2,4

  • Ultima
    a prošpekované elektronikou z které se člověk za chvilku zblázní jinač ta přestavba na 2l to bude zajímavé věřim že to hezky pojede
  • Honza
    ramena jsou u stila OK, když volíš dobrou značku (Lemforder)

    problém abartha je selespeed, 1400kg a mizerný zpřevodování vzhledem k váze auta...

    proto taky mam 1.8 v přestavbě na 2L, kterej má stejný výkonový parametry jako 2.4, jen má lepší zpřevodování...
  • Ultima
    asi má ještě Jeep Patriot s tímto obsahem a spletl si to přehodil auta:D jinak ta 2.4 jak řikáš má 2446ccm jinač jsem nikdy nepochopil tento motor ve stilu bez turba honil jsem se sním fiatem hgt (1.8) a hodně jsem mu ujížděl jak v zatáčkách což je jasné to i kdyby měl turbo tak s 1.8 ujedu samozřejmě záleží co to je za řidiče tak i na rovince jsem se mu dost vzdaloval nic moc parametry akorád velká spotřeba a ten počitek ti to nedá maximálně hezkej zvuk a častá výměna ramen př
  • Honza
    vemu-li v ůvahu že 2.4rka má 2445ccm.. celej motor ze stila reálnej je...jak v NA tak přestavěnej v turbo verzi .. pár kousků už jezdí a ta 2.4 NA jede prej moc surově (seriový zachovalý 20VT má velkej problém..)

    On uvádí 2360ccm tak je někde háček.. s klikou ze stila při zachování seriovýho vrtání by to stále mělo 2387ccm tak je to buď podvrh, nebo on je podivnej počtář...což o něm nedělá pěknej obrázek, neumět pořádně počítat a stavět motory.. z čehopak potom asi počítal jakej má mít KP, atd...
  • Ultima
    to by tam musel nacpat motor ze stila 2.4 což je asi nereálné klikovku z 2.4 tam má
  • Honza
    na 2.4 uvádí velmi podivnej objem...

    to nedá ani kdyby do seriovýho 2l vrtání nacpal 2.4 kliku...
  • Ultima
    Šílená divočina ale ten pohled pod kapotu je nádhera http://www.mobile.de/cz/značka/fiat/model/coupe/vhc:car,pgn:22,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:fiat,mdl:coupe/pg:vipcar/163225044.html