-
11:13:45 9.4.2013
I lehce poštelované Coupé dokáže vyklepat velkou řadu soupeřů. Stačí mít motor a podvozek ve 100% stavu, pořádné gumy a trošku lepší turbo než je originál. Já jezdil s kuličkovým GT2560 a jezdilo to jako prase :) Investice do těchto úprav je vůči výsledku směšná :)
-
15:45:11 8.4.2013
do 10000 euro? na okruh? tak třeba Alfa 75 s lepším rozložením váhy a pohonem zadku.
Nebo Lancia Delta Integrale, SUbaru Impreza apod...
-
21:08:53 7.4.2013
Ibaže ja tam mam prerobený interier, lak, kola, štelovák, nitro, vstrek vody, poriadny výfuk, kapotu atd... nič z tohto nepotrebuješ, stačí v peknom stave FC, s dobrými tlmičmi, pneu a brzdami, fuknutý na tých cca 370psov a možeš klepať :-)
Ja som to už písal za 10 litrov moje coupe pustím ak niekto xce :-)
-
23:20:03 6.4.2013
Jonny
10 tisíc lebo si si všetko robil sam a robotu nerátaš koľko by myslíš stala práca? Stým súhlasím že totálne zmätky FC tlačia ceny tých to aut dole aj relatívne dobrých kusov . Takže slušný kus kúpiš za relatívne malo .
-
21:31:36 6.4.2013
Boha to kto ma taku beštiu :D
-
21:06:21 6.4.2013
-
20:35:20 6.4.2013
Máš predstavu kolko stoji taká c6tka ? :-) Hovorme o jednotnej cenovej kategorii napríklad coupe na urovni 10.000evry, čo sa týka zrychlenia a jazdy na okruhu nenajdeš serioveho konkurenta, alebo ma aspoň nič nenapadá.
-
16:39:55 6.4.2013
Podla mna takova uprava na coupe viac nez 200000kc nebude ked mas znamosti a dobrych mechanikov+coupe 20VT napriklad za 60000kc.Cca za 300000kc zadne auto nekupis co bude taka raketa...Par uprav a bude paradne aj v zatackach :)
-
16:39:37 6.4.2013
Plne chápem keď si niekto dá do super stavu FC .Ale zvýšiť výkon o 100% a výmenu zadnej nápravy niečo lepšie tiež stoji obrovské peniaze a tam sa tie náklady začínajú rovnať kúpe lepšieho auta .
500konove stádo ma mat vyrovnaný pomer šasi brzdy motor podvozok
-
15:28:33 6.4.2013
johny: koupíš třeba Chevrolet Corvette C6, 400-430 PS, váha do 1300, rozložení váhy dobré, nebot vzadu je těžká převodovka
Taková Corvetta vyklepne většinu Mercedesů i Fiat Coupe
-
14:58:59 6.4.2013
a čo 400konové kupiš? velký mercedes alebo audi, ťažkotonážne sviňe ktoré skončia v tomto topicu o vyklepaní :D
-
22:57:03 5.4.2013
a co potom ten rusky úlet z 1000HP :) .Ale tam musel ešte aj kapotu upraviť co nešla zavrieť
FC sa dá upraviť aby tých 400koni ustalo aj zákrutách ale neviem ci by nebolo lacnejšie už 400konove auto kúpiť nove :)
-
15:13:22 5.4.2013
neverim ze coupe sa neda upravit tak aby vyklepalo vsetko aj v zatackach a nie len na rovinke. Za sialeny peniaz sa da poriesit cokolvek. Ked mal dotycny peniaze na takuto upravu motora tak ma urcite peniaze aj na upravu podvozku....
-
12:28:38 5.4.2013
CV --> Caballos de Vapor (španělsko-italsko-francouské, "koně parního stroje")
HP --> Horse Power (anglické, měřeno dle normy DIN 70020)
BHP --> Brake Horse Power (anglické, měřeno bez ztrát na převodovce apod...)
PS --> Pferde Stärke (německé; asi 0,98632 CV )
Cupé s výkonem 400-500 koní musí být opravdu šílené uřídit v zatáčkách...zejména zvládnout nájezdy do zatáček z prudkého brždění :D snad jedině s pohonem všech kol
-
20:31:11 4.4.2013
BHP by měl být výkon motoru vyvinutý vůči motorové brzdě připevněné ke klikovému hřídeli a HP až výkon na kolech. Ale jistej si nejsem :-)
-
20:23:25 4.4.2013
BHP je asi o 10% vic nez hp, cv, ps
-
21:21:41 3.4.2013
Myslím si, že je to taky koňská síla a je to asi z francouzštiny "cheval-vapeur". Nebo z italštiny "cavalli" ?
-
18:41:53 3.4.2013
a co "cv"?
-
18:39:26 3.4.2013
Libra na stopu (lb/ft) je zase anglická míra pro točivý moment.
-
18:24:48 3.4.2013
invi - bhp je výkon na brzdě, hp je anglická zkratka a ps německá pro koňskou sílu, je to stejné možná že tam nějaká malinká odchylka bude ale minimální, NM to by měl být točivý moment a ty další zkratky nevím
-
18:18:03 3.4.2013
-
16:29:56 3.4.2013
Takže aby som potešil šebo nevie že nad 300koni je nutne kované vnútro a vyváženie motora : )
Ja som tu nepísal že točím cez 9000ot na 20V lebo mam odpojený obmedzovač
-
15:29:19 3.4.2013
Když jsme u toho, může někdo popsal rozdíly mezi HP, BHP, PS, dále NM, FT, LB :))
-
10:16:57 3.4.2013
sebo 1.8 16V Naladit coupé nad 400psů je o trošku jiných penězích, než je cena toho čínského braku z odkazu :)
-
22:47:37 2.4.2013
Je to jedno z nejvykonejsich civilnich coupe ve francii.
491ps/580nm pri 1.8bar na palivo E85
A urcite nema ani sroubek z toho napul cinskeho turbokitu z odkazu. Ale presny spec list neznam.
http://www.servimg.com/image_preview.php?i=941& ;u=11691519
-
22:11:42 2.4.2013
Ale súhlasím že by sme takéto videa nemali pozerať:)
-
21:45:26 2.4.2013
-
21:43:31 2.4.2013
-
21:39:31 2.4.2013
Kazdopadne ide mu to krasne. Mozno niekto z clenov by vedel priblizne povedat co ma asi porobene.
-
20:49:57 2.4.2013
O aké FC ide na tých videách?Je na mysli tento set + ďalšie úpravy?
http://www.turbo-parts.de/product_info.php?product s_id=1006
-
20:46:51 2.4.2013
Hrozně rád bych si užil aspoň jednu z vlastností :D
-
20:38:26 2.4.2013
coupe je krásný auto za pár kaček a dá se naladit tak aby i pekelně jelo, ale ten podvozek je katastrofa takže opatrně a jen rovně!!!
-
20:21:51 2.4.2013
Neser :-D
-
20:17:35 2.4.2013
Invi: nekterym se o tom ze to "nejede" zdat ani nemusi vid ? :D
-
20:06:06 2.4.2013
Nekoukejte na takové videa, nebo pak se vám bude zdát že vám to doma nejede :D
-
20:00:34 2.4.2013
Tak to je kouř, typuju že ten borec šel to AMG hned po závodě prodat
-
19:47:44 2.4.2013
Dal ale to len aby sa nepovedalo :)
-
19:46:35 2.4.2013
Ale tak jo dal jim šanci :))
-
18:57:08 2.4.2013
Ako tak pozeram o Coupakoch sa bude este dlho dlho rozpravat :)
-
18:54:51 2.4.2013
-
18:54:04 2.4.2013
-
18:52:58 2.4.2013