strváček na kliky s ložiskama D60mm

  • sebo 1.8 16V
    Honza
    potom daj vedieť ako to dopadlo na tej 1,8.
    Vyhodil si variator?
  • Honza
    je tam "problém" s bodycomputerem...
    musela by se z toho udělat softwarově alfa- a to jak řj tak i bodycomputer+spínačky a klíče... +otazka co na to výbava..tuto myšlenku v hlavě nosím dlouho, ale je velmi nepraktická a v zahraničí už pár podobných projektů bylo -stolo abarth na 20VT a dojelo to na bodycomputeru, pokud chceš zachovat všechny komfortní fce auta..

    hitachi taky upravit lze.. verkcajk pro komunikaci s ním existuje, ale maj ho většinou lidi, který o motoru nevěděj nic... resp jejich software je k smíchu...

    zatím jsem rozhodnut pro unichip..
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    Honzo a co to hitaši zahodit a pověsit na to Bošeho z alfy?
  • Honza
    1.8mu mumentálně na 2l předělávám...

    nic na tom není (používáš seriový díly..), nejhorší bude rozchodit to debilní hitachi... jsou to noc strávenýnad katalogama ND a porovnávání čísel...
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    s motorama se dá obstojně čachrovat, ale chce to o nich něco vědět!!!

    zde můj 2503ccm ovšem bez vyvětrování válců = max 400k

    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=535900103112501&set=a.495339753835203.95169.100000775474681&type=3&theater
  • Abyss
    no ved prave ze to ma zaujima kolko toho maximalne znesie blok 20VT tak aby zniesol maximalny vykon a aby ho neroztrhlo.... tak asi tych 2,4l bude tak akurat.... a taku 1.8 prevrtat na dvojliter by bolo zaujimave :D ale vsetky creva z motora von.... :/
  • Honza
    otázka je proč převrtávat...

    nrusty objemu při převrtání o 1mm z 82 na 83 je jen necelejch 50ccm... což má smysl u astmatika, kde každejch 100ccm dělá 10kW...(nepsaný pravidlo..) u turbny zbytečně oslabuješ blok
  • Abyss
    takze teoreticky 2.0/5V by sa dal maximalne na kolko prevrtat tak aby ho "neroztrhlo" pri uprave dajme tomu na 600ps ? KEd sa to vobec da :D
  • Honza
    převrtáno na 83.5mm není nic světobornýho, když 2l/5V má 82mm a 2.4rka 83mm..

    zaímavější tam je to zpevnění bloku v oblasti HU po vzoru starejch bloků..tyhle nový v těhto místech údajně praskaj, ale válec má větší tvarovou přesnost za tepla...tudíš menší opotřebení pístů a kroužků v případě "open" deck, jak se tím chvástaj soudruzi ve škoda auto u motorů 1.2 TSI..
  • Abyss
    to je blok z FC prevrtany na 2,4L ??? :OOO
  • mrkinHGT
    OFFTOPIC

    http://www.ebay.com/itm/2-4l-Motor-Motorblock-vers tarkt-500-PS-Fiat-Coupe-20v-Turbo-2-4l-/3210706551 92?pt=DE_Autoteile&hash=item4ac14d66d8&vxp =mtr
  • kisik
    16vT :-p ?
  • mrkinHGT
    :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    až tam bude plocha pro lamelu a věnec, měli bychom být stále do 3Kg :-)
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    kdo si to namontuje jako první až to bude hotový? :-)