Alfa Romeo GTV vs. Fiat Coupé

  • Coupe20VT PLUS :-D
    ale jo, v tom s tebou souhlasím. prostě každé z těch aut má něco do sebe a něco proti. jelikož jsem zaujatej majitel coupečka, tak tady nebudu upozorňovat na mínusy coupečka :-D

    A neboj, když budu psát seznam já ( a nebudou to jen italové), tak taky nebude nějak krátkej. ale to už se dohadujem jak klucí na písku... :-D
  • ReproBoy
    kazdy mame svuj nazor - kazdopadne pokud myslis vazne to co pises, necham te pri tom. Coupe 20VT jede líp to tady bylo receno. Ale taky a to se budu opakovat neni to o tom ze to jede lip. atmosfera bude mit vzdy navrch v akcnim zrychleni a s tim trilitrem je pohodlnejsi jezdit.

    To co jsem mel za auta ja nema cenu vypisovat, nedocetl bys to do rana do konce.

  • Coupe20VT PLUS :-D
    Plácáš ty REPROBOY nevíš a meleš... :-D
    jel jsem ve všem mimo GTV V6 turbo.
    AR156: 2.0 TS: čekal jsem od toho víc
    AR145 1.4 1.6 TS: no coment... :-D
    AR146 1.9 JTD čiplá a turbo ze STILA: jela jako pila...
    AR156 2.4JTD: slabší než ta 1.9JTD
    GTV 3.0 V6: jel jsem ve 2ks a neříkám, že to nejede, ale 20VT mít lepší podvozek, tak tomu ujede.

    a proti GTV V6 turbo jsem jel kdysi ještě se svým motorem KO. a stejně jsem mu bezkonkurenčně ujížděl...

    ANO, teď mi tady REPROBOY bude oponovat, že to jsou různá auta, různé váhy, atd...
    taky že rokama se ty výkony měnily, a bla bla bla.

    - Každej má jiné zkušenosti. to nikomu neberu. samozřejmě GTV i COUPE má své plusy a mínusy. Ale třeba palubka a celý interier (mimo sedaček) v GTV (před faceliftem) vypadají jak z APOLLA 11...

    toť můj názor...
  • ReproBoy
    coupe20vt v tom nejel, proto tady plácá nesmysly ;)

    gt a gtv nemuzete srovnavat. Jel jsem v 1,9JTD 110kW a byl jsem prijemne prekvapen. Pak jsem jel v 3,2 a byl jsem zklaman! elektronickej plyn, mala odezva, velky odhlucneni, skoro jsem nevedel ze ten motor mam.

    to je jak srovnavat coupe a novy bravo...
    uplne jiny auta.

    ad vipcars. rika se lecos. Horacek uz se dneska specializuje na drazsi auta a na gtv sere. To ze fejkuje na cars.cz a buhvi kde (je tam jeste 3,0 V6 kterou koupil yaban pred rokem a pul) to je jeho vec. Yabanovo kousek byl peknej a byl tenkrat za dobry penize (tusim 140tis). Kazdy auto ma svoji cenu. Obecne lepsi jsou faceliftovany gtv Twinspark od roku 1998, v6 od 1999, ktery tak nevrzou uvnitr a maji lepsi zpracovani i materialy..

    1,8 a 2,0TS jedou srovnatelne, rekl byhc ze 1,8TS jede lip nahore a hur dole

    2,0TBV6 je prijemnej motor, nastup ma uz od 2000ot
    3,0V6 je takovej tahoun i ve vyssich otackach. Projel jsem si jich dost, byl jsem i ve vipcars, malem jsem uz mel i jednu doma.

    Rodinu jeste necekam a jeste par let nebuud mit, takze si ho stejne koupim. Ale jenom facelift a jenom 3,0.

    A ten pod 100 slusnej nesezenu.
    Ad spotreba. 3,0V6 diky sestce zere asi tak 7/100 na dalnici pri 140km/h a asi tak 11/100 ve meste ...ciste ve meste.

    tam se podle me 20VT nevejde ;)

    v zadnym pripade nechci kort na coupeforu zchazovat coupe, ale jsou to jak jsem psal nesrovnatelny auta.

    Alfa 145 je stejna jako Fiat Bravo a to je stejny jako Lancia Delta II a presto to jsou naprosto jiny auta. A pritom stejny.

    Je to neprakticky auto oproti coupe, ale je pohodlnejsi, bezpecnejsi
  • TOM
    svata pravda :) crash test dopadl na vybornou
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ne, já ne. a nikdo v nemocnici neskončil... štěstí v neštěstí. Podívej se do členů na uživatele TOM. tak to bylo jeho. já to od něj koupil, něco přendal na svoje, něco je ještě v plánu, nepotřebné věci prodávám a konečně mi doma vznikla obrovská zásobárna ND...
  • Tom_2,5TD
    A kdp ho skrabl?? Ty?? To si musel skoncit v nemocnici ne??
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to je FAKE :-D já mám 2 žluté coupe s černou střechou... jedno je OK, a druhé je krapet škráblé :-DDD
  • Tom_2,5TD
    JP:

    Ok vim jak to myslis. Ale divej bez za nekym kdo ma sportaka zadohrab a rekni mu ze mas predokolku. Taky ti rekne ze nemusis mit sportak kdyz je to predokolka.

    Ja se na to zase divam tak. Beru GT tak ze je to italskej sportak, kterej cirou nahodou z neznamejch pricin je praktickej odveze tě s dvema prknama pod sjezdovku. To proste GTV neumi. Na vic kdyz to auto chces novejsi (dejme tomu 2002-2005) Tak das za GTV skoro 200 (kdyz chces 2004 tak je ta cena stejna jako u GT) nebo za GT 240 a kdyz k tomu prictes, ze na GTV je proste videt rok 94 z ktereho pochazi, tak je pro ME GT jasna volba. Na GTV sice nema sarmem, ale GT ma taky sve kouzlo a u me je vitez.

    Vzdyckky je to o kompromisu. Taky mas GTV a ne Ariel Atom. To GT neni zas tak zavrzeni hodny.

    Jezdi jich hodne v nafte to je pravda, ale podivej se kolik lidi tu ma Coupe 1,8 a vsadim se ze kdyby misto te 1,8 davali 1,9JTD tak bych tech lidi co by tu měli naftu byla polovina.


    To coupe:

    Neber me ze sem proti Coupe nejak za ujatej. Coupe chci uz od deseti let.

    Kdybych chtel jen jedno auto tak sahnu po Coupe spis nez po GTV.

    ad ceny :Ty ses proste tohohle nazoru o svym te npresvedcim. Nehme to byt to nikam nevede.

    PS. Cose stalo stim tvym zluto cernym coupe? Koukal jsem do tve galerie.
  • JP
    Coupe: No tak mi najdi nějaký slušný GTV 3.0 za 50, když ho koupim, dám ti za to 5k provizi:-). Do tý doby jenom plácáš totální nesmysly. 2 roky zpátky jsem GTV intenzivně sháněl (a nakonec koupil) a žádný výprodeje se nekonaly, jedna nabouraná (nepojízdná) za 60 mi tenkrát zmizela asi 3 hodiny před nosem, inzerát tam byl 1 den. Pak jsem koupil bouranou 1.8 za 50 (2 dny po tom, co se objevil inzerát) a tý holce asi půl hodiny po podepsání smlouvy volal člověk, že jí dá o 10 víc. Poslední půlrok koukám víceméně s penězma v kapse po 3.0 a koupit nevylítanou do 100kkč je VELKEJ problém (ono občas i vylítanou). Takže mi ještě chvilku povídej něco o tom, že GTV za 100 je neprodejný. Jinak 2 měsíce nepovažuju za nějak extrémně dlouhou dobu prodeje, neni to stříbrná fabie HTP...

    VIP cars znám, ono abych ho taky neznal, když prodává asi 4 z 5 GTV co se v ČR prodávaj:D. Slyšel jsem ale, že jsou ty auta od něj jenom dobře "naleštěný" na prodej a jinak je to bída...? Kde je za ty ceny bere taky nechápu. Kterou ti prodal před nosem? Já jsem byl mimo z tý červený faceliftový 3.0 s černou kůží a "mýma" kolama, byla tam koncem léta.

    Ad ten kufr a zadní sedačky - právě proto je proti tomu Alfa GT, nebo Coupé obyčejnější auto, protože si to člověk koupí hlavně pro radost a musí to hodně chtít, když oželí i kufr a částečně zadní sedačky. Proto třeba nepovažuju za sporťák Octavii RS, přestože je na tom s Coupé co do jízdních výkonů podobně. To bych mohl napsat, že ty seš blázen, když jsi dal tolik peněz za Coupé, když jsi mohl mít třeba nějakou fajnovou Avii, ve který převezeš i nesloženej pingpongovej stůl.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    o tom se nehádám. já mám tako coupečko... takže význam "sportovního" auta mi nevysvětluj. PS: co do toho zase taháte Patrika. ještě před půl rokem auta od něj byly TOP v republice a najednou slátaniny? si nevidíte ani na špičku nosu...
    Ať si myslí kdo chce co chce, GTV je prostě za 100tkč neprodejný a pohádky o tom, jak někde jsou za 8000E. ??? taky ti najdu coupe za čtvrt míče. není umění najít drahý auto. a jestli podle toho berete reálné hodnoty aut, tak potěš koště. kolik lidí tady svoje vymazlený kusy prodává za cca 150tkč? a to ty auta maji jasnej původ, TOP servis, atd... a kolik z nich je fuč? ani jedno. sou to prostě keci o ničem....
  • Tom_2,5TD
    To Coupe20VT PLUS :-D :

    A neni sportovni auto prave o tomhle?? Dve sedacky silnej motor s krasnym zvukem??
  • italmania
    V nabídce je má, ale po dohodě doveze i na zakázku, mě prodal jednu 3,0 před nosem a do 3týdnů sehnal další, nechápu kde je bere protože v D. jsou za baťoch.
  • Tom_2,5TD
    To italmania:

    A ta auto tam fakt je?? Znamej totiz na nej prej volal a ze je fuc a to bylo nekdy na konci leta. Ja jel parkrat kolem a to auto tam taky nestalo.
  • italmania
    Tomáš Horáček má pěkné kousky, r.v.99 červenou ta je top. Jinak cena vzhledem ke stavu je super. Určitě lepší jak ńáká slátanina 20vt tředa od Patrika!! Od Horáčka mají jasnej původ a servis je doložen. Takové bláboly že si cenu nedrží, cenu si drží jen ty kde je jasný servis. vipcars.cz
  • Tom_2,5TD
    Inzerci sleduju taky dost casto. Je problem to auto vubec sehnat. Unas to je jeste levny. V zahranici za to chtej ranec. Za 3.0 po roku 2000 das bez problemu 7-8000 Eur a to rozhodne neberu ty nejdrazsi.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    ste upadly? ten kluk jí prodával přes 2 měsíce. a jestli se mu ozvalo 5 lidí, tak je to moc... to auto prostě už nemá cenu. je to velkej obsah, malej kufr, 2 sedadla a lavička z parku. prostě lidi za to víc nedaji. a kdo jo, tak je blázen... :-D
  • JP
    Jo a nedávno mi utekl ten červenej faceliftovej třílitr tušim za 99 (ne ta červená stálice co je tam už několik let taky za 99), neohřál se tam ani měsíc a kromě křídla to bylo GTV dokonale podle mejch představ. Jenom jsem nemohl včas uvolnit tolik peněz...
  • JP
    3.0 po faceliftu v rozumnym stavu beru za 38 hned, platim v hotovosti:-D (to neni vtip). Možná bych vzal i dvě:-). Když to chce někdo prodat druhej den, tak je jasný že musí s cenou dolu. Jestli to ale prodal za 38, tak je blb, protože bych mu i já dal prakticky kdykoliv během posledních 3 let minimálně o 20 víc, jestli to nebyla nějaká přidřená vopelichaná vrána. Inzerce sleduju dost často a popisem+cenou na to z posledního roku sedí snad jen jedno černý, který zmizelo asi během 3 týdnů (naštěstí, jinak bych teď měl 3 Italy) a mam pocit, že během tý doby vystřídalo 2 bazary, přičemž ten druhej ho jenom nově nafotil a navýšil cenu asi o 15k.

    Zkus si vypsat inzerát s fotkama, že prodáš slušnou 3.0 za 50 a uvidíš, že se do týdne ozve několik lidí:-). Ani v Německu nevidim žádnej třílitr pod 3.000 ojro.
  • Innocento
    Za víc jak sto si pamatuju před čtyřma rokama. Bylo to dokonce víc, jak 130. Uteklo mi jich 6, z toho si prodej jeden majitel rozmyslel. Není divu, byl by na budku :-) (Ta byla za 160) Dneska to bude nebe a dudy.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tak k těm cenám GTV: známej ho měl. 3.0 V6. přestavěné na verzi 2000, takže hezčí palubka, atd... milion věcí vyměněnejch, tak si liboval, jak půjde aspoň za 80.000,- když mu chlap nabídnul po telefonu 40.000,- tak ho poslal do prdele, ať si za takový peníze koupí uslintanýho favorita... no a jelikož se nikdo neozval, tak ho nakonec prodal za 38.000,- :-D myslím to smrtelně vážně... takže nějaký pohádky, že GTV si drží cenu povídejte někomu jinému. ANO, prodávají se na netu za 100.000 a vejš, ale otázka druhá, kolik se jich za takový prachy prodalo? :-D
  • LUKE 1.8 H8C
    Alfa GT neni obycejny tuctovy auto, to muze rict jen nekdo, kdo ho videl na obrazku a nesedel v nem. Ja jsem jezdil rok v Anglii v 3,2 V6, uvnitr nadherny kozeny sportovni sedacky, maly multifunkci volant a celkove nadherni interier. Z venku vypada usedleji, ale interier s motorem 3,2L cloveku ukaze, ze je to sakra sportovni auto. Ja bych to za coupe vymenil hned. za GTV bych coupe nevymenil.
  • Tom_2,5TD
    to JP: Promin sem se prehlid ;)
  • Martin 8vt
    Bejt v coupé 6ti hrnek,nebylo by co řešit,ten zvuk je the best.A alfonz má pořád punc vyjímečnosti,podle mě...
  • JP
    Tom: Stojí tam "S tim nemůžu NEsouhlasit":-))
  • Tom_2,5TD
    To Jp:

    Nesouhlasis s mim nazorem na TS nebo na ceny gtv vs coupe?

    To Repro:

    Je to mozny ze si narazil na spatnej kus. Ale ja z toho ma teda respeckt. V mim tipu 2,0 16V taky odesel motor. Nastesti 2 mesicu potom co sem ho prodal. Vim ze ty motory nejsou totozny, ale minimalne maj stejny problemy s mazanim a spotrebou oleje pri ostre jizde.
  • ReproBoy
    tom: o to nejde, 1,8TS v tom aute jede celkem slusne, ale u GTV je na TS jeste debilnejsi pristup nez ve 145/6tce. Ja jsem narazil na spatnej kus, bylo nacnuty olejovy cerpadlo, s tim se neda nic delat. Obecne bych se ale twinsparku nebal... Predtim jsem mel dva 1,8TS daval jsem dobrej olej a rozhodne jsem je netočil, naopak omezovač byl na dennim poradku a nic jim dodneška neni ;) .. ale do GTV patri V6... obecne, motor 1,8VVT je horší, než 1,8TS. Má horší elektroniku, prubeh i vykon a cerpadlo i pisty atd jsou stejne ;) Presto je to oblibenej motor a ja se nedivim, jede to stejne jak dvoulitr a zere to min, je to lehci (nema to vyvazovaky) a prijemnejsi.
  • JP
    Tom: S tim nemůžu nesouhlasit, já koupil před 2 lety GTV 1.8TS a teď se rozmejšlim, jestli to mam prodat a koupit 3.0 V6, nebo to přežít s TS (kdybych věděl že nebudu TS prodávat rok, tak bych asi šel do tý V6 hned). Sice s tim motorem vůbec nemam problém co do spolehlivosti (alespoň zatim), ale prostě to k tomu autu nesedí. Je sice dobrý, když člověk točí a točí a točí, spolujezdec už se nahejbá k otáčkoměru jaktože ještě neřadíš a ručička má před sebou ještě 2 tisíce otáček, ale prostě to nic moc nejede a ten zvuk je taky o ničem.
  • Tom_2,5TD
    Tak to je skoro u kazde alfy brat V6. JA osobne se Twin sparku celkem bojim. Uz sem po forech(ale i z okoli) viděl tolik umrelejch TS ze to nespocitam. Tady repro bych moh povidat o sve 145.
  • ReproBoy
    Uz to tady kazdej psal. GTV je jinde. Coupe je ocucana dedra kdezto GTV ma tuhou kastli, perfetni multilink a vyvazenejsi vahu. 3,0V6 nemuzete srovnavat s 16VT nebo 20VT . Akcne je na tom Xkrat lip diky absenci turba. Na prime zrychleni bude asi i 16VT lepší, prvni zatacka, coupe pred naraznikem, vyjezd ze zatacky, coupe za GTV. Akcni zrychleni je u trilitra lepsi. V6TB ma diky TB2560 taktez lepsi nabeh a jede pomerne srovnatelne s 16VT. A nesrovnaval bych to. Je to jako srovnavat camaro s corvette, octavii RS s leonem RS apod. Na papire ty hodnoty nic neznamenaji.

    ale v GTV brat jenom sestivalcovy motory.
  • Tom_2,5TD
    Teda, ale to stou dusi myslim ze nemas pravdu. Jasny mas sice diesel, ale taky krasny auto s krasnym vnitrkem. K tomu rizeni co te v tahne do deje-A kdyz mas 2,4 tak ti ve vysokejch otackach taky trosku zazpívá(tím to teda nechci přirovnávat k tý V6).

    Ceny padaj. Ale tohle maj spolecny vsechny italsky auta. A posledni dobou se mi zda ze si GTV (minimalne 3,0 V6) cenu drzej o proti Coupe a to obvzlast v zahranici. Je pravda, ze i tak je téměř desetinova oproti novymu GTV.
  • Tom_2,5TD
    To LUKE 1.8 H8C:

    Trosku to mas popleteny s oznacenim motoru. Nejsilnejsi nafta co se do toho dava je 1,9 JTDm o vykonu 170 koni. Samozrejme nafta se k charakteru toho auta se moc nehodi, ale zase se sni da jezdit za 6 litru. A ta 3,2 ma "jen" 240 koni. Je utlumena vykonove oproti GTA modelum.

    TO JP:

    Naprosto s tebou souhlasim co se týče dieslu v alfach. Ted jich jezdi fakt vetsina. Na druhou stranu musim rict ze to mas dneska u kazde automobilky a kdyby diesel nenabizeli tak uz jsou davno dead. K GT bych dodal ze to neni nastupce GTVcka. Nastupce GTV je Brera.
    GT je opravdu obyc auto oproti GTV (myslim o vsem ze je taky celkem hezky) , ale zato ti nabydne na sportak solidni kufr, kdyz jedes dalku nastavis si tempomat a kdyz si chces za blbnout tak mas 3,2 V6 busso. V brere uz neni Alfackej motor. 3,2 co do ni davaj je motor z Holdenu od protinozcu

    Ja mam tedkom druhou dieslovou alfu a dalsi auto bude urco nejakej benzinak ;)
  • JP
    Mě právě GT přijde proti GTV jako úplně obyčejný auto, taková 147 s batohem, nepovažuju ho ani omylem za nástupce... A ještě do toho nacpat diesel a řikat tomu pěkný svezeníčko??? To je jak urvat pornoherci koule proboha... Jestli něco dělá Alfu Alfou, tak je to vyleštěný sání pod kapotou, hromada rychle nastupujících otáček a zvuk šesti válců. Kvůli tomu bych snad Alfě odpustil i to, že má po dvou letech desetinovou hodnotu. Ale s chrochtadlem? To si radši rovnou koupim nějakýho Japonce, kterej bude mít přinejmenším stejnou "duši" jako Alfa s naftou, do toho se nebude sypat a po pár letech za ní dostanu při prodeji víc než pár drobnejch na Happy Meal...
  • LUKE 1.8 H8C
    to JP: v Alfě GT jsem jizdil v Anglii a fakt hezky a praktický auto. Hodně prostoru i vzadu a poměrně velký kufr. Byla to 3,2 V6 250 koniku bez turba v plne vybave. Červený a černa kůže, skoro jak maje coupe :-)
    Tohle ji idealni kompromis mezi sportovnim a autem na kazdodeni jezdeni.
    Mozna pouzit jeste motor 2,5JTDI jak je v Alfě 159, to ma 220 koniku a celkem solidni spotrebu a taky hezky svezenicko.
    Nevim jestli se do toho montuje, nebo jen nejaky 1,9JDTI, ale i to neni spatny.
    Klidne si GT dovedu predstavit jako nastupce coupe.
  • JP
    Problém novějších Alf včetně GT je, že z 90% chrochtaj... stejně jako třeba 159, nebo prakticky i 156, ale tam to ještě nebylo tak rozlezlý.
  • Tom_2,5TD
    Obě dvě auta jsou podle me krasny, ale dnes taky zastarali. Coupe myslim vede pokud jde o kazdodeni jezdeni. GTV zase jako takova hracka na obcasny vyjizdky navic je daleko exotictejsi. GTV ma fakt smesne malej kufr a zadni sedacky ktery se daj pouzit jen na odkladani veci. U mě ovšem vede alfa GT. Je prakticka, krasna, relativne moderni(co se tíká výbavy), bohuzel je jeste stale dost draha.
  • Mila84
    Mě se to GTV nikdy nelíbilo. Coupé je proti tomu krásný
  • Elkar
    Myslim že tady ZDenda na to kápl... co zájímá většinu lidí.
  • Zdeněk
    před 7 roky jsem se rozhodoval mezi těmito auty měl jsem alfu 33 chtěl jsem z novu alfu ale když jsem kdekolif viděl coupé nešlo odolat nakonec jsem ho i koupil naprostá spokojenost kdybych to řešil dnes znovu by to vyhrál fiat ale později se asi k alfě vrátím jinak alfa by měla být jízdou asi o kapánek lepší ale nejsem závodník a ostatní věci u fiata u mě převišují
  • ROSSI 20VT Plus
    Ano, možná začně, ale na platformách a motorech nad 2L os Chrysleru, tudíž nevím, jestli to bude nějaká výhra... . Původně měla být nová 167 postavena na platformě Quttroporte, ale ta byla moc drahá, po letošním spojení Fiatu s Chryslerem se využije platforma 300C. Co k tomu dodat... .
  • Jan Paukovic20VT
    Od roku 2010 zacina Alfa do svych modelu montovat zadni nahon.Tudis se vraci ke starym dobrym casum.
  • Innocento
    Tak, tak. Měli jsme Giuliettu a to byl nářez. Transaxle je transaxle...
  • krosmen20VTPLUS



    když alfu tak s náhonem na tu správnou nápravu....
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    coupe20VT by to projelo kdyby mělo pozvolný a jistý nástup výkonu,je ho tam buď málo a nebo moc a to je do zatáčky špatný
  • Elkar
    nekoupil bych si to. alfy nějak .. nejsou můj typ..
  • JardaITC
    něco podobného jako natom videu jsem provedl s coupe a hopla bylo v pangejtu a ta zatáčka byla dalece pozvolnější...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    už se tyhle auta řešily, rovně 20VT,v zatáčkách GTV. To co předvádí v tom videu je hodně o tom že to auto zná a hlavně že ví že to tam bude když šlápne na plyn a bude tam toho tolik kolik šlápne - atmosféra má v tomhle výhodu. 20VT chodí úplně blbě,ta TB28 tomu autu strašně škodí. Mě se moooc hezky jezdívalo s Ritmem abarth,to poslouchalo :-)
  • Innocento
    Hned ten první výjezd vypadal zajímavě, ale zbytek mi přijde jako divadlo...
  • Feki
    To si dovolil tohle dělat s predokolkou?:O
  • Marcel



    Pěkné video
  • JP
    Tak jsem napsal asi půlstránkovej příspěvek a ono mě to při odesílání odhlásilo... Takže stručně:

    - venku je hrozná zima
    - podvozek GTV je o třídu dál, když je OK
    - HARIBO se svez ve šrotu
    - GTV 3.0 V6 jede líp než 16VT
    - tédéíčkáři jsou magoři
    - Coupé je výrazně praktičtější, kufr v GTV je malej, ale já kufry nepoužívám
    - mam 191cm a hlavou o strop nedřu
    - ať si každej pořídí co se mu zamlouvá víc, ale stejně ty Linuxáky nechápu
    - na sprintech je rychlejší Coupé, na silnici Alfa
  • Aljaška
    Jako hošani kdybych si měla vybrat, tak 20VT, On ten 3,0 GTV zase žádná hitparáda není.Mám známé co ty GTVčka maj a nic moc.Kufr na pi.., zadní sedadla na pi.., těžký to je. Jsem zastánce Alfiček, ale v tomto případě se mě i víc líbí coupé:-) Jinak třeba 2,0 16Vcoupé dá GTV 2,0 :-)
  • Innocento
    :-)
  • HARIBO
    Pak jeste jsem si drel hlavu o strechu :)
  • HARIBO
    A to kufru se ti vejde jedna pixla od Selenie a 20 krabicek od CDcek :D
  • HARIBO
    Jeste jedna vec co me dostavala,. Kdyz to ma int. v kuzi a na zadni lavici si neco polozis,. A zabrzdis, tak to mas zase vsechnou u sebe v predu :)
  • JardaITC
    Coupe 20VT je rychlejší než GTV 3,0 24V, má ho kamarád na italiancars. Zkoušely jsme to na srazu na mimoňském letišti. Coupe GeTeVečku ujede na dvojku a trojku, pak už to jede plus minus stejně. A bavím se o seriovém coupe 20VT a seriové GTV 3,0. Turbo T28 tlačim asi 1,1 baru.

    Jinak GTV má hezčí a kvalitněji spracovaný interier(celkově je to uvnitř takové příjemnější). Lepší zadní nápravu (prý se tomu říká multilink) a díky tomu také v GTV není místo v kufru.
  • HARIBO
    Jj,. ma to nejake spesl zaveseni :)
  • Innocento
    Podvozek GTV snad taky vychází z Tipa, ne? Je jenom přepracovanej, obzvlášť zadek.
  • HARIBO
    Tak asi tak,.Moje 1.8 16v davalo GTV 2.0 16v :-)
    A pak kamarad pritahnul cervene GTV V6
    Zvuk brutal,. ale kdyz me svez na parkovisti u Tesca tak pocit - 0 :( Vubec to netlacilo do sedacek,..A jelo to na 1,2, hur nez moje 16VT.
    A podvozek? To asi taky nema. Kdyz mel co delat v zatackach aby mu neujel rapid :)
    ´Jo a to GTV bylo puvodem ze Svycarska, ale byl to vojeb jako vzdycky :) A spotreba 15l a vys,..:(
    Zaver? Jak ten 2.0 tak ten 3.02 motory musely byt v riti.
  • italmania
    Je modernější, coupé pamatuje ještě Tipo
  • DooM 20VTLE
    muzu se jen tak zeptat v cem je konstrukcne odlisny podvozek v alfe ?
  • italmania
    2,0 16v ts nebrat, GTV 2,0 V6 turbo lepší než coupé 2,0 16v turbo. Coupé 2,0 20v turbo je tak o 15% lepší než GTV 3,0 V6 24v, hlavně spotřeba, ale zvukovej projev je lepší u GTV je hodně návykovej!! Podvozek u GTV jednoznačně lepší a vzhled, já soudím teké.
  • Marcel
    Testoval někdo, které z těchto aut je rychlejší? :)