-
15:10:39 10.12.2009
jistě!Jak píše marcelek :-) a nebo překopat motor na kovanej vnitřek kterej by to měl vydržet dlouhodobě...jinak každou sezonu nový ložiska kliky a ojnic :-)
-
23:10:07 9.12.2009
při těch tlakách a otáčkách dostává mechanizmus velkej záhul a čert ví jestli škodlivost setrvačných hmot se neblíží škodlivosti toho výkonu :-) Proto se tu dokola furt omílá že pokud chce někdo zvyšovat výkon,je nutné mít motor v kondici! Ti co mají velká turba a využívají tu hranici častěji,je nutné každý rok zkontrolovat ojniční šály a po známkách opotřebení nastavit servisní interval a pravidelně je měnit společně s ojničníma šroubama :-)
-
21:01:34 4.12.2009
Abarth: je to 20vt se seriovou spojkou,ted tam nachavam davat keramiku
-
16:27:22 4.12.2009
Konecne taky nekdo neco nameril :)
-
15:37:07 4.12.2009
to je škoda že tam jdou kovaný vnitřnosti, mě hrozně zajímalo jak dlouho to fakt ten 20vt motor snese, protože můj výkon se pohybuje přibližně na 300PS a chci se dostat výš :-)
-
15:34:14 4.12.2009
To bude 20VT :)
-
23:59:27 3.12.2009
nebudeš čekat dlouho...motor půjde na GO s kovanejma vnitřnostma.... :-)
-
22:04:19 3.12.2009
pěkný ale nevěřim, že to sériový střeva snesou nějak dlouhodobě, záleží teda na stylu jízdy ale každopádně jsem zvědav kolik to v tomhle setupu namotá .-)
-
14:21:18 3.12.2009
Je to maximum co je efektivní na tomhle turbu.....
-
14:12:30 3.12.2009
no hlavne ti to oddělá turbo !
-
13:38:39 3.12.2009
ty vole kdyby mě to začlo tlačit 1,6b tak mi odletí kapota i s motorem :-O
-
08:39:25 3.12.2009
Tak ingredience jsou dány:Turbo GT28RS,Walbro 255LHP,regulátor tlaku paliva,chip cufaro , Velký IC a plně průchozí vejfuk 2,5".
Jen bych dodal že autu hodně klouže spojka a navíc svíčky nejsou nic moc.Propad výkonu bych opravdu přisuzoval tomu že pořád je vše zapojeno jak v serii-to znamená že tlak turba je ovládanej tim posranym ventilem kterej reguluje tak rychle jako slimák na asfaltu....
Nejraději bych ho výhledově vyřadil z provozu a dal bych tam napevno nastavenej tlak a bastafidli....
-
08:13:14 3.12.2009
Nový Bydžov ? to mám že bych jim kamenem okno rozbil :D
-
07:13:21 3.12.2009
Simariku jedu případně od Poděbrad
-
07:02:51 3.12.2009
kdyby jel někdo z východních čech tak bych se možná přidal :-) potřebuju ještě pár drobností doladit aby mi nekolísal tlak turba a do vánoc to nestíhám !
-
06:34:27 3.12.2009
dobrá cena,kdyby někdo jel meřit,přijedu se podívat
-
23:09:28 2.12.2009
Fik ok, díky moc, dám vědět:)
-
22:53:54 2.12.2009
phoB: Az to povezu domu,tak se zamerim na ten tlak turba a dam ti vedet. Ted to mamu Krosmena na nejake drobnosti,tak to pak zkusim
-
22:51:29 2.12.2009
phoB: jo jo tlaci to 1,6,ale nespadne to na 1,2.
-
22:32:19 2.12.2009
škoda že ty brzdy neevidujou a pak do grafu nezakreslujou tlak turba,ta křivka by asi ihned vypovídala o lecčems co se tam děje
-
22:23:14 2.12.2009
Pokud jste z vychodnich cech, chcete zmerit, tak www.falcon-racing.cz cena do odvolani 800kc, ale moznost mereni az po novem roce.
-
22:21:24 2.12.2009
Proc je na tom grafu obrazek Profi Tuning, to je slovenska firma, ne?
Propad vykonu ve 4000ot odstranis 2 zpusoby:
Zrusis masivni overboost prave v tech 4000ot a tim padem by nevzniknul tenhle kopecek = a tedy za nim nasledne ten propad.
Nejakym zpusobem zpomalis klesani tlaku v sani. Tohle vypada jak kdyz tlak skoci nekam na 1.6bar a pak hned spadne treba na 1.2bar .
Tedy jaky byl prubeh tlaku v sani(turba)?
Pokud je to s GTECH2 chipem, tak je to prima vysledek.
-
22:17:15 2.12.2009
Mertix: Me to stalo 1000kc,ale nevim jestli to nebylo ze znamosti,tak bych tam klidne s tebou zajel.
-
22:14:34 2.12.2009
Fik to mam za rohem, kolik za to prosím chtěj?
-
21:23:24 2.12.2009
coupe 20VT: spravne, mam tam sjety gumy. Aladin: bylo to mereno na Libusi na Praze 4. Kdyz bude nekdo chtit vedet kde to je presne,tak mi zavolejte na tel:777883492 je to v jednom arealu,tak je lepsi po telefonu. Je tam jeste propad v tom vykonu kolem 4000 ot.,tak se to musi jeste poladit.
-
11:30:36 2.12.2009
Mě by zajímalo co by to nakreslilo u mojí 1.8 :-))Kolik stojí to změření?
-
06:25:08 2.12.2009
super!Kde to bylo měřeno??
-
22:26:37 1.12.2009
Gooddeath: zajed taky na brzdu, chci vědět jak jsi na tom :-)
-
21:55:30 1.12.2009
jen pro zajimavost, na kolik takova komplexni uprava ze serioveho stavu na 320k zhruba prijde vc. vsech potrebnych veci a montaze?
-
21:43:32 1.12.2009
sjetý gumy :-D a nebo měl vepředu na jedné straně dojezdovku :-D
-
21:41:56 1.12.2009
pěkný kucí
-
21:25:52 1.12.2009
dobře :), je zajímavý, že na kole to změřilo výkon X a na motoru to spočítá výkon Y, netušil jsem, že ztráty mezi kolem a motorem jsou až tak velký...dá se tomu věřit?
-
21:00:52 1.12.2009
supr! konečně někdo vytáhnul do boje cestou podle mýho gusta .-)
-
20:20:51 1.12.2009
lepé vidět výsledek....
-
20:18:47 1.12.2009
Trošičku se pochlubíme....Jednoho zdejšího člena auto s turbem GT28RS,velkým IC a všema dalšíma potřebnejma věcma bylo na brzdě a výsledek je velice příjemný a to 321Ps a 370NM....viz graf-měření probíhalo na čtyřku...