moje coupé

• Max
    2 Zarez, co je to za znacku tech alu kol a jak jsou velike? diky.
  • BigBen3
    Klouček: Tohle přesně se mi stalo na tom mym motoru,jak jsem ti prodal
  • Zarez
    zatim moc uprav neplanuju, preci jen stale studuju a nejsou penize. Pres leto zas musim neco vydelat. Ale pristi rok koncim skolu a pujdu makat takze finance uz budou ... coupe se bude mit jak v bavlnce :)
  • Luis
    barva pěkná, motorizace skvělá a spráskání toho nacisty velká pochvala:-) ty kola se mi nelíbí ale tak to se dá vyměnit, souhlasím s přidáním LE kitu. bude to mít hned něco navíc :-)

přeju hodně spokojených kilometrů a spráskaných hlupáků co si to chtějí rozdat a neví s kým mají tu čest :-)
  • Vojta
    No mi to dělá už snad skoro od koupi to, že na studeno ráno když startuju a pustím klíček, tak to ještě dál samo zachrastí jednou škaredě..za tepla to nikdy neudělá. Doufám že to je startér, ale ten se mi zrovna taky nechce měnit. Sám to nedám a na servis teď nemám prachy.
  • ROSSI 20VT Plus
    Patriku, jak poznám, že se závada blíží? Většinou jdou z ložisek dost nemilé pazvuky, tedy čekat na ně a na první náznaky opotřebení klíňáku, nebo měnit preventivně co, dejme tomu, 20tkm? Díky.
  • Innocento
    Když jsem měl 16VT, tak se mi ten klíňák začal takhle třepit. Rány jako kráva a byl jsem rád, že se to nenamotalo dál. 20VT jsem kupoval s přesně touhle závadou, naštěstí nebyl motor potkanej, a tak šlo o celkem výhodnou koupi.
  • Carlos 20vt
    Tak to si zkontroluju diky za radu.
  • Carlos 20vt
    Jinak kola se mi líbí fiat je dával na 1,8 na poslední last edition.
  • Carlos 20vt
    Kdo ti dělá rozvody? To není jen tak vyměnit jenom řemen.Musí vyměnit kladky,ložiska.Řemen je naddimenzovaný ten to dycky vydrži,ale ty ložiska odcházeji včas a potom zahnriemen schaden.
  • Zarez
    kola jsou 16 pneu 205/55 r16. Auto je ted u mechanika na vyme svicek, oleje a rozvod. remene. S tim filtrem dik za radu zavolam tam at tam daji vetsi
  • BigBen3