Fiat coupé mě znovu dostal

  • Koty
    BigBen3: no jo Praha tam mate vseho dost, tovis tady si to musime zaplatit :-)
  • Coupe20VT PLUS :-D
    tady v Tá stojí ltr N95 20.80,-
  • BigBen3
    KOty: Ty jsi z drahýho kraje, já za 24,90 na okraji Prahy:-)
  • Koty
    carreru 100 sem dnes tankoval za 25,50
  • BigBen3
    Kocour: Přesně tak, V power je děsnej shit, obecně Shell je šit. S Carrerou nejen,že jsem udělal větší maximálku skoro o 10 km/h,ale žere mi to tak o dva litry míň, a to jako že nekecám...
  • BigBen3
    A Pioneer je taky pecka, Clarion taky velmi dobré modely má
  • BigBen3
    Luis: Mimochodem včera (v nádrží Carrera 100 z OMV) jsem zlepšil max na 225:-)
  • BigBen3
    Mě to auto nebaví, tebe ano. Mít ho nechci, má ho můj dobrej kámoš a jeho otec má Tiguana a Tiguan je nejen hezčí,ale i zábavnější. Ale pojďme se už o tomhle autě nebavit. Nejsme přeci na VW klubu. Pojďme raději řešit to repro, mám taky v plánu něco koupiti...
  • BigBen3
    Ještě jen pro kocoura a pak už držim hubu. Máš pravdu, výkon 313 k je lepší než 150 k,ale tím to pro mě hasne. Nejen že Touareg je hnusná krabice pro senilní dědky nebo jejich mladý kuřátka, který maj strach,že se vybouraj,ale když si uvědomim, že je to desetiválcové pětilitrové turbo, tak mi to přijde jako totální sračka všech sraček. A Bože za takový prachy! Vem si, co byli schopný vymačkat v Ingolstadtu se stejného obsahu a objemu: Viz poslední RS6: 580 koní a ten samý krouťák. To auto má v kombi verzi stejně místa jak Touareg a naseká i 911. Měl jsem tu čest si ho pochovat, sice ne jako řidíč,ale i tak jsem z toho byl podělanej a měl jsem obrovský respekt. Už tyhle aspekty dělají pro mě z Touarega srágoru a plyne z toho, že v koncernu VW to pěkně ojebávaj. A jakmile začneme coupé a Toarega porovnávat designově, detailně atd.,Touareg pro mě ani neexistuje....Ale samozřejmě každý má svůj názor a i ten tvůj se snžím respektovat (i když mi to moc nejde).....
  • Fantomas
    nu tak příště vosol repro a lano nebudeš potřebovat :-)
  • Fantomas
    pořádný repro je dobrý leda když tě dojde benzín, můžeš to pak wohulit a doskákat k pumpě...:-)
  • Luxor
    repraky nedavat, potrebujes k tomu i zesilovace - pak mas coupe tezky jak touraeg a nejede to :-)))
  • Luxor
    kocoure priznej si uz ze je touraeg kase a muzem to tu prestat zasirat :-)))
  • Luxor
    Trošku silnější kafe, ale stejně nicmoc, Touraeg R50 a maximálka...

  • Luxor
    nj, ale to je zrychlení 0-80kmh :-))), 0-100kmh jsem omylem umazal a je to 7,4s coz uz takova slava na ctyrkolku neni :-)
  • BigBen3
    Hele, že Touareg je docela sračka na ten objem motoru jsem věděl,ale že je to taková sračka (viz Luxorova tabulka) to jsem doopravdy netušil. Ty vole 300 jede i málokterý Ferrari, tak nás ty blázne nekrm, že to jede dvoutunovej Touareg, kterej má sračku 313 k.. Podle mě je tenhle výkon na takovejhle autobus děsnej šit...
  • Luxor
    2 kocour: ani 5 čipů - každej na 2 válce by tomu nepomohli :-))) Ten známej by mohl jít do vlády vykládat pohádky tam by na chvíli zapadnul, bohužel po další chvíli by se mu vysmáli protože moc dobře vědí že touraeg 5L V10 300 nejede :-)
  • Robert
    Po chipu se muze tak leda honit s dailem...
  • Brano20VT
    a aj keby bol poladený čož tento evidentne není tak 300 nepojede !!! podla mna je to preklep tam malo byt 200km-h , http://www.autodoplnky.cz/tuning-cz/450-konovy-cay enne-edo-a777464
  • Brano20VT
    aby seriový tuareg jazdil 300 nieje technicky možné !
  • Petr 20vt
    jo bobi, přesně tak bylo to koupený na celosezonních gumách goodyear vector 5 tuším a furt je tam mám, jezdí se s tím s Prahy do Londýna a obráceně většinou, maj cca ještě 4mm
  • Luxor
    Kocoure, stahni ocas mezi nohy a precti si technicka data od vyrobce - ten snad vi co vyrabi... ;-)

    Technická data
    5,0 TDI V10 230 kW (313 k)

    Motor, převodovka
    Druh motoru
    10válcový dieselový
    Zdvihový objem, cm3
    4921
    Vrtání/zdvih, mm
    81,0
    Max. výkon, kW (k) při 1/min
    230 (313)/3750
    Max. točivý moment, Nm při 1/min
    750/2000
    Komprese
    18,5
    Emisní třída pro manuální převodovku
    - Euro4 4)
    Emisní třída pro automatickou převodovku
    EU4 4) -
    CO2 zplodiny, g/km, kombinovaný provoz
    315
    Palivo
    motorová nafta, CČ min. 51, norma dle EN 590 12

    Převodovka, v základní výbavě
    6stupňová automatická
    Hmotnosti, kg
    Pohotovostní hmotnost 8)
    2602
    Celková hmotnost
    3200
    Přípustné hmotnosti bržděného přívěsu při 12% stoupání
    3500
    Přípustná hmotnost nebržděného přívěsu
    750

    Nejvyšší rychlost, km/h
    s manuální převodovkou
    - -
    s automatickou převodovkou
    231

    Zrychlení z 0-80/0-100, km/h
    s manuální převodovkou
    -
    s automatickou převodovkou
    5,1

    Spotřeba paliva podle normy 99/100/EG, l/100 km 9)
    v městském provozu
    16,7
    mimo město
    9,2
    kombinovaný provoz
    11,9

    Tech 300 co inzerent pise je bud hodne mokrej sen nebo hooodne tezka prestavba a nebo mu to k.rva moc promeruje :-))), ale tipuju spis na to prvni :-)

    Navic mi prijde dost divny ze by bezne jezdil tech 300 jak to v inzeratu podava protoze by se uz davno musel vyjebat - pri tehle rychlosti i kdyz mas extremne brutalni mega brzdy a o mega lehci auto tak je pruser ze ostatni ucastnici nepredpokladaji takovouhle rychlost a poslou Ti to tam... zhruba 1-3x za kazdejch 100km... a menit tak casto pampers na to ma naladu malokdo :-) Navic i stejne vykonne a 3x lehci auto nez se na ty 3kila rozjede, to je docela doba...
  • Fantomas
    hlavně je to VW, takže by to mělo omezovač na 250-ti ;-)
  • Luxor
    2 kocour: tak dost... a pak ses probudil a ruka v nocniku!!!!!! 5L V10 Tdi ma maximalku 231km/h... Takovymahle nesmyslama ze hranata tezka krabice jede 310km/h si vykrmuj nekde jinde... Koukni se treba na 5L V8 v Bi-turbo Cayenne to je trooosku silnejsi motor (550k) a jakou ma auto maximalku... (280km/h) taky nic moc na vykon... Hranaty a tezky auta nejedou ve vyssich rychlostech ani s mega motory...
  • Luis
    ondry nejdulezitejsi je abys ovladal ty auto a ne auto tebe, pak uz to pujde hladce :-)
  • manny
    To já když jsem si vezl Coupé od Patrika tak si tak v klidu jedu, mrknu na tacho a ono je tam přes 200...ani jsem nechtěl a i v tý rychlosti to bylo jako bych jel 120... ono to jede tak nějak samo, hlavně jak to zrychluje z jakýkoliv rychlosti, to je návykový :)
  • Andel_Jirka
    Ondry20V: Ondro, auto máš teprve chvíli, rekord 120 km/h je podle mě naprosto v pohodě. Nejdřív se musíš s autem skamarádit, poznat jak se chová a je moc dobře, že ho hned netlačíš do 200, a jsi rozumný. Jezdi tak, jak se na to cítíš. Sám poznáš nejlíp, ve které rychlosti se ještě cítíš nejistě - dál nejdi, chce to čas. Nikdy se nenech vyhecovat, ať už kámoši, kteří tě budou nabádat dát tam hned 200 a nebo řidiči, kteří tě budou na silnici dráždit - a věř, že dá práci odolat všem těm, kterým Coupé na silnici nedá spát a za každou cenu ho musí předjet aby si dokázali, že jsou lepší :). Já mám Coupé od jara a můj rekord je zatím asi 170. Je to dané jednak tím, že jsem zatím neměl potřebu jet po dálnici a taky tím, že v místech kterými jezdím je taková rychlost až moc.
  • donnell
    Musím se připojit k BigBenovi... 20V mám od září a neskutečně mě to auto baví, vždycky když ho řídím, mám radost, jak krásně jede a jakej má výbornej zvuk. Jsem rád, že nakonec ty 323ky byly sračky a já natrefil na tohle coupátko :)) Sice to ještě pořád není mý vysněný Porsche, ale i tak je to pardááádní vozítko :o)
  • bobi
    hmmm 133tis a povodne gumy?? Ked jazdis na Renault truck, to by som aj veril:-))
  • Petr 20vt
    Marceli, to mi neřekli, že je to normální, no holt to prostě tý klimi tam dali málo, nechal jsem to naplnit a je to ok, už jsem je s tím ani neotravoval, jinak najeto 133tisíc km po Evropě a bez problémů, jen jednou přední destičky i gumy mám původní!!
  • Koty
    Ondry: hele vem coupe a dame nekde spicha a pojedeme za Fantomasem...on te sveze v tom mým šmoulíkovi, nezapomenutelný zážitek, ale varuji není to pro slabší povahy :o))
  • HARIBO
    Jak pise Luxor 16VT vs Touareg - bude mit velkej vzduchovej odpor nebo rozhoupat ty kila na vic mu dela problem,..me problikaval na dalnic (190 na 220,.), tak jsem na to slapnul a ujel jsem mu o peknej kus,.ale na maximalku by me asi dal :(
  • Luis
    jel jsem z brna, takze z vyškova do km... ale tam je to jak na dráze, nahoru dolů pořád :-D
  • Fantomas
    Luisi a jel si z Vyškova do Kr. a nebo naopak? Z Kr. do Vyškova je to skopce :-)
  • Fantomas
    Ondry: druhý vánoce můžeš mít i když tě někdo sveze v tom tvým 20V, že Koty??? ;-) :D
  • Luis
    kocour - to nevím, nevidel jsem jestli to bylo auto bez řidiče nebo to řídil chlap... ale chvilku jsem se mu lepil na prdel a kdyz nezrychlil tak jsem ho vyblikal...

    bene- taky mam tu slabší verzi, tu rychlost jsem najel na nove dalnici - vyškov kroměříž, tam to fičelo jako by nic ale otačky uz si nepamatuju ale asi taky neco pres šest tisíc... no jo, mam tam sportovní filtr a ten zvuk je luxusní... zeptej se DooMa - tomu jsem to půjčil v brne kousek kdyz jsme byli na UH srazu a na to že ma krasnyho limita tak uznal že krasne jede a ma skvelej zvuk a to už je co říct :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    já měl 2ks 20VT oba rok97 a neměly chybku. Když mi kdysi někdo vyprávěl že u 2roky starýho Renaulta mu utekla klima a v servisu mu řekli že je to normální tak se mě zmocnil smíšený pocit. Skočil jsem do modráka,pustil mrazák naplno a zmizel. Teď mám druhou kappu a mrazáky taky mrazily oba,holt pořádný káry - dobrá liga!
  • Koty
    ja jezdim každý den, takže coupe je neustále zaběhlý :o)
  • von Raven
    i 1,8 dela radost...
  • JP
    Já se dneska asi po měsíci projel s 16VT a fascinuje mě, jak v tom autě všechno funguje... 14 let starej Ital, přijdu po měsíci, otočim klíčkem, na první drcnutí bez "škytání" nastartuju, volnoběh se bez zaváhání ustálí kde má, nikde žádný pazvuky, pneu držej tlak, motor má hladkej tah jako "zamlada"... fakt uspokojivej pocit, mam to auto rád:-). Ale kdyby se chovalo třeba jako ta Radkova bestie, tak s nim vyrazim garážový vrata.

    Včera jsem zprovozňoval sousedovu Oktáfku - po 2 měsících v garáži (byl pracovně pryč) vybitá baterka, úplně prázdný kolo, pod autem loužička oleje, nechtělo se tomu nastartovat a pak to asi 3x chcíplo, než se z toho ten motor vzpamatoval...
  • Hendrych
    ..s tím Touaregem to nebude tak horké, jednou jsem měl tu "čest" dojet se Stilem 2.4 (5D)jeden takový exemplář TDI V10 na dálnici Vyškov - Kroměříž. Měl jsem na tacho s plným plynem necelých 230 a pomalu jsem ho dojížděl...
  • BigBen3
    Luis: Tak to jsem nasraný, že to jede 235 a mně se to nepovedlo:-( Mám ale jen 108 kW. Já byl na 6300 ot/min a víc to prostě nejelo. Mám své auto rád,ale chci ho prodat a pořídit si černočernou tmu v podobě LE...A ten zvuk pětiválu,když podřadíš a přibržďuješ....Áááách...
  • bobi
    To utiahne aj PV3S. Co ma spolocne dobry pocit z jazdy v Coupecku a tahanie boeningu????????
  • Brano20VT
    tak boeinga utiahne aj železný Zekon ked sa nasere
  • Luxor
    a ta hmotnost tomu taky nepřidá... nechci coupé nějak vyvyšovat ale myslím že turbíny by těmhle krabicím ve vysokých rychlostech nasekali a věřím tomu že 20V v dobrým stavu pojede v takovéhle rychlosti minimálně stejně dobře - jako ten nejslabší nafťák...
  • Luxor
    2 Kocour: no že by ho spráskal ten nejslabší nafťák fauvé t. bych měl možná pochybnosti :-) jak Tě to napadlo? tenhle typ aut má moc velkej aerodynamickej odpor a při vysokých rychlostech na dálnici se tomu už moc nechce... vím a mám zažitý že třeba X5 s 3.0 Tdi což je super motor ale v týhle těžký krabici to eeextra nejede oproti 16VT...
  • Brano20VT
    kocour ale tá hmotnost
  • Luxor
    jj v coupé je fajn povoz... vždycky když jsem ho už chtěl nechat sešrotovat (obrazně :-)) a nakonec se dalo do kupy a já se zas pořádně svezl, jsem byl rád že ho mám :-))) I když se nemůže co do jízdních vlastností srovnávat s moderními sportovními vozy a ani s některými cestovními atd. tak je na něm něco zvláštního... něco hodně surového... :-) coupé mi připomíná škodu 120 v trošku sportovnějším hávu a to se mi líbí :-)))

  • Andel_Jirka
    Bene, větší poklonu jsi už našemu 2.0 20V /113kW vyseknout nemohl...Díky.
  • Luis
    napsal jsi to naprosto správně, ja si včera udělal taky skvelou projízdku a kdyz mi celou dobu tuareg zavazel tak jsem ho vyblikal a adios amigo... ale není to jen o predjetí, je to o zvuku motoru, o síle zrychlení a pritom nemam ani turbo, jen petivál... byl to skvely pocit... coupe forever :-)

    ps: bene 20V umí jet i 235 :-D
  • Brano20VT
    suhlasím Bene , to zážívám pri každej jazde s coupe a preto to auto vlastním , kto v tom nejel tak to nikdy nepochopí...COUPE FOREVER !
  • HARIBO
    Me taky dnesak potesilo! Vracel jsem se rano z Berouna mezi 7 az 8 hodinou rano, dalnice byla skoro prazna, tak jsem si zazavodili s BMW 120i asi, ktere jelo celou dobu v levem pruhu,.. 190 za 4 za 5 arios,...:)
  • Mila84
    Souhlasim, když všechno funguje tak jak ma je to skvělý auto.
  • BigBen3
    Ještě nedávno jsem začal tohle auto nenávidět, štval mě tuhý podvozek,spotřeba atd....Včera po práci jsem měl děsný choutky se projet a trochu se vyblbnout. Vyjel jsem před půlnoci na okraj Prahy a užíval si klidnou jízdu, jakmile začla D1 a ten úsek s novým kobercem, přesvědčil jsem se,že 20V umí jet i 220km/h a ve 180 slušně zrychlit na předjetí. Ty auta,co nás serou,zůstaly kdesi nevim kde. Někde 50 km směr Brno jsem odbočil a jel se podívat na místo, kam jsem jako malej kluk jezdil s rodičema na dovolenou. A i když jsem se při hledání dálnice třikrát ztratil,bylo mi zle,měl jsem hlad,opravdu jsem si to užil a znovu jsem si uvědomil,že pomineme li cenově nedostupná auta, je tohle vozítko auto s největším charizma a uměním udělat lidem radost z jízdy. S přítelkyní se o dojmy nedělím,pač jí to nezajímá,ale většina z vás to pochopí.....