Auto za 2500 Kč

  • Jakub
    Jeste nevím, nemá to palubák, ale v technicaku je psano tusim 13,5 mesto a kombinovana kolem tech 9. Ale jak jezdím jenom suchdol a zpet (12km), tak se to pomalu ani nezahřeje a bude to papat :-)
  • JP
    Kolik tak žere ta 2.5? To nebude tak strašný, ne? Kamarád měl Vectru B 2.5 a jezdil okolo 9l průměr i s Prahou...
  • JP
    Řídící jednotka mohla bejt jenom mokrá, je pod stěračema a ucpávaj se tam odtoky. Každopádně jestli to ani nestartovalo tak nevim kdo to mohl koupit když nevěděl v jakym stavu je převodovka, diferenciály, motor, podvozek...asi kovošrot na váhu:D

    Jo jo, pravidelně zvlášť s tou 4.2 na benzínkách vzpomínám jak bylo Coupé úsporný a servisně nenáročný auto:D. Případně ta Alfa s 1.8, to bylo skoro perpetum mobile:D
  • Jakub
    Tak kvůli 3k, nemá cenu řešit invalidu.Dnes jsem to přihlásil ).Já bych se tý A8 taky bál, páč měla špatnou řídící jednotku a špatnej imobilizér, takže ji nemohli ani nastartovat.
    Ten Galant taky neni v žádnym extra stavu, přece jenom byl to služebák a každej se k tomu hned chová jinak když nejde o jeho auto.Já počítám že tak za 4 měsíce půjde pryč, než se udělá pěkný počásko na Coupé.
    Ono živit 2.0 Turbo a 2.5 V6 nic moc. :D
    I když ty s Alfou 3.0 a tou Audi to bude 4.2 ne? Taky nic moc :D:D
  • JP
    Ta A8 už tam byla dlouho ne? Ještě nedávno tam rozprodávali i A8 D3 a byly to strašný vraky, tak nevim jak musela po jejich péči vypadat stará D2... Každopádně kupovat A8 po bůhvíkom v bůhvíjakym stavu s prakticky neznámou servisní historií, to chce fakt hodně peněz v záloze. Je to podle mě nabídka spíš pro vrakoviště nebo pro naprostý šílence co netušej do čeho jdou. Pořizovací cena je u takovýho auta nakonec zanedbatelná položka. Do A8 běžně zahučí za spotřebák 100tkč jako nic, zbědovanej facelift sežere klidně 200tkč+ na uvedení do slušnýho stavu), takže vůbec nemá smysl něco takovýho kupovat s úmyslem dalšího provozování...

    Tenhle Galant se mi vždycky hodně líbil, asi máme podobnej vkus:D. Držim palce ať slouží.

    Jo jo, řeší to přes invalidu.
  • Jakub
    http://www.zsmv.cz/index.php?pid=85&zobrazena_ strana=1

    Ale chce to honem, ještě dnes ráno tam byla Audi A8 4.2 r.v. 2000 za 34 000Kč. )
  • mrkinHGT
    já chci taky galanta..:D ne teď vážně, kde jsi narazil na rozprodej majetku ministerstva vnitra...
  • Jakub
    Nene, z Prahy :)
  • Invi
    Snad není ten Galant z okolí Jičína?
  • Jakub
    Tak nakonec se Mercedes prodal nějakýmu známýmu a Corsa s Golfem a Twingem byly relativně šroty.Ale najednou se mi naskytla relativně taky dobrá koupě (rozprodej nepotřebného majetku ministertva vnitra)
    a splnil jsem si další sen a to Mitsubishi Galant 2.5 :) Tak to vypadá že s spotřebou moc neklesnu, ale aspoň se v tom nemusím stydět jak v Twingu :D.Ale trapí mě ekodaň, tuším že bude 3k, tak nevím jestli to mám řešit invalidou, nebo se na to vyprdnout.
    2:JP Ta tvůj člověk to řeší pomocí invalidy, nebo nějak jinak? Kdyžtak dej vedět.Dík K.
  • Jakub
    Ahoj, zatím nevím jak to bude dál, prodává to kamarádův táta.Chtěl jsem se na to jít znova pořádně podívat, ale zatím děla mrtvýho.:/ Jinak ta Corsa byla fakt v pekelnym stavu, do tý bych nešel.
  • mrkinHGT
    Jakube měl bych zájem o tu corsu na zimu. popř.golfa.
    Je to reálné se dohodnout?
    díky za odpověď
  • JP
    Kdybys potřeboval, tak znám člověka co umí ten ekofašistickej výmysl zařídit +- za třetinu. Na toho mercedéésa bych se teda rád podíval kdybys ho třeba nechtěl:)
  • Jakub
    Stálo to venku na parkovišti :/ a ani se s tim nepopojelo, STK ani emise to nemá, ekodaň průšvih u toho MB by to bylo 10k, ale snad bych sehnal invalidu ).Viděl jsem velký TP a jsou to čistopisy, je to prostě dovezené před 4mi roky z Německa a od té doby na to nebylo šáhnuto.Abych řekl pravdu to MB vypadá interiérově neuvěřitelně zachovale, ale má vadu že od něj nejsou klíčky :D, což by se mohlo prodražit jestlti má imobilizér.Hlavně se bojím o těsnění atd...
  • Ravel
    Jakube,
    opravdu jsou ta auta za tu cenu na čistopisech (míněno čistopisech TP), tj. s platnými emisemi a STK? Pokud ano, tak Tě čeká už jen evidenční kontrola (cca. 300), přihlášení (800) a ekodaň (počítej 10000).
    Vzhledem k tomu, že dovozová technická s emisemi vyjde na cca. 3000, tak mám obavu, že buď auta nejsou za 2500, nebo nemají čistopis TP.
  • JP
    Kde stály? Jestli stály v garáži tak bych se toho moc nebál. Jestli stály venku na trávě tak to bude nejspíš průšvih, ale záleží na konkrétním kusu, prostě na ně jeď kouknout:). Stálo to nonstop na stejnym místě, nebo to někdo občas třeba alespoň nastartoval a popojel půl metru? Ten MB zní za tu cenu podezřele. Počítal bych určitě u všech aut minimálně s olejema a rozvodama (jestli to nemá řetěz), nejspíš s baterkou...

    Já jsem minulou zimu koupil Kappu 16v Turbo za 12tkč a kromě pneumatik a STK jsem do toho za údržbu "narval" asi 100,-(kus power tape na hadici turba:D) za celej rok co jsem to měl. A to jsem na údržbu nekašlal, ale prostě tam technicky nebylo co udržovat a na kosmetiku jsem kašlal. Ale to bylo jezdící udržovaný auto s novýma brzdama, rozvodama, vejfukem apod.
  • Pegas77
    do toho bch asi nešel 4 roky stojici auto
  • Jakub
    Ahoj, mám teď možnost koupit si auto na zimu za velice rozumné peníze, jedná se o MB 190 2.0 nebo Renault Twingo nebo Golf mk. 2 nebo starej Opel Corsa.Má to ale háček auta jsou na čistopisech dovezený z Německa a 4 roky stály. Takže jsem se chtěl zeptat na váš názor, jestli to má cenu? Nebo jestli se po 4 letech stání začnou hrozivě srát?