-
11:40:06 5.9.2009
goode ty si ďábel :-D příští týden zase 300km přibude. jedu praha tábor a zpátky...
-
09:34:03 5.9.2009
záběh je Ondro moc důležitej,vydrž to a pak si to vynahradíš. Jak si kroužky sednou do šišek válců tak už tomu budeš moci dávat ovsa :-)
-
18:38:19 4.9.2009
tak dnešní poznatky z malého srazu ve Vodňanech: já Venouš a Honza Paukovič:
všichni máme 20VT a všem nám nepatrně houpe volnoběh za tepla. všichni máme BOW open loop (BIDRIN, HKS, UNI). cívkama to neni, váhou vzduchu taky ne a cívkama taky ne. :-D ono má marcel snad nakonec pravdu, že to je snad normální. ale jedna věc je u mě horší než u nich: mě to houpe v rozmezí 650 - 750ot a jim to houpe 700 - 800. ještě řeším falešné podsávání vzduchu z těch plastových hadic, tak na všechny po víkendu nacpu sponky a uvidíme...
FOR MARCEL: začíná to být mazec :-D mám cca 500km, takže to začínám trošku roztáčet :-D na turbu je nejmíň co jen šlo, takže pěkně postupně... dneska cesta z Vodňan do ČB masakr. roztáčí se to jak motorka a přirovnal bych to skoro jak před GO :-D jede to fakt nádherně. dokonce za jízdy ani ten olej se nohřívá tolik 60 - 70st. nebýt toho volnoběhu, byla by to absolutní dokonalost :-D opět musím uznat Štráchalovic a Marcelovic kvality :-D
-
23:36:46 28.8.2009
aa další tip. zítra zkontroluji dle pokynů a napíšu poznatky...
-
23:17:35 28.8.2009
můžeš mít abnormálně těsnou klapku což není zrovna dobré,koukni jestli není ohnutý doraz (klapka se pak zavírá víc než přiměřeně) nebo jestli nemáš poťák klapky nasazený špatně. Pak už jedině vyndat klapku a drobet jí znetěsnit aby to nemusel obtokáč řešit v plném rozsahu a jen to drobet korigoval
-
22:21:54 28.8.2009
mě kolísá tak mezi 650 - 750 ot. vím, že to není řešení, ale možná pomůže pohnout trochu tim volnoběžnym ventilem... potřebuju je prostě zvednout.
-
21:23:57 28.8.2009
Snad se ti to nejak povede dodelat volnobjeh tet poletuje i me a to od doby kdy to bylo u Krosmena.
-
21:20:40 28.8.2009
tak FIAT dostal dneska platinové svíčky, vzduchovej filtr, benzínový filtr (vše champion), k tomu jsem rozebral krokový motůrek, vyčistil, namontoval... seřídil jsem BOV dle pokynů KROSMENA, a celkově se motor zklidnil... ještě zůstává problém s houpáním volnoběhu a teplotou oleje. na teplotu už mám lék, ale na ten volnoběh zatím nevím... potřeboval bych druhé 20VT vedle sebe a začal zkoušet přehazovat věci typu: cívky, čidla, váhu vzduchu a podobně... od Honzy Paukoviče mám slíbené čerpadlo, tak to by bylo abych to nenašel... teď už to nevzdám. .. :-D
-
23:15:40 26.8.2009
jestli taky nemáš návan vzduchu na ol.chladič tak úplně
-
21:58:02 26.8.2009
je to jak s dítětem... jedna starost, ale když to šlape, dělá to jen samou radost...
-
20:11:29 25.8.2009
Ondro jak jsme už řešili phounama,standard 20VT se nehřeje a proto maže už v malých otáčkách. První vypovídající údaj je cca 45stC na oleji. Při 80ti je to s olejem 10W40 podstaně horší - to je i jeden z důvodů proč jsem ti ho doporučil - abychom věděli jak to šlape po GO a navíc pro houbaře v záběhu stačí několikanásobně. Až dáš racing tak se to zvedne o 1bar i při horkém oleji! Teď bude teplých dnů ubývat a až doplníš choboty k ol.chladiči tak ten problém úúúplně ustane. na příští sezonu až budeš mít zajeto tak dáš racing a pak tomu můžeš nakládat dokud se nezabiješ :-)
-
15:13:38 25.8.2009
takhle divně to houpalo i mě, pořád sem a tam, občas to i přestalo. ale tobě už to neklekne, máš to pěkný
-
14:41:28 25.8.2009
novej poznatek: při teplotě cca 80st pokud to podržim v necelých 1000ot, tlak ukazuje přes 2 BARY. ten budík se fakt chová nějak divně. když padá dolu, tak kolem 1.5Baru tak nepřirozeně skočí. oběma směry... asi plašim zbytečně... ještě pořád mám stres z toho předchozího stavu... ale z toho původního motoru zbyla jen hlava a vačky :-DDD
-
14:19:46 25.8.2009
Tu teplotu oleje bych neřešil to je ok.Spíš bych se zajímal o ten tlak oleje.1,2 je docela málo tolik mám já když tomu dávám a to mám vylítanou mrchu ještě k tomu olej před výměnou.Asi bych sehnal někoho kdo by to změřil externím měřákem..Nebo nízky volnoběh správně má být 750 ale to asi moc nepomuze.
-
12:38:53 25.8.2009
dle pokynu Marcela leju SELENII 20K 10W 40. uvidíme tedy, jak se to bude vyvýjet dál. je možný, že budík mele šroty... a termostat oleje je tedy v tom šroubení olej. chladiče?
-
11:43:39 25.8.2009
Nový motor by měl mazat aspon 2,5 při těchhle podmínkách ne?Záleží i na oleji no..ale ty máš určitě sele racing ne?
-
07:52:19 25.8.2009
Taky jsem mel 1,1-1,2b kdyz se ohral olej. Muze to delat cidlo
-
07:48:46 25.8.2009
teplota oleje kolem 90°C je normální... běžně mám teplotu od 80-110°C podle toho jak se jede -pokud je zima a jede se pan klobouk, tak do těch 90°C, běžně 90-100, při delší kudle na dálnici okresce 110°C..pokud je teplota oleje nižšší je KO termostat v olejovým chladiči (ten by měl otevírat nad 80°C..
dle manuálu: při 100°C to má na volnoběh mazat více naž 1 bar a při 4000 více naž 4bar...
-
00:33:15 25.8.2009
FOR MARCEL: kouřivost absolutně nula. ani obláček. za studena za tepla, prostě dokonalost.
ALE jeden dotaz: dneska jezdim po městě, točim 2 - 3000 ot. víc zatim ani ťuk. ale právě po městě mi teplota oleje vyleze skoro na 90st. (těsně před jednu čárku od 100st). a tlak oleje v tuto chvíli je 1.2BAR (podle origo budíku) po rozjetí okamžitě láme rafičku 3BAR. volnoběh se mi zdá taky nízkej... nepatrně houpe kolem 700ot.
DOTAZ 1: ten nižší volnoběh (lehce neklidnej) může být tím odlehčeným setrvákem?
DOTAZ 2: ta teplota oleje asi neni normální co? po čem jít a co kontrolovat?
díky Ondra
PS: tady jsou poslední dostupné fotky. motor komplet :-D
-
11:07:32 24.8.2009
njn už sme 3 :-)
-
09:43:55 24.8.2009
a co kouřivost?
-
00:05:14 24.8.2009
4
-
00:03:57 24.8.2009
3 už tam sedí. ted jen všechno okolo:-D
-
00:03:05 24.8.2009
2
-
00:02:21 24.8.2009
FOR MARCEL: hadice chcala v místě, kde je pertl trubka a hadice. přímo v tom zalisování, ale je to fuk, nebylo to dostrojené, takže chladiče šly ven raz dva...
FOR ALL: a už to mám za sebou :-D takže právě ode dneška zajíždím zbrusu novej motor s turbem. z montáže jsem měl strach, ale je to pohoda lahoda. dovolim si říct, že za den čisté práce musí ten motor ze stavu: před autem bejt ve stavu: vrčim a jedu :-D nějaké drobnosti byly oříškem, ale po zapojení logiky se vše vyřešilo doma.
Radost? šílená. splnil se mi další malej klukovskej sen :-D tady nějaké fotky z montáže, a možná zítra, až coupe celé umiju a vyblejskám, tak dám fotky komplet.
-
21:20:13 23.8.2009
já to nedělám,vozím to a nebo rovnou lidi přeposílám ke svým mechanikům. Umí to líp než já a tak se do toho nehrabu. Ono to není "jen" složit,jinak složit to samozřejmě umim :-)
-
20:24:32 23.8.2009
cus, asi po pul roce z5...
to víte svatba, stěhování, líbanky, rekonstrukce..nejak sem nestihal...
ale kdyz vidim tuto práci...MADAFAK to je nádhera...kdybys tady odtajnil kolik taková nádhera vyjde...prostě paráda..Marceli - si machr
příjímáš objednávky?
-
17:41:50 23.8.2009
Ventilátory jsem asi venku měl. Nevím, jestli to jde s nima. Ventilátory jsou venku ale raz dva.
-
22:05:30 22.8.2009
co se děje Ondro,ta hadice ode mě je špatná?
-
21:59:50 22.8.2009
zítra mě to čeká :-D musim vyměnit trubku na tlak oleje k turbu... takže: ventilátory musí ven, nebo ne? jakejkoliv postřeh jen vítám :-D
-
20:02:41 22.8.2009
Taky jsem ten kryt vyndal bez problémů, ale je to drobet ježek v kleci.
-
19:57:23 19.8.2009
zatim nejezdim. zejtra se vracim domu a začínám to stěhovat k autu a potom do auta... takže Mimoň bohužel nestíhám...
-
17:13:24 19.8.2009
ten plech sa da dat dole,aj bez vyberania chladica,vyberal som ho len daj prec tu hadicu,co je nad zvodamy,ventilatory musia ist dole,ondro inak pekne si ho vybliskal:-)
-
08:44:47 19.8.2009
Zdar Ondro tak co us jsi pojizdny nebo ne ja us konecne jo Krosmen odved kus prace a jede to krasne.
-
21:04:56 18.8.2009
No už jsem to taky zjistil:-)Jedině sundat celý chladič no.
-
17:00:22 18.8.2009
Jo zespodu, ale upozorňuju, že ani potom nejde vyndat, přesto, že ho mám u lambdy prořezaný a ventilátory chlazení byly taky fuč....
-
11:56:42 18.8.2009
Hele ten kryt od svodu drží jen na 2 šroubech?Povolil sem je a ještě to někde drží..Někde ze spodu je šroub?
-
18:37:04 16.8.2009
Ano já vím a dávám Ti zapravu ,moc nás není.
-
18:34:22 16.8.2009
ANO. pravda. ale pořád jich neznám, abych je vás napočítal na 5 prstů :-D
-
18:17:06 16.8.2009
Coupe 20VT:No přeci já:):)
-
18:14:55 16.8.2009
tak montérky na verču neoblíkám... teda zatim, ale musim uznat, že má hooodně tolerance. kafe mi vaří ona a celkově to všechno prožívá se mnou. vždyť mi řekněte, která holka by vydržela celej den u marcela v dílně a motat se kolem nás a nenadávat. dokonce ani po cestě nenadávala. ani po drobné kolizi naší FOBIE :-D (marcel ví...)
-
18:38:14 15.8.2009
do montérek a naostro mňam mňam:-)))
-
14:27:14 14.8.2009
do montérek a naostro !
-
12:31:28 14.8.2009
Jo jo to mi něco připomíná:D
-
12:19:33 14.8.2009
tak to řešte tak,že je voblíknete do montérek,vono jim to bude taky slušet
-
07:26:10 14.8.2009
Honzo tuhle větu znám zase já moc dobře a přitom sem auto už měsíc ani nepolil vodou :-D
-
00:01:19 14.8.2009
To ja slysim doma furt ze coupe je na 1 miste a ona as na druhym mozna tretim.
-
23:49:23 13.8.2009
je to těžký miluju obě... Verču teda víc, ale stejně se to blbě kloubí do sebe. mě to taky sere, že na Verču nemám víc času, ale coupe je prostě závislost... :-D
-
23:44:36 13.8.2009
Jo jo ty zensky jsou vsechny stejny.
-
23:41:16 13.8.2009
ale mluví :-DDD zatim. teď bude tejden chtě nechtě pauza, jedu s ní na chatu (motor si sebou neberu) :-D a budu se věnovat naplno jí... jinak od neděle je muj denní program: 5:30 budíček, odchod do práce, kde shním různé ptákoviny typu vypoštěcí šroub, podtlakové hadičky, atd... a taky pracuju :-D, 15:00 příchod a od 15:15 do 21:00 makám na motoru. vykouřim u toho moc krabiček, vypiju x kafí, ale hejbe se to, a večer sem tak stahanej, že sotva zvládám ještě se věnovat Verče... a to je denně!!!! proto zítra odjíždím a až se vrátím, tak ho stěhuju do auta. teda jestli ho dostanu ze zahrady :-D
-
23:31:44 13.8.2009
hele že už s tebou Verka nemluví viď? :-)
-
22:31:39 13.8.2009
2
-
22:31:01 13.8.2009
tak hotovo, připraveno na montáž... čekám na náplně, a nějaké drobnosti. foto zde.
-
06:35:00 13.8.2009
2 Coupe20VT : No jo, když se to sere, tak velice :-(
-
00:28:46 13.8.2009
Ja shanim Italskou jsem z Vodnan.
Jizni Cechy
-
22:23:33 12.8.2009
tak dnešnim dnem mám komplet sesazeno a připraveno napasovat do auta, ALE
kreténi nám před barákem rozkopali chodník cca 75cm do hloubky (vypadá to jako vodní příkop), a já nemám prostě jak ho dostat Z místa A do místa B, kde je zbytek auta... prostě sem úplně v pr**li! takže všechna snaha a čas jsou v pytli, protože předpoklad je, že novej chodník bude za 14 dní. (Tech. služby chvátají). takže ted budu kolem toho motoru akorát chodit a oprašovat ho :-((((
ACH JO.
PS: promejšlel jsem už všechno, ale vše včetně příjezdové cesty je tak vyp**ené, že ho prostě ven nedostanu :-( ale na Mimoni se možná ukážu.
FOR HONZA: dneska byl brácha v tom army shopu a řekli mu, že vlajku nemaji a ani nikdy neměli. tak nevim...
FOR BB3: sem rád, že se ti to jako celek líbí, zejtra budou další fota. a gratuluju k novejm konim. konečně si mezi námi velkejma klukama :-D
-
16:38:49 12.8.2009
COupé: Von se ještě pořád vyrábí motor na 20vT?
-
08:13:01 12.8.2009
ondro vypadá to luxusně, budu se snažit na mimoň dorazit tak to snad stihneš :-)
-
00:02:33 12.8.2009
Ondro snas se to stihnout na tu Mimon a do motoru dej mtu 10W60 ne tu 10W40 jak jsi psal.
-
22:59:22 11.8.2009
vim vim. jeden malej problémek bude hned při rozjezdu. auto mám v garáži, která je hoooodně pod úrovní okolí, takže ten výjezd nahoru bude dooost nemilej. ale to musí zvládnout. troch se to časově ještě natahne. do pátka to bude komplet připravené na káře, jenže pak jedu na tejden pryč a příští týden bude mimoň, nevim, nic nestíhám...
-
22:36:48 11.8.2009
až to rozjedeš tak napiš nebo zavolej a nezapomeň,prvních 100Km jako houbař!!!
-
15:22:15 11.8.2009
tak jdu zase pokračovat... chci vyměnit komplet rozvod všech podtlaků. sem sehnal ty modré plastové hadičky, tak je tam jdu ubytovat... :-D
-
15:16:37 11.8.2009
vše jsem dokonale umyl technickým benzínem a pak už jen lakoval... žárovzdorné barvičky, matice s uzavřenejma hlavama, atd... sice piplačka, ale roste mi to pod rukama jako dítě, takže mě to baví :-D
-
12:14:46 11.8.2009
Prostě nádhera! Jiní tady občas řvou a jiní zase činí!
-
07:18:15 11.8.2009
Čím jsi to nablýskal? vypadá to skvěle.
-
07:06:33 11.8.2009
moc pěkně to vypadá!
-
23:54:23 10.8.2009
velmi pekna praca,len tak dalej.mna to caka v zime,tak zatial zdar a nech ti to šlape
-
23:39:29 10.8.2009
3
-
23:38:40 10.8.2009
2
-
23:37:54 10.8.2009
tomu taky samozřejmě děkuju. prostě děkuju, každému, kdo něco pro ten motor udělal. byť jen třeba myšlenkou...
první fotky ze SBORKY :-DD
-
21:23:33 10.8.2009
dohoda byla jasná,nyní jsme spokojení oba a tak to má být! Ještě poděkuj Patrikovi,od něj máš vynikající blok motoru. Přeju samou radost!
-
23:33:46 9.8.2009
amen
-
17:46:50 9.8.2009
A tak to má být
-
14:48:04 9.8.2009
tak v pátek večer jsem si přivezl domů kompletně zgenerálkované srdce + turbo na své coupe... tento týden začnu na motor vše nastrojovat, takže budu dávat průběžně další foto. svoji radost nedokážu psaním ani vyjádřit... každopádně musím uznat obrovskou podstu Marcelovi a klukum Štráchalíkům. jedním slovem, kdo umí, ten prostě umí. při konečném skládání motoru jsem byl přítomen já marcel, moje přítelka Verča a pes FIDOPES :-D ale takhle precizního člověka, jako je marcel jsem ještě neviděl. on si s tím motorem doslova hraje.
ještě jednou strašně moc děkuji Marceli.
-
19:03:57 1.8.2009
Ano, ale zatim pssst. Až bude,tak ho ukážu:-)
-
17:38:39 1.8.2009
už máš zálusk na něco konkrétního?
-
17:50:12 31.7.2009
Coupe: Sic nejsem kuchař, ale snad už taky budu v té době míchat:-)
-
16:05:00 28.7.2009
díky. věřim, že z dýmovnice skoro před smrtí bude laťovka nejlaťovější... :-D
-
15:47:48 28.7.2009
Tak hlavně, aby to jak ten Enterprise nedopadlo:-) Přeju, ať to míchá co nejlíp a co nejdýl
-
22:16:52 27.7.2009
BIGBEN: to jo parádní přirovnání... a počkej až bude fotka celého motoru seskládaného... to bude hotové ENTERPRISE :-DDDDD
-
15:56:13 27.7.2009
to je šílená bomba. vypadá to jak svody z Diskavery míchačky:-)
-
15:12:53 27.7.2009
kur*a dneska mi sice přišel od marcina dekl na svody, ale našel jsem na nich další prasklinu. nezávisle na těch ostatních... takže veškerá hračičková práce je v prdeli... zítra je nesu na znovuzavaření a uvidíme, co dál... :-( ACH JO!
-
19:07:55 23.7.2009
a poslední pohled. uznejte sami, ty by zasloužily vystavit v pokoji do vytríny :-D
-
19:07:30 23.7.2009
3.
-
19:06:23 23.7.2009
2. prasklé to bylo v tom krku a zevnitř. dohromady 5 míst. po svárech ani památka. vypadá to fakt bombasticky a hlavně to všechno stálo lahvinku RUMíčku lékařského :-D
PS detail místa, kde se spojují všechny větve...
-
19:05:16 23.7.2009
tak svody jsou hotové... nakonec se to povedlo. věřím, že ty CASTELINGY budou držet. a víra je základ :-D jinak všechny sváry zvenku i zevnitř zabroušené, celé svody mi zfrézovali o 0.8mm, opískovali a já je dneska naeloxoval hliníkem. ten nástřik vydrží 800 st.C, takže vše je připraveno...
-
23:43:59 29.6.2009
ahoj marceli. tak dneska jsem doodstrojil motor. už jen vyndat cívky a pár čidel... bez toho sání, výfuku, atd vypadá jako kotě :-D fotky jsem včera v noci posílal z práce, ale nějak to kravlo a nešlo to poslat, takže zítra ráno pošlu znova. zatím čus.
-
22:38:48 29.6.2009
jo stalo se,terčík pro čidlo kliky byl poškozenej a klucí to nějak přehlídli nebo byla špatná dohoda,to už se dnes nedovíme,každopádně jsou poučeni a z každého jednání se dělají stručné zápisy aby se těmto věcem předcházelo. Strojařský problém nebyl. Ceny oprav jsou různé přesně podle toho co je KO. Ono například není přebrousit kliku jako přebrousit kliku,sposta lidí si myslí že je to hup na krávu a je tele,ale ono není někteří z vás už se o tom přesvědčili - hafo peněz v řiti a výsledek žádnej. Až přivezu Ondruv motor,tu a tam sem hodim nějaké info a foto ať se ví co se dělalo a jak se to dělalo
-
21:20:12 29.6.2009
Štráchalíci- jsou šik.... klobouk dolu,a co se stalo holt se nedá nic dělat vi (Marcel) tak už konečně začínáme zajíždět,protože jsem potřeboval prodal GTV abych mohl přihlásit Coupé,a to se povedlo,tak huráá na červe..dělo:-))))
-
12:20:47 29.6.2009
Taky by mne zajímala částka na kterou to naskáče - a samozřejmě co to všechno obnášelo(materiál+práce). Mně to teda zajímá na bezturbo.Jestli někdo dělal.
-
10:04:16 29.6.2009
hele to se zeptej marcela... záleží, co vše je KO. já mám jenom 3 zbožná přání
1: přeju si, aby to začalo mít normální tlak oleje
2: aby to ten olej přestalo chlemtat.
3: aby to přestalo hulit.
a pak pár drobností :-D ježíšku prosím prosím. celej rok sem byl hodnej :-D
-
09:04:29 29.6.2009
Možná nevhodný dotaz, ale kdyby mě to mělo v budoucnu čekat, rád bych se připravil na nějakou částku. Na kolik taková kompletní GO příjde a co všechno do ní spadá (né každý si totiž pod takovým pojmem kompletní GO představí totéž :-), díky.
-
07:10:47 29.6.2009
držim palce, já bych do toho nešel, na mě moc složitý :-)
-
23:07:48 28.6.2009
budou to dělat Štráchalíci,já to budu jen organizovat a hlavně skladovat - oni už se tam v té své dílničce tuplem nehnou a když jim přivezu 3 celý pětivály najednou tak je po nich
-
21:44:51 28.6.2009
dobrá volba .-) to rád slyším .-)
-
20:27:07 28.6.2009
for Nocarret: pokud vše klapne jak má, tak Marcel...
-
16:55:32 28.6.2009
Taky držim palce, ať to pak fičí!
-
15:37:30 28.6.2009
další... kéž by se tak leskla už na vždycky...
-
15:36:23 28.6.2009
převodovka po laku, ještě nové simeringy, olej, mazací tuk do kloubů a nalakovat, a bude ready na další část svého života... :-D
-
15:36:06 28.6.2009
držím pěsti, aby se to povedlo a coupé brzy jezdilo!!
-
15:35:31 28.6.2009
a už se vezeeeee kdo to bude dělat?
-
15:34:43 28.6.2009
2
-
15:34:00 28.6.2009
tak jsem se o víkendu pustil do nejšílenějšího nápadu, kterej ještě může zachránit moje coupe... motor ven a komplet GO... doma v garáži bez zdviže a profi cajků za den a kousek motor venku. pak jsem ho teda dalšího půl dne doloval na káru... :-D je těžkej jako prase. ale snad to za to bude stát. první zjištění:
- turbo KO (drsné vůle)
- prasklé svody
- spojkové ložisko KO
nějaký čidla jsou vzhledově dost divná...
takže na dost dlouho jsem bez auta :-( bude se toho dělat mooooc komplet motor, turbína, spojka, špajzka, ramena, nějaký silentbloky na motoru, atd, podle toho, na co všechno přijdu...
jinak velké díky patří MARCELOVI, on ví proč...
tady je nějakej důkazní materiál... :-D
PS: doufám, že do zimy zas budu brázdit silnice...