-
23:19:12 26.8.2009
já mám za sebou zatim 200km stylu houbař... samé delší trasy, žádné časté studené starty... otáčky 2 - 3000... a turbo proklenované, takže minimum plnícího tlaku. až vyřešim problémy, pokračuju dál...
-
23:16:33 26.8.2009
hlavně ten záběh neuspěchejte,pak na to 100tis nesáhnete!!!
-
22:10:17 26.8.2009
¨to nevadí... pořád jsme rarita :-D
-
22:43:34 25.8.2009
uz se na ty streva moc tesim !
-
20:19:04 25.8.2009
štráchal motorů už jezdí asi 10,z toho 3 mají upravený střeva,takže nebudete jen 2 :-)
-
13:21:24 25.8.2009
goode teba taky nesnášim ;o))
-
13:05:30 25.8.2009
vrch motoru je prej dělanej tak si asi spodek řekl že když vrch má tak spodek bude mít taky. možná že pojede ještě v roce 2009 (nee na laně), to se uvidí
-
12:44:34 25.8.2009
takže budeme už dva po komplet GO ? :-D všechno špatný je pro něco dobrý...
-
07:25:25 25.8.2009
Pol: pujcit vlek je jedna vec ale papiry jsou problem,nikdo z rodiny ani pribuznejch je nema a nasi mili blbeckove pomahat a chranit budou zase slyset jen na pokutu a penize.casu je dost a dost
Patrik: vsechno se musi repasovat co bude potreba a co pujde tak novy. Kazdopadne chci i tu klimu.je ucpana a filtr je KO. K tomu ten setrvak se musi vyresit kdyz to bude venku !!!!!
-
22:28:19 24.8.2009
s vlekem si starosti nedělej,vlek se dá za 240 s DPH na den pujčit v pujčovně, v Pce. a snad i v H.K. to neřeš! Pořeš prachy na opravu a kde a jak ho vyhodíš..
-
09:54:11 24.8.2009
nově: už přemejšlim kdo to udělá a případně jak to k němu dostat, nemám vlek :-( a na laně už to tahat nechci
-
09:40:13 24.8.2009
šetřit se na tom ani nedá,pokud to má makat, tak to prostě musí dostat to co to potřebuje!
-
08:03:32 24.8.2009
když to dobře vyjde tak tento týden pořešim finance ale teď hledám komu to svěřit aby to do konce roku bylo ok, nebojte šetřit se nebude
-
06:59:48 24.8.2009
tak to je průser...
-
23:52:49 23.8.2009
5vál je držák. já měl tlak oleje taky KO a vydržel to 20 000km. je pravda, že škody byly značné... ale s tím rozdílem, že já ho nešetřil...
-
20:54:35 23.8.2009
rozvodak je ok, rozvody jsou starý rok a maj najeto max 20 000km, příčinu neznám, jen to najednou přestalo tahat,rozsvítili se kontrolky i ta tlaku oleje a při nastartování zaklepal a chcípnul. nevim
-
19:44:18 23.8.2009
A jaká byla příčina?Slabý tlak oleje jo?A nepřeskočil nebo nepřetrhnul se rozvodák?Taky by to zaklepalo..
-
16:47:15 23.8.2009
Obavam se ze to bude jaro 2011 :-( at pocitam jak pocitam tak nevim kolik to bude stat a nevim jak dopadnou finance na konci roku.ale neco vymyslim
-
15:01:25 23.8.2009
Simi: jak jsme se bavili, první jarní sprint je náš:-)
PS: a netrhneme Kejlisovic prdel:-)
-
12:34:59 23.8.2009
Stando, možná byla chyba, že jsi jezdil jak houbař:-)) Ale každopádně přeju, ať to neni nic děsnýho a brzy zas jezdíš:-)
-
09:51:26 23.8.2009
njn :-( snad to alespoň "dobře" dopadne...
-
09:41:50 23.8.2009
radku ty zvuky co sem slyšel nevěštili nic dobrýho :-( ještě uvidim, nechám to stát a příští rok se třeba kážu :-)
-
09:30:44 23.8.2009
Stando nevěš hlavu, vždyť zatím ani nevíš co tomu je tak nesejčkuj třeba nějaká prkotina...
-
23:19:07 22.8.2009
Tak to je velká škoda držím palce , aby jsi sehnal money a dal ho do kupy .... ;)
-
23:08:24 22.8.2009
já vím, jenže sem na tom stejne jako Goodd., nemam to kde vyndat, ted je prioritou poshánět money a pak opravit, jen nevim co se mohlo tak rychle pokazit :-( jezdim jak houbař abych si vystačil s poslednima bodama a nakonec tohle, za celou dobu co ho mam nikdy nešel ani na omezovač :-(
-
22:06:52 22.8.2009
to je už dávno vymyšlené,vyndat a odvést do opravy - ale někam kde to umí aby to pak dlooouho jezdilo!!!
-
21:51:51 22.8.2009
čidlo kecalo jen jedno,druhý ne, kazdopadne startovat nebudu,zitra odpojuju proud a musim vymyslet co dál :-(
-
21:07:12 22.8.2009
Tak to je smůla:(. Hádám že se to neumázlo a to čidlo tlaku oleje možná kecalo dobře..
-
21:00:19 22.8.2009
hlavně už to nestartuj ať se škody nezvětšují!!!
-
20:58:45 22.8.2009
Stando je to pech no..Jsem zvedavej co se z toho vyloupne.Až bude casek tak se stavim..;)
-
20:12:40 22.8.2009
1 volnej sprint, v cíli mi to chcíplo a zaklepalo, zbytek neni potreba rozebirat :-( max ot 6000
-
20:11:29 22.8.2009
šňůra smrti
-
20:09:22 22.8.2009
A jak se to stalo???
-
20:08:45 22.8.2009
dneska mi umřel agregát, letos to už neopravím :-(