-
11:09:18 30.9.2009
hmmmm,pěkné!!
-
10:03:19 30.9.2009
-
22:47:48 29.9.2009
první věc co na VW odejde je právě to variabilní natáčení lopatek, ale kdo se nebojí, tak jde to doma v domácích podmínkách rozebrat, vyčistit, namazat vysokoteplotním tukem a smontovat a zase to šlape... a hned je v boudě 5.000,-
-
20:48:14 29.9.2009
určitě by to bodlo,jen aby na to zákazníci měli,to je problém každého výrobce
-
20:40:24 29.9.2009
Nema to nahodou variabilni nataceni lopatek u turba? Pak by se takovym hodnotam dalo i verit. Protoze takove turbo dakaze opravdu kouzla - napr. necim takovym je obdareno 911 turbo.
-
19:39:17 29.9.2009
jenže princip slova BRIKETOMET spočívá v tom, že by ten stroj měl brikety vyplivávat a né žrát. tohle spíš je BRIKETOŽROUT... :-DDDDD
-
19:16:29 29.9.2009
briketomet :-))))))
-
16:27:25 29.9.2009
" německý" hodonoty jsou většinou vyšší než papírově udávaný..marketingovej tah, aby zákazník uznal, že briketomet 1.9TDI jede lépe než 1.9TDI od ostatních výrobců stejného papírového výkonu..
-
16:16:46 29.9.2009
už se to před dlouhou dobou probíralo,německý hodnoty se musí přepočítat aby jsi z toho dostal číslo na porovnání s italskýma koněma :-)))
-
15:43:41 29.9.2009
Jestli je to pravda, tak dost slušný. Jinak je známo že němci si hodně rádi papírově přidají..
-
14:53:52 29.9.2009
půllitr objemu navíc a přímé vstřikování samy o sobě zvednou krouták a posadí ho níž, zbytek nějaká kouzla asi, stejně to ale tahá až tak od 2500ot./min.
-
14:42:41 29.9.2009
třeba mají nějaké tajné zaříkávadlo které musís pronést při jízdě :-))
-
13:15:54 29.9.2009
hmm škoda toho ovládání, jinak motor velmi slušný :o)
-
12:40:52 29.9.2009
jéé to už je tady v nějakým tématu.:-)
-
12:34:44 29.9.2009