ladí neladí

  • Vojta
    Tak na pošesté se mi to už podařilo nastavit přesně :-) Jen mě tak napadli 2 věci, na které bych rád znal odpověď :-)
    Když jsem z turba odpojil hadičku, tak hadičku jsem v poho zaslepil, aaale musí být dobře zaslepen i ten otvor na turbu po hadičce? Protože jsem to zaslepil páskou a na turbu se podle mě hned rozteče :-D A druhá: Předtím, když jsem jel se zařazenou rychlostí úplně bez plynu. tak mi budík tlaku turba ukazoval -0,7b ..teď po te úpravě se zasekne úplně nakonci nějak na -1 b. Tím pádem se zesílilo vákuum. To je OK?
  • Vojta
    Miki20VT : Zkouším tu tvou úpravu turba, ale ani zaboha se mi nedaří to nastavit. Problém je v tom, že nevím na kterou stranu přesně točit. Na te tyčce nejde vidět, že by se vystrkovala točením nebo zkracovala :-D A turbo mi pořád chce tlačit ke dvou barům. Potřebuju ubrat. Když si lehnu na záda zepředu pod motor, chytnu pravou rukou ten šroub. Tak točit doleva, jakobych povoloval žárovku, nebo doprava? ;-)
  • Koty
    jo nechal bych si líbit GT28R...no počkám na ježíška :D
  • nocarret
    hlavně si k tomu poridte poradnej boostcontroller at nedopadnete jak Bravo.......
  • Innocento
    Klouček ti určite sežene jaké si vybereš http://cufaro-racing.com/catalog/index.php?cPath=2 1 nebo KIT http://cufaro-racing.com/catalog/index.php?cPath=2 3_183_185
  • Vojta
    No myslel jsem toho z kitu od kloučka a toho GT2871R z toho šíleného videa :-P
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    2860 má velký průměr kompresorového kola 60mm a to druhý má 71
  • Innocento
    Asi myslíš GT2871R a GT2860R... Rozdíl v potenciálu. V prvním případě snad až 460koní, v druhém případě asi 310koní.

    http://www.turbobygarrett.com/turbobygarrett/produ cts/turbochargers.html
  • Vojta
    a trošku podrobněji pls: Jaký je rozdíl mezi tím GT2871R a GT28R ??
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    ani tak na tlak jako spíš na EGT to půjde do kopru brzy
  • Vojta
    kua jak to z těch starých herek dostanou :-D

  • Carlos 20vt
    Hm hm 2tis.km kurde to je hodně.Tak to dojezdim a zas kupim neu motor.To testnu kolik to vydrzi a napisu potom.Ja bych to tipoval asi na to kopfdichtung schaden..Na kolik je zhruba bezpečne nechat tlak aby něco neodeslo?Ale zase aby to jelo.Pod 1,5 bar nejdu to us neni sranda..
  • Carlos 20vt
    Jak dlouho muzu jezdit s 16vt kdys mam odpojeny wg? Co mi odejde jako prvni?Jede to jako svině tak se mi to us nechce zapojovat.Tlači to hodně moc mam budik do 2bar a zda se ,že ho rozerve.A motor je neu po GO.
  • Carlos 20vt
    http://www.youtube.com/user/TETEUSMWT
    vubec mu to nejede ale:-)) kukněte na vsechny jeho videa.
  • Carlos 20vt
    Mrkněte na to to je hardcore )))
  • Carlos 20vt

  • Vojta
    Tak to je ovšem masakr no....To zrychlení má hardcore. Teď budu akorát tak dojebaný, jak pojedu zase ve svém :-D
  • DooM 20VTLE
    To mu tak pekne hvizda turbo vis :)
  • Luis
    za prvé mu to zajímavě hvízdá... za druhé ten kluk je asi blázen kdyz jede nepřipoutanej, ale ta rychlost je šílená:-)
  • DooM 20VTLE

    ta gt2871r musi byt hrozna svina :) By me zajimalo kolik tak plni pri tech 7000 tj strasny jak mu to leti...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    krosmen asi
  • Vojta
    Tak ty walbra pumpy na tom eshopu mají vyprodané na 5 týdnů. Ještě nějaká možnost, kde by se dala sehnat rychleji?
  • Zarez
    No jasny to bysme se museli dyztak domluvit ... ale v poho sem se bal ze jsi od nekud z moravy jako vsichni tady :) ja jsem z CB ale studuju v praze tak az nekdy pojedu do phy kupickem tak se muzem domluvit :)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    je vyzkoušeno že s původním turbem tomu autu neublížíš,pokud teda není už něco načnutýho. Jinak samozřejmě úprava softu je důležitá a vynikající varianta jak s výkonem nahoru. Jsem z Neratovic,klidně se stav ale předem nic neslibuju protože mám moooc práce. Ale klidně poradim co vim
  • Bekr
    Patriku,měl bys ten chip na coupe 2.0 16V měl bych nemalý zájem :)
  • Zarez
    A jeste jeden dotaz - neni po pridani tlaku na turbu treba neco udelat s řj ?
  • Zarez
    Marcel8V: kde bydlis ?? mam 20VT a taky planuju nejaky ladeni ale sam se na to necejtim ... radsi bych zajel a udelali bysme to spolu kdybys nebyl proti ...
  • Innocento
    To ti neporadím, radši jo.
  • Vojta
    Dík moc. A ten typ verze asi ten univerzální koš že?
  • Innocento
    http://www.techdoc.cz/?p=productsMore&iProduct =26 nebo pak zahraniční weby
  • Vojta
    Lidi. Máte pls link na nějaký eshop, kde by měli tu Walbro pumpu ?
  • Innocento
    Na tu tyčku od WG se dostaneš zespodu auta.
  • Vojta
    Ta úprava s tím manuálním nastavením tlaku na turbu, jak je to níže na těch 2obr. se dá udělat v poho, ikdyž je to turbo nahozené? Sundat kryt turba a pak se tam prackama dostanu? Nebo ?? :-)
  • Jan Paukovic20VT
    Ja bych ladil ale tet mam momentalně bankrot a sem rad že nejsem mezy tou kopou lidiček co prodávaj fakt vam zvydim. Tet bych měl garaž se zdvyží ale nejsou prachy,tak tam jen tak stojí chudinka.
  • DAVE20VT
    Aha, dik:)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jen to šťouchne při nástupu,pak nám to spadne na 1,5
  • DAVE20VT
    Marcel: pREJ S KEJLISEN TLACITE 2 BARY??Je to pravda?
  • miky20VT
    vojto.. ako ti to mam vysvetlit, najlepsie bude ak ta prevezem.. tak ako dooma a to mi tlacilo v tej dobe iba 1,1 a kazdy ti povie, ze rozdiel je pocitovo zhruba 30% oproti serii..
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    taky jsme s Mildou ladili jako pijani, teda ladiči :-)
  • Brano20VT
    Milanovi to ide ako hovado raz z neznalosti som išiel proti nemu a ked dal 3ku tak som mal pocit že ja som zastavil :-)
  • Innocento
    :-) Věřím. To video je jen pro ilustraci.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    cha cha,líp upravenýho? Vždyť je to vořezávátko, svez se s Milanem20VT 150-250 za chvíli
  • Innocento
    2 Vojta : Tady je docela pěkný video "trochu" líp upravenýho 20VT z letmého startu

  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    coupe20VT je z výroby asi úmyslně zatípnuté turbem. Nejede to dole, nejede to nahoře a přezto to jakš takš docela jede. Když se tomu špetičku pomůže tak je to hned o něčem jiném. Když se tomu pomůže víc,je to pak úúúplně něco jiného. Tenkrát s tím nissanem to nebylo o tom či tamtom, bylo o tom že ani nesrovnal rychlost - v žádném režimu - trvale jsem mu odjížděl ať jsem v bramboračce zamíchal 123 i 4. prostě mu to hovno jelo! Když se podíváte na výsledky ze sprintů tak ty nissany nejsou žádný světlo nikdy.
  • Aladin
    nechcete se vrátit k tématu?Takže nikdo nic nedělá?
  • Vojta
    Honza: Teď to zas vypadá, jakoby jim to teda Marcel nandal jen proto, že to byli všichni blbci, co neumí startovat :-D To do toho pořád ale rejpu co? :-P
  • Honza
    90% lidí co si pořídí auto jako 350Z, atd(viz Alešův příspěvek, jak dělal instruktora klubu sportovních aut), to má jen na masírku-takže blbý start atd..

    navíc fokanej 2l, sice FWD může mít blbý starty,oproti RWD,ale blbec v RWD zůstane viset na startu a ztrátu již nedožene,ledaže by měl o moc koní víc....
  • Vojta
    Miky: Tak a teď mi teda něco není jasné ;-)
    Když teda nejde upravit o moc zrychlení z 0-100 taaaak jaktooo, že v tom videu od Marcela to tam Nissanu 350Z coupátkem nandává hnedka ze startu hustě a 350Z má v serii 0-100 za 5.7 ??? :-)
    A dále jsem např. našel toto video :


    Tak buď to teda nějak jít musí a nebo je to všechno nějak moc záhadné :-D
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    podotýkám že to byla serie,můj šmoula kterýho Kejlis hodil přez boudu a pak vznikl žlutý sršeň s motorem ze šmouly :-)
  • TOM
    2miky dik za nazornou ukazku s perfektním popiskem hned o wíkendu to skusím a napíšu první dojem....dík
  • Luis
    marceli krásné video, taky chci takhle jednou jezdit :-D
  • miky20VT
    no stovka za 4s je nonsens coupe pri vysom tlaku prehrabe az do stofky a stale to je podla stopiek +- 6s... dolezitejsi udaj ale je, ze z letmeho startu to je nieco ine ked ides vedla niekho 50 a nalozis mu tak to zrychlenie je o poznanie lepsie- moj osobny nazor je, ze so zdvihnutym tlakom a seriovym softom zajazdi 20Vt 400m za 14s
    vojto ked sa niekedy stretneme tak ta prevezem a je to! :-)
  • Vojta
    Nebaví vysvětlovat... To je jednoduché. Tak to napište jednou pro vždy do "rady a návody" nebo založte rubriku Tuning a je to ne? Mě to třeba dost zajímá po stránce technických údajů, nějaké ty čísla :-) Takové údaje jako "jede to o moc lépe" jsou hodně relativní a neříká to nic ;-) Já si např. pod pojmem "jede to o dost lépe" můžu představit, že to dá 100ku za 4s a přitom jsem vedle jak ta jedle.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Tomik se tam špetku seknul a z nisana udělal bawo,ale byli jsme první a o to šlo. Pak jsem měsíc všem vysvětloval jak je možné že jsem pořezal 350Z když má hafo koní víc než 20VT. Podotýkám byl tenkrát seriový soft!
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    mě už konkrétně nebaví pořád někomu něco vnucovat a vysvětlovat, nalaď na vg 1,3 a budeš happy - stačí? Já s 1,3 v Mimoni se závažím (Sprayerem) jezdil takhle:

    jasný?
  • miky20VT
    no je to velmi jednoduche... mas stale vysoky tlak, nemas to obmedzene a ked raz zazijes to zrychlenie na jednotke a dvojke tak potom pochopis:-)))oproti serii je to milion a jedno.... sice neviem aky tlak znese seriovy soft, ale nad 1,4 mi svitia vstreky, ale vsetko bez problemov.... nechcem nikoho nahovarat, ze to vydrzi alebo tak, ale ako som pisal moje turbo ide bez wg uz 30t km a no problem a ze su to sakra tazke kilometre.-)
  • Vojta
    A celkově to ovlivní co? 100ku budeš mít o sekundu dřív, nebo to jen upraví plynulost rozjezdu, co na to motor a spotřeba? Trocha víc info pls :-)
  • miky20VT
    aha tak na tom spodnom obrazku to neni vidno... no odpoj hadicku niecim to zaslep a na tiahle mechanicky podla budiku nastav 1,3b a pojde to vyborne s tym, ze jednotka a dvojka nebude obmedzena na 0,6b ale pojde cez 1b sice nezazijes kopanec ale postupny plynuly narast vykonu - pri 3500 uz musis tlacit max tlak az po zhruba 5t daco.. potom to uz bohuzial klesa:-(
    myslim, ze to zato stoji:-)))

    spravne marceli?
  • miky20VT
    .
  • miky20VT
    tom turbo vydrzi ja tlacim 1,4 - 1,45 a mam to ako pisal marcel.. je to paradne zvezenie.. turbo ma po repase uz skoro 30t km a bez problemov.. len bacha na chudobnu zmes a tu je navod
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    omlouvám se všem co mi psali na italofila a já jim neodepsal, mám dementní program na stahování pošty a od 15.9 nestahuje - napravím
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    jasan, ten naprosto normálně používám
  • Honza
    já ladil v zimě:)a o5 se snad bude něco dít v zimě...,alespoň jsem dal letos nový destičky a zadní kotouče.Když do zimy ,nebo přes zimu bude hotový to co zatím omezuje výkon a jeho přenos na silnici tak to pak bude výkonově velmi zajímavé (drobnej výčet věcí co jsou asi KO z důvodu stáří,nebo moc výkonu -palivová pumpa,spojka,možná poloosy,o vejfuku se ani zmiňovat nebudu,řj-která už neví co se děje,předtím alespoň tušila).Pozitivum je to,že jsem hodil na váhu kola a 13kg není zas tak špatná váha,čekal jsme 15 a víc.)
  • DooM 20VTLE
    Kdyz uz jsme u toho ladeni dneska dorazila z italie moje lamela...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    To ABARTH - jsem na vás zvědav,o 16VT si myslím svoje a není to nic dobrého,snad jen že proti mě ušetříš při servisu jednu svíčku :-) ale držím palce!
  • Edrig
    Klouček.A u 1,8 čipem na kolik koní(případně cena úpravy)? Dík.
  • HARIBO
    To all: shanim walbro, nemate nekdo?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    TOM zaslepit výstup z kompresoru a vstup do sací hadice, pak ty hadice zahoď ale ventil nech elektricky zapojený,jednotka by vyhodila chybu.

    Vojta - my jdeme cestou málo peněz, protože je ani jeden nemáme. Kdyby bylo na zbyt 80 tak už by to tam bylo a lítalo by to při zemi. Plány nestačí,všechny stěžejní díly a elektronika stojí ranec
  • Vojta
    Marceli: Něco by mě zajímalo. Jak ty pořád tuniš toho kejlise....proč mu to nenakopneš tak jak mají např na těch zahraničních stránkách, kde tuní coupátka. Že to jejich nej jezdí sprinty pod 12? To už by se s tim dalo i vyhrát ne? :-D
  • TOM
    fajn ja to skusím pořešit a určitě se ozvu doufam tedy až se rozhodnu že se tady ještě potkame...jinak by mě ještě zajimalo když odpojim hadice k vg co s něma zaslepit????
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    na tvorbu čoudu smažením ve výfuku je třeba tak málo oleje, že úbytek je směšný, to neber jako poměřovadlo. Axiál 3000,- Kč exw dílna Nera
  • TOM
    nevím jezdím celej tyden a nehulím je fakt že nakej ten olej z vyfuk.plynu citit jde ale žadnej markantni ubytek oleje nezaznamenavam takže to zatím neřeším....a kdyby už to bylo michačkou je stale v zaruce :))
  • Carlos 20vt
    Marcel- Kolik chces za to větši ložisko do turba?
  • TOM
    co za něj?
  • Vojta
    TOMe: Ale ta tvá repas míchačka měla teď na poslet nějaký problémek ne? :-) Už je to ok?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    tak ti dodám větší axiál, ty si ho vyměníš dokud je míchačka OK a pak už tomu můžeš sázet co libo
  • TOM
    nesnižim tim životnost michačky?????celkem mi na tom zaleži aby vydržela co nejdele je to jedna s těch nakladnějšich oprav a michačku mam nově repasnutou takže to nechci skur.... :)) ale poradit si necham kdykoliv :D
  • TOM
    zatím sem na puvodním vykonu těch 220koniku org.saní org.mychačka tb28 zvažuju že začnu chipem potom svody a vyfuk a vnitřnosti asi až nakonec...kolik za ostřejší vačku?myslim cena?
  • DooM 20VTLE
    Marcel: taky zalezi jake ladeni mas na mysli. Tobe jde prevazne o sprinty, ale treba nekteri tady ladi coupe i na jine souteze. Treba David20VT tady na foru stavi vuz na okruhy. Sice vuz ma seriove koniky, ale treba na brneskem okruhu rozhodne ostudu nedela a ja doufam ze taky ne :))
  • DooM 20VTLE
    Ja bych taky rad ladil, ale vzdy do toho vleze nejaka oprava a tak na nejake koniky navic nevyjdou penizky. Ale to je problem asi vetsiny lidi tady. Ja vylepsuju spis dily ktere me odchazeji... podvozek/brzdy/spojka atp. takze vuz je po teto strance na 100% pripraven, ale ty koniky jsou zatim v nedohlednu....
  • TOM
    CELKEM SLUŠNY 156KONI UŽ PAR SNOBSKEJCH SEDANU PROŽENE :)( A KDYŽ UŽ NE TAK MOC TAK BUDE HEZKY ČMUCHAT ZA PRDELOU :O
  • Rodriquez
    kolik???? :-)
  • Rodriquez
    Na 2.0 16v se toho moc nahonit nedá, tak se chci pustit jen do optických úprav vzhledu vozu a interiéru.....
  • Vojta
    Já na jaře taky plánuju hodně to upravit :-)
  • Aladin
    čekám na jednu věcičku,pak jen šroubovat,jen si pod to nelehnu,mam prý přetržené vazy takže sotva chodím...budu potřebovat pomoc,jak to bude aktualní tak budu volat s.o.s ...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    dobrý, už jsme 2 ale to je pořád málo, bude nás aspoň těch 7 statečnejch?
  • TOM
    LADIT BYCH CHTEL ASPON NA HRANICI 300PS JENOMŽE SE POKAŽDY NAJDE NĚCO CO LADĚNÍ ODSUNE DO NEDOHLEDNA SNAD PŘIŠTI ROK :))
  • Giallo 1,8
    Já se přiznám - já jsem mlíkař :o( já hlavně potřebuju, aby mi to jezdilo....., protože žena má svoji Audinu už 2 týdny v servisu :o( Ale "ladiče" obdivuju a podporuju - když mi zrovna nějakej ten blbec ve vyladěný Hondě neudělá myšku v zatáčce a já nemám za sebou náklaďák - jako asi před měsícem.... Naštěstí všechno OK
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    už dlouho to tu sleduju a jako by nikdo nic neladil, to se z tohohle spolku stala tlupa mlíkařů?