Tak na pošesté se mi to už podařilo nastavit přesně :-) Jen mě tak napadli 2 věci, na které bych rád znal odpověď :-)
Když jsem z turba odpojil hadičku, tak hadičku jsem v poho zaslepil, aaale musí být dobře zaslepen i ten otvor na turbu po hadičce? Protože jsem to zaslepil páskou a na turbu se podle mě hned rozteče :-D A druhá: Předtím, když jsem jel se zařazenou rychlostí úplně bez plynu. tak mi budík tlaku turba ukazoval -0,7b ..teď po te úpravě se zasekne úplně nakonci nějak na -1 b. Tím pádem se zesílilo vákuum. To je OK?
ladí neladí
-
00:43:15 5.11.2008
-
17:30:45 4.11.2008Miki20VT : Zkouším tu tvou úpravu turba, ale ani zaboha se mi nedaří to nastavit. Problém je v tom, že nevím na kterou stranu přesně točit. Na te tyčce nejde vidět, že by se vystrkovala točením nebo zkracovala :-D A turbo mi pořád chce tlačit ke dvou barům. Potřebuju ubrat. Když si lehnu na záda zepředu pod motor, chytnu pravou rukou ten šroub. Tak točit doleva, jakobych povoloval žárovku, nebo doprava? ;-)
-
11:56:20 19.10.2008jo nechal bych si líbit GT28R...no počkám na ježíška :D
-
10:51:15 19.10.2008hlavně si k tomu poridte poradnej boostcontroller at nedopadnete jak Bravo.......
-
00:58:01 19.10.2008Klouček ti určite sežene jaké si vybereš http://cufaro-racing.com/catalog/index.php?cPath=2 1 nebo KIT http://cufaro-racing.com/catalog/index.php?cPath=2 3_183_185
-
22:46:00 18.10.2008No myslel jsem toho z kitu od kloučka a toho GT2871R z toho šíleného videa :-P
-
20:06:55 18.10.20082860 má velký průměr kompresorového kola 60mm a to druhý má 71
-
18:22:25 18.10.2008Asi myslíš GT2871R a GT2860R... Rozdíl v potenciálu. V prvním případě snad až 460koní, v druhém případě asi 310koní.
http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/produ cts/turbochargers.html -
18:05:35 18.10.2008a trošku podrobněji pls: Jaký je rozdíl mezi tím GT2871R a GT28R ??
-
23:52:35 17.10.2008ani tak na tlak jako spíš na EGT to půjde do kopru brzy
-
23:44:49 16.10.2008kua jak to z těch starých herek dostanou :-D
-
23:11:34 16.10.2008Hm hm 2tis.km kurde to je hodně.Tak to dojezdim a zas kupim neu motor.To testnu kolik to vydrzi a napisu potom.Ja bych to tipoval asi na to kopfdichtung schaden..Na kolik je zhruba bezpečne nechat tlak aby něco neodeslo?Ale zase aby to jelo.Pod 1,5 bar nejdu to us neni sranda..
-
22:35:11 16.10.2008Jak dlouho muzu jezdit s 16vt kdys mam odpojeny wg? Co mi odejde jako prvni?Jede to jako svině tak se mi to us nechce zapojovat.Tlači to hodně moc mam budik do 2bar a zda se ,že ho rozerve.A motor je neu po GO.
-
22:26:04 16.10.2008http://www.youtube.com/user/TETEUSMWT
vubec mu to nejede ale:-)) kukněte na vsechny jeho videa. -
22:19:06 16.10.2008Mrkněte na to to je hardcore )))
-
22:18:46 16.10.2008
-
18:39:08 16.10.2008Tak to je ovšem masakr no....To zrychlení má hardcore. Teď budu akorát tak dojebaný, jak pojedu zase ve svém :-D
-
12:52:12 16.10.2008To mu tak pekne hvizda turbo vis :)
-
12:01:22 16.10.2008za prvé mu to zajímavě hvízdá... za druhé ten kluk je asi blázen kdyz jede nepřipoutanej, ale ta rychlost je šílená:-)
-
11:29:40 16.10.2008
-
11:09:23 15.10.2008krosmen asi
-
07:10:20 15.10.2008Tak ty walbra pumpy na tom eshopu mají vyprodané na 5 týdnů. Ještě nějaká možnost, kde by se dala sehnat rychleji?
-
23:30:52 14.10.2008No jasny to bysme se museli dyztak domluvit ... ale v poho sem se bal ze jsi od nekud z moravy jako vsichni tady :) ja jsem z CB ale studuju v praze tak az nekdy pojedu do phy kupickem tak se muzem domluvit :)
-
22:36:45 14.10.2008je vyzkoušeno že s původním turbem tomu autu neublížíš,pokud teda není už něco načnutýho. Jinak samozřejmě úprava softu je důležitá a vynikající varianta jak s výkonem nahoru. Jsem z Neratovic,klidně se stav ale předem nic neslibuju protože mám moooc práce. Ale klidně poradim co vim
-
22:34:55 14.10.2008Patriku,měl bys ten chip na coupe 2.0 16V měl bych nemalý zájem :)
-
22:20:05 14.10.2008A jeste jeden dotaz - neni po pridani tlaku na turbu treba neco udelat s řj ?
-
21:30:43 14.10.2008Marcel8V: kde bydlis ?? mam 20VT a taky planuju nejaky ladeni ale sam se na to necejtim ... radsi bych zajel a udelali bysme to spolu kdybys nebyl proti ...
-
13:29:24 14.10.2008To ti neporadím, radši jo.
-
12:58:45 14.10.2008Dík moc. A ten typ verze asi ten univerzální koš že?
-
12:10:42 14.10.2008http://www.techdoc.cz/?p=productsMore&iProduct =26 nebo pak zahraniční weby
-
11:59:55 14.10.2008Lidi. Máte pls link na nějaký eshop, kde by měli tu Walbro pumpu ?
-
13:59:03 5.10.2008Na tu tyčku od WG se dostaneš zespodu auta.
-
13:36:32 5.10.2008Ta úprava s tím manuálním nastavením tlaku na turbu, jak je to níže na těch 2obr. se dá udělat v poho, ikdyž je to turbo nahozené? Sundat kryt turba a pak se tam prackama dostanu? Nebo ?? :-)
-
21:07:35 4.10.2008Ja bych ladil ale tet mam momentalně bankrot a sem rad že nejsem mezy tou kopou lidiček co prodávaj fakt vam zvydim. Tet bych měl garaž se zdvyží ale nejsou prachy,tak tam jen tak stojí chudinka.
-
10:30:24 2.10.2008Aha, dik:)
-
10:29:11 2.10.2008jen to šťouchne při nástupu,pak nám to spadne na 1,5
-
09:51:45 2.10.2008Marcel: pREJ S KEJLISEN TLACITE 2 BARY??Je to pravda?
-
09:50:12 2.10.2008vojto.. ako ti to mam vysvetlit, najlepsie bude ak ta prevezem.. tak ako dooma a to mi tlacilo v tej dobe iba 1,1 a kazdy ti povie, ze rozdiel je pocitovo zhruba 30% oproti serii..
-
20:23:32 1.10.2008taky jsme s Mildou ladili jako pijani, teda ladiči :-)
-
19:45:26 1.10.2008Milanovi to ide ako hovado raz z neznalosti som išiel proti nemu a ked dal 3ku tak som mal pocit že ja som zastavil :-)
-
19:38:19 1.10.2008:-) Věřím. To video je jen pro ilustraci.
-
15:55:09 1.10.2008cha cha,líp upravenýho? Vždyť je to vořezávátko, svez se s Milanem20VT 150-250 za chvíli
-
15:16:15 1.10.20082 Vojta : Tady je docela pěkný video "trochu" líp upravenýho 20VT z letmého startu
-
11:37:13 1.10.2008coupe20VT je z výroby asi úmyslně zatípnuté turbem. Nejede to dole, nejede to nahoře a přezto to jakš takš docela jede. Když se tomu špetičku pomůže tak je to hned o něčem jiném. Když se tomu pomůže víc,je to pak úúúplně něco jiného. Tenkrát s tím nissanem to nebylo o tom či tamtom, bylo o tom že ani nesrovnal rychlost - v žádném režimu - trvale jsem mu odjížděl ať jsem v bramboračce zamíchal 123 i 4. prostě mu to hovno jelo! Když se podíváte na výsledky ze sprintů tak ty nissany nejsou žádný světlo nikdy.
-
08:15:10 1.10.2008nechcete se vrátit k tématu?Takže nikdo nic nedělá?
-
20:50:26 30.9.2008Honza: Teď to zas vypadá, jakoby jim to teda Marcel nandal jen proto, že to byli všichni blbci, co neumí startovat :-D To do toho pořád ale rejpu co? :-P
-
20:20:46 30.9.200890% lidí co si pořídí auto jako 350Z, atd(viz Alešův příspěvek, jak dělal instruktora klubu sportovních aut), to má jen na masírku-takže blbý start atd..
navíc fokanej 2l, sice FWD může mít blbý starty,oproti RWD,ale blbec v RWD zůstane viset na startu a ztrátu již nedožene,ledaže by měl o moc koní víc.... -
20:10:05 30.9.2008Miky: Tak a teď mi teda něco není jasné ;-)
Když teda nejde upravit o moc zrychlení z 0-100 taaaak jaktooo, že v tom videu od Marcela to tam Nissanu 350Z coupátkem nandává hnedka ze startu hustě a 350Z má v serii 0-100 za 5.7 ??? :-)
A dále jsem např. našel toto video :
Tak buď to teda nějak jít musí a nebo je to všechno nějak moc záhadné :-D -
15:34:51 30.9.2008podotýkám že to byla serie,můj šmoula kterýho Kejlis hodil přez boudu a pak vznikl žlutý sršeň s motorem ze šmouly :-)
-
15:17:26 30.9.20082miky dik za nazornou ukazku s perfektním popiskem hned o wíkendu to skusím a napíšu první dojem....dík
-
14:37:36 30.9.2008marceli krásné video, taky chci takhle jednou jezdit :-D
-
13:39:48 30.9.2008no stovka za 4s je nonsens coupe pri vysom tlaku prehrabe az do stofky a stale to je podla stopiek +- 6s... dolezitejsi udaj ale je, ze z letmeho startu to je nieco ine ked ides vedla niekho 50 a nalozis mu tak to zrychlenie je o poznanie lepsie- moj osobny nazor je, ze so zdvihnutym tlakom a seriovym softom zajazdi 20Vt 400m za 14s
vojto ked sa niekedy stretneme tak ta prevezem a je to! :-) -
13:12:38 30.9.2008Nebaví vysvětlovat... To je jednoduché. Tak to napište jednou pro vždy do "rady a návody" nebo založte rubriku Tuning a je to ne? Mě to třeba dost zajímá po stránce technických údajů, nějaké ty čísla :-) Takové údaje jako "jede to o moc lépe" jsou hodně relativní a neříká to nic ;-) Já si např. pod pojmem "jede to o dost lépe" můžu představit, že to dá 100ku za 4s a přitom jsem vedle jak ta jedle.
-
12:49:05 30.9.2008Tomik se tam špetku seknul a z nisana udělal bawo,ale byli jsme první a o to šlo. Pak jsem měsíc všem vysvětloval jak je možné že jsem pořezal 350Z když má hafo koní víc než 20VT. Podotýkám byl tenkrát seriový soft!
-
12:46:37 30.9.2008mě už konkrétně nebaví pořád někomu něco vnucovat a vysvětlovat, nalaď na vg 1,3 a budeš happy - stačí? Já s 1,3 v Mimoni se závažím (Sprayerem) jezdil takhle:
-
12:03:33 30.9.2008no je to velmi jednoduche... mas stale vysoky tlak, nemas to obmedzene a ked raz zazijes to zrychlenie na jednotke a dvojke tak potom pochopis:-)))oproti serii je to milion a jedno.... sice neviem aky tlak znese seriovy soft, ale nad 1,4 mi svitia vstreky, ale vsetko bez problemov.... nechcem nikoho nahovarat, ze to vydrzi alebo tak, ale ako som pisal moje turbo ide bez wg uz 30t km a no problem a ze su to sakra tazke kilometre.-)
-
10:18:53 30.9.2008A celkově to ovlivní co? 100ku budeš mít o sekundu dřív, nebo to jen upraví plynulost rozjezdu, co na to motor a spotřeba? Trocha víc info pls :-)
-
10:06:50 30.9.2008aha tak na tom spodnom obrazku to neni vidno... no odpoj hadicku niecim to zaslep a na tiahle mechanicky podla budiku nastav 1,3b a pojde to vyborne s tym, ze jednotka a dvojka nebude obmedzena na 0,6b ale pojde cez 1b sice nezazijes kopanec ale postupny plynuly narast vykonu - pri 3500 uz musis tlacit max tlak az po zhruba 5t daco.. potom to uz bohuzial klesa:-(
myslim, ze to zato stoji:-)))
spravne marceli? -
10:03:38 30.9.2008.
-
10:03:04 30.9.2008tom turbo vydrzi ja tlacim 1,4 - 1,45 a mam to ako pisal marcel.. je to paradne zvezenie.. turbo ma po repase uz skoro 30t km a bez problemov.. len bacha na chudobnu zmes a tu je navod
-
09:33:12 30.9.2008omlouvám se všem co mi psali na italofila a já jim neodepsal, mám dementní program na stahování pošty a od 15.9 nestahuje - napravím
-
22:52:14 29.9.2008jasan, ten naprosto normálně používám
-
15:45:42 29.9.2008já ladil v zimě:)a o5 se snad bude něco dít v zimě...,alespoň jsem dal letos nový destičky a zadní kotouče.Když do zimy ,nebo přes zimu bude hotový to co zatím omezuje výkon a jeho přenos na silnici tak to pak bude výkonově velmi zajímavé (drobnej výčet věcí co jsou asi KO z důvodu stáří,nebo moc výkonu -palivová pumpa,spojka,možná poloosy,o vejfuku se ani zmiňovat nebudu,řj-která už neví co se děje,předtím alespoň tušila).Pozitivum je to,že jsem hodil na váhu kola a 13kg není zas tak špatná váha,čekal jsme 15 a víc.)
-
14:33:01 29.9.2008Kdyz uz jsme u toho ladeni dneska dorazila z italie moje lamela...
-
09:55:19 29.9.2008To ABARTH - jsem na vás zvědav,o 16VT si myslím svoje a není to nic dobrého,snad jen že proti mě ušetříš při servisu jednu svíčku :-) ale držím palce!
-
07:53:32 29.9.2008Klouček.A u 1,8 čipem na kolik koní(případně cena úpravy)? Dík.
-
07:34:32 29.9.2008To all: shanim walbro, nemate nekdo?
-
22:46:28 28.9.2008TOM zaslepit výstup z kompresoru a vstup do sací hadice, pak ty hadice zahoď ale ventil nech elektricky zapojený,jednotka by vyhodila chybu.
Vojta - my jdeme cestou málo peněz, protože je ani jeden nemáme. Kdyby bylo na zbyt 80 tak už by to tam bylo a lítalo by to při zemi. Plány nestačí,všechny stěžejní díly a elektronika stojí ranec -
22:13:59 28.9.2008Marceli: Něco by mě zajímalo. Jak ty pořád tuniš toho kejlise....proč mu to nenakopneš tak jak mají např na těch zahraničních stránkách, kde tuní coupátka. Že to jejich nej jezdí sprinty pod 12? To už by se s tim dalo i vyhrát ne? :-D
-
22:13:40 28.9.2008fajn ja to skusím pořešit a určitě se ozvu doufam tedy až se rozhodnu že se tady ještě potkame...jinak by mě ještě zajimalo když odpojim hadice k vg co s něma zaslepit????
-
22:06:04 28.9.2008na tvorbu čoudu smažením ve výfuku je třeba tak málo oleje, že úbytek je směšný, to neber jako poměřovadlo. Axiál 3000,- Kč exw dílna Nera
-
21:58:48 28.9.2008nevím jezdím celej tyden a nehulím je fakt že nakej ten olej z vyfuk.plynu citit jde ale žadnej markantni ubytek oleje nezaznamenavam takže to zatím neřeším....a kdyby už to bylo michačkou je stale v zaruce :))
-
21:55:25 28.9.2008Marcel- Kolik chces za to větši ložisko do turba?
-
21:54:54 28.9.2008co za něj?
-
21:54:05 28.9.2008TOMe: Ale ta tvá repas míchačka měla teď na poslet nějaký problémek ne? :-) Už je to ok?
-
21:52:42 28.9.2008tak ti dodám větší axiál, ty si ho vyměníš dokud je míchačka OK a pak už tomu můžeš sázet co libo
-
21:40:57 28.9.2008nesnižim tim životnost michačky?????celkem mi na tom zaleži aby vydržela co nejdele je to jedna s těch nakladnějšich oprav a michačku mam nově repasnutou takže to nechci skur.... :)) ale poradit si necham kdykoliv :D
-
21:29:12 28.9.2008zatím sem na puvodním vykonu těch 220koniku org.saní org.mychačka tb28 zvažuju že začnu chipem potom svody a vyfuk a vnitřnosti asi až nakonec...kolik za ostřejší vačku?myslim cena?
-
21:11:07 28.9.2008Marcel: taky zalezi jake ladeni mas na mysli. Tobe jde prevazne o sprinty, ale treba nekteri tady ladi coupe i na jine souteze. Treba David20VT tady na foru stavi vuz na okruhy. Sice vuz ma seriove koniky, ale treba na brneskem okruhu rozhodne ostudu nedela a ja doufam ze taky ne :))
-
21:03:59 28.9.2008Ja bych taky rad ladil, ale vzdy do toho vleze nejaka oprava a tak na nejake koniky navic nevyjdou penizky. Ale to je problem asi vetsiny lidi tady. Ja vylepsuju spis dily ktere me odchazeji... podvozek/brzdy/spojka atp. takze vuz je po teto strance na 100% pripraven, ale ty koniky jsou zatim v nedohlednu....
-
20:52:13 28.9.2008CELKEM SLUŠNY 156KONI UŽ PAR SNOBSKEJCH SEDANU PROŽENE :)( A KDYŽ UŽ NE TAK MOC TAK BUDE HEZKY ČMUCHAT ZA PRDELOU :O
-
20:50:21 28.9.2008kolik???? :-)
-
20:42:57 28.9.2008Na 2.0 16v se toho moc nahonit nedá, tak se chci pustit jen do optických úprav vzhledu vozu a interiéru.....
-
20:38:52 28.9.2008Já na jaře taky plánuju hodně to upravit :-)
-
20:36:37 28.9.2008čekám na jednu věcičku,pak jen šroubovat,jen si pod to nelehnu,mam prý přetržené vazy takže sotva chodím...budu potřebovat pomoc,jak to bude aktualní tak budu volat s.o.s ...
-
20:35:57 28.9.2008dobrý, už jsme 2 ale to je pořád málo, bude nás aspoň těch 7 statečnejch?
-
20:34:55 28.9.2008LADIT BYCH CHTEL ASPON NA HRANICI 300PS JENOMŽE SE POKAŽDY NAJDE NĚCO CO LADĚNÍ ODSUNE DO NEDOHLEDNA SNAD PŘIŠTI ROK :))
-
20:28:05 28.9.2008Já se přiznám - já jsem mlíkař :o( já hlavně potřebuju, aby mi to jezdilo....., protože žena má svoji Audinu už 2 týdny v servisu :o( Ale "ladiče" obdivuju a podporuju - když mi zrovna nějakej ten blbec ve vyladěný Hondě neudělá myšku v zatáčce a já nemám za sebou náklaďák - jako asi před měsícem.... Naštěstí všechno OK
-
20:11:33 28.9.2008už dlouho to tu sleduju a jako by nikdo nic neladil, to se z tohohle spolku stala tlupa mlíkařů?