani nejezdi at se nezabiješ .-))
-
16:08:18 19.3.2010
no, on the way:)
-
16:06:31 19.3.2010
jo zásadní dotaz Brembo instaled?
-
16:06:15 19.3.2010
tak to pojede v klidu
-
16:05:32 19.3.2010
nocarret-no motor má najeto 115tis, je to pravidelně servisovaný, tlak 2,5 baru za tepla, jen těsnění pod výkem ventilů musim vyměnit...
-
16:03:23 19.3.2010
pěkný, jsem zvědavej co to vydrží .-)podle toho oblitýho víka ventilů už motor něco pamatuje. Prosím o report jak je to s nástupem turbíny jako v kolika ot/min
-
13:36:04 19.3.2010
joo, jak si to poznal?:)
-
12:26:30 19.3.2010
majitel ať se vyjádří k původu auta.....
-
12:20:48 19.3.2010
pěkné, to je Mertixe modré coupe?
-
11:02:34 19.3.2010
prej menší:-))) vcera sem to videl... ohromující pohled.. jeste víc ohromující výkon
-
10:40:38 19.3.2010
4
-
10:38:52 19.3.2010
3
-
10:38:27 19.3.2010
2
-
10:37:44 19.3.2010
1
-
10:37:12 19.3.2010
Takže nahazuji první várku foteček z přestavby 16VT....