-
17:59:21 7.8.2010
Koukám, že bývalý Kejlise 20vt je v Performance testu v TM, moc hezký údaje se tam píšou:)12,88 na 401m je supr.
-
21:01:01 4.8.2010
Kejlis díky
Ice tak tak zadek moc vydařený není..coč je škoda
-
20:48:41 4.8.2010
-
20:48:28 4.8.2010
mi na té alfě vadí ten zadek a kdyby ty světla byly otevřené jak to mají ted 159 tak by to taky bylo lepší.
-
20:44:06 4.8.2010
důležitá je poslední věta a informace že test fiat vyhrál :)
-
20:28:54 4.8.2010
nehodíš to někde na net? kde by se to dalo stáhnout ve větším rozlišení?
-
19:58:27 4.8.2010
str 2.
-
19:57:26 4.8.2010
str.1
-
19:56:09 4.8.2010
Auto tip 2/1998 "jen pro náročné"
-
22:37:32 14.5.2010
Tak sem si to přečetl a jsem mile překvapen.Myslel jsem ,že to bude horší , když mame ty Fiaty:-))
-
23:02:59 13.5.2010
thx !
-
22:14:02 13.5.2010
Super!;)
-
20:31:45 13.5.2010
Turbo> dikes!
-
19:03:49 13.5.2010
-
22:46:16 12.5.2010
květen 2010 - 3
-
22:09:48 12.5.2010
hele ten automotospecial je jaký číslo?Díky
-
18:03:27 12.5.2010
tak ber to že je to motor technologicky postavený na bázi toho s čím začínaly ferrari závodit a to je už chvilka
-
17:12:56 12.5.2010
Myslim,že časem budou všechny motorizace cenově nahoře. 20VT samozřejmě nejvýše, ale dřív jak za 10 let to asi nebude. Opisuju z članku-JEDNOU BUDE CENĚNYM YOUNGTIMEREM.
Jinak doporučujou 1,8 a 20VT. Naopak píšou nebrat 2,0 16V(102kw) z důvodu: puvodní atmosferický 4valec poskytuje díky dvojici vyvažovacích hřídelí nesmirně hladky chod bez ohledu na otáčky,v nichž se právě nachází. Bohužel jeho mechanika je poměrně choulostiva a situaci zhoršuje laxní přístup uživatelu k pravidelne udržbě
-
16:48:06 12.5.2010
večer to zkusím.mějte trpělivost.je to psáno dost podrobně a více méně samá chvála :)
-
16:47:59 12.5.2010
tak na cenu integraly se urcite nevysplha to chapu. Ale cenu pujde nahoru. Skoda ze EU povolila dovazeni starych aut do CR. Kdyby se tak nestalo coupe by bylo velka vzacnast. Pamatuju dobu kdy po Brne jezdilo jen par coupe a lidi fakt koukali a dnes? Skoro tuctovka :(
-
16:27:54 12.5.2010
DooM 20VTLE: to asi jo ale na cenu integrály se to nikdy nedostane..
tohle je super auto hezké přidává tomu že ho udělali u pininfariny ale tu minulost která píše dějiny motorsportu to nikdy mít nebude.
bohužel.
-
16:23:52 12.5.2010
Verim ze limity, nebo i 20vt pujdou v budoucnu s cenou nahoru. Dnes je jich relativne dostatek, ale az nebudou cena poroste! Stejne tak jako ted stoji nehorazny penize Integrala!
-
16:08:55 12.5.2010
dnes jsem si časak koupil,super. Pro všechny majitele,dobra zprava,kterou tam uvadějí, že jednou to auto bude stoupat na ceně a bude žadané,takže neprodavat.
-
15:57:22 12.5.2010
bych chtěl vidět opravdu dobrou integru za ty prachy co píšou..
sehnat kvalitní kus je totiž mega oříšek
a platí se za to dost...
ale dobrá investice do budoucna.
bohužel to auto oproti kupé jde cenově spíš nahoru...
bavím se o top kusech
-
15:37:47 12.5.2010
turbo: Taky se pridam
j.porsch@seznam.cz Diky
-
15:19:26 12.5.2010
pro mě je stejně vítěz coupééé
-
14:49:49 12.5.2010
4
-
14:48:31 12.5.2010
3
-
14:47:50 12.5.2010
2
-
14:44:32 12.5.2010
Článek v Autocars
Bylo by dobrý, kdyby tady šlo ukládat a stahovat soubory.
-
10:35:54 12.5.2010
turbo: Taky se pridam
Doomcunek@seznam.cz Diky
-
10:33:24 12.5.2010
Nebo sem prosím hoď link na nějakej větší obrázek tohle se nedá přečíst :)))
-
00:35:29 12.5.2010
turbo:prosím tě můžeš mi to naskenovat všechno a poslat na
marszy@centrum.cz já ten časopis u nás nemůžu sehnat .Moc dík.
-
15:58:34 11.5.2010
1
-
17:53:20 9.5.2010
v Auto moto speciálu vyšly čtyři stránky o coupe.
-
22:16:47 4.2.2010
-
20:24:03 4.2.2010
Nojo, to je těžký, když "nejlepší auto světa je oktávka f dyzlu a f metle pyčo" samozřejmě je taky nejkrásnější, nejúspornější, nejprostornější a hlavně nejrychlejší. A jak se říká, kdo nic neudělá, nic nezkazí, tím myslím dizajnéry koncernu, kteří mají už asi 20let prázdniny... .
-
16:01:22 4.2.2010
Elkare dej sem presne link na ty commenty..dik
-
15:00:18 4.2.2010
dnes na iDnes. Ještě že nemám registraci bych jim skoro neco napsal, ale tyhle diskuze i tak jsou dost... beznadejny.
-
20:40:27 31.1.2010
kurna rad bych si neco precet ale stahnout to nejde nemam zaplaceno a najit volnej frie slot takrka nemozny a z obrazku to precist nejde.
-
20:22:58 30.1.2010
nelíábí se mi jak se posmívají 16VT :-(
-
09:55:59 30.1.2010
časopis ojetiny
-
16:12:58 21.1.2010
:-)) "v rámci předpisů" nemam u Coupé žádné problémy s přilnavostí :-)))
-
11:39:26 21.1.2010
o tom podvozku nové TT jsem viděl to samý asi.
Jinak v létě když dobře zahřejmu pneu tak drží na můj vkus velmi, to dřív vypadnu ze sedačky, než mi to zahvízdá. Na podzim s horšími teplotami je to jiný. Jinak v zatáčkách když vidím že jedu moc tak prostě pustím plyn a snažím se to nějak vést ideální stoupou (vrámci předpisů), hlavně bez toho abych v zatáčce začal brzdit, to je pak hodně špatný.
-
09:22:50 20.1.2010
Nevim, jak nova TT, ale u staré TT borec letěl rychle do zatáčky, lekl se a ubral. V ten okamžik jel bokem a vyjel dovnitř zatáčky. Znám zatáčky, které jsou hodně rozryté uvnitř. Je to klasický problém předokolek. Radí se - v zatáčce neubírat, řídit, řídit ...
-
00:22:30 20.1.2010
u coupe strašně záleží na gumách,některý držej a vedou a některý ne. Samozřejmě na stavu ramen,čepů a tlumičů. Nedávno jsem zahlídnul test nového TT u kterého jasně vyplynulo že na naše silnice je ten podvozek moc tvrdej a svým způsobem nebezpečnej protože odskakuje.
-
22:37:10 19.1.2010
Pro coupé je v některých situacích silnice po výjezdu ze zatáčky úzká (resp. pruh) a jistí to protisměr a to stačí třeba esíčko v 80ti...
-
21:09:27 19.1.2010
No ale ten stejný "problém" jako Coupé 20VT má všemi zbožňovaný Focus RS. Je stejně těžkej na čumák, ale je to vyřešené tak, aby to tolik nevadilo. Nicméně díky Viscodrive kupodivu nepociťuju nějakou extrémní nedotáčivost. Znám spoustu litrových prdítek, které jsou mnohem, mnohem nedotáčivější, i když mají teoreticky příznivé rozložení hmotnosti. Nemluvě o jakémkoli větším autě s dieslem... .
-
06:47:39 19.1.2010
je těžký porovnávat generačně rozdílná auta...spíše je potěšující když Coupé dokáže držet s těmito auty krok a nebo je i někdy překonávat.Pořád se bavím tím,že říkám - Fiat postavil Coupé a po několika letech našel ve skladu motor 20vt který tam prostě narval a vůbec se netrápil s idealním rozložením hmotností atd,jen at je sranda :-))
-
18:50:31 16.1.2010
na sprintu nude třeba Coupé lepší, ale o trati bych rdši vůbec nemluvil
-
15:21:58 16.1.2010
tak jaký že ty auta nejsou stejný, ale prostě by mě zajímalo porovnání na sprintu nebo dráze.
-
23:54:15 15.1.2010
Upozorňuju, že jsem myslel Clio Sport Cup, ne V6. 2.0 atmo s 203 koníky
-
23:18:40 15.1.2010
že se s Cliem Sport nedá zatáčet? já mám naopak pocit, že je to jedno z nejzábavnějších hot-hatchů, teda alespoň minmálně poslední 2 generace
-
22:44:09 15.1.2010
Ten focus RS se fakt povedl-hlavně ten 5-ti válec je jako třešnička na dortu.Ale kdyby stálo vedle sebe Červené LE od novoty a fofo RS beru COUPE.
Ale RS by coupátku natrhl prdel jak nic.I upravenému.2,5l JE 2,5l
-
17:44:25 15.1.2010
Rossi:
Ale Clio sport není dělané na to, aby se s ním zatáčelo, někde jsem viděl že se s ním nemohli otočit najednou na letištní dráze.
-
13:13:32 15.1.2010
No, pro mě je nej hot hatch Clio Sport Cup, jednak má atmorféru, což je lahůdka oproti turbu a navíc naprosto vynikající podvozek. Kluci z britské redakce Autocaru porovnávali jen tak ze srandy FRS nový s novým Cliem Sport Cup na Brands Hatch, Clio neustále viselo FRS na kufru. Oba pisálci jsou vynikající jezdci učastnící se úspěšně i závodů jako 24h le mans. Loni skončili s astonem na bedně. Píšu to proto, aby bylo zřejmé, že nešlo o různě zkušené řidiče. Myslím si, že je okolo RS zbytečně velký humbuk... .
-
13:00:11 15.1.2010
jj ale novej ford focus RS už je jiný kafčo :o)
-
12:50:29 15.1.2010
čili? Čili je Coupé stále výkonově vynikající, ne? FRS je 2,5 litr, Seat má brutální turbodíru a GOLF R32 je díky V6 hrozně těžký na předek, je tupý. Ta 1.6 160KW není taky nic zvláštního, s Coupé jde taky dostat 500koní, ale co potom životnost, co plynulé ovládání díky turbodouře jak macocha. Na konci 70 let měly taky přeplňované formule z 1500ccm 1500koní... . Myslel jsi to tak?
-
12:44:24 15.1.2010
Všecko to jsou motory s výkonem kolem 200-235 koní... čili..
-
12:43:18 15.1.2010
no ... mě dneska dostává když třeba motor 1.6 má v sérii 160 kW .. ale tak pokrok nezastavíš. Chtěl bych vidět 20VT v konkurenci s For Focus RS, VW Golf R32 a Seat Cupra.
-
20:52:27 13.1.2010
Děkujeme:-)
-
20:25:37 13.1.2010
20VT porad patri mezi nejrychlejsi predokolky a diky sve hmotnosti dokaze drzet krok i s mnohem silnejsimi konkurenty.
-
20:20:18 13.1.2010
-
20:19:56 13.1.2010
-
20:17:47 13.1.2010
-
20:15:44 13.1.2010
pracuju na tom. Jen pro úplnost ještě poslední stránka a vy si klidně ty vaše žádosti vymažte. Jen pro přehlednost.
-
19:33:49 13.1.2010
taky taky diky
-
14:24:41 13.1.2010
Vsetci chceme :)
-
13:00:55 13.1.2010
na mail, sorry
-
13:00:32 13.1.2010
pošli mi ten sken na pail prosím,dík
-
12:50:41 13.1.2010
a článek :
-
12:43:36 13.1.2010
Dělal jsem zimní úklid a na něco jsem narazil. Svět motorů z roku 2000.
-
13:25:07 10.11.2008
hlavně má mou nádhernou barvu :-)
-
21:12:55 7.11.2008
Yes....Vím, proč to mám....
-
09:07:54 6.11.2008
Slova, která potěší :-)
-
22:45:26 5.11.2008
je v tom i pár chybiček,ale je to velmi hezky napsané a bez zaujetí to konečně někdo popsal tak jak to je!
-
21:33:40 5.11.2008
taky se mi nelíbí ten vtipnej tvar...:D
-
19:34:37 5.11.2008
Svata pravda a platí to s vyjímkamy i dnes.
-
17:19:16 5.11.2008
sama chvala :) az na ten vtipny tvar ci ako to nazval...
-
16:05:36 5.11.2008
Koupil jsem si knížečku do kapsy s názvem "Rychlá auta". A jak jí tak procházim, najednou vidím článek o Fiatu Coupé!!! Koukněte sami co se tam o něm píše:): <a href="
http://fiatcoupe.own.cz/skenovat.jpg">obrázek</a>