-
19:44:06 28.3.2009
já na to nemám strojní vybavení, ale dva pánové od nás z lomnice by si s tím dokázali poradit... ale počítej jen za holou mechaniku 100+.. takový motory vycházej na 200 a víc bez elektroniky...
-
14:41:33 28.3.2009
Honza: A ty bys to uměl? Co by to tak mohlo stát?
-
06:28:09 28.3.2009
hehe mi to připomíná bouřlivý diskuze kolem motorů do stříkaček, kdo má čistokrevnýho 2litra a kdo ne - přitom za 2l už považují 1935ccm ale i 2005- kterou už někteří mají i za 2.1..1.8mičky to samý.. tam to jde od 1765 po 18XX ...vše odvislý od vrtání..
Už v serii je TAZ 1500 ve skutečnosti pouze 1433:)
jinak nemít co dělat s penězma, tak rozvrtat a trochu s epohrabat v 1.8 z vrtání 82mm na 83,5 - což je ještě dostupná sada pístů, tak se k čistokrevný 1.8 velmi přiblížíte a 260koní se 4 klapkou by nebyl problém
-
00:27:32 28.3.2009
Ano ten no samozdrejme nejsem najivka ani trubka a vim ze je to blbost vsech blbosti.
-
21:32:22 27.3.2009
on to ma ale i na kritce svicek.
-
21:28:52 27.3.2009
Tak ona to víceméně 1.7 je ne? 1747ccm...
-
21:04:16 27.3.2009
když sem prodával coupe tak některý servery nezajmá že máš třeba 1998ccm oni ti to vemou jen podle určitých čísel a na 20VT ti klidně napíše 1,9 :)
-
20:32:19 27.3.2009