nekteri mechanici jsou fakt hnupi

  • krosmen20VTPLUS
    Jo a proto si coupe opravuju jedině sám a teď už i dvoum lidičkám tady z fora a ještě jedno na vrchy se mi tady asi i objeví-nejde úplně na stoprocent naladit tubín a a zřejmně bude problém v ní respektive ve výfukovém housingu....jinak pokud bude někdo něco potřebovat na coupe tak ať se ozve určitě se dá vymyslet všechno možný....máme servis v Dobříši tel je na mě 777193983.Jinak se sice jako dílna specializujeme na japonce ale moje srdce tluče pro coupe :-)
  • Kamil
    Honza: on menil olej celkove, takze tam dal potrebne mniozstvi, to vsak zmizelo, prestoze merka ukazovala, ze je vse ok. To same to udelalo i minule. Dokonce se oba dva motory zadreli v podobne situaci, kdy jsem brzdil u vjezdu do vesnice z cca 110 na 50..

    Vilis 1.8: bez dokladu muzu byt rad, ze to opravi za cenu materialu.. ja si ho zkasnu casem, protoze mu zase sefuju kompy..
  • Honza
    mechanik, kterej se řídí měrkou je hňup... má znát kolik litrů se tam má nalejt při výměně, a ne že když je hladina na měrce OK je tam dost oleje.... ale to že ten motor může mít měrku z něčeho jinýho - nevím proč, ale na HGT jsem to tak měl ( při 2litrech oleje ukazovala plnou a při předepsanejch 4.8l to bylo 5cm přes rysku..), to samý kámoš na jeho golfu a jistě by se našlo více aut - na brvaoklubu s eto taky jeden čas řešilo...
  • Kamil
    Klouček20VTLE: jj s tim jsem pocital, ze ten motor jezdil peklo, ale zase kterej 20VT ne? :-)
    Tak jsem se s mechanikem domluvil, opravi to za cenu dilu. Problem byl, ze merka ukazovala, ze tam olej je, ale ve skutecnosti tam pry nebyl.
    Takze momentalne me sere ten lak, ktery je opravdu v prdaku.. normalne na boku to vypada, jako kdyby o to auto nekdo oprel kolecko.. coz je dost mozne, protoze jeho tatik je velky alkac.. a spousta prasklin.. snad to bude jezdit do srazu.. nevim co bych delal nemit druhe auto(japonec):-)
  • Kamil
    Klouček20VTLE: no v tom druhem motoru se prave hrabal a odesel stejne jako ten prvni..
  • Kamil
    No muj mechanik je neco podobneho.
    Dal jsem k nemu 20VT s tim ze cukalo nad 3500ot. On se v tom pohrabal, necukalo, ale po 60km se zadrel motor.
    Rekl, ze byl asi v hajzlu, nechtel jsem se dohadovat, tak jsem mu rekl at to da do maximalniho cajku.
    Poridil jsem motor ze Samova coupe a on to pul roku opravoval. Pri predani ted na jare coupe coudilo. To vysvetlil tim, ze novy motor si jeste nesedl a neni zajety. Pak jsem zjistil, ze za studena se dusi. Dalsi den jsem mel rucicku tlaku oleje uplne napravo.
    Zajel jsem k nemu, rucicku oleje spravil. Ostatni zustalo.
    Po 2 dnech se rucicka opet vratila na sve misto maximalne v pravo a coupe zacalo coudit cim dal vic.
    Nasledne mi praskl posilovac.
    Nabidl se, ze ten posilovac vymeni. Jel jsem k nemu a v pulce cesty se zadrel i ten Samuv motor.
    Takze mel jsem coupe, ktere cukalo pri 3500ot.
    Ted mam coupe se zkurvenym lakem(vazne hodne zkurvenym), turbo v pici, motor v pici, vaha vzduchu tipuju bude KO, bez posilovace a jsem o 59tisic lehci.
    Doklad na to samozrejme nemam. On to na sve naklady opravit nechce.
    Takze momentalne opravdu hodne premyslim, jak ho donutit, aby to dal do poradku.
  • Coupe20VT PLUS :-D
    to já si to teda na autě sám nedělám... v posteli je to lepší... :-D
  • Petr613
    ještě že si dokážu udělat na autě všechno sám.
  • Luxor
    i když na druhou stranu proč se nepustit do větších oprav když se to pos.re tak to stejně zaplatí zákazník a ať si pak nějak dokáže že to už nebylo nějak částečně naj.baný předtím než se do toho pustili :-)))
  • Luxor
    specializaci na víc značek chápu, když jim už utečou všichni zákazníci jejich značky získají tak další :-))) A čím víc zákazníků tím víc můžou vyměnit prasklejch žárovek a vonítek, takže se na tom vydělat dá i bez větších oprav :-)))
  • Luxor
    Mě nejvíc rozsekali v autorizovaným servisu škoda na předepsaný prohlídce + stk kde si např. 3x napočítali na fakturu kontrolu brzd a místo aby alespoň vyměnili destičky kterým zbýval milimetr (fakt že v kabině na ně nic neblikalo protože tam není svazek na připojení senzoru opotřebení desek) když do brzdovky se jim nechtělo povyměňovali tisíce debilotin (asi 4 žárovky (nechápu který), dolili vodu do ostřikovačů, vonítko, výměna stěračů, dolití oleje (nevím kam-nepřibyl) atd. atd.) Měl jsem vážný pochybnosti že to auto měli zvednutý (to by si snad všimli např. výfuku total na sračku snad by ho vyměnili když z toho maj prachy, ramena, přiseklýho brzdiče a dalších věcí. A kola nesundavali stoprocentně :-) Hlavně že to stálo 12 litrů a hned další týjden navíc k tomu 10 když se to muselo už všechno udělat pořádně jinde :-)

    O Fiat servisech se ani rozepisovat nebudu, s tím mám spojené jen týdny a měsíce čekání a výsledky většinou žádné nebo velmi dočasné a někdy i k horšímu. Kupodivu to většinou stálo i dost peněz což nechápu za co. :-)
  • Innocento
    Poslední dobou mě fascinuje, jak se ty servisy specializujou na víc značek. S Fiatama a Alfama nepředvedou nic a ještě si přiberou Mitsubishi :-) A pak jinej, kterej dělal škodovky, tak teď má Škoda, Alfa, Fiat, Honda, Seat a Ssang Yong (nebo jak se to píše). Nejsem si jistej, jestli už nepřevyšuje kvantita nad kvalitou.
  • Simarik
    v HK taky vědí kolik desítek tisíc si mají říct za rozvody na coupe, ale když jim to přivezeš tak ani nevědí co to je ! není nad značkovej servis, ale bohužel to není jen o fiatu. s nissanem máme hodně podobné zkušenosti :-(
  • Innocento
    Když jsme do toho Fiatu/Alfy Romeo přivezli Alfu Romeo 33 na rozvody, tak se jim po velikém úsilí nepodařilo otevřít ani kapotu (otevírá se samozřejmě proti). A to ta kapota u předního okna ještě dost povyskočí. Pak pozorovali uspořádání motoru a byli nějací nesví. Poradili jsme jim tedy, že jde o boxera. Bylo nám odpovězeno, že to neudělají, protože k tomu nemají dokumentaci. Bohužel jsem nepochopil, kdo by si jí měl lépe obstarat, než servis :-( Ještě, že s přehledem ví, že si vemou za hodinu práce 400,- bez DPH
  • Innocento
    Samozřejmě nesoudím podle xichtů a už vůbec ne podle prvního dojmu. Tohle je ale ukázkovej případ, kdy byl první dojem správnej.
  • Simarik
    Inno: jj podle xichtů bych si tam neopřel ani kolo po dědovi.. u nás v HK nevědí jak vypadá Coupé, taky dobrý :-)
  • Innocento
    Občas se stačí podívat na webový stránky servisu. Viz. třeba tady na té dole (v Plzni) http://fiat.ricardo.cz/kontakty/ Už podle xichtů a věkovýho osazenstva to stojí za to. Praxe úplně stejná. Nebo třeba když jsem reklamoval služební Kiu Ceed http://cartrade.cz/index.php?akce=kontakty&lan g=cz Auto nezpůsobilé k provozu na pozemních komunikacích (co se týče funkčnosti a spolehlivosti), ale servis závadu nespatřil, a tak se to řešit nebude. Než vypsali papíry ke garanční prohlídce, tak by měli vyměněný provozní kapaliny...
  • Brano20VT
    ja servisujem oba Fiaty v značkovom servise a zatial bez problémov , je fakt že su to italofili , pred nedávnom robili go motoru susedovi na 20vt , takže ja nemám problém so značkovím servisom
  • Honza
    servis na italy - nemůžu si ztěžovat na p. Kubíčka ze žernova, ke kterýmu už jezdíme 10let na "hrubší" mechanický práce a na práce na který se necejtim/nemam vercajk...dělal nám poloGO když na rozvoďáku chyběly zuby a opravoval motor, když se to přidřelo..jak po tý opravě motor jel a mazal bylo na seriové 16v úchvatné..

    servisoval též už nejedno coupe (jednoho času (r 2002) se u něj setkaly 3 coupe najednou (16V,VT a 20VT). S elektronikou zatím ale moc nedělá - i když už diagnostiku pořídil, jezdí k němu občas údajně šikovnej kluk na elektroniku...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    všechno má svoje,ale coupe jakožto sporťák za dosažitelnou sumu nemá konkurenci! Na posledních MV když kupátka často dojížděla do cíle mezi prvníma pronesl jeden kolemjdoucí kouzelnou větu - je na cca 8mé vteřině tohoto videa

  • Edrig
    Vojta-pravděpodobně se jedná o cizince.Jinak si to nedovedu vysvětlit.
  • JP
    Ten můj nadával jenom když měnil rozvody, že tam neni místo. Ale znám to, když jsem potřeboval nějaký dodělávky na Alfě, tak mi v jednom servisu dokonce řekli "jééžiš, Alfa Romále, no to ne, na to tady nemáme čas". Nakonec jsem to udělal sám... Ale ono se víceméně nadává na cokoliv, co neni Německý, nebo to nemá mezi saharou a motorem alespoň půlmetrovou mezeru.
  • Missicka
    tvixmix: Mám podobné zkušenosti s mechanikama. Ono stačí, když řekneš "Fiat" a hned je to pro ne sra*ka! :o/ O mechanikách tady v okolí bych mohla povídat. Však ne nadarmo se turbo měnilo až v Mostě..
  • Majkl
    Vojta: :-DDD
  • Vojta
    A kdyžtak si dej občas i fázi 4. výuka Českého jazyka. Tato fáze nikdy nikomu neuškodila ;-)
  • tvixmix
    ja fakt nevim co si o sobe myslijou jeste vydelavaji pekne prachy a furt si stezujou ja to auto mam strasne rad a liby se my mislim ze je to jedinecne auto nikdy se ho nezbavim a to furt slisim jen prodejto je to na hovno furt do teho vrazis
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jedno z nejjednodušších aut a oni neví jak na to? pryč od nich
  • tvixmix
    zdarec toz daval jsem čupatko na opravu a ty mehanici me zacinaji pjekne srat,furt jenom nadavajou ze auto je to na picu a bla bla bla asi s takovou si to zacnu opravovat sam bo co