Coupe vs FRS

  • Elkar
    Takže běžně to bejvá, že vyhraje jen ten kdo víc riskuje.

    Kolikrát mi někdo ujel i s mín vykonným autem jen kvůli tomu že jsem neměl koule na to se to tý zatáčky řítit 90+
  • Abyss
    Presne tak. Je obrovsky rozdiel jazdit po ceste ktoru viem naspamat a je rozdiel jazdit cudziu cestu. To ci pridem do ciela o polhodiny skor mi je fuk. Chcem tam hlavne dojst v poridaku nehovoriac otom ked este veziem plne auto. Chujovinky robim zriedkakedy a hlavne v zdravej miere iba ked som v aute sam. Nepotrebujem traposit na kazdej krizovatke. Ked chce nech obehne. Zvlast v mestach kde stoja jak supi a vyberaju uz na vianocny 13plat.
  • Elkar
    No všichni víme jak to je. Že pravidla jsou jednou daný a nic jako bezpečný závodění v provozu není.

    Taky to občas dělám, snažím se na úsecích kde to znám a kdo je rozumnější tak to taky tak dělá aby tedy to riziko minimalizoval.

    To že když mě přitom chytnou nebo nabourám, tak jsem jasnej - vím.

    No jak bylo řečeno, nejlepší na vyzkoušení komu to víc jede s FC je solidní stoupání, dva pruhy, volnej průjezd.
  • Invi
    Nebo v lepším případě jako můj kamarád, který si odsedává právě svůj 6ti letý trest.. Také měl rád silné, rychlé auta, závodil na každé křižovatce, s každým kdo jen něco naznačil. Takže překračování rychlostí na denním pořádku, plné čáry, ohrožování a tak dále.. Hromady pokud, podmínka a nakonec se policajti vytočili a po několikanásobném ujetí policejním hlídkám ho nakonec chytili a nechali sežrat. Několik porušených předpisů, obecné ohrožení, ohrožení policistů (autem), v sice malé míře ale přece alkohol a je v cele jako malovaný.
  • Abyss
    To ci mal podlahu potvrdit nemozem, ale mozem napisat to ze celych 15km mi neprijemne cistil naraznik. Nemohol ma nikde obehnut. Bolo to do oci bijuce ze mal naponahlo. Jedina moznost kde ma mohol obehnut bol asi 2km dlhy kopec. Tak som si podradil do 3 a auto pekne zrychlovalo no vobec som mu neutiekol. Pozrem na budik a 150km/h na kopci dedina a pruhy sa spajali. Dostal sa cumakom na uroven zadneho blatniku ale obehnut uz nestihol. Ak by bol kopec dlhsi tak ma da. Osobne niesom zastanca blbych nahanaciek ale z casu nacas chcem niekohn potrapit. A rychlo jazdim len tam kde si to mozem dovolit tj. niekolko pruhova cesta alebo dialnica na ktorej som to cca pred 3 tyzdnami rozkotulal 230km/h po rovinke. A to uplne vazne.
  • Johny
    To je riadna sranda toto nahaňania sa po cestách :-) Nikdy nevieš či ten druhy dáva podlahu alebo nieje samovrah, prípadne je aj trochu zodpovedný a proste kládu nebude tlačiť.

    Ak chcete porovnávať a zavodiť, chodte na šprinty, ideálne na meraný kopec, ak zistiť či viete krutit volantom tak na rýchly slalom prípadne raly šprint. Dobre a uplne super by bolo na okruhu tam je coupe doma ale tiež platí to čo som spomenul na začiatku a o Vašich oponentoch.

    Pretože všetko ostatné sú len nepodložené fantasmagorické sračky :-)

    V prípade že nechcete a nemate zaujem skutočne si zazávodiť, tak jedine niekde na prazdnej dialnici si môžete tak akurát dať duel s niekym koho poznáte a viete že aj on bude tlačiť na plyn tak ako vy,potom možno vyjde porovnanie aut reálne.

    Ja som dačo už odjazdil a poviem Vám že uplne najväčšia možná blbosť je začať sa nahanať s niekym koho nahodou stretnete a nepoznate ho. Ak sa už trošku s nim nahanať tak len so solidnym odstupom, pretože nikdy neviete ako to dopadne. Ludia su NEVODIČI a nikomu neverím na ceste.

    Príklad o čom hovorím aby ste mali predstavu že aj z kinder naháňačky sa môže stať toto:

  • Abyss
    To bol zart. 20vt musi nakopat do prdele aj octavku 2 RS. Ked ja som minule poslal do riti bmw 530d v dlhhom kopci, obaja sme isli 150 mal som tam trojku a len mierne ma dobehoval. Skratka bolo to vidno ze ma chce obehnut no nejako mu to neslo. Pritom sme mali preseba kazdy 1 pruh. Je to aj o stave auta..
  • Honza
    každej den se při cestě se stilem (zatím serie 1.8 16v 98kW..)dopráce dostávám do konfrontace s OII 2.0 TDI (tj 140PS..) a fábkou 74kW upravenou na 110kW občas závodíme, občas ne..

    vychází to vždy na stejno a je to spíš o připravenosti řidiče... pokud mám blbě zařazeno a oni na to šlápnou jsem v prdeli a ani překvaltování na 2 aby se to sebralo nepomůže a škodovkáři mi nadělej 100...pokud mám před rovinkou na výjezdu z valdic správně zařazeno tak ho před sebou tlačím do rychlosti na kterou maj koule (klidně 1680km/h:))
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    no nejsi daleko od pravdy, když se pojede město a nebo nějaý podobný terén s krátkýma rovinkama tak to RS spráská i 20VT a čím větší to 20VT bude mít špičkový výkon,tím spíš dostane na krátkých úsecích šišku :-)
  • Abyss
    rovno napiste, ze sunda aj 20VT a tema uzavreta :D
  • Johny
    som velmi rád že si tam napísal dobře jedouci ;-)
  • Carlos 20vt
    Dobře jedouci 16vt je rychlejsi nez fabia i kdyby měla s chipu postavenou pyramidu.
  • Johny
    Fabia RS je velmi šikovné auto, jeho krútonmetre ťažko s astmatikom poriešiš. Navyše 90% FRS su vočipované a jedou jako kráva tak pozor :-) S dobrou FRS bude mať problém aj nejaké 16VT. A ešte FRS su o polovicu mladšie autá a VW koncern, tak pozor aby si sa na vytečených tlmičoch niekde nezabil.
  • Honza
    životnost TSI je závislá na náladě rozvodů..kolega v práci najezdil na novým 1.2 TSI jen 9000a už měl potkana v motoru... nějak nezafungoval napínák (pro rejpaly- měl už tam ten"lepší" řetěz..)

    kámož má zase 1.8 TSI služebáka -jezdí s tím jen on sám a sic čísla hitlerwagen uvádí pěkný, už má 1x zadřeno(poblíž wolfsborgu:)), 1 x rozletělej diferák..což je na cca 4 roky starý auto a 80tkm najeto slušnej výkon
  • Carlos 20vt
    Fabku rs myslim,žebys měl dat kdykoliv a kdekoliv. 1.8 jsem měl a když se ji dalo co proto tak jela dost dobře:-D Ale taky záleží na stavu a asi je to hodně o tom jak tomu dáváš a jak to zajedeš. Když jsem koupil 1,8 byla to lina mrdka,ale potom sem to rozjezdil opravil par věci a už to byla jiná káva.
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    životnost čehokoliv už dnes neřeš, všechno je maximálně optimalizovaný tak,aby to po záruce začalo padat jedno po druhém. doba kdy ti třeba starej mercedes vydržel 40let s jedním motorem je nenávratně v háji, teď budeme po 5ti letech jezdit rovnou pro nová auta do prodejen sousedících s kovošrotem. do kovošrotu starým autem přijedeš,z prodejny novým odjedeš
  • Invi
    Když si zmínil pokroky.. Co si myslíte o TSi? Těm číselkám moc tedy nevěřím a hlavně co životnost motoru, máte zkušenost?
  • Marcel 8Vritmo,20Vkappa
    záleží jakou trasu pojedete, když to bude zatáčkový kde se bude hodně řadit a zrychlovat tak ti ujede spíš uletí. když pojedete rovně na plnej kotel tak ujedeš ty jemu,ale neuletíš. doba atmosferickejch seriovejch motorů je v háji,dnes tě vykostí lecjakej ropák protože ropa udělala velikej krok v před! Mám Alfu Romeo 3L V6 1500Kg s automatem a to je taková sračka že je mi občas do pláče a to tomu vyhrožujou 226k :-)
  • Invi
    Pozvi na místo činu někoho kdo má 16VT/20VT, kdyby si pak o sobě moc myslel a můžete ho zase posadit na zem ;-) (vím jak TDi působí na lidi, myslí si pak že jsou nesmrtelní)
  • Syky
    to jsou vse ciselne teorie..samozrejme pravdive..ja pisu zkusenost a to ze ji nedas na prdel a ze s tebou bude mit problem...ja s nema jel sprinty i trasu...
  • amadeus69
    přesně jak píše Invi ty máš atmosféru on turbo a i když +- podobný výkon on má výhodu toho krouťáku, kterým tě může hodně potrápit :-/
  • Invi
    Kw zhruba stejné? Takže ty máš atmosféru, no já osobně myslím že ji nedáš. Myslím si že krouťák se projeví..

    Nicméně Ty 96kw / 164NM / 1255kg - 9.2s
    Fabia RS 96kw / 310NM / 1245kg - 9.6s

    Držím palce, docela mě to zajímá tek si to rozdejte a podej info, nejlépe videjko ;-)
  • Syky
    šanci určitě máš, ale neujedeš ji...ja si to s s nema daval nekolikrat a na krev :)
  • Jakub2
    Švagr má FRS a pořád prudí se závodem (né na krev, jen ostřejší projížďka ve 2 autech), Kw máme zhruba stejně, jen on má turbodiesel, ale já mohu zase více točit, podvozkově na tom bude asi líp, mám vůči fábce RS nějakou šanci? když nebudu brát v potaz řidičské schopnosti.