graf z brzdy

  • krosmen20VTPLUS
    jistě!Jak píše marcelek :-) a nebo překopat motor na kovanej vnitřek kterej by to měl vydržet dlouhodobě...jinak každou sezonu nový ložiska kliky a ojnic :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    při těch tlakách a otáčkách dostává mechanizmus velkej záhul a čert ví jestli škodlivost setrvačných hmot se neblíží škodlivosti toho výkonu :-) Proto se tu dokola furt omílá že pokud chce někdo zvyšovat výkon,je nutné mít motor v kondici! Ti co mají velká turba a využívají tu hranici častěji,je nutné každý rok zkontrolovat ojniční šály a po známkách opotřebení nastavit servisní interval a pravidelně je měnit společně s ojničníma šroubama :-)
  • Fik
    Abarth: je to 20vt se seriovou spojkou,ted tam nachavam davat keramiku
  • HARIBO
    Konecne taky nekdo neco nameril :)
  • k20vt
    to je škoda že tam jdou kovaný vnitřnosti, mě hrozně zajímalo jak dlouho to fakt ten 20vt motor snese, protože můj výkon se pohybuje přibližně na 300PS a chci se dostat výš :-)
  • HARIBO
    To bude 20VT :)
  • krosmen20VTPLUS
    nebudeš čekat dlouho...motor půjde na GO s kovanejma vnitřnostma.... :-)
  • nocarret
    pěkný ale nevěřim, že to sériový střeva snesou nějak dlouhodobě, záleží teda na stylu jízdy ale každopádně jsem zvědav kolik to v tomhle setupu namotá .-)
  • krosmen20VTPLUS
    Je to maximum co je efektivní na tomhle turbu.....
  • Simarik
    no hlavne ti to oddělá turbo !
  • Elkar
    ty vole kdyby mě to začlo tlačit 1,6b tak mi odletí kapota i s motorem :-O
  • krosmen20VTPLUS
    Tak ingredience jsou dány:Turbo GT28RS,Walbro 255LHP,regulátor tlaku paliva,chip cufaro , Velký IC a plně průchozí vejfuk 2,5".
    Jen bych dodal že autu hodně klouže spojka a navíc svíčky nejsou nic moc.Propad výkonu bych opravdu přisuzoval tomu že pořád je vše zapojeno jak v serii-to znamená že tlak turba je ovládanej tim posranym ventilem kterej reguluje tak rychle jako slimák na asfaltu....
    Nejraději bych ho výhledově vyřadil z provozu a dal bych tam napevno nastavenej tlak a bastafidli....
  • Simarik
    Nový Bydžov ? to mám že bych jim kamenem okno rozbil :D
  • Aladin
    Simariku jedu případně od Poděbrad
  • Simarik
    kdyby jel někdo z východních čech tak bych se možná přidal :-) potřebuju ještě pár drobností doladit aby mi nekolísal tlak turba a do vánoc to nestíhám !
  • Aladin
    dobrá cena,kdyby někdo jel meřit,přijedu se podívat
  • Mertix
    Fik ok, díky moc, dám vědět:)
  • Fik
    phoB: Az to povezu domu,tak se zamerim na ten tlak turba a dam ti vedet. Ted to mamu Krosmena na nejake drobnosti,tak to pak zkusim
  • Fik
    phoB: jo jo tlaci to 1,6,ale nespadne to na 1,2.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    škoda že ty brzdy neevidujou a pak do grafu nezakreslujou tlak turba,ta křivka by asi ihned vypovídala o lecčems co se tam děje
  • PhoB
    Pokud jste z vychodnich cech, chcete zmerit, tak www.falcon-racing.cz cena do odvolani 800kc, ale moznost mereni az po novem roce.
  • PhoB
    Proc je na tom grafu obrazek Profi Tuning, to je slovenska firma, ne?
    Propad vykonu ve 4000ot odstranis 2 zpusoby:
    Zrusis masivni overboost prave v tech 4000ot a tim padem by nevzniknul tenhle kopecek = a tedy za nim nasledne ten propad.
    Nejakym zpusobem zpomalis klesani tlaku v sani. Tohle vypada jak kdyz tlak skoci nekam na 1.6bar a pak hned spadne treba na 1.2bar .
    Tedy jaky byl prubeh tlaku v sani(turba)?
    Pokud je to s GTECH2 chipem, tak je to prima vysledek.
  • Fik
    Mertix: Me to stalo 1000kc,ale nevim jestli to nebylo ze znamosti,tak bych tam klidne s tebou zajel.
  • Mertix
    Fik to mam za rohem, kolik za to prosím chtěj?
  • Fik
    coupe 20VT: spravne, mam tam sjety gumy. Aladin: bylo to mereno na Libusi na Praze 4. Kdyz bude nekdo chtit vedet kde to je presne,tak mi zavolejte na tel:777883492 je to v jednom arealu,tak je lepsi po telefonu. Je tam jeste propad v tom vykonu kolem 4000 ot.,tak se to musi jeste poladit.
  • ZdenysM.L.
    Mě by zajímalo co by to nakreslilo u mojí 1.8 :-))Kolik stojí to změření?
  • Aladin
    super!Kde to bylo měřeno??
  • Koty
    Gooddeath: zajed taky na brzdu, chci vědět jak jsi na tom :-)
  • Džanek
    jen pro zajimavost, na kolik takova komplexni uprava ze serioveho stavu na 320k zhruba prijde vc. vsech potrebnych veci a montaze?
  • Coupe20VT PLUS :-D
    sjetý gumy :-D a nebo měl vepředu na jedné straně dojezdovku :-D
  • Lenoš20VTLE
    pěkný kucí
  • manny
    dobře :), je zajímavý, že na kole to změřilo výkon X a na motoru to spočítá výkon Y, netušil jsem, že ztráty mezi kolem a motorem jsou až tak velký...dá se tomu věřit?
  • nocarret
    supr! konečně někdo vytáhnul do boje cestou podle mýho gusta .-)
  • krosmen20VTPLUS
    lepé vidět výsledek....
  • krosmen20VTPLUS
    Trošičku se pochlubíme....Jednoho zdejšího člena auto s turbem GT28RS,velkým IC a všema dalšíma potřebnejma věcma bylo na brzdě a výsledek je velice příjemný a to 321Ps a 370NM....viz graf-měření probíhalo na čtyřku...