Najeté kilometry -dotaz, rada..

  • Turok
    zvenku vypadá pěkně ale ten tlak je divnej.. Jinak teda mazes kilometry.
  • Johny
    rekord ani tak nie skôr realita :-)
  • Alex
    tak třeba tohle : http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=22266901 1&cd=634863336390000000&asrc=st|fs

    rekord ?? :-))
  • Alex
    Taky jsem premyslel nad 1.8mou.. Asi skoncim u vahani jestli jedna osmu ci turbo. Teda spis pak pujde i o penize. U tech 16V se mi hlavne teda nelibila ta palubovka no :).
  • LUKE 1.8 H8C
    Jak píše Amadeus. Běž radši do nějaké pěkné 1.8. Nějakou 2000. Stojí to dnes pár korun. Výkon je srovnatelný a budeš mít nižší spotřebu a levnější povinné ručení a ta palubka je taky hezčí :-)
  • amadeus69
    Jak píše Honza tlak hodně napoví za tepla nesmí jít pod 1,5 bar na volnoběh. Jinak na kilometry se nedívej snad všechny kupéčka jsou stočený a většina má najeto dávno přes dvě stě :) ale radši než do 2.0 16v bych šel do novější 1,8.
  • Turok
    Alex a co takhle sehnat nějakou pěknou kastli a přehodit tam tvoje současné auto.

    Jinak já mám na autě 243000 poctivejch tak jsem zvědav kolik to ještě vydrží.
  • Honza
    ano pro motor je to nic pokud byl udržovanej... ale..

    v našem žluťákoj jaksi přestal mazat po 170tkm a to byly poctivý km! protože jsme druzí majitelé a první majitel to tady v cz kupoval jako nový...jen jezdil nějaký SUNOCO...takže motor byl zevnitř ne zrovna čistej..

    takže zjistit jak to maže-za žádnejch okolností nesmí tlak spadnout pod 1.5 bar za tepla(cca 90-100°na oleji) na volnoběh jinak bude problém...navíc reakce na zvýšení otáček musí být okamžitá a od cca 2000ot/min musí být 3bary+...pokud to maže jakmá dávat pouze kvalitní olej-Agip)eni) Synth10W40, Mobil 1 5W50, nebo Selenia...

    jinak budou KO vačky, KO spodek...pokud je ale OKje to v pohodě a motor něoc snese..

    v tipu mě dojezdilna 380tkm když sem přehřál olej a prostě to na 4 válci nemazalo.. (absence jakýhokoliv chlazení či stabilizace teplot..)
  • Alex
    oki, tak vam prozatim moc dekuju :).
  • krisz
    183000km nic na taky motor,ked tam bol pouzivany len kvalitny olej...2.0 16v bez turba tlak oleja za tepla(80C) na volnobech musi byt aspon 2bar tlak...
  • Alex
    Rascal: Kolik by měl být ? 5valec mi nevadil, můj coupík byl naprosto výbornej, a v luxusním stavu. Kdyby to nebylo přelomený šel bych do opravy, ale s tím že by to teď stálo víc jak nové tak na to prdim, a hledam něco jiného.
  • Rascal1.816V
    Alex: Koukni jakej tlak oleje je za tepla a uvidis. Jinak pokud uz nechces 5ti val. Doporucil bych ti spis 1.8 16V. mel jsem ji 4 roky a uplna pohoda. Jedina vec kterou budes muset delat je variator(pokud neni vymenej). Jinak motor byl uplne bez problemu. A je to skoto to same jak 2.0 16V. ma to sice trosku min koniku, ale je lehci.
  • Martin
    já si myslim že 183tis neni zas tak moc...
  • Alex
    Ahoj,
    jelikož už od doby kdy jsem přišel o coupíka a zjistil že nepůjde opravit, tak koukám na jiné.
    Chtěl jsem se i vás tady zeptat co si myslíte o výši najetých km konkrétně 183 400 km? Jednalo by se o 2.0 16V. říkal jsem si že je to hodně, ale zase, že u jiných je to často stočené a tak .. Díky za rady :-) . (na oko z fotek vypadá docela dost dobře - interiér sedačky by kilometrům určitě odpovídaly..)
    Děkuju :-)