Honza
potom daj vedieť ako to dopadlo na tej 1,8.
Vyhodil si variator?
strváček na kliky s ložiskama D60mm
-
21:46:39 28.6.2013
-
17:53:54 27.6.2013je tam "problém" s bodycomputerem...
musela by se z toho udělat softwarově alfa- a to jak řj tak i bodycomputer+spínačky a klíče... +otazka co na to výbava..tuto myšlenku v hlavě nosím dlouho, ale je velmi nepraktická a v zahraničí už pár podobných projektů bylo -stolo abarth na 20VT a dojelo to na bodycomputeru, pokud chceš zachovat všechny komfortní fce auta..
hitachi taky upravit lze.. verkcajk pro komunikaci s ním existuje, ale maj ho většinou lidi, který o motoru nevěděj nic... resp jejich software je k smíchu...
zatím jsem rozhodnut pro unichip.. -
17:47:30 27.6.2013Honzo a co to hitaši zahodit a pověsit na to Bošeho z alfy?
-
15:58:23 27.6.20131.8mu mumentálně na 2l předělávám...
nic na tom není (používáš seriový díly..), nejhorší bude rozchodit to debilní hitachi... jsou to noc strávenýnad katalogama ND a porovnávání čísel... -
23:11:55 26.6.2013s motorama se dá obstojně čachrovat, ale chce to o nich něco vědět!!!
zde můj 2503ccm ovšem bez vyvětrování válců = max 400k
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=535900103112501&set=a.495339753835203.95169.100000775474681&type=3&theater -
22:37:50 26.6.2013no ved prave ze to ma zaujima kolko toho maximalne znesie blok 20VT tak aby zniesol maximalny vykon a aby ho neroztrhlo.... tak asi tych 2,4l bude tak akurat.... a taku 1.8 prevrtat na dvojliter by bolo zaujimave :D ale vsetky creva z motora von.... :/
-
20:48:22 25.6.2013otázka je proč převrtávat...
nrusty objemu při převrtání o 1mm z 82 na 83 je jen necelejch 50ccm... což má smysl u astmatika, kde každejch 100ccm dělá 10kW...(nepsaný pravidlo..) u turbny zbytečně oslabuješ blok -
20:00:58 25.6.2013takze teoreticky 2.0/5V by sa dal maximalne na kolko prevrtat tak aby ho "neroztrhlo" pri uprave dajme tomu na 600ps ? KEd sa to vobec da :D
-
19:25:10 25.6.2013převrtáno na 83.5mm není nic světobornýho, když 2l/5V má 82mm a 2.4rka 83mm..
zaímavější tam je to zpevnění bloku v oblasti HU po vzoru starejch bloků..tyhle nový v těhto místech údajně praskaj, ale válec má větší tvarovou přesnost za tepla...tudíš menší opotřebení pístů a kroužků v případě "open" deck, jak se tím chvástaj soudruzi ve škoda auto u motorů 1.2 TSI.. -
18:36:00 25.6.2013to je blok z FC prevrtany na 2,4L ??? :OOO
-
22:54:54 24.6.2013
-
12:03:42 23.6.201316vT :-p ?
-
23:24:33 19.6.2013:-)
-
21:12:36 19.6.2013až tam bude plocha pro lamelu a věnec, měli bychom být stále do 3Kg :-)
-
21:10:50 19.6.2013kdo si to namontuje jako první až to bude hotový? :-)